|
|
| Pagina 37 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
alles , behalve opgaan in Denjer, is mogelijk, maar spijtig genoeg moet er steeds 1 ding zijn : GELD
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 30 Okt 2015, 17:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
ondertissen ier ewa foeier:
"Re: E.Aalst-topic Berichtdoor Old_Skool » Do Okt 29, 2015 2:49 pm Een bende platte posers ier aan den overkant.. 1 ding is zeker, als er ooit een fusie van komt, dan blijf ik elken ouden eendrachtsupp een fusiehoer noemen bij hun steekt da, wijlen daarintegen liggen dor ni wakker van, zijn die fusies al gewoon asge ziet dat den Timmy ier zelfs kameraden heeft "zelfkennis is ook een mooie deugd ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 30 Okt 2015, 17:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Een ding vergeten ze blijkbaar,als het ooit tot een fusie zou komen dat de fcazerty boys niet welkom gaan zijn en als ze zich toch vertonen gaan ze moeten zien dat ze veel bokes eten,want elke week gaat er wel éénen op zijne kadaver krijgen
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Okt 2015, 18:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bakkie schreef: Een ding vergeten ze blijkbaar,als het ooit tot een fusie zou komen dat de fcazerty boys niet welkom gaan zijn en als ze zich toch vertonen gaan ze moeten zien dat ze veel bokes eten,want elke week gaat er wel éénen op zijne kadaver krijgen ![]() Allé, op 10 weiken zedde tèn rond... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Okt 2015, 22:00 |
|
|
Vaste Waarde
jammen schreef: Bakkie schreef: Een ding vergeten ze blijkbaar,als het ooit tot een fusie zou komen dat de fcazerty boys niet welkom gaan zijn en als ze zich toch vertonen gaan ze moeten zien dat ze veel bokes eten,want elke week gaat er wel éénen op zijne kadaver krijgen ![]() Allé, op 10 weiken zedde tèn rond... ![]() Behalve als je na de eerste een stadionverbod en uitgangsverbod tijdens de wedstrijden krijgt! ![]() |
| 30 Okt 2015, 22:39 |
|
|
Vaste Waarde
kheiremans schreef: Ben ook absoluut niet te vinden voor een fusie (tenzij meldert opslorpen ofzo om daar stadion te kunnen zetten maar is niet echt fusie dan) , maar het stoort me wel dat iemand die daarmee wel zou kunnen leven hier gebrandmerkt wordt als iemand die geen EA supporter is. Laat iedereen toch zijn mening hebben. En ik beken: Mocht het ooit tot een fusie of iets dergelijks komen en er wordt aan de bredestraat 1ste klassevoetbal gespeeld door een ploeg waarin ik E.A. herken en die aanvoelt als E.A. dan ga ik zeker gaan kijken. En ik heb geen probleem om dat te zeggen. Is dat mijn voorkeur of wens ik dat. Neen absoluut niet! Laat de verwijten maar komen... Exact mijn standpunt. Nu voel ik me niet meer zo alleen! |
| 30 Okt 2015, 22:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
filip.dhose schreef: Exact mijn standpunt. Nu voel ik me niet meer zo alleen! ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Okt 2015, 17:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waar rook is is vuur (jartazy) zou belangstelling hebben om aalst over te nemen ....
