VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Timoilsjt schreef:
ajoin_bart schreef:
Als GV zo zot wou zijn om 1,6m schulden over te nemen, zal hij toch ook wel iets willen ondertekenen waar hij verklaart de club te willen overnemen als deze failliet gaat (want dat start hij toch van 0?)
Jammer genoeg heb ik het niet zo voor diene vent. In het verleden sprak hij zijnen droom van 1 grote club in de denderstreek al uit. Waarom zou een ondernemer als GV een nieuw stadion van een paar miljoenen in Aalst laten zetten terwijl er 10km verder al 1 staat..

In ieder geval begrijp ik de vzw. Verderdoen zoals we nu bezigzijn is geen optie, maar den boel (bewust vroeger) laten failliet gaan als ge ni zeker weet wat er volgt is toch ook een serieus risico...

Ge zijt niet de enige die geen fan van GV is.
Iedereen ziet hem als de enige optie, de grote redder, maar groot zal de ontgoocheling zijn als de ware toedracht van een eventuele overname door hem aan 't licht zal komen.
Hij is geen sponsor, hij is een investeerder. Die willen winst maken en gaan daarvoor over lijken. En aangezien den iendracht in zijn huidige vorm moeilijk winstgevend kan genoemd worden, en ik vrees ook niet gemaakt op korte termijn, zal een overname door GV veel verder gaan dan enkel onze club.

Overname stamnummer, fusie,... alles kan voor zo 'n gasten, en als het hun goed uitkomt zullen ze ook die stappen zetten, zonder rekening te houden met de supporters. Wij zijn maar simpele klanten, die perfect vervangbaar zijn. Een echte investeerder heeft ons niet nodig, hoe spijtig ook.

Boenk op ....zie maar naar de periode TW , praat eens met de oudgedienden van Terjoden hoe ze zich voelen ...wil één ploeg in de denderstreek en dat is alles , welk stamboeknummer ...maakt niet uit voor hem

20 Okt 2015, 16:13
Vaste Waarde

CALIMERO schreef:
Timoilsjt schreef:
ajoin_bart schreef:
Als GV zo zot wou zijn om 1,6m schulden over te nemen, zal hij toch ook wel iets willen ondertekenen waar hij verklaart de club te willen overnemen als deze failliet gaat (want dat start hij toch van 0?)
Jammer genoeg heb ik het niet zo voor diene vent. In het verleden sprak hij zijnen droom van 1 grote club in de denderstreek al uit. Waarom zou een ondernemer als GV een nieuw stadion van een paar miljoenen in Aalst laten zetten terwijl er 10km verder al 1 staat..

In ieder geval begrijp ik de vzw. Verderdoen zoals we nu bezigzijn is geen optie, maar den boel (bewust vroeger) laten failliet gaan als ge ni zeker weet wat er volgt is toch ook een serieus risico...

Iedereen ziet hem als de enige optie, de grote redder, maar groot zal de ontgoocheling zijn als de ware toedracht van een eventuele overname door hem aan 't licht zal komen.
Hij is geen sponsor, hij is een investeerder. Die willen winst maken en gaan daarvoor over lijken. En aangezien den iendracht in zijn huidige vorm moeilijk winstgevend kan genoemd worden, en ik vrees ook niet gemaakt op korte termijn, zal een overname door GV veel verder gaan dan enkel onze club.

Overname stamnummer, fusie,... alles kan voor zo 'n gasten, en als het hun goed uitkomt zullen ze ook die stappen zetten, zonder rekening te houden met de supporters. Wij zijn maar simpele klanten, die perfect vervangbaar zijn. Een echte investeerder heeft ons niet nodig, hoe spijtig ook.

Boenk op ....zie maar naar de periode TW , praat eens met de oudgedienden van Terjoden hoe ze zich voelen ...wil één ploeg in de denderstreek en dat is alles , welk stamboeknummer ...maakt niet uit voor hem

Klopt als een bus, en dit is het enige scenario dat er zit aan te komen....
Of de supps hier dat nu leuk vinden of niet maakt echt geen bal uit....

