|
|
| Pagina 29 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
waly 2 schreef: Zienaa schreef: Speel met zo een gedrocht binnen 10 jaar mee voor PO I en de publieke opinie vernoemt het oude EA niet meer. Op die tijd kan je een totaal nieuw supporterspotentieel aanboren, en zijn de gematigde fans al lang bekeerd. zo een ploeg heeft toch geen enkele binding meer met aalst,waarom zou je daar dan gaan?ga dan nu direkt naar dender kijken dan ben je al 10 jaar supporter voor ze po 1 spelen. Natuurlijk zou er een binding zijn met Aalst. Aalst is de HOOFDSTAD van het arrondissement Aalst en van de Denderstreek, en daar zit niet enkel de fusiegemeente Aalst in. EA is ook van de supporters die niet in die fusiegemeente wonen! |
| 21 Okt 2015, 11:48 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: fusie met dender?grote ploeg in de denderstreek?bij die boeren van dender gaan staan?daar pas ik en nog vele anderen voor.dan kun je beter 5 minuten verder rijden en naar anderlecht gaan kijken.alle weken topvoetbalen die krijgen binnen kort toch ook een nieuw stadion. Raar, nog liever naar een Brusselse, officieel francofone (ga maar checken op de website van de KBVB) club gaan zien waarmee je geen enkele binding hebt, dan een project te steunen van eigen streek. |
| 21 Okt 2015, 11:51 |
|
|
Freak
dan kun JE beter naar anderlecht gaan.IK niet.versta je dat?
|
| 21 Okt 2015, 11:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
De enige succesvolle fusie van de voorbije 25 jaar is RC Genk, punt.
En dan alleen omdat Tyl Ghyselinck door de sluiting van de mijnen met veel reconversiegeld kon smijten. Ik vind het trouwens hilarisch dat je voor andere - in jouw ogen - "succesvolle" fusies nog (veel) verder terug moet gaan in de tijd om je gelijk te proberen halen. Ik supporter voor de club van mijn stad, de naam Eendracht Aalst en de wit-zwarte kleuren zijn mij heilig. Als je dan toch zo graag een grote fusieclub wil in de Denderstreek, dan kan je misschien je nuttig proberen maken in je thuisstad Geraardsbergen? _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 21 Okt 2015, 11:58 |
|
|
Vaste Waarde
anathema76 schreef: De enige succesvolle fusie van de voorbije 25 jaar is RC Genk, punt. En dan alleen omdat Tyl Ghyselinck door de sluiting van de mijnen met veel reconversiegeld kon smijten. Ik vind het trouwens hilarisch dat je voor andere - in jouw ogen - "succesvolle" fusies nog (veel) verder terug moet gaan in de tijd om je gelijk te proberen halen. Ik supporter voor de club van mijn stad, de naam Eendracht Aalst en de wit-zwarte kleuren zijn mij heilig. Als je dan toch zo graag een grote fusieclub wil in de Denderstreek, dan kan je misschien je nuttig proberen maken in je thuisstad Geraardsbergen? Bah nee, zoals ik al zei is Aalst de hoofdstad van ons arrondissement, en van het historische Land van Aalst (waartoe Geraardsbergen behoort). Een professionele voetbalclub en het stadion moeten dus in of dicht in de buurt van Aalst liggen. Maar Geraardsbergen is wel de culturele en culinaire hoofdstad van onze regio! ![]() Met dat lijstje heb ik enkel willen aangeven dat fusies van alle tijden en van alle streken zijn. KV Oostende is dus volgens jou geen succesvolle fusie??? En neen, ik ben NIET per definitie voorstander van een fusie. Ik herhaal voor de zoveelste keer voor de slechte verstaanders: met Eendracht Aalst (90) AUB PLEASE BITTE zo lang het kan, maar als het ECHT niet meer anders kan, dan voor mij liever een fusie dan te gaan klooien in vierde provinciale tegen Gijzegem, Herdersem en Wieze! |
| 21 Okt 2015, 12:13 |
|
|
Freak
