|
|
| Pagina 55 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
kheiremans schreef: chunga schreef: hansken schreef: Wa wilt ge daar nu mee zeggen? ![]() dus als ze niks zeggen is het niet goed en als ze wel iets zeggen, zeggen ze ni genoeg. iedereen is nerveus enzo maar we zullen wel zien wat het wordt. Geen avans van nu al vanalles te roepen. Der beweegt in elk geval toch iets. (En daar riep iedereen toch om) Laten we nu afwachten tot de nieuwe bestuursploeg info geeft (zijn hopelijk momenteel hun huiswerk aan het maken) en we zullen er dan nen boom over opzetten. amai, da zal weeral een serieus bos worden dan... een totaal nutteloze en idiote opmerking van mij, maar ik kan het dan ook niet laten hé Davidje ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 28 Dec 2015, 17:12 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
zwetzat schreef: kheiremans schreef: chunga schreef: Dat ik het allemaal kotsbeu begin te worden dat bedoel ik ermee. Na al de miserie die we al hebben gehad kregen we dan vorige week het nieuws van de overname. Ok,denk je dan we hebben geen andere keuze dan daar blij mee te zijn,een mens krijgt toch weer wat hoop.Maar sindsdien horen we weer niks meer,we moeten maar geduld hebben. Bij gelijk welke overname eender waar komen de nieuwe bewindvoerders met hun plannen naar buiten,geven ze hun doelstellingen mee. Niet hier natuurlijk,je hoort wel vanalles waaien maar niks officieel. Is het dan nog niet rond??? geraken de postjes niet verdeeld of is het geld er nog niet???Er was dan in elk geval beter wat langer gewacht vooraleer er mee naar buiten te komen. Mensen van de vzw zullen wel meer info hebben maar mogen ze misschien niet geven,kan best zijn,maar probeer dan ook te begrijpen dat voor de rest het ongeduld soms wat te groot wordt. Nogmaals,mij lijkt het allemaal verre van rond en zijn we weer blij gemaakt met een dooie mus. En verder hoop ik uit de grond van mijn hart dat ik er volledig naast zit en dat we eindelijk vertrokken zijn. dus als ze niks zeggen is het niet goed en als ze wel iets zeggen, zeggen ze ni genoeg. iedereen is nerveus enzo maar we zullen wel zien wat het wordt. Geen avans van nu al vanalles te roepen. Der beweegt in elk geval toch iets. (En daar riep iedereen toch om) Laten we nu afwachten tot de nieuwe bestuursploeg info geeft (zijn hopelijk momenteel hun huiswerk aan het maken) en we zullen er dan nen boom over opzetten. amai, da zal weeral een serieus bos worden dan... een totaal nutteloze en idiote opmerking van mij, maar ik kan het dan ook niet laten hé Davidje ... wie is Davidje? |
| 28 Dec 2015, 17:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
kheiremans schreef: zwetzat schreef: kheiremans schreef: dus als ze niks zeggen is het niet goed en als ze wel iets zeggen, zeggen ze ni genoeg. iedereen is nerveus enzo maar we zullen wel zien wat het wordt. Geen avans van nu al vanalles te roepen. Der beweegt in elk geval toch iets. (En daar riep iedereen toch om) Laten we nu afwachten tot de nieuwe bestuursploeg info geeft (zijn hopelijk momenteel hun huiswerk aan het maken) en we zullen er dan nen boom over opzetten. amai, da zal weeral een serieus bos worden dan... een totaal nutteloze en idiote opmerking van mij, maar ik kan het dan ook niet laten hé Davidje ... wie is Davidje? Ikke ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Dec 2015, 18:35 |
|
|
Ancien
Bij sommigen staan de zenuwen gespannen me dunkt, we zitten al zo lang in de shit, als ze nu vragen om nog effen te wachten voor verdere toelichting is dat toch niet zo moeilijk, misschien is het op aanvraag van de toekomstige geldschieter zelf en dan moet je dit respecteren.
