|
|
| Pagina 34 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
ze is dan ook gewoon van ergens op te zitten....
|
| 26 Okt 2015, 21:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
FDR kon zondag niet aanwezig zijn , zat op een familiefeest.
Tegen half november moet er uitsluitsel zijn over de toekomst van eendracht. Er zijn 2 mogelijkheden , ofwel komen er nieuwe investeerders ofwel failliet . De roose zegt dat bij een overname hij zijn niet geringe inbreng niet zal terugeisen. zelf beweert hij dat er onderhandelingen met mogelijke investeerders aan de gang zijn. Ook de gesprekken met valckenier zijn nog bezig. Bron HLN weet de vzw daarvan ? |
| 27 Okt 2015, 12:28 |
|
|
forumlegende
ajoin_bart schreef: @Filip. Ik respecteer uw mening en als je puur rationeel redeneert is een fusie logisch. voor mij en vele anderen is clubliefde eerder een emotie dan een gedachtengang. Ik ben geen ea supporter geworden 'omdat het de grootste vd denderstreek' is. Ik ging als klein manneke mee met mijn vader en EA is een stuk van mijn leven. Wat ik voor deze club voel zou ik nooit voor een gemaakte, gekochte club kunnen voelen. Probeer mij dan ook niet uwe steeds terugkerende zever te overtuigen of te verwijzen nr andere voorbeelden. als EA stopt of fusioneert ist voor mij, met veel pijn in het hart, gedaan Om stil van te worden! De perfecte verwoording van wat vele eendrachtsupporters voelen en denken! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 28 Okt 2015, 16:29 |
|
|
forumlegende
chunga schreef: @D'hose: We hebben als eendrachtsupporters niet veel meer om fier op te zijn. We hebben geen rijkgevuld palmares,onze club is door opeenvolgend slecht bestuur zo goed als failliet en we spelen in een aftands stadion dat rijp is voor de sloop. Wat we wel nog hebben en waar (ik toch) fier op ben is onze authenticiteit en ik zal die met hand en tand verdedigen (dat zweer ik je) tegen de aasgieren en fusiehoeren die weer zullen opduiken bij een eventuele doorstart na het aankomende faillissement. Want in tegenstelling tot jou heb ik deze club niet "gekozen" om voor te supporteren ik ben er letterlijk mee grootgebracht. Ik ben dan ook triest en kwaad tegelijk dat onze club geleid word momenteel door een fantast en een totaal onbekwame crapuleuze verandabouwer maar evenzeer beschaamd dat onze "huisjournalist" iemand is die de fusiegedachte zo hoog in het vaandel draagt dus ik herhaal het nogmaals beste Filip "Steek die fusie maar in je reet" Niets aan toe te voegen! _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 28 Okt 2015, 16:32 |
|
|
forumlegende
AlostanA schreef: Onwaarschijnlijk toch dat 'onze' schepen van sport met veel poeha verkondigt dat ze op Anderlecht-Brugge zit. Arm Aalst. ik had ook uitnodiging om daar te gaan zitten, in de loges met gans de santenboetiek van champagne, eten,... Doch, heb daar vriendelijk voor bedankt en ben naar onze Iendracht goan zien. @ Filip D'hose: Dat noemen ze clubliefde. Iets wat mensen die fusiegedachten hoog in het vaandel voeren echter nooit zullen voelen. Ik leef met uw mee dat u dat warme gevoel van clubliefde nooit zult kennen in uw kille fusiegedachten. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 28 Okt 2015, 16:41 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Timoilsjt schreef: ajoin_bart schreef: @Filip. Ik respecteer uw mening en als je puur rationeel redeneert is een fusie logisch. voor mij en vele anderen is clubliefde eerder een emotie dan een gedachtengang. Ik ben geen ea supporter geworden 'omdat het de grootste vd denderstreek' is. Ik ging als klein manneke mee met mijn vader en EA is een stuk van mijn leven. Wat ik voor deze club voel zou ik nooit voor een gemaakte, gekochte club kunnen voelen. Probeer mij dan ook niet uwe steeds terugkerende zever te overtuigen of te verwijzen nr andere voorbeelden. als EA stopt of fusioneert ist voor mij, met veel pijn in het hart, gedaan Om stil van te worden! De perfecte verwoording van wat vele eendrachtsupporters voelen en denken! ![]() Goh ja, echten Aalstenaar of niet, met de paplepel meegekregen of niet, er zijn wel nog anderen ook die niet het cachet