|
|
| Pagina 54 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
een stadionoplossing zal volgens mij inderdaad van die kanten moeten komen: Meldert (Vanden steen), Denderhoutelm (Vyverman, den Deysel), Affligem (Bellekouter),...
in Stad Aalst ga je -zeker onder ons huidige stadsbestuur- nooit iets échts gedaan krijgen. hoe dichter bij verkiezingen hoe meer vage beloften ja, die ze dan nadien in alle talen doodzwijgen met een nieuwe lokatiestudie' of zoiets. _________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Dec 2015, 11:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
DavidSeal schreef: zwetzat schreef: WTF ? ![]() Wat?! Als eerste post kan dat tellen, maar!!, op zich is die zijn post niet belachelijker als datgene dat we doorgaans van u te lezen krijgen! en vooral even opbouwend en positief en niet naast de kwestie zoals de reaktie van U. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 28 Dec 2015, 11:29 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Still standing ! schreef: een stadionoplossing zal volgens mij inderdaad van die kanten moeten komen: Meldert (Vanden steen), Denderhoutelm (Vyverman, den Deysel), Affligem (Bellekouter),... in Stad Aalst ga je -zeker onder ons huidige stadsbestuur- nooit iets échts gedaan krijgen. hoe dichter bij verkiezingen hoe meer vage beloften ja, die ze dan nadien in alle talen doodzwijgen met een nieuwe lokatiestudie' of zoiets. Vergetj denjer nie hein!!!! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 28 Dec 2015, 12:05 |
|
|
Nationale Ploeg
iendracht mèn 2de vraa schreef: Still standing ! schreef: een stadionoplossing zal volgens mij inderdaad van die kanten moeten komen: Meldert (Vanden steen), Denderhoutelm (Vyverman, den Deysel), Affligem (Bellekouter),... in Stad Aalst ga je -zeker onder ons huidige stadsbestuur- nooit iets échts gedaan krijgen. hoe dichter bij verkiezingen hoe meer vage beloften ja, die ze dan nadien in alle talen doodzwijgen met een nieuwe lokatiestudie' of zoiets. Vergetj denjer nie hein!!!! ![]() denk dat dat letterlijk een brug te ver is... _________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Dec 2015, 12:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Nosferatu schreef: Rustig rustig... niet vergeten dat we niet weten hoeveel van die 2.5 miljoen er rekening courant is aan fdr. Indien hij zijn deel niet meer terug wil, of enkel op lange termijn, dan denk ik dat we nooit 2.5 miljoen schulden hebben, eerder rond de 5k. Niet onoverkombaar. Schuld afbetalen en dan rustig opbouwen. Zien dawe bij eerste zes geraken en dan volgend jaar zien wie er nog wil meewerken aan gezonde club. Zo denk ik dat het zal gaan... en dan eventueel nieuwe k die doorloopt in nieuwe europatribune (vb zie kv mechelen) en waarom ook niet een stukske achter de andere goal. Dan in tweede instantie hoofdtribune opfrissen. En waarom dan niet kleedkamers terug onder de k zoals vroeger... dream dream dreaaaammmmmm lol Voordeel is dat dit in fases kan en vrij snel. En het geld dat stad aalst uitspaart met locatiestudie kunnen ze dan in zandberg stoppen, das tenminste nuttig! ![]() was het niet 2,5 milj poef en nog eens 2 milj poef aan de voorzitter en die laatste 2 miljoen wil hij laten vallen. Zo had ik het toch begrepen. |
| 28 Dec 2015, 12:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
kheiremans schreef: Nosferatu schreef: Rustig rustig... niet vergeten dat we niet weten hoeveel van die 2.5 miljoen er rekening courant is aan fdr. Indien hij zijn deel niet meer terug wil, of enkel op lange termijn, dan denk ik dat we nooit 2.5 miljoen schulden hebben, eerder rond de 5k. Niet onoverkombaar. Schuld afbetalen en dan rustig opbouwen. Zien dawe bij eerste zes geraken en dan volgend jaar zien wie er nog wil meewerken aan gezonde club. Zo denk ik dat het zal gaan... en dan eventueel nieuwe k die doorloopt in nieuwe europatribune (vb zie kv mechelen) en waarom ook niet een stukske achter de andere goal. Dan in tweede instantie hoofdtribune opfrissen. En waarom dan niet kleedkamers terug onder de k zoals vroeger... dream dream dreaaaammmmmm lol Voordeel is dat dit in fases kan en vrij snel. En het geld dat stad aalst uitspaart met locatiestudie kunnen ze dan in zandberg stoppen, das tenminste nuttig! ![]() was het niet 2,5 milj poef en nog eens 2 milj poef aan de voorzitter en die laatste 2 miljoen wil hij laten vallen. Zo had ik het toch begrepen. Verkeerd begrepen. |
| 28 Dec 2015, 13:00 |
|
|
Reserve
Geld is 1 zaak, de nieuwe structuur die sven vdb neerzet is minstens even belangrijk.
