VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 41 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 39 40 41 42 43 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 47
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
waly 2 schreef:
witteken schreef:
DT schreef:

Laatste supportersvergadering in dit verband dateert van 16 oktober als ik mij niet vergis en ons engagement was/is dat we enkel naar buiten komen op het moment dat er concrete info of nieuwe, gestaafde elementen voor handen zijn om de supporters accuraat te informeren. Als deze concrete info opduikt, horen jullie het als eerste, zoals gebruikelijk.

van in mei tot nu en er is niets veranderd .er is nog geen enen van die zogezegde investeerders die openlijk naar buiten is gekomen en gezegd heeft , wij willen wel als er dit of dat veranderd.
eerlijk gezegd denk ik dat er helemaal niemand klaarstaat om over te nemen.

dat denk ik nu ook zie.dat kan toch allemaal zo lang niet duren.

En waarom zou dat niet lang kunnen duren of peist ge misschien dat FDR zonder meer de aftocht zal blazen? Het klopt wel dat de mogelijke overnemers nog steeds op eieren lopen en tot op heden niet openlijk hun standpunten bekend maken aan het grote publiek. Maar er zijn er weldegelijk die klaarzitten, alleen is het wachten. Waarop precies, dat maken ze niemand wijs.

07 Dec 2015, 20:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Beweegt er eigenlijk nog iets in het hele dossier? Ik heb de indruk dat er niet al te veel meer van wakker liggen.

08 Dec 2015, 10:57
forumlegende

Alles lijkt gewoon zijn gangetje te gaan.
Waar dat gangetje heen gaat, weet niemand...
Ondertussen staan we dan weer wel op 4 punten van de eerste plaats.
Et nunc?

08 Dec 2015, 11:23
Vaste Waarde

Jongens, we gaan deze vraag toch niet elke week op ons bord krijgen? :crazy:

Geloof me, de vzw probeert nog altijd om een goede oplossing te vinden voor onze club.
Maar we kunnen toch niemand een pistool tegen het hoofd zetten en dwingen om morgen al over te nemen?

En we willen ditmaal een GOEDE oplossing, niet een oplossing die goed is voor één jaar, waarna de financiële miserie opnieuw begint. En zo'n goede oplossing vinden, dat kan wat langer duren, ja.

Maar weet één ding: van zodra we kunnen communiceren, ZULLEN we communiceren naar alle supporters.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het toch ook wel een beetje vreemd vind om nu constant deze vraag om informatie te krijgen en als de vzw een supportersvergadering organiseert waarop meer informatie zal worden gegeven, dan daagt er met moeite 30-40 man op (16/10/2015).

08 Dec 2015, 11:39
forumlegende

Begrijpelijk toch dat sommigen het even niet zien zitten. Als men het toeschouwersaantal van zondag bekijkt wordt er beter vroeg dan laat iets ondernomen, maar zoals gezegd : beter een goede oplossing die ook stevige fundamenten biedt dan een tijdelijke oplossing die na 1 of 2 seizoenen opnieuw in elkaar zakt.

08 Dec 2015, 12:33
Vaste Waarde

anathema76 schreef:
Jongens, we gaan deze vraag toch niet elke week op ons bord krijgen? :crazy:

Geloof me, de vzw probeert nog altijd om een goede oplossing te vinden voor onze club.
Maar we kunnen toch niemand een pistool tegen het hoofd zetten en dwingen om morgen al over te nemen?

En we willen ditmaal een GOEDE oplossing, niet een oplossing die goed is voor één jaar, waarna de financiële miserie opnieuw begint. En zo'n goede oplossing vinden, dat kan wat langer duren, ja.

Maar weet één ding: van zodra we kunnen communiceren, ZULLEN we communiceren naar alle supporters.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het toch ook wel een beetje vreemd vind om nu constant deze vraag om informatie te krijgen en als de vzw een supportersvergadering organiseert waarop meer informatie zal worden gegeven, dan daagt er met moeite 30-40 man op (16/10/2015).