We zullen het wel rap zien aan de gang van zaken of het een scheet in een fles is of niet, ik maak er mij in ieder geval niet druk over. Een goe pintjen of nen druppel doet wonderen tegen een zenuwaanval. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Dec 2015, 19:44 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
4life schreef: Beste Chunga, zoals steeds staan de beste stuurlui aan wal. Ik onthou me, als lid van de VZW, meestal van commentaar en probeer me te focussen op de inhoudelijke zaken, maar deze opmerking kan ik niet laten passeren. Sommigen vinden het blijkbaar nodig om steeds te stoken ipv op een constructieve manier mee te helpen. Ook jij hebt ooit deelgenomen aan de VZW vergaderingen maar hebt samen met enkele van je mede-forumgangers besloten om niet toe te treden. Ik heb daar alle begrip voor, maar laat het aub om persoonlijke vetes via het forum te beslechten en ondertussen de VZW ook in een slecht daglicht te plaatsen. De toekomst zal uitwijzen of het aangereikte project zal weerhouden en gesteund worden door de VZW. Maar 1 ding is zeker, de VZW doet er alles aan om een oplossing te vinden voor onze ploeg. Zoals reeds gezegd zal er ten gepasten tijde officieel gereageerd worden door de VZW. Ik wens iedereen alvast een prettig eindejaar... Aan alle zenuwpezen hier, geen zorg, er zal wel degelijk communicatie komen, zowel vanuit de VZW als vanuit de nieuwe bestuursploeg. Maar misschien moeten we allemaal maar eens leren dat het soms beter is om pas te communiceren als de belangrijkste zaken allemaal in orde zijn. In Aalst zijn we gewoon dat alles direct op straat ligt of in de gazet staat of aan de toog rond gaat. In het belang van het dossier is dit niet de goede werkwijze, dat heeft het verleden al voldoende geleerd. En voor de stokers, wees gerust, we zullen voldoende kritisch zijn, wij rijden voor GEEN ENKELE overnemer, wij willen enkel het beste voor de club. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 28 Dec 2015, 20:11 |
|
|
Nationale Ploeg
jaja... allemaal goed & wel over dat nieuw bestuur, stadions en de toekomst vd club en blablabla. terug naar de kern van de zaak aub:
wie is Davidje ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Dec 2015, 23:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bovendien zitten we ook in de eindejaarsperiode, die nu eenmaal ook nog zijn prioriteiten kent. Ik heb het al aangegeven, de eerste vergadering met de vzw, na overname is pas geweest, op tweede kerstdag nog wel. Wacht nu toch even tot we het huiswerk wat deftig klaar hebben. Er komt zeker communicatie én nog vergaderingen.
Zoals gezegd, de VZW wil enkel het beste voor de club. De post van Chunga slaat dan ook nergens op. Kom seg... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 29 Dec 2015, 1:26 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
witzwet schreef: Bovendien zitten we ook in de eindejaarsperiode, die nu eenmaal ook nog zijn prioriteiten kent. Ik heb het al aangegeven, de eerste vergadering met de vzw, na overname is pas geweest, op tweede kerstdag nog wel. Wacht nu toch even tot we het huiswerk wat deftig klaar hebben. Er komt zeker communicatie én nog vergaderingen. Zoals gezegd, de VZW wil enkel het beste voor de club. De post van Chunga slaat dan ook nergens op. Kom seg... Dus jullie krijgen geen middenstip cadeau? ![]() |
| 29 Dec 2015, 10:07 |
|
|
Beste Supporters,
Vraag aan de VZW wat en wie geld tegoed heeft van de club. En vraag de balans op bij de NNB , maar pas op er is een officiële en een officieuze balans Laatst gewijzigd door Jeromme op 29 Dec 2015, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Dec 2015, 10:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
U bijdrage aan dit forum is toch ook al opmerkelijk geweest seg!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Dec 2015, 11:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