Maar daar kunnen we vertrouwen op de vzw hopelijk. |
| 28 Dec 2015, 13:57 |
|
|
Vaste Waarde
oilsjt schreef: witzwet schreef: witteken schreef: wanneer gaat de vzw bij sven vdb voor info ? Is pas gebeurd. Nog even wachten op de besluiten dan komt er zeker een evaluatie op het forum. Nog even wachten op de goedkeuring wat er mag gezegd worden bedoel je dan ? Laat jullie in ieder geval gene kat in ne zak aansmeren aub want een onbekende man die cadeautjes uitdeelt zonder zelf bekend te willen zijn klinkt heel mooi maar vooral zeer louche denk ik dan . en dat is vooral mijn rationeel verstand dat spreekt en niet mijn emotionele impulsieve ik ![]() In ieder geval succes met dit plan zou ik zeggen |
| 28 Dec 2015, 14:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
BDS schreef: Geld is 1 zaak, de nieuwe structuur die sven vdb neerzet is minstens even belangrijk. Maar daar kunnen we vertrouwen op de vzw hopelijk. ![]() |
| 28 Dec 2015, 15:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Wa wilt ge daar nu mee zeggen?
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Dec 2015, 15:17 |
|
|
Vaste Waarde
ik zen oek ni mee
![]() |
| 28 Dec 2015, 16:16 |
|
|
Junior
Beste Chunga, zoals steeds staan de beste stuurlui aan wal. Ik onthou me, als lid van de VZW, meestal van commentaar en probeer me te focussen op de inhoudelijke zaken, maar deze opmerking kan ik niet laten passeren. Sommigen vinden het blijkbaar nodig om steeds te stoken ipv op een constructieve manier mee te helpen. Ook jij hebt ooit deelgenomen aan de VZW vergaderingen maar hebt samen met enkele van je mede-forumgangers besloten om niet toe te treden. Ik heb daar alle begrip voor, maar laat het aub om persoonlijke vetes via het forum te beslechten en ondertussen de VZW ook in een slecht daglicht te plaatsen. De toekomst zal uitwijzen of het aangereikte project zal weerhouden en gesteund worden door de VZW. Maar 1 ding is zeker, de VZW doet er alles aan om een oplossing te vinden voor onze ploeg. Zoals reeds gezegd zal er ten gepasten tijde officieel gereageerd worden door de VZW. Ik wens iedereen alvast een prettig eindejaar...
|
| 28 Dec 2015, 16:32 |
|
|
Nationale Ploeg
met al die 'insiders' hier... who needs 'home and away' als ge het forum van den ïendracht kunt volgen...
![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Dec 2015, 16:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
hansken schreef: Wa wilt ge daar nu mee zeggen? ![]() |
| 28 Dec 2015, 16:54 |
|
|
Vaste Waarde
chunga schreef: hansken schreef: Wa wilt ge daar nu mee zeggen? ![]() dus als ze niks zeggen is het niet goed en als ze wel iets zeggen, zeggen ze ni genoeg. iedereen is nerveus enzo maar we zullen wel zien wat het wordt. Geen avans van nu al vanalles te roepen. Der beweegt in elk geval toch iets. (En daar riep iedereen toch om) Laten we nu afwachten tot de nieuwe bestuursploeg info geeft (zijn hopelijk momenteel hun huiswerk aan het maken) en we zullen er dan nen boom over opzetten. |
| 28 Dec 2015, 17:01 |
|
| Pagina 54 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 152 Volgende |