20 Okt 2015, 17:33
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
mamananeto schreef:
CALIMERO schreef:
Timoilsjt schreef:

Als er 1 ding zeker is na de gesprekken met GV is dat hij wel gaat rekeing houden met de supporters.

20 Okt 2015, 18:54
Vaste Waarde

edit

Laatst gewijzigd door oilsjt op 20 Okt 2015, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Vaste Waarde

edit

Vaste Waarde

mamananeto schreef:
CALIMERO schreef:
Timoilsjt schreef:

De kleine harde kernen van EA en Dender die absoluut geen fusie willen zijn voor een toekomstgerichte ondernemer "quantité négligable". Als zo'n fusie er zou komen, en de sportieve successen volgen, dan komen 95 % van de beide supportersgroepen terug (zie bv. RC Genk, Waasland-Beveren, Zulte-Waregem, OHL, ...). De resterende 5 % mag in vierde provinciale gaan supporteren voor een matchke tussen Het Enige Echte Eendracht Aalst en FCV Dender EH 2016. Om nog te zwijgen van nieuw supporterspotentieel dat kan aangeboord worden door een eventueel sportief succesverhaal!

21 Okt 2015, 1:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Het grootste struikelblok in het fusieverhaal is dat we dan zo goed als zeker in Denderleeuw zullen mogen gaan spelen. Ze gaan geen nieuw stadion proberen bouwen op grondgebied Aalst als er in Denderleeuw iets staat.

21 Okt 2015, 8:27
Vaste Waarde

filip.dhose schreef:
De kleine harde kernen van EA en Dender die absoluut geen fusie willen zijn voor een toekomstgerichte ondernemer "quantité négligable".

D'Hose, je neemt je dromen voor werkelijkheid!

Ik denk dat de geesten al genoeg geëvolueerd zijn om een nieuw stamnummer te aanvaarden, maar een fusie - laat staan een fusie met die sjarels van Dender - is niet voor 5%, maar voor de meerderheid van de fans een brug te ver.

Ivm je lijstje dat je daar opnoemt, daar moet ik eens mee lachen: 3/4de zijn eigenlijk opslokkingen, waarbij de grootste club qua supporters fuseert met een dorpsclub en nog altijd in zijn eigen stadion speelt, dus die pijn is veel kleiner. Wij zouden EN met die sjarels van Dender moeten fuseren EN in hun stadion moeten spelen, waar is jouw eergevoel man? Clubliefde dat ken jij niet, daarmee ben je wel een moderne voetbalsupporter, dat is waar.

21 Okt 2015, 8:45
Ancien

Leeftijd: 55
filip.dhose schreef:
mamananeto schreef:
CALIMERO schreef:

De kleine harde kernen van EA en Dender die absoluut geen fusie willen zijn voor een toekomstgerichte ondernemer "quantité négligable". Als zo'n fusie er zou komen, en de sportieve successen volgen, dan komen 95 % van de beide supportersgroepen terug (zie bv. RC Genk, Waasland-Beveren, Zulte-Waregem, OHL, ...). De resterende 5 % mag in vierde provinciale gaan supporteren voor een matchke tussen Het Enige Echte Eendracht Aalst en FCV Dender EH 2016. Om nog te zwijgen van nieuw supporterspotentieel dat kan aangeboord worden door een eventueel sportief succesverhaal!

Hey man, gij geilt op fusie's zeker?!

21 Okt 2015, 8:51
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Er komt nu amper volk kijken naar zowel Dender als Aalst (gezien de huidige malaise). Wie gelooft dat 95% van het Aalsters supporterspotentieel plots een tweewekelijkse verplaatsing gaat maken omdat daar De Grote Ploeg van de Denderstreek gaat spelen, is hopeloos naïef. Het enige wat daar zal spelen, is een economische club die zoveel mogelijk eters probeert te vinden in hun restaurant met voetbal als bijzaak. Daar past - hoop ik - veel meer dan 5% van een Traditionsverein als Eendracht Aalst voor.

