|
|
| Pagina 44 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Er is ondertussen ook al een bericht verschenen op de officiële site, blijkbaar zijn het geen kwakkels deze keer.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Dec 2015, 14:28 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: We weten weer waar naartoe de zondag Welcome back! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 18 Dec 2015, 14:31 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: jammen schreef: oilsjt schreef: De vzw is op de hoogte van een doorbraak in een zeer belangrijk dossier voor onze club. Wij gaan in de komende dagen in overleg met deze groep. De komende weken zullen wij met meer nieuws komen indien wij zeer concrete plannen kennen. Vanaf nu iejndracht vooruit Kenny Ik hoop het uit heel mijn Iendrachthart, maar met de geschiedenis van de laatste jaren indachtig, blijf ik toch eerder sceptisch. Eerst zien en dan geloven is mijn motto, ook respect voor ALLE leden van de vzw voor hun inzet.. Zo denk ik er ook over besteken, we hebben op dit gebied al teveel beloftes gekregen en telkens opnieuw ontgoochelingen opgelopen. Enfin, hopelijk is het deze keer wel waar, misschien voorbarig maar ik krijg weer goesting om zondag nog eens te komen kijken. ![]() Yepla, na Bakkie den 2den iendrachter da vedrom komt! Wie volgt? ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 18 Dec 2015, 14:33 |
|
|
Ancien
Timoilsjt schreef: Hugo schreef: jammen schreef: Ik hoop het uit heel mijn Iendrachthart, maar met de geschiedenis van de laatste jaren indachtig, blijf ik toch eerder sceptisch. Eerst zien en dan geloven is mijn motto, ook respect voor ALLE leden van de vzw voor hun inzet.. Zo denk ik er ook over besteken, we hebben op dit gebied al teveel beloftes gekregen en telkens opnieuw ontgoochelingen opgelopen. Enfin, hopelijk is het deze keer wel waar, misschien voorbarig maar ik krijg weer goesting om zondag nog eens te komen kijken. ![]() Yepla, na Bakkie den 2den iendrachter da vedrom komt! Wie volgt? ![]() De Johnny alias den baksteen ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Dec 2015, 14:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
OK, ook ik zal zondag mijn weg terug vinden naar de Bredestraat. Maar voorlopig wacht ik wel af wie of wat er in de plaats komt in het Bestuur. Als men het verleden kent is dit toch maar logisch vind ik.
Voor de rest, giejn gezjiever, mor : ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 18 Dec 2015, 14:51 |
|
|
forumlegende
zwetzat schreef: OK, ook ik zal zondag mijn weg terug vinden naar de Bredestraat. Maar voorlopig wacht ik wel af wie of wat er in de plaats komt in het Bestuur. Als men het verleden kent is dit toch maar logisch vind ik. Voor de rest, giejn gezjiever, mor : ![]() gesprekken tussen de vzw en de overnemer zullen hierover hopelijk meer klaarheid scheppen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 18 Dec 2015, 15:34 |
|
|
forumlegende
zwetzat schreef: OK, ook ik zal zondag mijn weg terug vinden naar de Bredestraat. Maar voorlopig wacht ik wel af wie of wat er in de plaats komt in het Bestuur. Als men het verleden kent is dit toch maar logisch vind ik. Voor de rest, giejn gezjiever, mor : ![]() As 't vedrom keren van supporters tegen tees tempo door gaat, moeten ze nog een tribun bijzetten ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 18 Dec 2015, 15:35 |
|
|
Freak
één van de vier pistes rond de toekomst van de club wordt verder uitgewerkt. Zodra er een definitief akkoord is brengen we jullie langs deze weg op de hoogte.officiele site.
|
| 18 Dec 2015, 15:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Timoilsjt schreef: zwetzat schreef: OK, ook ik zal zondag mijn weg terug vinden naar de Bredestraat. Maar voorlopig wacht ik wel af wie of wat er in de plaats komt in het Bestuur. Als men het verleden kent is dit toch maar logisch vind ik. Voor de rest, giejn gezjiever, mor : ![]() As 't vedrom keren van supporters tegen tees tempo door gaat, moeten ze nog een tribun bijzetten ![]() just, mor tèn wel een nief hé Bèrremiester ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 18 Dec 2015, 16:00 |
|
|
forumlegende
Ik ben de ploeg dit seizoen altijd blijven steunen, ook op verplaatsing. Als dit moest goed komen zal ik super gelukkig zijn en ook de "club" weer steunen!
|
| 18 Dec 2015, 16:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Ook ik ben in de wolken met dit nieuws, maar blijf toch zeer voorzichtig.
Er is al zo vaak "goed nieuws" geweest, dat uiteindelijk leidde tot een illusie. Maar altijd positief blijvend, moeten wij als supporters een initiatief niet op voorhand afschieten , en erin blijven geloven. Want andere oplossingen voor de huidige catastrofe, waren er de laatste maanden niet. ...In de verste verte niet.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 18 Dec 2015, 17:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendrachter schreef: Volgens de mededeling van de vzw is er al op papier getekend maar volgens de laatste mededeling op de officiële site is er nog niks officieel, ze hebben hun artikel op de site rap gewijzigd precies.... Hopelijk komt het in orde Ze hebben het al een paar keer gewijzigd ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Dec 2015, 17:50 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: iendrachter schreef: Volgens de mededeling van de vzw is er al op papier getekend maar volgens de laatste mededeling op de officiële site is er nog niks officieel, ze hebben hun artikel op de site rap gewijzigd precies.... Hopelijk komt het in orde Ze hebben het al een paar keer gewijzigd ![]() Men gedacht, gans het artikel is al verdwenen op de site, 't is verdomme weer een scheet in een fles. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Dec 2015, 18:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
Wat geloven jullie de vzw of de off website nog steeds beheerd door fdr
|
| 18 Dec 2015, 18:49 |
|
|
Vaste Waarde
Zondag terug present om hem de laatste overtuigingskracht mee te geven
|
| 18 Dec 2015, 19:31 |
|
| Pagina 44 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 152 Volgende |