|
|
| Pagina 26 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bomber schreef: Heb het zelf nog niet gezien, maar als dat als reden wordt opgegeven door Guy Valckenier, moeten wij dan zelf iets verzinnen mss? Vraag het eens aan uw bronnen he, ge zijt toch van alles op de hoogte. Het is alleen spijtig dat ge de club er niet mee helpt maar enkel den interessanten uithangt... ik zeg alleen dat die 400.000 euro het verschil niet gaat gemaakt hebben. De rest wat je schrijft zal ik maar doen dat ik het niet gelezen heb. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Okt 2015, 19:59 |
|
|
forumlegende
Bomber schreef: El Corredor (Light) schreef: Bomber schreef: Heb het zelf nog niet gezien, maar als dat als reden wordt opgegeven door Guy Valckenier, moeten wij dan zelf iets verzinnen mss? Vraag het eens aan uw bronnen he, ge zijt toch van alles op de hoogte. Het is alleen spijtig dat ge de club er niet mee helpt maar enkel den interessanten uithangt... ik zeg alleen dat die 400.000 euro het verschil niet gaat gemaakt hebben. De rest wat je schrijft zal ik maar doen dat ik het niet gelezen heb. En hoe weet gij dat dat het verschil niet gemaakt heeft? Als ze nu op die 400.000 gerekend hadden om een doorstart te maken? Van mij doe je trouwens wat je wil met de rest, ik zeg enkel wat velen denken... een doorstart met 400.000 euro? failliet ga je toch, of het nu met 1.6 milj is of 2 milj. ne verstandige mens steekt zijn geld niet meer in onze club. iedereen mag zijn gedacht hebben, geen probleem mee. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Okt 2015, 20:03 |
|
|
forumlegende
Bomber schreef: Je begrijpt het nog steeds niet he, de schulden van de club gingen naar 0 herleid worden bij de overname. Als je dan ineens ziet dat er 400.000 extra nodig is, enkel om van nul te starten, dan lijkt me dat inderdaad een enorm verschil. En ik zeg dat men met die 400.000 een doorstart had kunnen maken (vanaf 0). Zo beter? Je doet trouwens net alsof 400.000 "maar een bedragje is dat toch het verschil niet kan gemaakt hebben..." Volgende keer je beter laten informeren lijkt me... dan heb ik het inderdaad serieus verkeerd gezien. Dan moet ik mij daarvoor eventueel excuseren. Dus bij een eventuele overname startte de club op 0 euro schulden? Dus stel 1.6 miljoen euro schulden, en FDR was dan bereid om zijn volledige RC van 1miljoen euro te laten vallen? ik kan verkeerd zijn maar als je op nul wil starten, denk ik wel (als niemand iets laat vallen) dat je die 1.6 miljoen euro eerst moet aanzuiveren. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Okt 2015, 20:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bomber schreef: Je begrijpt het nog steeds niet he, de schulden van de club gingen naar 0 herleid worden bij de overname. Als je dan ineens ziet dat er 400.000 extra nodig is, enkel om van nul te starten, dan lijkt me dat inderdaad een enorm verschil. En ik zeg dat men met die 400.000 een doorstart had kunnen maken (vanaf 0). Zo beter? Je doet trouwens net alsof 400.000 "maar een bedragje is dat toch het verschil niet kan gemaakt hebben..." Volgende keer je beter laten informeren lijkt me... Steek er uw energie ni in Bomber - Mr Everaert is er gemakshalve vergeten bijzeggen dat dat een toevoeging van de journalist in kwestie was en geen uitspraak van de vzw... Natuurlijk weten we onderhand wel dat interpreteren wat er werkelijk/concreet wordt gezegd niet de sterkste kant is van de forum king. Soit, gezien de post van gisteren na de match, ben ik benieuwd naar de protestactie die ElCo zal opstarten volgende speeldag: ah neen, dat gaat zijn rol als "observator" te buiten zeker? En wat die helen santenboetiek van de schulden betreft - is allemaal toegelicht vorige vrijdag... Als boekhouder zou je verwachten dat je dergelijke discussie niet op een publiek forum voert, maar blijkbaar niet... Onbenulligheden stuur je te pas en onpas via pm en deze zaken ga je dan eens uitgebreid hier bediscussiëren? Bomber heeft overschot van gelijk: inside informatie bekomen en die dan enkel en alleen gebruiken om hier een beetje de grote Jan uit te hangen en vooral mensen op te jutten... Maar de eerste constructieve bijdrage buiten het leveren van kritiek? Ho maar... Allez, laat de toevloed aan verwensingen van arrogantie maar komen maar godverdomme, genoeg is genoeg zenne... |
| 19 Okt 2015, 20:26 |
|
|
Vaste Waarde
Ge kunt hier discussieren zoveel je wil maar het feit is dat het niet is doorgegaan en dat het met deze bende ook nooit zal beteren toch?
