|
|
| Pagina 57 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
en voor fdr de nieuwste strip van suske en wiske,"de lachende leugenaar".
![]() |
| 31 Dec 2015, 13:21 |
|
|
Nationale Ploeg
pattaboem schreef: Petroe69 schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Nog geen nieuws? Men is onze nieuwjaarscadeaus nog aan het inpakken: Een nieuw EA-bestuur met een snel vervangbare voorzitter, als dat acuut en levensnoodzakelijk mocht zijn, een gloednieuw stadion naar het voorbeeld van Gelamco, een schuldkwijtschelding inclusief garantiebewijs voor 50 jaar, de promotie einde seizoen, met de scalp van FC Azerty aan onze gordel. Voor elke supporter een paraplu voor de huidige tribune, een pallet chips voor de kantien, versterking in de aanval na de winterstop: bijvoorbeeld een van de gebroeders Mpenza, na een fitheidstest; een nieuwe kandidaat burgemeester voor de komende verkiezingen, die de stadionproblematiek wel zit zitten, een vervangbare taskforce met ditmaal gediplomeerde bekwame politici die een proefexamen zijn gepasseerd, een kwalitatieve leugendetector om te plaatsen in het secretariaat van ons stadion, En een nieuwe middenstip als eindejaarcadeau te schenken aan een of andere geinteresseerde naburige voetbalclub.... Maar t is slechts morgen nieuwjaar. Vroeger kunnen wij geen geschenken verwachten.... da van die chips da gelooft toch niemand he ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 31 Dec 2015, 15:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Still standing ! schreef: pattaboem schreef: Petroe69 schreef: Men is onze nieuwjaarscadeaus nog aan het inpakken: Een nieuw EA-bestuur met een snel vervangbare voorzitter, als dat acuut en levensnoodzakelijk mocht zijn, een gloednieuw stadion naar het voorbeeld van Gelamco, een schuldkwijtschelding inclusief garantiebewijs voor 50 jaar, de promotie einde seizoen, met de scalp van FC Azerty aan onze gordel. Voor elke supporter een paraplu voor de huidige tribune, een pallet chips voor de kantien, versterking in de aanval na de winterstop: bijvoorbeeld een van de gebroeders Mpenza, na een fitheidstest; een nieuwe kandidaat burgemeester voor de komende verkiezingen, die de stadionproblematiek wel zit zitten, een vervangbare taskforce met ditmaal gediplomeerde bekwame politici die een proefexamen zijn gepasseerd, een kwalitatieve leugendetector om te plaatsen in het secretariaat van ons stadion, En een nieuwe middenstip als eindejaarcadeau te schenken aan een of andere geinteresseerde naburige voetbalclub.... Maar t is slechts morgen nieuwjaar. Vroeger kunnen wij geen geschenken verwachten.... da van die chips da gelooft toch niemand he ? ....daarom dat het ook nieuwjaars"WENSEN" zijn voor nieuwjaars"CADEAUS".... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 31 Dec 2015, 16:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Da aal onze Iendrachtdroeimen meigen oitkommen noste joor...
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Dec 2015, 18:52 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Iendrachters, mijn beste wensen voor 2016. Dat we het sportief even goed mogen blijven doen en extrasportief de weg naar het herstel eindelijk vinden
![]() |
| 01 Jan 2016, 8:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Aan alle iendrachters een gezond en sportief 2016 en dat dit jaar een gezond en sterk bestuur ons terug naar de mooie jaren kan stuwen! IENDRACHT FOREVER!
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 01 Jan 2016, 13:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
De allerbeste wensen aan "Den Iendracht" en alle clubmedewerkers, alle spelers, alle supporters, zowel die-hards als de gelegenheidssupporters - zeker evenveel wensen!
Aan alle sponsors en diegenen die in de toekomst de club geldelijk, materieel of met andere middelen willen steunen.... En ook aan de zeldzame politici die den Iendracht toch in hun hart dragen. En dat diegenen die den Iendracht "koud laten of verachten", tot andere gedachten mogen komen.... Allemaal wensen uit de grond van mijn hart!... ![]() _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Jan 2016, 16:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
wanneer gaan we eindelijk eens nieuws krijgen , pff
|
| 02 Jan 2016, 13:15 |
|
|
Freak
de communicatie is er enorm op vooruit gegaan.
