|
|
| Pagina 43 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
The Blackwans schreef: filip.dhose schreef: Onbespreekbaar voor DE supporters? Correcter zou zijn: (...) een huwelijk is onbespreekbaar voor de harde kern van de supporters, die niet noodzakelijk de meerderheid van de supporters uitmaakt. Dat is ook de zaak weer omdraaien vind ik. Ik denk oprecht dat waneer je op een doorsnee zondag (bijvoorbeeld nu zondag) die vraag gaat stellen aan de supporters de meerderheid tegen een fusie zal zijn gezien wie nu nog komt kijken enkel die-hards zijn. Moest je die vraag vorig jaar op Brugge gaan stellen zijn zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Maar ik vraag me dan af ; wie heeft het het beste voor met onze club en haar 'waarden'. Die overblijvende die-hards of diegene die vrijdagavond kiezen tussen Okapi, Eendracht Aalst, veldrijden of het schlagerfestival ... Zo'n fusie zal zeker volk lokken zolang het loopt, maar na 2 tegenvallende seizoenen krijg je het ware gelaat van zo'n fusieclub te zien. Benieuwd hoe dat er uit ziet en hoe de beleving voelt ? Ga eens kijken op Dender. 't zijn die met het geld dat beslissen. maar wil een nieuw project, als het er komt, slaagkansen hebben, kunnen eventuele overnemers maar beter goed nadenken voor ze de naam en alles wat bij Eendracht Aalst hoort zomaar overboord gooien. Dender zelf is hét bewijs dat de remedie van een fusie niet pakt om te overleven, laat staan succesvol te zijn. Neen, jong, onze club heeft geen fusie nodig... in tegendeel. zet eens voor één keer een degelijk bestuur neer met een goed en geloofwaardig project, de supporters die inmiddels 10-tallen keren een vaudeville meemaakten, zouden nogal rap terug zijn, en weer enthousiast zijn. als niet-lid van de harde kern ben ik alleszins voor de volle 100% tegen een fusie, neem dat gerust ook maar op in uw statistieken, mr dhoze. |
| 17 Dec 2015, 23:57 |
|
|
Vaste Waarde
Bomber schreef: filip.dhose schreef: waly 2 schreef: Supporters Eendracht resoluut tegen fusie, middenstip Dender gestolen Supporters van Eendracht Aalst hebben de middenstip van FCV Dender gestolen. Er werden spandoeken opgehangen met provocerende slogans. Het is meteen een duidelijk signaal naar mogelijke overnemers die de club willen redden via een fusie met Dender. Economisch bekeken is een fusie de beste garantie op een leefbare club in de regio maar een huwelijk is onbespreekbaar voor de supporters. Op 31 januari spelen ze tegen elkaar. Onbespreekbaar voor DE supporters? Correcter zou zijn: (...) een huwelijk is onbespreekbaar voor de harde kern van de supporters, die niet noodzakelijk de meerderheid van de supporters uitmaakt. Ge zou uw liefde voor een fusie met dender wel kunnen duidelijk maken door hen een nieuwe middenstip te brengen? ![]() Liefde voor een fusie? Ach man, je hebt het nog steeds niet begrepen. Ik ga de hele discussie niet opnieuw doen oplaaien, maar toch nog even heel duidelijk: ik ben totaal geen voorstander van een fusie. Behalve indien de alternatieven zouden zijn: verdwijnen of herbeginnen in de lagere provinciale reeksen. In die gevallen, en ENKEL EN ALLEEN in die gevallen, is het mijn persoonlijke mening (die ik aan niemand anders wil opdringen) dat we beter samenwerking zoeken met één of meerdere andere clubs uit de Denderregio. Maar als ik het goed begrijp is FDR erin geslaagd om een overnemer te vinden voor onze geliefde club. Ik denk dat er een diepe zucht van verlichting door het supporterslegioen zal gaan: Iëndracht verojt! |
| 18 Dec 2015, 8:06 |
|
|
forumlegende
Volgens HLN staat er een groep investeerders klaar om onze club over te nemen. Dit weekend zou alles rond moeten zijn.
|
| 18 Dec 2015, 9:25 |
|
|
Freak
laat ons hopen.