Tussen de lijnen lees ik dat er bij een faillissement wel nog kan gepraat worden ? Waarom nog langer wachten dan en waarom fdr na alle leugens tegenover iedereen toch blijven steunen ? Ook binnen de vzw zelf is het niet altijd peis en vree lijkt het. Jullie zeggen zelf dat er bij een faillissement opnieuw kan bekeken worden wat jullie kunnen betekenen of is dit ook een toevoeging van een journalist? |
| 19 Okt 2015, 20:45 |
|
|
Vaste Waarde
ja ik weet het bomber de statuten zeggen eigen stamnummer enzo , en das ulle fout ni dat ni doorgegaan is maar wat nu is de hamvraag?
Schulden zijn weer gestegen ipv afgebouwd dus waarom nog verder opbouwen ? De kentering kan toch niet komen met dezelfde mensen op dezelfde posities? Vooral dat begrijp ik niet goed dieje mens blijft teleurstellen en iedereen beliegen en toch krijgt hij de steun om verder te bonjouren? Leg uit dan waar jullie dan op aansturen ? |
| 19 Okt 2015, 21:02 |
|
|
Vaste Waarde
De vergadering net beluisterd en tis overal ik weet het niet wij weten het niet en iedereen van potentieel klit samen om 1 grote club IN AALST te maken ?
Wat is dan het probleem om het niet te doen en een beetje te helpen om fdr buiten te kuisen? |
| 19 Okt 2015, 21:03 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Omdat niet de vzw is dat de club gaat definitief begraven. De statuten laten het trouwens ook niet toe. Als supporters vzw gaan wij niet de genadeslag toedienen. Begrijp jij wel wat je vraagt van de vzw?
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 19 Okt 2015, 21:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
wat ik raar vind is dat er gewoon niet meer verder wordt onderhandeld tussen FDR en GV , en dit om een verschil van 400.000 euro . als we failliet gaan is FDR al zijn geld kwijt .
waarom doet GV niet meer de moeite om aan FDR te vragen of hij bvb de helft van zijn RC wil laten vallen ? FDR heeft een deel van zijn geld terug, bij faillissement heeft hij niks en GV pakt over. voor beiden een win win situatie. |
| 19 Okt 2015, 21:15 |
|
|
Vaste Waarde
Waarom zouden jullie de genadeslag toedienen ?
Jullie hebben toch de schulden niet gemaakt ? Wat jullie wel nog kunnen doen is laten blijken aan de enige mogelijke geinteresseerden van kijk we geloven in jullie mogelijke project en kiezen jullie kant nu kiezen jullie mossel noch vis en laten we de club doodbloeden toch? |
| 19 Okt 2015, 21:19 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Maar enfin man. Dat is de waarheid onrecht aandoen en de mensen van de vzw een kaakslag toedienen. Jammer dat je er zo over denkt.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 19 Okt 2015, 21:25 |
|
|
Vaste Waarde
Bomber schreef: witteken schreef: wat ik raar vind is dat er gewoon niet meer verder wordt onderhandeld tussen FDR en GV , en dit om een verschil van 400.000 euro . als we failliet gaan is FDR al zijn geld kwijt . waarom doet GV niet meer de moeite om aan FDR te vragen of hij bvb de helft van zijn RC wil laten vallen ? FDR heeft een deel van zijn geld terug, bij faillissement heeft hij niks en GV pakt over. voor beiden een win win situatie. Nogmaals, aan FDR lag het niet, dan weet je toch hoe het zat met die RC? Moeilijk is da ni he , fdr heeft 400 000 euro een beetje verzwegen tot als de moment daar was om te tekenen en guy heeft gezegd van kerel wa ist volgende nog eens 500 000 euro da uit een kast valt? Afscheid pakken van het verleden is ook afscheid pakken van FDR. Sorry voor mijn emotioneel denken we zullen zien wat rationeel denken oplevert einde van een eindeloze discussie. |
| 19 Okt 2015, 21:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Okt 2015, 21:43 |