successupporter verdienen. Ik ben er 36 en van in de tijd van de lagere school kreeg ik op de speelplaats telkens de vraag in het Pajotse: "Zijde ver Brugge of voor den Anderlecht?" puur om niet mee te lopen met de rest en: ons "Oilsjt" is ook niet ver van hier (voor hetzelfde geld werd het RWDM of zo, of een paar kakkers dat ik ook kan uit mijn buurt), werd ik Iendracht supporter, eerst passief (als het niemand ziet zitten om met u naar de matchen te gaan) en nadien die hard als ik zelf kon gaan. De grote successen nog meegemaakt in eerste en het noodlot ook. Erna de (herhaalde) neerwaartse wendingen meegemaakt (meer dan 15j actief lid van een sup club) en uit en thuis ALLES blijven volgen tot in 4de en dat met veel plezier! Maar nu zie ik het echt somber in... Een fusie, faillissement, opslorping, enz enz... Ik denk dat het over en uit is. Nog één ding: veel respect voor degenen die het nu nog kunnen opbrengen om er alles voor te geven en voor de mensen van de VZW en OPC. Ik heb uit principe geen abo en dit in jaren, ben er ook minder maar trop is trop... Het zullen mooie herinneringen blijven, maar fusie of wat dan ook met dat dorpke dat tussen mijn thuis en het echte "Oileg Ert" ligt: NOOIT! Met de mensen dat ik ken van nu en vroeger zullen we dan wel is afspreken om af en toe de mooie verhalen nog is boven te halen tussen pot en pint. Hopelijk is er ooit een oplossing maar ik vrees er voor... Nog minder hoop dan met onze laatste match tegen STVV in eerste klasse indertijd. _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 29 Okt 2015, 0:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Een fusieclub is voor mij ook dé meest ongewenste optie.
Het meest walgelijke is dan nog een fusie met Denderbrol Het behoud van de oude EA-waarden is het liefste wat ik zou wensen. Maar als het niet anders kan, zullen wij dit toch moeten ondergaan, willen of niet. Natuurlijk zijn de hoofdschuldigen het stadsbestuur en de onbekwaam bestuursploegen uit het heden en het verleden? vooral door de apathie van de stadsbesturen. Maar wat kan men daaraan veranderen? Het enigste wat wij kunnen doen is de schuldige 'politici' wegstemmen bij de volgende lokale gemeenteraadsverkiezingen. Welnu : stellen dat wij nooit meer naar een fusieploeg zullen gaan kijken; is ook onrealistisch. Als uit de fusieploeg een voetbalteam op het veld staat die mooi voetbal brengt voor de voetbalsupporter en progressief groeit naar topvoetbal; Zou ik eens willen zien dat er dan weinig toeschouwers zouden komen kijken...In tegendeel: Oude eendrachtsupporters éN nieuwe supporters. Wij oude EA-Supporters zullen dan met heimwee verwijzen naar de oude gloriën en nostalgie boven halen. Maar diegenen die vandaag beweren dat het voor hen gedaan is; als het oude EA niet meer bestaat, wil ik toch eens zien of zij liever naar Lokeren, Beveren of AA Gent zouden gaan kijken; ... In plaats van de dicht bijgelegen fusieclub. Hoe groot de EA-spijt in het hart ook is; Toch zullen wij ons moeten neerleggen bij het finaal verdict. Als wij in 4de provinciale moeten spelen, komt er ook geen kat meer kijken, tenzij familieleden van de spelers.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 29 Okt 2015, 10:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Het enigste wat wij nog EXTRA kunnen doen, als het tegen wil een dank, toch tot een fusieclub evolueert:
Dat is zoveel mogelijk druk zetten op de nieuwe bestuursploeg, om zoveel mogelijk eigenschappen van Eendracht AALST in te planten in de fusieploeg .... Tot grote ergernis van de Denderfans!!! En dat is: - behoud van de clubkleuren zwart-wit - behoud van de naam Eendracht AALST - behoud van ons clublied - streven naar een toekomstige planning voor een nieuw stadion in AALST. Op die wijze verhinderen wij dat men in Denderleeuw denkt, dat zij EA hebben "overgenomen" Ons supporterslegioen is aanzienlijk groter dan dat van Denderbrol. En wij kunnen zo'n concurrentie ZEKER aan. IN DIE ZIN ZOU DE VZW HAAR INBRENG KUNNEN DOEN,... INGEVAL VAN ONVERMIJDELIJKE FUSIE. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 29 Okt 2015, 11:15 |
|
|
forumlegende
Dream on...
