VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 48 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 46 47 48 49 50 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Lijkt me eerder een Dender scenario! Onbekende eigenaar/investeerder en een stroman in het bestuur zetten! We weten hoe dat zal aflopen!

21 Dec 2015, 13:58
Nationale Ploeg

misschien heeft Coucke eens zin om met een échte voetbalclub te spelen ? :D

21 Dec 2015, 14:02
Duivelke

Still standing ! schreef:
misschien heeft Coucke eens zin om met een échte voetbalclub te spelen ? :D

Ja hij mag zeker komen hoor, dan is het hier elke match koekenbak :lol:

21 Dec 2015, 14:26
Ancien

Olensen iendrachter schreef:
Ik heb vandaag lang getwijfeld om nogis te komen en uiteindelijk toch ma thuis gebleven, maar vanaf er terug een reden is om te supporteren voor een club met een toekomst zennek ook trug van de party :EA:

Ik ben gisteren ook nog eens op verkenning geweest, ik heb op mijn gemaksken zitten genieten.
De spionkop in het sfeervak was super , in vak K waren ze zelfs de polonaise aan het dansen, allez kom schitterende beelden om te aanschouwen. (y)
De ploeg doet het beter dan ikzelf verwacht had en verscheidene spelers o.a. Bokila, Jelle Geenens hebben mij aangenaam verrast.
Als er nu bestuurlijk een nieuwe wind gaat waaien, zijn alle argumenten aanwezig om weer de weg te vinden richting PC-stadion. :EA:

21 Dec 2015, 14:33
Ancien

Hugo schreef:
Ik heb vandaag lang getwijfeld om nogis te komen en uiteindelijk toch ma thuis gebleven, maar vanaf er terug een reden is om te supporteren voor een club met een toekomst zennek ook trug van de party :EA:

Ik ben gisteren ook nog eens op verkenning geweest, ik heb op mijn gemaksken zitten genieten.
De spionkop in het sfeervak was super , in vak K waren ze zelfs de polonaise aan het dansen, allez kom schitterende beelden om te aanschouwen. (y)
De ploeg doet het beter dan ikzelf verwacht had en verscheidene spelers o.a. Bokila, Jelle Geenens hebben mij aangenaam verrast.
Als er nu bestuurlijk een nieuwe wind gaat waaien, zijn alle argumenten aanwezig om weer de weg te vinden richting PC-stadion. :EA:

Door weiten weir niks van zelle... :lol:

21 Dec 2015, 16:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
jammen schreef:
Hugo schreef:

Door weiten weir niks van zelle... :lol:

Ik ben in aal den ambiance mè portemonneiken mé mènne pas, badge van 't weirk en bankkoorten verloeren.
Dus as ter dat iemand gevonnen eit, gelieve mè e pb'ken te stieren.

21 Dec 2015, 16:16
Vaste Waarde

witzwet schreef:
De zever dat ge hier soms leest is tenenkrullend. Alles zal uitkomen ten gepaste tijde. De inkt is nog niet droog. De contacten verlopen in een voorzichtige en serene sfeer. Geen grote poeha in de pers met wat modder gooiende bestuursleden. Verloopt de overname in de grootste wanorde. Het is niet omdat de pers hun goesting niet krijgt dat het wanordelijk is. Gazettenpraat.

De overname verloopt zoals het hoort. Zonder pers inmenging. De vzw is er ook mee bezig en de overnemers reageerden al positief op de contacten.

En dan nog es iet. Filip dhose jongen, kunt gij niet mee opstappen? ?

Worrom dadde?

21 Dec 2015, 17:35
Ancien

Sven Van Den Bogaert aangesteld als CEO
maandag 21 december 2015 - 18u37
Bron: off. site

Binnen het bestuur van Eendracht Aalst zijn er al een aantal weken strategisch reflecties aan de gang waarbij voorzitter Frank De Roose meerdere pistes heeft afgetoetst. Bedoeling was/is om de club een duurzame toekomst te bieden. Na heel wat gesprekken met de verschillende stake-holders is de voorzitter tot de conclusie gekomen dat het in het belang van de club was om een stap terug te zetten. Als supporter van het eerste uur was dit zeker geen gemakkelijke beslissing maar het aanstellen van een CEO Sven Van Den Bogaert, die zijn sporen al verdiend had als jeugdvoorzitter bleek een valabel alternatief omdat Sven niet alleen financieel het klappen van de zweep kent maar bovendien de club door en door kent.