_________________ stinkord |
| 01 Nov 2015, 16:21 |
|
|
Vaste Waarde
zandberg schreef: waar rook is is vuur (jartazy) zou belangstelling hebben om aalst over te nemen .... Jartazi (met "i") = familie Vijverman uit Denderhoutem ... ook mannen die aansturen op één grote club voor de Dendervallei. Een boze banner aan hun bedrijf gaan hangen? ![]() |
| 01 Nov 2015, 16:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Zucht................ en omdat ze een grote club willen,wil dit dan zeggen dat ze gaan fusioneren met Fcazerty
Ik denk dat we u daar eens gaan omhoog hangen,mor dan aan een boom _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Nov 2015, 18:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
filip.dhose schreef: zandberg schreef: waar rook is is vuur (jartazy) zou belangstelling hebben om aalst over te nemen .... Jartazi (met "i") = familie Vijverman uit Denderhoutem ... ook mannen die aansturen op één grote club voor de Dendervallei. Een boze banner aan hun bedrijf gaan hangen? ![]() Manmanman, ben jij gefusioneerd of getrouwd? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Nov 2015, 10:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
kheiremans schreef: Ben ook absoluut niet te vinden voor een fusie (tenzij meldert opslorpen ofzo om daar stadion te kunnen zetten maar is niet echt fusie dan) , maar het stoort me wel dat iemand die daarmee wel zou kunnen leven hier gebrandmerkt wordt als iemand die geen EA supporter is. Laat iedereen toch zijn mening hebben. En ik beken: Mocht het ooit tot een fusie of iets dergelijks komen en er wordt aan de bredestraat 1ste klassevoetbal gespeeld door een ploeg waarin ik E.A. herken en die aanvoelt als E.A. dan ga ik zeker gaan kijken. En ik heb geen probleem om dat te zeggen. Is dat mijn voorkeur of wens ik dat. Neen absoluut niet! Laat de verwijten maar komen... Van mij absoluut geen verwijtren! Dat is immers een realiteit. Ik ben een rasechte Oiljsteneer. Supporter voor de beste voetbalploeg afkomstig uit Oiljst. Momenteel is dat Iendracht, Omdat die het meest identisch is; én gelegen is in Oiljst. Als Iendracht verdwijnt, en er ontstaat een nieuwe club in Oiljst, liefst met zoveel mogelijk typische eigenschappen van Iendracht (...behalve de poef...). Dan wordt ik supporter van deze nieuwe club in Oiljst. Zo simpel is dat, en of men mij dan geen échte Eendracht Aalst supporter noemt, kan mij geen barst schelen! Iedereen kiest toch zijn eigenste voorkeuren. Natuurlijk zou ik het liefst willen dat de waarden van stamnummer 90 bewaard blijven, maar als het niet anders kan....... So be it! Niemand op dit forum bezit de macht om de negatieve evolutie te stoppen. Wordt het een fusie met Dender, in hun stadion, met hun kleuren, en hun naam. Dan gaan ze mij daar NOOIT zien want dan is deze nieuwe club geen Oiljsterse voetbalclub.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 02 Nov 2015, 12:28 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
pattaboem schreef: kheiremans schreef: Ben ook absoluut niet te vinden voor een fusie (tenzij meldert opslorpen ofzo om daar stadion te kunnen zetten maar is niet echt fusie dan) , maar het stoort me wel dat iemand die daarmee wel zou kunnen leven hier gebrandmerkt wordt als iemand die geen EA supporter is. Laat iedereen toch zijn mening hebben. En ik beken: Mocht het ooit tot een fusie of iets dergelijks komen en er wordt aan de bredestraat 1ste klassevoetbal gespeeld door een ploeg waarin ik E.A. herken en die aanvoelt als E.A. dan ga ik zeker gaan kijken. En ik heb geen probleem om dat te zeggen. Is dat mijn voorkeur of wens ik dat. Neen absoluut niet! Laat de verwijten maar komen... Van mij absoluut geen verwijtren! Dat is immers een realiteit. Ik ben een rasechte Oiljsteneer. Supporter voor de beste voetbalploeg afkomstig uit Oiljst. Momenteel is dat Iendracht, Omdat die het meest identisch is; én gelegen is in Oiljst. Als Iendracht verdwijnt, en er ontstaat een nieuwe club in Oiljst, liefst met zoveel mogelijk typische eigenschappen van Iendracht (...behalve de poef...). Dan wordt ik supporter van deze nieuwe club in Oiljst. Zo simpel is dat, en of men mij dan geen échte Eendracht Aalst supporter noemt, kan mij geen barst schelen! Iedereen kiest toch zijn eigenste voorkeuren. Natuurlijk zou ik het liefst willen dat de waarden van stamnummer 90 bewaard blijven, maar als het niet anders kan....... So be it! Niemand op dit forum bezit de macht om de negatieve evolutie te stoppen. Wordt het een fusie met Dender, in hun stadion, met hun kleuren, en hun naam. Dan gaan ze mij daar NOOIT zien want dan is deze nieuwe club geen Oiljsterse voetbalclub.... Buiten het stadion van dender zie ik ook niet waarom een eventuele overnemer daarmee zou willen fuseren. Wat valt er te winnen? Kan je evengoed wachten tot Dender vanzelf verdwijnt (of in de lagere klassen verdwijnt). |
