VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 55
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
wordt (ongetwijfeld :D ) vervolgd...

22 Okt 2015, 8:37
Scholier

@DT
Nog gezegd dat het geen persoonlijke aanval was maar alee ;)
Korte reactie
De afschaffing van het kantinepersoneel?Ik hoop dat dat een grapje was.(kantine zonder bier)
De schuld is beheersbaar?Welke schuld?Heeft de vzw de juiste cijfers?De geloofwaardig van onze vz is ook door jullie besproken.
Uw benadering van de RC zie ik anders.De overnemer(voor of na vereffening) komt MET geld,redt de ploeg en brengt nieuw leven in EA.De belangrijkste man die volgens U alles beslist en niet op papier wil zetten dat hij zijn RC laat vallen heeft GEEN geld,kan zijn verplichtingen niet nakomen,heeft onze schuld verdrievoudigd dus weet niet meer van welk hout pijlen maken.Het is dus volgens U logisch dat zo iemand een Patrick Decuyper (die wel degelijk kandidaat overnemer was voor RAFC) kan wandelen sturen.

Aangaande de vragen aan de vzw die jullie beantwoord hebben,waar kunnen de supporters dit terugvinden?
.

22 Okt 2015, 9:41
Vaste Waarde

[quote="Cornel1"]De enige oplossing mijn inziens is een vereffening waarbij de vereffenaar een overnemer vindt voor stamboeknummer 90.Een aantal partijen hebben hierin interesse,sommigen hebben hun budget klaar anderen hebben reeds hun oefenvelden in orde gemaakt.Druk van de supporters kan een vereffening versnellen maar de patient is palliatief want ook deze week vonden de deurwaarders vlotjes hun weg in de Bredestraat.

Een aantal uitspraken van sommige vzw-leden stemmen tot nadenken.
FDR heeft een eendrachthart maar was gewoon slecht omringd.Medewerkers gaven geen schulduiteenzettingen,valse balansen,laat staan dat ze constant logen of de boekhouding lieten verwijderen.Die man is verantwoordelijk voor zijn daden.
FDR liet in de overnamegesprekken zijn RC vallen.Gelieve dit op papier te vragen want volgens mijn info laat hij deze NIET volledig vallen.
De overnemer moet schriftelijke garanties geven aan de vzw.Dus als Jan De Nul interesse heeft moet hij uitleggen wat en hoeveel hij wil besteden en dan hopen dat Tom Meganck en DT akkoord zijn?Lijkt mij de omgekeerde wereld.

Gelieve deze opmerkingen niet als een verwijt te zien want velen van jullie hebben er al heel wat werk en tijd ingestoken.
Toch zou het voor de supporters overzichtelijker zijn mocht de vzw met een aantal antwoorden komen op de volgende vragen:
- zijn jullie voor een vereffening of steunen jullie verder FDR?(dit topic)
- moet de evt overnemer stamboeknummer 90 overnemen of kan een ander nummer?
- is een fusie met fcv dender bespreekbaar of willen jullie alleen door als EA?

100% percent mijn redenering ook maar laat het zijn want wordt niet geapprecieerd door de vzw er wordt zelfs ruzie voor gemaakt.
Vandaar ook mijn andere topic om te bereiken wat jij hier aanhaalt.

Afwachten en zij zullen wel doen wat goed is meer kan er niet gebeuren als niet iedereen dezelfde mening deelt.

22 Okt 2015, 10:24
Vaste Waarde

100 % min fusie dender wat zoizo niet bespreekbaar is natuurlijk :D

22 Okt 2015, 10:26
Vaste Waarde

@ cornel , hier kan je alles nog eens beluisteren https://m.youtube.com/watch?v=CjXP1Bz_gPc
Wat mij opvalt is dat RC niet vernoemd wordt behalve dat de helft van de schuld RC is dus da laten vallen kan ik er niet uit opmaken.
Wat mij nog opvalt is da FDR goed meegewerkt heeft en altijd op tijd was ( behalve die extra 400 000euro schuld ineens?)
Wat mij als laatse opvalt is dat jowwan iets wou zeggen en tegengesproken wordt.