Het mandaat van Sven is erop gericht om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen en de club financieel terug op het juiste spoor te krijgen. Sven zal dit zeker niet alleen doen maar de verdere concrete invulling zal op latere datum kenbaar gemaakt worden.

We houden eraan om Frank De Roose te bedanken voor zijn voorzitterschap in moeilijke omstandigheden en de belangrijke financiële inspanningen die hij tot op vandaag heeft geleverd. Frank blijft lid van de vzw maar zal aftreden als bestuurder. Een nieuwe voorzitter van de Raad Van Bestuur zal op termijn aangeduid worden.

Op het sportieve vlak doet onze club het meer dan goed en wij wensen uiteraard op die ingeslagen weg verder te gaan. Verder wensen we Sven alle succes toe om in alle sereniteit onze club een uitstraling, die strookt met het imago van de 5e stad van Vlaanderen, te geven. Wij rekenen uiteraard op jullie massale steun en zijn ervan overtuigd dat we hier samen zullen in slagen.

21 Dec 2015, 19:59
nieuw in de eerste ploeg

Moeten we hier nu warm van worden, van het feit dat die brave man de CEO wordt. Ik veronderstel dat het echte positieve nieuws (nieuwe investeerders) nog zal komen...???

21 Dec 2015, 20:06
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik weet toch ook niet goed wat ik hier momenteel moet van denken maar dat komt waarschijnlijk door het feit dat er zo weinig bekendgemaakt wordt. Je weet iets en niets tegelijk nu.
Sven Van Den Bogaert is CEO en De Roose doet afstand van het voorzittersschap maar das dan ook alles wat we weten. Wie zijn de investeerders? Maar nog belangrijker: hoeveel bedraagt hun inbreng en wat zijn hun concrete plannen? We zullen het op termijn wel te weten komen zeker...
Al hoop ik toch snel op duidelijkheid want lang moet je niet meer wachten om aan uw ploeg voor volgend seizoen te beginnen ook.
Weet er trouwens iemand iets meer over Van Den Bogaert? Ik ken die enkel "van zien". Mensen van de jeugd misschien?

21 Dec 2015, 20:14
forumlegende

Die Sven van Den Bogaert is gewoon de rechterhand van FDR. Dit is je reinste boerenbedrog!
Dit kan de vzw toch nooit goedgekeurd hebben!

21 Dec 2015, 20:19
Vaste Waarde

Jean schreef:
Die Sven van Den Bogaert is gewoon de rechterhand van FDR. Dit is je reinste boerenbedrog!

Goed, ik denk dat we er beter mee ophouden. :hmm:

Zouden we allemaal niet beter wachten met ons oordeel tot de vzw overleg heeft gehad met de nieuwe bazen?
Ge kunt uw messen misschien al slijpen, maar wacht nog even met steken.

21 Dec 2015, 20:24
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
anathema76 schreef:
Jean schreef:

Zouden we allemaal niet beter wachten met ons oordeel tot de vzw overleg heeft gehad met de nieuwe bazen?

lijkt me het verstandigst. er beweegt iets en er staat een groep achter. laten we nu gewoon even afwachten hoe die contacten tussen die groep en de vzw verlopen.l

21 Dec 2015, 20:28
Scholier

Bla bla bla... Gewoon een stoelendans en de kous is af! Geen investeerders dus!

21 Dec 2015, 20:29
forumlegende

Leeftijd: 43
anathema76 schreef:
Jean schreef:

Ge kunt uw messen misschien al slijpen, maar wacht nog even met steken.

En wanneer gaat het overleg tussen vzw en nieuwe bazen dan door?

21 Dec 2015, 20:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 46 47 48 49 50 152