![]() |
| 18 Dec 2015, 9:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
De vzw is op de hoogte van een doorbraak in een zeer belangrijk dossier voor onze club.
Wij gaan in de komende dagen in overleg met deze groep. De komende weken zullen wij met meer nieuws komen indien wij zeer concrete plannen kennen. Vanaf nu iejndracht vooruit Kenny |
| 18 Dec 2015, 9:58 |
|
|
Freak
![]() |
| 18 Dec 2015, 10:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik durf het haast niet meer vermelden maar laten we hopen dat de club na jaren miserie eindelijk het bekwame bestuur krijgt die het nodig heeft. Bekwame mensen met een gezond beleid voor ogen, rustig bouwende aan een mooie toekomst.
Zoals 'Oilsjt' aangaf zal de vzw ook nu waken opdat haar statuten navolging krijgen alles in het belang van ons Eendracht Aalst! Aan de afwezigen van de laatste maanden ; zoek jullie sjaal uit de kast, en kom zondag massaal terug naar de Bredestraat om alvast de mensen die het aandurven om onze club nieuw leven in te blazen te bedanken. Iendracht forever ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Dec 2015, 10:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
The Blackwans schreef: Ik durf het haast niet meer vermelden maar laten we hopen dat de club na jaren miserie eindelijk het bekwame bestuur krijgt die het nodig heeft. Bekwame mensen met een gezond beleid voor ogen, rustig bouwende aan een mooie toekomst. Zoals 'Oilsjt' aangaf zal de vzw ook nu waken opdat haar statuten navolging krijgen alles in het belang van ons Eendracht Aalst! Aan de afwezigen van de laatste maanden ; zoek jullie sjaal uit de kast, en kom zondag massaal terug naar de Bredestraat om alvast de mensen die het aandurven om onze club nieuw leven in te blazen te bedanken. Iendracht forever ![]() ![]() |
| 18 Dec 2015, 10:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
We weten weer waar naartoe de zondag
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Dec 2015, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg
zou het waar zijn ?
ik ben de zondag alleszins aanwezig, al verwacht ik een heel moeilijke match waarin de vliegende tackles en dergelijke gul in het rond zullen vliegen van Westvlaamse kant... nu, die mannen pakken wel heel veel goals. dus als Wimpie en Lusie hun visier een beetje gekadreerd krijgen zou het moeten lukken om te scoren. _________________ may the FORCE be with you. |
| 18 Dec 2015, 11:08 |
|
|
Junior
filip.dhose schreef: waly 2 schreef: Supporters Eendracht resoluut tegen fusie, middenstip Dender gestolen Supporters van Eendracht Aalst hebben de middenstip van FCV Dender gestolen. Er werden spandoeken opgehangen met provocerende slogans. Het is meteen een duidelijk signaal naar mogelijke overnemers die de club willen redden via een fusie met Dender. Economisch bekeken is een fusie de beste garantie op een leefbare club in de regio maar een huwelijk is onbespreekbaar voor de supporters. Op 31 januari spelen ze tegen elkaar. Onbespreekbaar voor DE supporters? Correcter zou zijn: (...) een huwelijk is onbespreekbaar voor de harde kern van de supporters, die niet noodzakelijk de meerderheid van de supporters uitmaakt. |
| 18 Dec 2015, 12:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
oilsjt schreef: De vzw is op de hoogte van een doorbraak in een zeer belangrijk dossier voor onze club. Wij gaan in de komende dagen in overleg met deze groep. De komende weken zullen wij met meer nieuws komen indien wij zeer concrete plannen kennen. Vanaf nu iejndracht vooruit Kenny Ik hoop het uit heel mijn Iendrachthart, maar met de geschiedenis van de laatste jaren indachtig, blijf ik toch eerder sceptisch. Eerst zien en dan geloven is mijn motto, ook respect voor ALLE leden van de vzw voor hun inzet.. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Dec 2015, 12:26 |