Fusie met de Denderzeikerds is het einde van alles wat EA voor staat. Gedaan. Als uw vrouw u bedriegt kunt ge ze nog vergeven, maar als ze gaat samenwonen met die andere en jij mag daar dan om de veertien braaf op bezoek komen om eens... Een stad van bijna 90000 inwoners gaat even bij het dorp verderop gaan smeken om toch te blijven voortbestaan. De waanzin voorbij. |
| 29 Okt 2015, 11:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
tympanum2 schreef: Dream on... Fusie met de Denderzeikerds is het einde van alles wat EA voor staat. Gedaan. Als uw vrouw u bedriegt kunt ge ze nog vergeven, maar als ze gaat samenwonen met die andere en jij mag daar dan om de veertien braaf op bezoek komen om eens... Een stad van bijna 90000 inwoners gaat even bij het dorp verderop gaan smeken om toch te blijven voortbestaan. De waanzin voorbij. |
| 29 Okt 2015, 11:37 |
|
|
Fusie , daar beslissen noch ik, noch andere forumbezoekers over dit feit.
Het zijn anderen die daarover beslissen, of wij dat willen , of niet. Wij kunnen wel als EA-supporters, hen (Dender) het leven zuur maken; zodat zij moeten leven met de Eendracht Aalst-spirit ! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 29 Okt 2015, 11:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
't Is heel simpel voor mij hoor: geen EA = geen voetbal
Waarom zou ik in godsnaam naar een andere club gaan kijken? _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 29 Okt 2015, 11:45 |
|
|
Als wij als EA-supporters, ingeval van fusie, ook nog eens passief blijven en alles laten ondergaan bij de vorming van een eventuele "nieuwe "Denderclub".
Dan lachen ze in Dender zich nog meer een breuk, en worden wij nog meer in ons onderbroek gezet. Het is essentieel dat de VZW als "grootste potentiele supportersgroep" mee betrokken wordt bij een eventuele fusievorming. Al was het ook maar 'adviesgevend'. Hoe meer échte EA-supporters afhaken, hoe zwakker onze positie wordt bij een onvermijdelijke fusie; en hoe minder wij Denderbrol in de weg leggen; om aanspraak te maken op de d eigenheid voor HUN club. (op ons supporters-zweet); Ingeval van fusie, is dus afhaken eigenlijk een slecht idee; en maakt Dender sterker... Vechten voor behoud van onze EA-waarden; is in geval van fusie; echt de minst slechte optie. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 29 Okt 2015, 12:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
ondertussen, hier ewa voeier:
"Re: E.Aalst-topic Berichtdoor T93 » Wo Okt 28, 2015 7:29 pm dat ze die fusie eens steken in hunne bruine portemonnee. Als het er toch van komt zullen er wel wat Aalsters gezinde mensen in dat nieuwe bestuur zitten daar zal dan binnen de korste keren GV en zijn entourage bijkomen die dan op zijn beurt alle FC-gezinden pleitte zal sturen om dan even later de club Aalst te laten heten met de kleuren wit en zwart. Het zou zeer naïef zijn moest ons bestuur daar 'bondgenoten' in zien. Ze delven hun eigen graf daarmee." bij hen is het ni broin mor donkergroeng ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 29 Okt 2015, 12:16 |
|
|
anathema76 schreef: 't Is heel simpel voor mij hoor: geen EA = geen voetbal Waarom zou ik in godsnaam naar een andere club gaan kijken? Dit zeg je wel, maar dit overtuigt me niet echt. De meeste EA-Supporters zijn hoofdzakelijk vooral voetballiefhebbers. Waarom organiseerde men een groot TV-scherm in het PC-Stadion tijdens het WK ? Juist: omdat EA-supporters van voetbal houden. En liefst een winning team zien ....van eigen bodem / van eigen streek...Wij supporteren dan zelfs voor de Waalse Rode Duivels... De eerste jaren zal je wellicht nooit gaan kijken naar de fusieclub, Maar ik verwed er mijn hoofd op dat, er na enkele jaren de fusie-frustratie te hebben verwerkt, er vele oud-eendrachtsupporters naar de fusieclub gaan kijken, op voorwaarde dat er ook voetbalspectakel wordt gebracht... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 29 Okt 2015, 12:29 |
|
| Pagina 34 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 152 Volgende |