21 Okt 2015, 8:57
Freak

fusie met dender?grote ploeg in de denderstreek?bij die boeren van dender gaan staan?daar pas ik en nog vele anderen voor.dan kun je beter 5 minuten verder rijden en naar anderlecht gaan kijken.alle weken topvoetbalen die krijgen binnen kort toch ook een nieuw stadion.

21 Okt 2015, 9:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Speel met zo een gedrocht binnen 10 jaar mee voor PO I en de publieke opinie vernoemt het oude EA niet meer. Op die tijd kan je een totaal nieuw supporterspotentieel aanboren, en zijn de gematigde fans al lang bekeerd.

21 Okt 2015, 10:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Tot voetbal daar ben ik zo zeker nog niet van :D

21 Okt 2015, 10:03
Freak

Zienaa schreef:
Speel met zo een gedrocht binnen 10 jaar mee voor PO I en de publieke opinie vernoemt het oude EA niet meer. Op die tijd kan je een totaal nieuw supporterspotentieel aanboren, en zijn de gematigde fans al lang bekeerd.

zo een ploeg heeft toch geen enkele binding meer met aalst,waarom zou je daar dan gaan?ga dan nu direkt naar dender kijken dan ben je al 10 jaar supporter voor ze po 1 spelen.

21 Okt 2015, 10:13
Vaste Waarde

anathema76 schreef:
filip.dhose schreef:
De kleine harde kernen van EA en Dender die absoluut geen fusie willen zijn voor een toekomstgerichte ondernemer "quantité négligable".

D'Hose, je neemt je dromen voor werkelijkheid!

Ik denk dat de geesten al genoeg geëvolueerd zijn om een nieuw stamnummer te aanvaarden, maar een fusie - laat staan een fusie met die sjarels van Dender - is niet voor 5%, maar voor de meerderheid van de fans een brug te ver.

Ivm je lijstje dat je daar opnoemt, daar moet ik eens mee lachen: 3/4de zijn eigenlijk opslokkingen, waarbij de grootste club qua supporters fuseert met een dorpsclub en nog altijd in zijn eigen stadion speelt, dus die pijn is veel kleiner. Wij zouden EN met die sjarels van Dender moeten fuseren EN in hun stadion moeten spelen, waar is jouw eergevoel man? Clubliefde dat ken jij niet, daarmee ben je wel een moderne voetbalsupporter, dat is waar.

Even duiden:
1) Met die 95 % bedoel ik alle supporters en potentiële supporters, ook diegenen die - toegegeven - niet elke thuismatch komen kijken zoals de trouwe harde kern dat wel doet. Maar daar ligt nu net het groeipotentieel dat kan aangesproken worden indien het project een sportief succesverhaal zou worden. Maar je kunt gelijk hebben: het zou ook minder kunnen zijn, maar alleszins veel meer dan de helft.
2) Wat succesvolle fusies betreft zal ik me dan maar "beperken" tot RC Genk (1988), KV Oostende (1981), KV Kortrijk (1971) en Sp. Lokeren (1970) in eerste klasse, en Lommel Utd. (2003), SV Roeselare (1999), AFC Tubize (1990) en AS Eupen (1945) in tweede klasse.
3) In mijn laatste post heb ik enkel geschreven hoe ik VERMOED dat Guy Valckenier, als rationele ondernemer, denkt. Mijn clubliefde wringt zwaar tegen, maar mijn verstand zegt mij dat hij misschien gelijk heeft.
4) Wat clubliefde betreft heb ik overigens geen lessen van anderen te ontvangen, want ik steek als vrijwilliger toch wel wat tijd in onze club. Maar liefde kan op een gegeven moment ook destructief worden (trouw totterdood), en in zo'n verhaal wil ik inderdaad niet meestappen. Voor een match in vierde provinciale tussen Het Enige Echte Eendracht Aalst en Wieze, Heldergem of Schroevers Moorsel pas ik.
5) Discussie overname stamnummer ga ik niet opnieuw voeren. Voor mij, de bond en vele anderen is "90" belangrijker omdat dat nummer net je palmares en dus je verleden meedraagt.

21 Okt 2015, 11:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 152