|
|
| Pagina 38 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
![]() |
| 02 Nov 2015, 18:24 |
|
|
Freak
ge geift ni af ein.we gon a filip dfusie noemen.
|
| 02 Nov 2015, 18:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Denderend Eendracht Land van Aalst = D E L A
zijn ook uitvaartverzekeringen hé ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 02 Nov 2015, 18:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
http://www.tvoost.be/nieuws/forensisch- ... tegen-2019
dat is waarschijnlijk die lap grond dat ze al jaren voorzien voor ons nieuw stadion in te plannen... _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Nov 2015, 21:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
filip.dhose schreef: pattaboem schreef: kheiremans schreef: Ben ook absoluut niet te vinden voor een fusie (tenzij meldert opslorpen ofzo om daar stadion te kunnen zetten maar is niet echt fusie dan) , maar het stoort me wel dat iemand die daarmee wel zou kunnen leven hier gebrandmerkt wordt als iemand die geen EA supporter is. Laat iedereen toch zijn mening hebben. En ik beken: Mocht het ooit tot een fusie of iets dergelijks komen en er wordt aan de bredestraat 1ste klassevoetbal gespeeld door een ploeg waarin ik E.A. herken en die aanvoelt als E.A. dan ga ik zeker gaan kijken. En ik heb geen probleem om dat te zeggen. Is dat mijn voorkeur of wens ik dat. Neen absoluut niet! Laat de verwijten maar komen... Van mij absoluut geen verwijtren! Dat is immers een realiteit. Ik ben een rasechte Oiljsteneer. Supporter voor de beste voetbalploeg afkomstig uit Oiljst. Momenteel is dat Iendracht, Omdat die het meest identisch is; én gelegen is in Oiljst. Als Iendracht verdwijnt, en er ontstaat een nieuwe club in Oiljst, liefst met zoveel mogelijk typische eigenschappen van Iendracht (...behalve de poef...). Dan wordt ik supporter van deze nieuwe club in Oiljst. Zo simpel is dat, en of men mij dan geen échte Eendracht Aalst supporter noemt, kan mij geen barst schelen! Iedereen kiest toch zijn eigenste voorkeuren. Natuurlijk zou ik het liefst willen dat de waarden van stamnummer 90 bewaard blijven, maar als het niet anders kan....... So be it! Niemand op dit forum bezit de macht om de negatieve evolutie te stoppen. Wordt het een fusie met Dender, in hun stadion, met hun kleuren, en hun naam. Dan gaan ze mij daar NOOIT zien want dan is deze nieuwe club geen Oiljsterse voetbalclub.... Dus nogmaals: ik hoop HEEL HARD dat EA blijft bestaan als dé club waar ikzelf als inwoner van de Dendervallei, het arrondissement Aalst, en het historische Land van Aalst een nauwe band mee heb. Dat is de reden waarom ik fan ben van den Iëndracht, en niet van Anderlecht, FCB, AA Gent, Standard, ... Maar mocht ons aller lievelingsclub EA niet meer bestaan of afglijden naar de provinciale reeksen, dan zou ik liever hebben dat er toch minstens een poging ondernomen wordt om nationaal voetbal in onze regio te bewerkstelligen, DESNOODS via - niet ALS DOEL OP ZICH, maar ALS ALLERLAATSTE REDMIDDEL - een fusie. Ik stel vast dat de stad Aalst 83.000 inwoners telt, en dat het arrondissement Aalst alleen al 285.000 inwoner telt. En dan reken ik gemeenten als bv. Affligem en Lebbeke nog niet mee, waar EA ook supporters werft. EA als een club exclusief en uitsluitend voor de Aalstenaars heeft GEEN ENKELE toekomst in de hogere voetbalreeksen. Voor velen van buiten Aalst is het feit dat onze club speelt op grondgebied van de fusiegemeente Aalst van ondergeschikt belang. Wat wel belangrijk is, zijn stamnummer (omdat daaraan je hele geschiedenis en palmares vasthangt) en een naam waarin "Aalst" voorkomt, bv. (dat wil zeggen BIJVOORBEELD waarmee ik dus wil aangeven dat het slechts een voorbeeld is Wat een onzin kraam jij toch uit. Wie spreekt er nu over een club die exclusief voor Aalstenaars is? Dat maak jij ervan. Die fusie is onbespreekbaar voor de overgrote meerderheid van de supporters, maar dat kan jij niet weten want je kent het verleden van deze club niet. Wel ik zal je verrassen, ik ga naar uw DELV Aalst. Enkel de eerste match weliswaar, waarna ik ongetwijfeld een levenslang stadionverbod krijg. ![]() |
| 03 Nov 2015, 14:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
AlostanA schreef: Wel ik zal je verrassen, ik ga naar uw DELV Aalst. Enkel de eerste match weliswaar, waarna ik ongetwijfeld een levenslang stadionverbod krijg. ![]() En nu serieus, count me in! ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 03 Nov 2015, 14:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
edit.
