|
|
| Pagina 303 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 301 302 303 304 305 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Artikels
Ik denk dat de stad de tribune gekocht heeft (omdat de koopprijs even hoog was als twee jaar huren) en dat het de bedoeling was om ze later bij evenementen zoals carnaval te gebruiken.
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 04 Dec 2015, 14:16 |
|
|
Ik zal het hier efkes zetten... Onderweg naar huis, in't straat van Peke Moens nog, volgden 2 La Lou supps mij achter na en ze begonnen sneller te stappen. Ze beginnen rond mij te stappen en mij te bedreigen als ik mijn vlag niet zou afgeven. T'was zogezegd ''pour un jeu''. Ik heb mijn vlag afgegeven en gaan lopen. Het punt is dat bij combiregeling supps rechtstreeks naar de bussen moeten dus vraag ik mij af... Zijn da nu zo'n varkens of is het weer een gebrek van organisatie? In ieder geval ben ik ervan geschrokken en ben ik nu mijn vlaag kwijt...
![]() |
| 06 Dec 2015, 18:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
antifusie4ever schreef: Ik zal het hier efkes zetten... Onderweg naar huis, in't straat van Peke Moens nog, volgden 2 La Lou supps mij achter na en ze begonnen sneller te stappen. Ze beginnen rond mij te stappen en mij te bedreigen als ik mijn vlag niet zou afgeven. T'was zogezegd ''pour un jeu''. Ik heb mijn vlag afgegeven en gaan lopen. Het punt is dat bij combiregeling supps rechtstreeks naar de bussen moeten dus vraag ik mij af... Zijn da nu zo'n varkens of is het weer een gebrek van organisatie? In ieder geval ben ik ervan geschrokken en ben ik nu mijn vlaag kwijt... ![]() veirkes en soert, ge meegt er gerest van zèn ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 06 Dec 2015, 19:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Voor de wedstrijd ook 7supporters van la lou opgepakt aan de rotonde aant viaduct. Waren ook met de wagen.
Die 2die je bedoelt zijn mij ook gepasseerd toen ik naar men auto stapte. Manne met een pull aan met GB05 erop. (green boys) Hebben mij wel met rust gelaten. Ik snap echter niet hoe die van aan het bezoekersvak tot daar kunnen stappen?? Er stond een buske van de flikke aan den texaco, en ge zag van ver da die 2 van la louviere waren?! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Dec 2015, 20:07 |
|
|
Vaste Waarde
Omdat er van La lou in aalst zelf wonen waarschijnlijk en omdat de blauwe vrienden alleen ingrijpen als ze daar een bevel toe krijgen .
2 man alleen op stap zal niet verdacht geweest zijn e. |
| 06 Dec 2015, 20:29 |
|
|
2 (Marokkaanse) gasten die duidelijk ni weten wat supporteren eigenlijk betekent. Precies extremisten... Ze zaten ook bommen te gooien naar de supporters van de K... Rotzakken...
|
| 06 Dec 2015, 20:29 |
|
|
Vaste Waarde
Da boksen oje beter dorjust gedoan ipv a vlagge af te geven oan 2 maan e.
Hou Fb in het oog zoizo dat ze omgekeerd ergens opduikt ![]() |
| 06 Dec 2015, 20:36 |
|
|
Ze hebben blijkbaar op hunne supporterspagina ne foto met mijn vlag met de boodschap dat ze trots zijn da ze dat hebben kunnen pikken van ne jonge gast... fijn... En wa da boksen betreft, er moet 1 iemand zich volwassen gedragen e. zoek mensen van uwen eigen leeftijd als ge toch zo achterlijk zijt om iemand te bedreigen voor een vlag...
|
| 06 Dec 2015, 20:58 |
|
|
Freak
Ga toch gewoon naar de politie en doe aangifte .dit heeft niets met voetbal te maken.dit is diefstal met bedreiging.daar staan celstraffen op.
|
| 06 Dec 2015, 23:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Heeft Eendracht Aalst vanmiddag de laatste thuiswedstrijd gespeeld aan de Bredestraat? Op het supportersforum zitten de supporters met veel vragen. Een vragenronde met voorzitter De Roose waarin ze mochten informeren naar wat ze wilden, leverde tot nu geen enkel antwoord op van het bestuur. Ondertussen gonst het van de geruchten dat er een overnemen klaar staat maar dat die niet de schulden wil meebetalen. Nochtans loopt het sportief uitstekend voor de ajuinen. De komende dagen moeten nu echt uitsluitsel geven want nu is het heel stil rond de club.