Alleen de mensen die mee aan de tafel zaten weten wat er op tafel lag de rest heeft er het raden naar .

Zij zullen dus wel handelen in belang van de club en kunnen niet zelf beslissen we trekken er de stekker uit of werken hier versnelt aan mee want het gebeurd toch.

22 Okt 2015, 10:47
Miniem

Leeftijd: 34
Neutralboy schreef:
@ cornel , hier kan je alles nog eens beluisteren https://m.youtube.com/watch?v=CjXP1Bz_gPc
Wat mij opvalt is dat RC niet vernoemd wordt behalve dat de helft van de schuld RC is dus da laten vallen kan ik er niet uit opmaken.
Wat mij nog opvalt is da FDR goed meegewerkt heeft en altijd op tijd was ( behalve die extra 400 000euro schuld ineens?)
Wat mij als laatse opvalt is dat jowwan iets wou zeggen en tegengesproken wordt.

Alleen de mensen die mee aan de tafel zaten weten wat er op tafel lag de rest heeft er het raden naar .

Zij zullen dus wel handelen in belang van de club en kunnen niet zelf beslissen we trekken er de stekker uit of werken hier versnelt aan mee want het gebeurd toch.

Aan jowwan gade ni veel moete vragen, komt al 3 maand naar geen enkele vergadering, roert zich in geen enkele mail/forumtopic meer.

22 Okt 2015, 10:56
Freak

De Aal­ster­se voor­zit­ter Frank De Roo­se re­a­geer­de op het feit dat de door de vzw Sup­por­ters Een­dracht Aalst ge­steun­de over­na­me­po­ging door een groep rond Guy Val­c­ke­nier mis­luk­te.
“Ik sta open voor al­le voor­stel­len en houd ze­ker niet vast aan mijn post­je. Ik wil ge­rust een stap op­zij­zet­ten in­dien Een­dracht daar­door ge­red zou wor­den. Mo­men­teel on­der­han­del ik met een hand­vol in­ves­teer­ders. Het ligt in de be­doe­ling dat ze sa­men in­stap­pen.”
We zit­ten met een cash flow te­kort van 250.000 eu­ro. Ik ben niet lan­ger be­reid om dat al­leen op te hoes­ten.”“Binnen een paar we­ken hoop ik op een op­los­sing. Een fail­lis­se­ment valt niet uit te slui­ten, maar ik werk hard aan an­de­re op­los­sin­gen.” hnb.

22 Okt 2015, 11:03
Freak

Eendracht Aalst voorzitter Frank De Roose is bereid een stap opzij te zetten. De CEO van Houthandel Derowood hielp de club de laatste maanden financieel overleven maar beseft nu dat het alleen maar erger wordt. De schulden zijn opgelopen tot 2 miljoen euro. De Roose bevestigt nu dat hij niet vasthoudt aan zijn postje. Maar volgens zijn zeggen is hij zelf ook nog bezig met investeerders. De Roose geeft voor het eerst ook toe dat een faillissement mogelijk is. De figuurlijke bal is bij Eendracht Aalst nu aan het rollen gegaan nadat de supporters pogingen ondernamen investeerders te vinden en ze steeds te horen kregen dat met de huidige voorzitter aan het roer er geen interesse was. Ondertussen krijgt de club dagelijks deurwaarders over de vloer, vorige week werd zelfs het slot van het secretariaat opengebroken door een deurwaarder.an.

22 Okt 2015, 11:27
Scholier

@Bomber

in tegenstelling tot ruzie stoken gaat het om oplossingen vinden,investeerders aanbrengen en zoals jullie aangeven mensen proberen bij elkaar te brengen.
Dit kan enkel wanneer er ook opengestaan wordt voor andere scenario's dan een overname en niet als deze andere scenario's altijd afgedaan worden als je zoekt tweedracht.