|
|
Vaste Waarde
Neutralboy schreef: Bomber schreef: witteken schreef: wat ik raar vind is dat er gewoon niet meer verder wordt onderhandeld tussen FDR en GV , en dit om een verschil van 400.000 euro . als we failliet gaan is FDR al zijn geld kwijt . waarom doet GV niet meer de moeite om aan FDR te vragen of hij bvb de helft van zijn RC wil laten vallen ? FDR heeft een deel van zijn geld terug, bij faillissement heeft hij niks en GV pakt over. voor beiden een win win situatie. Nogmaals, aan FDR lag het niet, dan weet je toch hoe het zat met die RC? Moeilijk is da ni he , fdr heeft 400 000 euro een beetje verzwegen tot als de moment daar was om te tekenen en guy heeft gezegd van kerel wa ist volgende nog eens 500 000 euro da uit een kast valt? Afscheid pakken van het verleden is ook afscheid pakken van FDR. Sorry voor mijn emotioneel denken we zullen zien wat rationeel denken oplevert einde van een eindeloze discussie. Mannen, Wat een heisa hier zeg. Ik snap erg goed dat heel die historie om moedeloos van te worden is.... Als troost misschien dit : die 400k€ extra schulden die hier vorige week insloegen als een bom doen er echt niet meer toe hoor... Puur economisch is een club die 1600k€ ( of 2000k€whatever) schulden heeft, die in derde nationale speelt, geen stadion heeft hoe dan ook ten dode opgeschreven. Zeker indien het bestuur van die club dan ook nog eens verantwoordelijk is voor bovenstaand ( althans voor +-75%) Kwestie van tijd dus... Hopelijk gaat het snel nu... Zowat iedereen kan er de stekker uittrekken - enkel op FDR moeten we niet rekenen, want die heeft daar geen enkel belang bij. Hopelijk heeft een andere schuldeiser dus de moed om gerechtelijk tot inning over te gaan, of zijn verlies te slikken. Ik reken nog steeds op die batterij gerechtsdeurwaarders die eind vorig seizoen de deur platliepen op EA.. Stekker eruit en een RWDM verhaal schrijven- dat is wat er rest. Diegenen die daar uit principiële en/of anderen redenen niet gaan kunnen mee leven dienen zich nadien maar een ander clubje te zoeken om voor te gaan supporteren. Wat mij betreft zijn de naam, de kleuren en de regio de enige parameters die er echt toe gaan doen in een eventuele toekomstige club in de denderstreek. ![]() |
| 19 Okt 2015, 22:04 |
|
|
Miniem
Onderkroiper schreef: ja als supporters niets doen en FDR niet dwingen op te stappen, is elke week langer met FDR extra schuld (want hij is zijn geld er terug aan het uithalen) dan zal op termijn enkel een faillissement en verlies van stamnummer meer mogelijk zijn... FDR moet zo rap mogelijk buiten !! daarna proberen een vereffening te halen en bondsschulden afbetalen om stamnummer te behouden... moja wat dan? blijven in amateurklassen want hoger zullen we nooit geraken met ons stadion (tenzij de nieuwe investeerders op termijn wel nieuw stadion zouden kunnen bouwen maar da geloof ik nooit als je nie in eerste /tweede eerst kan geraken) of met dender toch samen gaan (als indonesier da zal willen), paar jaar daar spelen tot we nieuw stadion in aalst hebben en dan proberen ons stamnummer terug te veranderen naar da van aalst (zoals beerschot het nu probeerde) maar nu nog gaan kijken/drank kopen om FDR zijn zakken te vullen vind ik erover... iedereen moet realistisch zijn : FDR moet zo snel mogelijk buiten en ons stadion voldoet niet voor hogere reeksen (en uitbreiding is ook nie mogelijk denk ik want op e jaar kun je anders wel wa nieuwe tribunes zetten (zie zulte,lokeren, mechelen, oostende, ..) |
| 19 Okt 2015, 22:09 |
|
| Pagina 26 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 152 Volgende |