| 02 Nov 2015, 16:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
kheiremans schreef: Buiten het stadion van dender zie ik ook niet waarom een eventuele overnemer daarmee zou willen fuseren. Wat valt er te winnen? Kan je evengoed wachten tot Dender vanzelf verdwijnt (of in de lagere klassen verdwijnt). Zitten naar de buitenwereld toe met een aantal interessante spelers/trainer en hebben de duidelijke ambitie om voor de hoofdprijs mee te doen dit jaar... Voor een potentiële overnemer telt de toekomst en als die zeker is van die eerste Amateurklasse, geeft dat toch wel iets extra, zeker als ze erin slagen om hun eventuele lijken in de kast goed te verbergen... |
| 02 Nov 2015, 16:53 |
|
|
Vaste Waarde
pattaboem schreef: kheiremans schreef: Ben ook absoluut niet te vinden voor een fusie (tenzij meldert opslorpen ofzo om daar stadion te kunnen zetten maar is niet echt fusie dan) , maar het stoort me wel dat iemand die daarmee wel zou kunnen leven hier gebrandmerkt wordt als iemand die geen EA supporter is. Laat iedereen toch zijn mening hebben. En ik beken: Mocht het ooit tot een fusie of iets dergelijks komen en er wordt aan de bredestraat 1ste klassevoetbal gespeeld door een ploeg waarin ik E.A. herken en die aanvoelt als E.A. dan ga ik zeker gaan kijken. En ik heb geen probleem om dat te zeggen. Is dat mijn voorkeur of wens ik dat. Neen absoluut niet! Laat de verwijten maar komen... Van mij absoluut geen verwijtren! Dat is immers een realiteit. Ik ben een rasechte Oiljsteneer. Supporter voor de beste voetbalploeg afkomstig uit Oiljst. Momenteel is dat Iendracht, Omdat die het meest identisch is; én gelegen is in Oiljst. Als Iendracht verdwijnt, en er ontstaat een nieuwe club in Oiljst, liefst met zoveel mogelijk typische eigenschappen van Iendracht (...behalve de poef...). Dan wordt ik supporter van deze nieuwe club in Oiljst. Zo simpel is dat, en of men mij dan geen échte Eendracht Aalst supporter noemt, kan mij geen barst schelen! Iedereen kiest toch zijn eigenste voorkeuren. Natuurlijk zou ik het liefst willen dat de waarden van stamnummer 90 bewaard blijven, maar als het niet anders kan....... So be it! Niemand op dit forum bezit de macht om de negatieve evolutie te stoppen. Wordt het een fusie met Dender, in hun stadion, met hun kleuren, en hun naam. Dan gaan ze mij daar NOOIT zien want dan is deze nieuwe club geen Oiljsterse voetbalclub.... Dus nogmaals: ik hoop HEEL HARD dat EA blijft bestaan als dé club waar ikzelf als inwoner van de Dendervallei, het arrondissement Aalst, en het historische Land van Aalst een nauwe band mee heb. Dat is de reden waarom ik fan ben van den Iëndracht, en niet van Anderlecht, FCB, AA Gent, Standard, ... Maar mocht ons aller lievelingsclub EA niet meer bestaan of afglijden naar de provinciale reeksen, dan zou ik liever hebben dat er toch minstens een poging ondernomen wordt om nationaal voetbal in onze regio te bewerkstelligen, DESNOODS via - niet ALS DOEL OP ZICH, maar ALS ALLERLAATSTE REDMIDDEL - een fusie. Ik stel vast dat de stad Aalst 83.000 inwoners telt, en dat het arrondissement Aalst alleen al 285.000 inwoner telt. En dan reken ik gemeenten als bv. Affligem en Lebbeke nog niet mee, waar EA ook supporters werft. EA als een club exclusief en uitsluitend voor de Aalstenaars heeft GEEN ENKELE toekomst in de hogere voetbalreeksen. Voor velen van buiten Aalst is het feit dat onze club speelt op grondgebied van de fusiegemeente Aalst van ondergeschikt belang. Wat wel belangrijk is, zijn stamnummer (omdat daaraan je hele geschiedenis en palmares vasthangt) en een naam waarin "Aalst" voorkomt, bv. (dat wil zeggen BIJVOORBEELD waarmee ik dus wil aangeven dat het slechts een voorbeeld is |
| 02 Nov 2015, 18:12 |
|
| Pagina 37 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 152 Volgende |