anathema76 schreef: 4life schreef: Beste Chunga, zoals steeds staan de beste stuurlui aan wal. Ik onthou me, als lid van de VZW, meestal van commentaar en probeer me te focussen op de inhoudelijke zaken, maar deze opmerking kan ik niet laten passeren. Sommigen vinden het blijkbaar nodig om steeds te stoken ipv op een constructieve manier mee te helpen. Ook jij hebt ooit deelgenomen aan de VZW vergaderingen maar hebt samen met enkele van je mede-forumgangers besloten om niet toe te treden. Ik heb daar alle begrip voor, maar laat het aub om persoonlijke vetes via het forum te beslechten en ondertussen de VZW ook in een slecht daglicht te plaatsen. De toekomst zal uitwijzen of het aangereikte project zal weerhouden en gesteund worden door de VZW. Maar 1 ding is zeker, de VZW doet er alles aan om een oplossing te vinden voor onze ploeg. Zoals reeds gezegd zal er ten gepasten tijde officieel gereageerd worden door de VZW. Ik wens iedereen alvast een prettig eindejaar... Aan alle zenuwpezen hier, geen zorg, er zal wel degelijk communicatie komen, zowel vanuit de VZW als vanuit de nieuwe bestuursploeg. Maar misschien moeten we allemaal maar eens leren dat het soms beter is om pas te communiceren als de belangrijkste zaken allemaal in orde zijn. In Aalst zijn we gewoon dat alles direct op straat ligt of in de gazet staat of aan de toog rond gaat. In het belang van het dossier is dit niet de goede werkwijze, dat heeft het verleden al voldoende geleerd. En voor de stokers, wees gerust, we zullen voldoende kritisch zijn, wij rijden voor GEEN ENKELE overnemer, wij willen enkel het beste voor de club. Er is eerst gevraagd om geduld tot jullie bij sven vdb hadden geweest .Jullie gingen hem bestoken met vragen , en iedereen mocht zelf vragen achterlaten op het forum en dan ging er een verslag komen. vergadering is nu geweest en wordt er weer om geduld gevraagd. allemaal goed en wel , maar er moet toch genoeg informatie zijn die wij als supporter toch al mogen weten. - zijn ze van plan om later te fusioneren of stamnummer over te kopen of blijven we met het stamnummer 90 verder doen? -zijn ze zoals fdr van plan om later naar dender te verhuizen of blijven we in de bredestraat? wie de nieuwe voorzitter wordt of wie die nieuwe investeerder(s) zijn , daar wil ik gerust nog een paar weken op wachten.. |
| 29 Dec 2015, 11:06 |
|
|
Vaste Waarde
Het zou ook kunnen dat men na de vergadering met sven nog evenveel weet concreet als ervoor natuurlijk .
0,0 dus wat kan men dan meer zeggen als ze zelf niks meer weten? |
| 29 Dec 2015, 11:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Neutralboy schreef: Het zou ook kunnen dat men na de vergadering met sven nog evenveel weet concreet als ervoor natuurlijk . 0,0 dus wat kan men dan meer zeggen als ze zelf niks meer weten? iemand die een club overneemt weet goed genoeg welke weg ze gaan volgen. |
| 29 Dec 2015, 11:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Ik denk dat er hier sommigen ewa te lang aan de kerststallekes gestaan hebben ...
![]() _________________ OB17 |
| 29 Dec 2015, 11:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Verslag van de vergadering VZW/Sven is net klaar en gaat nu naar Sven ter goedkeuring.
Daarna zal er al een (korte) communicatie komen namens de VZW. Daarna volgt nieuw intern overleg binnen de VZW (je kan moeilijk bepaalde zaken intern gaan bediscussiëren als de overnemers voor je neus zitten, nietwaar?) en worden onze nieuwe opmerkingen/vragen doorgespeeld aan Sven. Eens we daar een antwoord op hebben, kunnen we stilaan ons standpunt bepalen en jullie maximaal informeren. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 29 Dec 2015, 11:30 |
|
| Pagina 55 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 152 Volgende |