filip.dhose schreef: anathema76 schreef: De enige succesvolle fusie van de voorbije 25 jaar is RC Genk, punt. En dan alleen omdat Tyl Ghyselinck door de sluiting van de mijnen met veel reconversiegeld kon smijten. Ik vind het trouwens hilarisch dat je voor andere - in jouw ogen - "succesvolle" fusies nog (veel) verder terug moet gaan in de tijd om je gelijk te proberen halen. Ik supporter voor de club van mijn stad, de naam Eendracht Aalst en de wit-zwarte kleuren zijn mij heilig. Als je dan toch zo graag een grote fusieclub wil in de Denderstreek, dan kan je misschien je nuttig proberen maken in je thuisstad Geraardsbergen? Bah nee, zoals ik al zei is Aalst de hoofdstad van ons arrondissement, en van het historische Land van Aalst (waartoe Geraardsbergen behoort). Een professionele voetbalclub en het stadion moeten dus in of dicht in de buurt van Aalst liggen. Maar Geraardsbergen is wel de culturele en culinaire hoofdstad van onze regio! ![]() Met dat lijstje heb ik enkel willen aangeven dat fusies van alle tijden en van alle streken zijn. KV Oostende is dus volgens jou geen succesvolle fusie??? En neen, ik ben NIET per definitie voorstander van een fusie. Ik herhaal voor de zoveelste keer voor de slechte verstaanders: met Eendracht Aalst (90) AUB PLEASE BITTE zo lang het kan, maar als het ECHT niet meer anders kan, dan voor mij liever een fusie dan te gaan klooien in vierde provinciale tegen Gijzegem, Herdersem en Wieze! Seizoen 2013-2014: KVO heeft er een woelige zomer opzitten. De euforie na de promotie maakt al snel plaats voor angst als bekendraakt dat KVO een speelbal is in de stamnummeraffaire rond de CEO van Zulte Waregem, Patrick Decuyper. Even is er zelfs sprake van dat KVO zou verhuizen naar Antwerpen, maar gelukkig komt van dat hele verhaal niets in huis. KVO moet het in eerste klasse echter rooien met beperkte middelen en het bengelt dan ook al snel troosteloos onderin de rangschikking. Na de komst van Marc Coucke als nieuwe sterke man kan de kustploeg spelers als Canesin, Lukaku, Berrier en Wilmet aantrekken. |
| 21 Okt 2015, 12:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
mannen, astablieft, stèkt er een spelle oon hé zeg, dit wordt de clash van de hormonen bij jullie, wie gaat er geloik kroigen ?, mss zou het beter zijn iets positiefs naar voor te brengen voor de redding van EA.
Iedereen mag geloik èmmen. Mor aksje is veroisjt, naa ! gvd ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 21 Okt 2015, 12:31 |
|
|
Freak
ja ,pa.
![]() |
| 21 Okt 2015, 12:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
waly 2 schreef: fusie met dender?grote ploeg in de denderstreek?bij die boeren van dender gaan staan?daar pas ik en nog vele anderen voor.dan kun je beter 5 minuten verder rijden en naar anderlecht gaan kijken.alle weken topvoetbalen die krijgen binnen kort toch ook een nieuw stadion. da bestaat niet in België_________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Okt 2015, 13:44 |
|
|
Junior
filip.dhose schreef: mamananeto schreef: CALIMERO schreef: Boenk op ....zie maar naar de periode TW , praat eens met de oudgedienden van Terjoden hoe ze zich voelen ...wil één ploeg in de denderstreek en dat is alles , welk stamboeknummer ...maakt niet uit voor hem Klopt als een bus, en dit is het enige scenario dat er zit aan te komen.... Of de supps hier dat nu leuk vinden of niet maakt echt geen bal uit.... De kleine harde kernen van EA en Dender die absoluut geen fusie willen zijn voor een toekomstgerichte ondernemer "quantité négligable". Als zo'n fusie er zou komen, en de sportieve successen volgen, dan komen 95 % van de beide supportersgroepen terug (zie bv. RC Genk, Waasland-Beveren, Zulte-Waregem, OHL, ...). De resterende 5 % mag in vierde provinciale gaan supporteren voor een matchke tussen Het Enige Echte Eendracht Aalst en FCV Dender EH 2016. Om nog te zwijgen van nieuw supporterspotentieel dat kan aangeboord worden door een eventueel sportief succesverhaal! |
| 21 Okt 2015, 15:08 |
|
|
Junior
LOL.....