22 Okt 2015, 11:48
Nationale Ploeg

Aha. Komt er schot in de zaak?

22 Okt 2015, 11:48
Nationale Ploeg

waly 2 schreef:
Eendracht Aalst voorzitter Frank De Roose is bereid een stap opzij te zetten. De CEO van Houthandel Derowood hielp de club de laatste maanden financieel overleven maar beseft nu dat het alleen maar erger wordt. De schulden zijn opgelopen tot 2 miljoen euro. De Roose bevestigt nu dat hij niet vasthoudt aan zijn postje. Maar volgens zijn zeggen is hij zelf ook nog bezig met investeerders. De Roose geeft voor het eerst ook toe dat een faillissement mogelijk is. De figuurlijke bal is bij Eendracht Aalst nu aan het rollen gegaan nadat de supporters pogingen ondernamen investeerders te vinden en ze steeds te horen kregen dat met de huidige voorzitter aan het roer er geen interesse was. Ondertussen krijgt de club dagelijks deurwaarders over de vloer, vorige week werd zelfs het slot van het secretariaat opengebroken door eendeurwaarder.an.

PVDB doet waar hij goed in is, in de potjes roeren. Die info over de huurachterstand bij de stad zal ook wel uit dat kamp komen.

22 Okt 2015, 12:28
Vaste Waarde

waly 2 schreef:
Eendracht Aalst voorzitter Frank De Roose is bereid een stap opzij te zetten. De CEO van Houthandel Derowood hielp de club de laatste maanden financieel overleven maar beseft nu dat het alleen maar erger wordt. De schulden zijn opgelopen tot 2 miljoen euro. De Roose bevestigt nu dat hij niet vasthoudt aan zijn postje. Maar volgens zijn zeggen is hij zelf ook nog bezig met investeerders. De Roose geeft voor het eerst ook toe dat een faillissement mogelijk is. De figuurlijke bal is bij Eendracht Aalst nu aan het rollen gegaan nadat de supporters pogingen ondernamen investeerders te vinden en ze steeds te horen kregen dat met de huidige voorzitter aan het roer er geen interesse was. Ondertussen krijgt de club dagelijks deurwaarders over de vloer, vorige week werd zelfs het slot van het secretariaat opengebroken door een deurwaarder.an.

Deurwaarderscriminaliteit in Aalst ? :lol:
Zonder zever nu : Hopelijk gaat het een beetje vooruit nu.
Nog ne keer : Zolang de boel niet failliet wordt verklaard gaat ( kan) er geen oplossing komen - dus....
Deurwaarders, " feel free" zou ik zeggen !

22 Okt 2015, 12:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
waly 2 schreef:
Belangrijke wending toch de eerste keer dat hij openlijk het woord faillissement in de mond neemt. Blijft wel verder geloven in zijn fantasie dat er nog investeerders zijn die hem geld zouden geven terwijl het nu wel duidelijk is dat het over is. En die deurwaarders zouden beter een sleutel krijgen ofwel laten we de deur gewoon open want altijd die sloten openbreken schiet ook niet op. Soit het kan snel gaan nu

22 Okt 2015, 12:55
Vaste Waarde

chunga schreef:
waly 2 schreef:
Belangrijke wending toch de eerste keer dat hij openlijk het woord faillissement in de mond neemt. Blijft wel verder geloven in zijn fantasie dat er nog investeerders zijn die hem geld zouden geven terwijl het nu wel duidelijk is dat het over is. En die deurwaarders zouden beter een sleutel krijgen ofwel laten we de deur gewoon open want altijd die sloten openbreken schiet ook niet op. Soit het kan snel gaan nu

Zoveel gezond verstand gaat ge binnen het huidige bestuur jammergenoeg niet vinden vrees ik....

22 Okt 2015, 13:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
kwestie van nog een paar dagen, nog effe geduld dus ...

22 Okt 2015, 13:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 152