Bron: Aalstnieuws.be _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 07 Dec 2015, 7:04 |
|
|
forumlegende
antifusie4ever schreef: Ik zal het hier efkes zetten... Onderweg naar huis, in't straat van Peke Moens nog, volgden 2 La Lou supps mij achter na en ze begonnen sneller te stappen. Ze beginnen rond mij te stappen en mij te bedreigen als ik mijn vlag niet zou afgeven. T'was zogezegd ''pour un jeu''. Ik heb mijn vlag afgegeven en gaan lopen. Het punt is dat bij combiregeling supps rechtstreeks naar de bussen moeten dus vraag ik mij af... Zijn da nu zo'n varkens of is het weer een gebrek van organisatie? In ieder geval ben ik ervan geschrokken en ben ik nu mijn vlaag kwijt... ![]() Verklaring afleggen bij de flikken gast. Er zijn zelfs hier op 't forum getuigen, blijkbaar, die die 2 gasten ook gezien hebben. Zo 'n smeerlappen moeten hangen! De politie heeft zijn werk niet goed gedaan, en gij zijt daar 't slachtoffer van. Ik zou klacht indienen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 07 Dec 2015, 12:59 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Timoilsjt schreef: antifusie4ever schreef: Ik zal het hier efkes zetten... Onderweg naar huis, in't straat van Peke Moens nog, volgden 2 La Lou supps mij achter na en ze begonnen sneller te stappen. Ze beginnen rond mij te stappen en mij te bedreigen als ik mijn vlag niet zou afgeven. T'was zogezegd ''pour un jeu''. Ik heb mijn vlag afgegeven en gaan lopen. Het punt is dat bij combiregeling supps rechtstreeks naar de bussen moeten dus vraag ik mij af... Zijn da nu zo'n varkens of is het weer een gebrek van organisatie? In ieder geval ben ik ervan geschrokken en ben ik nu mijn vlaag kwijt... ![]() Verklaring afleggen bij de flikken gast. Er zijn zelfs hier op 't forum getuigen, blijkbaar, die die 2 gasten ook gezien hebben. Zo 'n smeerlappen moeten hangen! De politie heeft zijn werk niet goed gedaan, en gij zijt daar 't slachtoffer van. Ik zou klacht indienen. Inderdaad, had het zelf best die avond nog gedaan! Zolang niemand klacht indient kunnen ze het blijven doen! |
| 07 Dec 2015, 14:06 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Zie eens op de site van la lou er staan foto's op van hun supporters mss staan die mannen der op en kan je ze herkennen?
| 07 Dec 2015, 15:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
hansken schreef: Voor de wedstrijd ook 7supporters van la lou opgepakt aan de rotonde aant viaduct. Waren ook met de wagen. Die 2die je bedoelt zijn mij ook gepasseerd toen ik naar men auto stapte. Manne met een pull aan met GB05 erop. (green boys) Hebben mij wel met rust gelaten. Ik snap echter niet hoe die van aan het bezoekersvak tot daar kunnen stappen?? Er stond een buske van de flikke aan den texaco, en ge zag van ver da die 2 van la louviere waren?! Ik ben er zeker van dat de "spotters politie aalst" hier een zeer duidelijk antwoord zullen op geven.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 07 Dec 2015, 15:55 |
|
|
geconfirmeerd : spotterswerking
Even ter verduidelijking. Er werd om welbepaalde reden combiregeling opgelegd voor de supporters van laLou. De loketten voor hen waren ook gesloten. Een aantal supporters met kwaadwillige bedoelingen werd voorafgaandelijk opgepakt nog voor ze stadion hebben bereikt. De supporters van vak I zijn naderhand allemaal de bus opgegaan en de straat was ook ook volledig afgesloten. De opgemerkte supporters kunnen dus niet uit vak i komen. De bussen werden naderhand begeleid tot op de autosnelweg en ze kunnen dus ook niet afgestapt zijn.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat deze met die kledij in een vak van EA zaten. Het lijkt mij logischer dat deze tijdens dewedstrijd ergens op café hebben gezeten in de hoop dat er toch incidenten zouden komen. (Terloops , ook alle café's rond het stadion werden nagekeken tijdens de wedstrijd en er bleken geen supporters van laLou aanwezig te zijn.) Met alle respect , maar meer kunnen wij niet doen. |
| 07 Dec 2015, 17:06 |
|
| Pagina 303 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 301 302 303 304 305 … 497 Volgende |