VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 33 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Junior

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Je dieren = ne fieren.... Lol stomme gsm.

23 Okt 2015, 12:36
forumlegende

Leeftijd: 69
Naar ik vernomen heb zou FDR zijn kat gestuurd hebben naar de vergadering die deze week gepland stond met het stadsbestuur!

23 Okt 2015, 12:44
Vaste Waarde

Nosferatu schreef:
Een tijdje geleden hoor ik sergio, ja DE sergio nog iets mooi zeggen op tv... Je kan voor een paar ploegen sympathie hebben, maar je kan slechts voor 1 ploeg supporteren in hart en nieren. Rarara bij hem was da eendracht Aalst. Awel bij mij ook. Van mijn 5 jaar ga ik naar den eendracht. Das verdekke 30 jaar. Het ene jaar ga ik wa meer dan het andere, maar ik ben en blijf je dieren eendrachter! En o ja mijn zoontje van zes ook. Willen of niet lol...
:EA:

Dus zwijg over die fusie!

Ik ga al 50 jaar EA kijken. Zoals enkelen hierboven geschreven hebben, ben ik emotioneel verbonden aan den Iendracht en de zwart-witte kleuren. Het stamnummer vind ik minder belangrijk in deze moeilijke situatie. Het is het enige waar ik in uiterste nood zou willen aan toegeven. Ik stond indertijd mee in de voorlinie van de supportersacties om Orlans en Garré buiten te krijgen. Deze acties hadden groot succes, omdat de eerste sprak van een fusie met Lokeren en de tweede van een fusie met AA. Gent.
Verder heb ik helemaal niet tegen de inwoners van Denderleeuw, maar een fusie met Dender kan voor mij niet omdat dit volledig indruist tegen onze prachtige loyauteit aan onze kleuren, onze emotionele verbondenheid en liefde voor onze Iendracht. Iendracht is onze moeder en vader, die we niet willen verliezen.

23 Okt 2015, 13:25
Reserve

parol schreef:
Nosferatu schreef:
Een tijdje geleden hoor ik sergio, ja DE sergio nog iets mooi zeggen op tv... Je kan voor een paar ploegen sympathie hebben, maar je kan slechts voor 1 ploeg supporteren in hart en nieren. Rarara bij hem was da eendracht Aalst. Awel bij mij ook. Van mijn 5 jaar ga ik naar den eendracht. Das verdekke 30 jaar. Het ene jaar ga ik wa meer dan het andere, maar ik ben en blijf je dieren eendrachter! En o ja mijn zoontje van zes ook. Willen of niet lol...
:EA:

Dus zwijg over die fusie!

Ik ga al 50 jaar EA kijken. Zoals enkelen hierboven geschreven hebben, ben ik emotioneel verbonden aan den Iendracht en de zwart-witte kleuren. Het stamnummer vind ik minder belangrijk in deze moeilijke situatie. Het is het enige waar ik in uiterste nood zou willen aan toegeven. Ik stond indertijd mee in de voorlinie van de supportersacties om Orlans en Garré buiten te krijgen. Deze acties hadden groot succes, omdat de eerste sprak van een fusie met Lokeren en de tweede van een fusie met AA. Gent.
Verder heb ik helemaal niet tegen de inwoners van Denderleeuw, maar een fusie met Dender kan voor mij niet omdat dit volledig indruist tegen onze prachtige loyauteit aan onze kleuren, onze emotionele verbondenheid en liefde voor onze Iendracht. Iendracht is onze moeder en vader, die we niet willen verliezen.

ik heb wel de indruk dat onze huisvader er met het gezinsbudget vandoor is... :cry:

23 Okt 2015, 13:28
Junior

Leeftijd: 36
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Naar ik vernomen heb zou FDR zijn kat gestuurd hebben naar de vergadering die deze week gepland stond met het stadsbestuur!

Klopt spijtig genoeg...

23 Okt 2015, 13:32
forumlegende

Die kat zal geloofwaardiger overgekomen zijn dan FDR zelf...

23 Okt 2015, 14:04
Junior

Indien het ooit tot een fusie zou komen, dan zal het ook zonder den dezen zijn! Maar dat zal dan toch niet zonder slag of stoot zijn laat dat duidelijk zijn!

23 Okt 2015, 14:13
Junior

tympanum2 schreef:
Die kat zal geloofwaardiger overgekomen zijn dan FDR zelf...

een gewoon kat wel, mor 't was een kat da Yannick noemt, dus ale ja :hmm:

23 Okt 2015, 14:16
Ancien

Leeftijd: 55
iendracht mèn 2de vraa schreef:

Dat beestje heeft al aardig wat kilometers in de poten, want het was/is niet de 1ste keer dat hij zijn kat stuurt naar belangrijke vergaderingen.

23 Okt 2015, 16:10
Ancien

Dus azzek et goe begroip eit Yannick tesoamen mé de kat van FDR nor de vergeerink van 't stad geweist.
Tja mé twie'en wédje miejr as alliejn ein.... :D

23 Okt 2015, 16:17
Miniem

zou die kat al gesteriliseerd zijn? zoniet kan hij bij t stad nog subsidies daarvoor gaan vragen hé...

23 Okt 2015, 16:52
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
jammen schreef:
Dus azzek et goe begroip eit Yannick tesoamen mé de kat van FDR nor de vergeerink van 't stad geweist.
Tja mé twie'en wédje miejr as alliejn ein.... :D

:D

24 Okt 2015, 9:39
Vaste Waarde

DDay schreef:
zou die kat al gesteriliseerd zijn? zoniet kan hij bij t stad nog subsidies daarvoor gaan vragen hé...

Als ze de documenten daarvoor op tijd binnengeven althans :D

26 Okt 2015, 10:22
Nationale Ploeg

Onwaarschijnlijk toch dat 'onze' schepen van sport met veel poeha verkondigt dat ze op Anderlecht-Brugge zit. Arm Aalst.

26 Okt 2015, 19:45
Ancien

AlostanA schreef:
Onwaarschijnlijk toch dat 'onze' schepen van sport met veel poeha verkondigt dat ze op Anderlecht-Brugge zit. Arm Aalst.

Tribune's zijn ginder hoger hé... :D

26 Okt 2015, 19:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 152