Ik stel voor dat je anders eens in het bruisende (not!!!) Dender gaat kijken. Misschien moet je dan daar blijven als alles daar zo goed is. En stop nu over die fusie! Die komt er NIET. ![]() |
| 21 Okt 2015, 15:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Is dat nu zo erg dat hij zegt:
"Als ik moet kiezen tussen herbeginnen in 4de provinciale of een fusie kies ik fusie". Wie zijn wij om te zeggen dat hij dat niet mag denken. Je kan gerust aanhalen dat je dat zelf niet wil en eventueel argumenten aanhalen om hem proberen te overtuigen, maar vergeet niet dat we uiteindelijk allemaal supporter zijn van EA. En voor het moment leeft EA nog (een beetje) , dus zijn we compagnons. |
| 21 Okt 2015, 16:00 |
|
|
Vaste Waarde
kheiremans schreef: Is dat nu zo erg dat hij zegt: "Als ik moet kiezen tussen herbeginnen in 4de provinciale of een fusie kies ik fusie". Wie zijn wij om te zeggen dat hij dat niet mag denken. Je kan gerust aanhalen dat je dat zelf niet wil en eventueel argumenten aanhalen om hem proberen te overtuigen, maar vergeet niet dat we uiteindelijk allemaal supporter zijn van EA. En voor het moment leeft EA nog (een beetje) , dus zijn we compagnons. ![]() |
| 21 Okt 2015, 18:01 |
|
|
Scholier
De enige oplossing mijn inziens is een vereffening waarbij de vereffenaar een overnemer vindt voor stamboeknummer 90.Een aantal partijen hebben hierin interesse,sommigen hebben hun budget klaar anderen hebben reeds hun oefenvelden in orde gemaakt.Druk van de supporters kan een vereffening versnellen maar de patient is palliatief want ook deze week vonden de deurwaarders vlotjes hun weg in de Bredestraat.
Een aantal uitspraken van sommige vzw-leden stemmen tot nadenken. FDR heeft een eendrachthart maar was gewoon slecht omringd.Medewerkers gaven geen schulduiteenzettingen,valse balansen,laat staan dat ze constant logen of de boekhouding lieten verwijderen.Die man is verantwoordelijk voor zijn daden. FDR liet in de overnamegesprekken zijn RC vallen.Gelieve dit op papier te vragen want volgens mijn info laat hij deze NIET volledig vallen. De overnemer moet schriftelijke garanties geven aan de vzw.Dus als Jan De Nul interesse heeft moet hij uitleggen wat en hoeveel hij wil besteden en dan hopen dat Tom Meganck en DT akkoord zijn?Lijkt mij de omgekeerde wereld. Gelieve deze opmerkingen niet als een verwijt te zien want velen van jullie hebben er al heel wat werk en tijd ingestoken. Toch zou het voor de supporters overzichtelijker zijn mocht de vzw met een aantal antwoorden komen op de volgende vragen: - zijn jullie voor een vereffening of steunen jullie verder FDR?(dit topic) - moet de evt overnemer stamboeknummer 90 overnemen of kan een ander nummer? - is een fusie met fcv dender bespreekbaar of willen jullie alleen door als EA? @Filip Dhose. Als je morgen een fusiepartner vindt die de 1 miljoen euro schuld die onze vz bij elkaar geknoeid heeft meeneemt in zijn budget en daarbij hem nog iets geeft voor zijn (fictieve) RC ben je een topper op het niveau van de Champions League!! |
| 21 Okt 2015, 23:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Cornel1 schreef: De enige oplossing mijn inziens is een vereffening waarbij de vereffenaar een overnemer vindt voor stamboeknummer 90.Een aantal partijen hebben hierin interesse,sommigen hebben hun budget klaar anderen hebben reeds hun oefenvelden in orde gemaakt.Druk van de supporters kan een vereffening versnellen maar de patient is palliatief want ook deze week vonden de deurwaarders vlotjes hun weg in de Bredestraat. Een aantal uitspraken van sommige vzw-leden stemmen tot