|
|
Vaste Waarde
oilsjt schreef: The Blackwans schreef: Ik durf het haast niet meer vermelden maar laten we hopen dat de club na jaren miserie eindelijk het bekwame bestuur krijgt die het nodig heeft. Bekwame mensen met een gezond beleid voor ogen, rustig bouwende aan een mooie toekomst. Zoals 'Oilsjt' aangaf zal de vzw ook nu waken opdat haar statuten navolging krijgen alles in het belang van ons Eendracht Aalst! Aan de afwezigen van de laatste maanden ; zoek jullie sjaal uit de kast, en kom zondag massaal terug naar de Bredestraat om alvast de mensen die het aandurven om onze club nieuw leven in te blazen te bedanken. Iendracht forever ![]() ![]() Laat ons hopen dat er een bekwaam bestuur komt dat rekening houdt met onze fantastische supporters. Zoals hier boven aangehaald zal de VZW waakzaam blijven en overleggen met de groep overnemers. ![]() |
| 18 Dec 2015, 13:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Doorbraak in de maak voor overname Eendracht Aalst
Er is een doorbraak in de maak voor de financiële en bestuurlijke malaise bij voetbalclub Eendracht Aalst, want een groep investeerders heeft zich bereid getoond de club over te nemen van het huidige management. Nadat de eerste handtekeningen werden gezet, toonde de VZW Supporters Eendracht Aalst zich tevreden dat er eindelijk witte rook is. "Eendracht Aalst is en blijft een club met naam en faam. Dat bleek steeds maar weer uit de gesprekken die de VZW de afgelopen maanden voerde met potentiële geïnteresseerden. We zijn uiteindelijk heel blij dat één groep het finaal aangedurfd heeft om zijn nek uit te steken en de club over te nemen in zijn huidige vorm, dus zonder een faillissement", zegt Kenny De Moor, voorzitter van de VZW Supporters Eendracht Aalst. De VZW zal eerstdaags rond de tafel zitten met de overnemers om de plannen in detail door te kunnen nemen. "Er zijn in de afgelopen maanden al wat informele gesprekken geweest met vertegenwoordigers van deze groep, maar we willen in de komende dagen graag de overeenkomst voor de overname tot in de kleinste details leren kennen, zodat we ook snel en accuraat kunnen terugkoppelen naar de volledige achterban. De VZW wil er zich ook van vergewissen dat het project een oplossing op langere termijn bewerkstelligt voor onze geliefde club." "Ondertussen roepen we alle fans - ook diegenen die de voorbije maanden wegbleven uit het stadion uit onvrede met het beleid van de club - op om onze spelers op zondag 20 december voluit te komen steunen in onze thuismatch tegen Torhout, zodat we de winterstop kunnen ingaan met een plaats in de - in het licht van de geplande competitiehervorming - o zo belangrijke top zes", besluit Kenny De Moor. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 18 Dec 2015, 14:05 |
|
|
Ancien
jammen schreef: oilsjt schreef: De vzw is op de hoogte van een doorbraak in een zeer belangrijk dossier voor onze club. Wij gaan in de komende dagen in overleg met deze groep. De komende weken zullen wij met meer nieuws komen indien wij zeer concrete plannen kennen. Vanaf nu iejndracht vooruit Kenny Ik hoop het uit heel mijn Iendrachthart, maar met de geschiedenis van de laatste jaren indachtig, blijf ik toch eerder sceptisch. Eerst zien en dan geloven is mijn motto, ook respect voor ALLE leden van de vzw voor hun inzet.. Zo denk ik er ook over besteken, we hebben op dit gebied al teveel beloftes gekregen en telkens opnieuw ontgoochelingen opgelopen. Enfin, hopelijk is het deze keer wel waar, misschien voorbarig maar ik krijg weer goesting om zondag nog eens te komen kijken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Dec 2015, 14:06 |
|
| Pagina 43 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 152 Volgende |