Beste vriend...

Als je vorige reacties leest zal je zien dat die vraag niet elke week terug komt, maar ik dacht nog altijd dat de VZW voor en door de supporters opgericht was? Wat meer info hier in dit topic zou gerust mogen zonder daarbij eventuele overnemers bij naam te noemen. Er zijn heel wat supporters die met vele vragen zitten.

Weet ook dat niet iedereen zich alle dagen kan vrij maken voor eendracht aalst (laatste supportersvergadering met moeite 40 man), daarom dat het belangrijk is dat we hier de nodige info kunnen krijgen.

Wat de VZW doet staat hier niet ter discussie, integendeel... het enigste wat ik vraag is wat meer regelmatige info. (y)

08 Dec 2015, 12:43
Vaste Waarde

England4ever schreef:
het enigste wat ik vraag is wat meer regelmatige info.

Dat doen we graag, zodra het kan.

08 Dec 2015, 12:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bij deze laat ik hier aan de supps weten,dat ik ontslag heb genomen in de 'vzw' de reden is dat ik niet me niet meer kan vinden in de communicatie en bepaalde beslissingen binnen de 'vzw' wat de toekomst van onze club betreft.

08 Dec 2015, 14:17
Freak

ah,ik dacht dat de vzw geen beslissingen kon nemen.enkel bemiddelen.

08 Dec 2015, 15:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
waly 2 schreef:
ah,ik dacht dat de vzw geen beslissingen kon nemen.enkel bemiddelen.

Om te kunnen bemiddelen moet je eerst beslissingen nemen ;)

08 Dec 2015, 16:19
Freak

en wij mogen natuurlijk niet weten wat die beslissingen zijn zeker?

08 Dec 2015, 17:00
Ancien

Leeftijd: 55
Men hoort véél de laatste tijd, dat is zeker waar en van horen zeggen is dikwijls puur geroddel. Maar net daarom zou info over de stand van zaken wel eens welkom zijn. Net om die geruchten te ontkrachten of te bevestigen!

08 Dec 2015, 17:27
Nationale Ploeg

ik ga eens naar nen oorarts moeten want ik ben precies zowat den enigen die vazzeleiven neujt niksken niejen opvangt :D

wat is er hier weer allemaal gaande seg ? :wadde:

08 Dec 2015, 18:21
Ancien

Leeftijd: 46
DavidSeal schreef:
Men hoort véél de laatste tijd, dat is zeker waar en van horen zeggen is dikwijls puur geroddel. Maar net daarom zou info over de stand van zaken wel eens welkom zijn. Net om die geruchten te ontkrachten of te bevestigen!

Engagement was/is dat we enkel naar buiten komen op het moment dat er concrete info of nieuwe, gestaafde elementen voor handen zijn om de supporters accuraat te informeren. Als deze concrete info opduikt, horen jullie het als eerste, zoals gebruikelijk. M.a.w. alles wat niet concreet is (wat met niks te onderbouwen valt en waar we niks op papier van krijgen) of wat losweg de wereld in wordt gestuurd zonder meer, dienen wij als gerucht te beschouwen... Stelt dat het geduld ernstig op de proef? Absoluut. Maar is weinig zinvol om extra tijd en aandacht aan geruchten te besteden als je ze toch niet kan staven of als ze op drie weken twintig keer veranderen (en dat geldt zowel in de positieve als de negatieve zin)...

08 Dec 2015, 18:37
Freak

Bakkie schreef:
Bij deze laat ik hier aan de supps weten,dat ik ontslag heb genomen in de 'vzw' de reden is dat ik niet me niet meer kan vinden in de communicatie en bepaalde beslissingen binnen de 'vzw' wat de toekomst van onze club betreft.

kunnen we daar geen "concrete info" over krijgen?

08 Dec 2015, 19:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 39 40 41 42 43 152