nadenken. FDR heeft een eendrachthart maar was gewoon slecht omringd.Medewerkers gaven geen schulduiteenzettingen,valse balansen,laat staan dat ze constant logen of de boekhouding lieten verwijderen.Die man is verantwoordelijk voor zijn daden. FDR liet in de overnamegesprekken zijn RC vallen.Gelieve dit op papier te vragen want volgens mijn info laat hij deze NIET volledig vallen. De overnemer moet schriftelijke garanties geven aan de vzw.Dus als Jan De Nul interesse heeft moet hij uitleggen wat en hoeveel hij wil besteden en dan hopen dat Tom Meganck en DT akkoord zijn?Lijkt mij de omgekeerde wereld. Gelieve deze opmerkingen niet als een verwijt te zien want velen van jullie hebben er al heel wat werk en tijd ingestoken. Toch zou het voor de supporters overzichtelijker zijn mocht de vzw met een aantal antwoorden komen op de volgende vragen: - zijn jullie voor een vereffening of steunen jullie verder FDR?(dit topic) - moet de evt overnemer stamboeknummer 90 overnemen of kan een ander nummer? - is een fusie met fcv dender bespreekbaar of willen jullie alleen door als EA? @Filip Dhose. Als je morgen een fusiepartner vindt die de 1 miljoen euro schuld die onze vz bij elkaar geknoeid heeft meeneemt in zijn budget en daarbij hem nog iets geeft voor zijn (fictieve) RC ben je een topper op het niveau van de Champions League!! Gewoon voor de sake of it: 1) Die uitspraken die tot nadenken stemmen, plaats je natuurlijk heel ongenuanceerd. Komt stoer over hier maar je kan u misschien wel de vraag stellen of het daar niet mee te maken heeft dat jij überhaupt niet aan een onderhandelingstafel geraakt? Ik meen me ook te herinneren dat een van de sleutelpunten van het project dat uw steun wegdraagt het aanpassen van het kantinepersoneel en aan boord houden van de vrijwilligers was? Was ook het overgrote deel van de huidige schuld niet beheersbaar? Dat staat toch redelijk haaks op wat je nu als oplossing voorstelt? Stemt evenzeer tot nadenken denk ik dan. 2) Wel aangeven dat het absurd is dat een potentiële overnemer schriftelijke garanties geeft aan een supportersvzw, maar een zin eerder wel vragen aan de vzw dat FDR alles op papier zet inzake zijn RC? Dus de man die het voor het zeggen heeft, moet alles op papier zetten en de overnemer kan uren in de wind lullen? Dat is pas consequent denken... 3) Laat dat "niet als een verwijt zien", gewoon vallen - lijkt me weinig constructieve reden om 2 mensen er specifiek uit te halen als je een statement wil maken over de vzw en is gewoon een aanfluiting van de tijd en moeite die de overige 18 er hebben ingestoken. Dus met 1 uitspraak, 20 man geschoffeerd.. En dan kom je automatisch weer bij mijn punt 1 uit... 4) Precies nog niet helemaal mee waar de vzw voor staat als ik zie hoe het laatste blokje gericht aan de vzw is opgesteld. Ik ga dat hier dan ook niet opnieuw uit de doeken doen. Trouwens, de antwoorden op de vragen die je stelt zitten vervat in de tekst die de vzw na afgelopen vrijdag heeft gepubliceerd. 5) Veel gelijkenissen met het huidige bewind zie ik wel in uw post: aanval is de beste verdediging want dan is de afleiding groter zodat je niet aan de echte pijnpunten raakt. Maar zelf eerst eens in de spiegel kijken en zien wat je zelf niet al te snugger hebt aangepakt? Ho maar... P.S. Is ook geen persoonlijk verwijt uiteraard, maar iets meer voorbereiding ware niet slecht geweest... Laatst gewijzigd door DT op 22 Okt 2015, 8:39, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Okt 2015, 8:12 |
|
| Pagina 29 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 152 Volgende |