Dhose bracht even het slechtste in me naar boven. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 03 Nov 2015, 14:15 |
|
|
Vaste Waarde
anathema76 schreef: edit. Dhose bracht even het slechtste in me naar boven. the story of his life vrees ik..... |
| 03 Nov 2015, 14:30 |
|
|
Freak
Re: E.Aalst-topic
Berichtdoor Nostradamus » Vr Okt 23, 2015 5:28 am Misschien wel maar nadien??? Tussen 20/02 en 19/03 hebben ze 4 uitmatchen op 5. Als ze dan nog spelen natuurlijk ... Oudenaarde, Londerzeel,2 Akkers, St-Noklaas uit met daar tussenin Hamme thuis. Slechts 1x inkomsten !? En dat in de situatie waarin ze zich bevinden ? Set, game en match ! En Filip D'Hose jij moet een brave mens zijn om je zo te laten uitspuwen... Nostradamus Berichten: 120 Geregistreerd: Do Apr 09, 2015 11:45 am zou je niet beter naar dender gaan?daar zijn ze gewoon van te fusioneren en ze zien u daar al graag. |
| 03 Nov 2015, 17:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
anathema76 schreef: AlostanA schreef: Wel ik zal je verrassen, ik ga naar uw DELV Aalst. Enkel de eerste match weliswaar, waarna ik ongetwijfeld een levenslang stadionverbod krijg. ![]() En nu serieus, count me in! ![]() Woor kanek intiejkenen? _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 03 Nov 2015, 19:42 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: Re: E.Aalst-topic Berichtdoor Nostradamus » Vr Okt 23, 2015 5:28 am Misschien wel maar nadien??? Tussen 20/02 en 19/03 hebben ze 4 uitmatchen op 5. Als ze dan nog spelen natuurlijk ... Oudenaarde, Londerzeel,2 Akkers, St-Noklaas uit met daar tussenin Hamme thuis. Slechts 1x inkomsten !? En dat in de situatie waarin ze zich bevinden ? Set, game en match ! En Filip D'Hose jij moet een brave mens zijn om je zo te laten uitspuwen... Nostradamus Berichten: 120 Geregistreerd: Do Apr 09, 2015 11:45 am zou je niet beter naar dender gaan?daar zijn ze gewoon van te fusioneren en ze zien u daar al graag. Het is toch ongelooflijk hoe sommige mensen nooit lezen wat er staat, of slechts gedeeltelijk lezen wat er staat. Bovendien heb ik er nooit een probleem mee gehad om een standpunt van een zwijgende meerderheid te verkondigen, tegen de roepers in. Die mening luidt dat we allemaal EA doodgraag zien, en dat we allemaal hopen en bidden (voor de gelovigen onder ons) dat onze geliefde club nog lang mag blijven bestaan. Maar als EA afglijdt naar de provinciale reeksen van ons vaderlandse voetbal, of als er een project "Nieuw Eendracht Aalst" in 4de provinciale onder een ander stamnummer opgestart wordt, dan zullen niet alleen veel ouders hun kinderen uit onze jeugdwerking wegtrekken, dan zal EA ook kunnen spelen tegen Schroevers Moorsel, Herdersem, Wieze en Doggen Erembodegem. Misschien zeer interessant voor wie van Aalst is, maar dat interesseert al die andere supporters geen bal. En dan kunnen de om ter hardst roepende die-hards de zondag op één of ander patattenveld (want dat zal dan niet meer het PC-stadion zijn, maak u geen illusies) met 100 man gaan supporteren. Ik breng 100 % begrip en respect op voor de supps die desgevallend die keuze zullen maken, maar in een dergelijk scenario stap ik - en met mij vele, vele anderen - niet mee. En ENKEL EN ALLEEN indien dit scenario bewaarheid zou worden - hetgeen ik dus voor alle duidelijkheid NIET wens ("niet" in hoofdletters, in het vet én onderlijnd), vind ik dat er een poging moet ondernomen worden om in onze regio een fusieclub op te richten met nationaal voetbal als toekomstperspectief. Voilà, hopelijk leest nu iedereen wat er staat. |
| 03 Nov 2015, 22:38 |
|
|
Junior
Bon, ik stel voor dage voor uw eigen moet spreken en niet voor de meerderheid van de zwijgende supps. Ey en als het u niet aanstaat... Ge moogt naar huis gaan, goodbye vaarwel...
Oh ja op da patattenveld gade nie welkom zijn als ge zo verder doet...lol. En stop nu over fusies, nationaal voetbal, etc...laat de vzw eerst zien welke pistes er nog zijn... |
| 04 Nov 2015, 8:49 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Denk dat we er beter over ophouden want niet iedereen kan blijkbaar overeenkomen dat we niet overeenkomen.
We willen allemaal liefst hetzelfde (overnemer die ons een nieuw elan geeft), laat ons voorlopig daar op hopen. |
| 04 Nov 2015, 9:57 |
|
|
forumlegende
En plots ziet een herstart in provinciale er niet zo slecht meer uit...als we daarmee sommigen kwijt zijn.
|
| 04 Nov 2015, 11:20 |
|
|
Nationale Ploeg
kheiremans schreef: We willen allemaal liefst hetzelfde (overnemer die ons een nieuw elan geeft), laat ons voorlopig daar op hopen. ik zou zeggen 'kaarske branden' maar ik heb er de laatste 10 jaar ongeveer ne stock van gans Lourdes doorgejaagd zonder enig positief resultaat hoop doet leven, maar ik geloof er minder en minder in _________________ may the FORCE be with you. |
| 04 Nov 2015, 11:36 |
|
| Pagina 38 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 152 Volgende |