![]() |
| 02 Jan 2016, 15:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
waly 2 schreef: de communicatie is er enorm op vooruit gegaan. ![]() Ik ga het nog eens voor de derde keer zeggen: in deze eindejaarsperiode lopen de zaken nu eenmaal wat trager gezien de tijd van het jaar. Ook op 2 januari... Een verslag wordt gelezen en goedgekeurd door zijn leden, gewijzigd en verbeterd om dan terug voorgelegd te worden aan de leden. De persoon die de verslagen maakt heeft daarbij ook nog een ander leven net als diegenen die het verslag aangepast willen zien. Geduld is een schone deugd en anders moogt ge altijd vragen om ook bij de VZW te komen kunt gij onze communicatieverantwoordelijke worden. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 02 Jan 2016, 17:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
deze polemieken hadden gemakkelijk kunnen vermeden worden als er van in het begin bvb was gezegd : Op 15 januari wordt alles naar buiten gebracht.
Dat is beter dan iedereen tegen elkaar in het harnas te jagen ! Dit neigt echt naar amateurisme, maar ja, dat is den iendracht vandaag toch, dus niks abnormaals aan de hand. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 02 Jan 2016, 18:27 |
|
|
Freak
witzwet schreef: waly 2 schreef: de communicatie is er enorm op vooruit gegaan. ![]() Ik ga het nog eens voor de derde keer zeggen: in deze eindejaarsperiode lopen de zaken nu eenmaal wat trager gezien de tijd van het jaar. Ook op 2 januari... Een verslag wordt gelezen en goedgekeurd door zijn leden, gewijzigd en verbeterd om dan terug voorgelegd te worden aan de leden. De persoon die de verslagen maakt heeft daarbij ook nog een ander leven net als diegenen die het verslag aangepast willen zien. Geduld is een schone deugd en anders moogt ge altijd vragen om ook bij de VZW te komen kunt gij onze communicatieverantwoordelijke worden. ja,dat kunt ge wél communiceren maar de rest niet. ![]() |
| 02 Jan 2016, 19:17 |
|
|
Freak
Bomber schreef: Ik heb mij dit jaar voorgenomen om mij niet meer druk te maken in onnozelaars dus dit ga ik niet posten: Citeer: Ik kan ook communiceren da gij een kreft zijt...maar dat is oud nieuws dus daar zit niemand op te wachten... Ik ga in tegendeel wel dit posten: Citeer: Geachte Waly2. Alles gaat ook niet zo snel als de vzw dat zelf wenst. Het spijt me dus dat ik u moet meedelen dat jullie nog even geduld moeten uitoefenen. Het spijt ons ten zeerste dat u het nieuwe jaar moet aanvangen met dit ongemak. Wij kunnen u wel vergoeden voor de geleden schade met 1 bierbonnetje, bij mij af te halen de volgende thuiswedstrijd. De vzw zal u op de hoogte brengen zodra dit mogelijk is. Hoogachtend, Kristof De Geyter zonder die" kreften"moeste allang nimier nor n iendrachr gon zing jong. en nen echten iendrachter es ni om te koeipen ein,zelfs ni mé een bierbongsken. ![]() |
| 03 Jan 2016, 0:00 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Ja , ik zou toch ook graag al iets meer willen weten over wat er gaande is.. Ik kan maar al te goed begrijpen dat het met die feestdagen iets moeilijker/moeizamer is maar ik vind het sonne als ge een ander in zijn gezicht aant lachen zijt terwijl het verslag voor u neus hebt liggen.... dan is het natuurlijk wel makkelijker om te zeggen 'heb nu eens geduld'.
Ik heb ook moeten werken met de feestdagen (en ben niet de enigste) en ik moest ook zien dak daar was en niet de 6de januari.. Dus ik vind na wel dat het stilletjes aan tijd word voor ons op de hoogte te brengen... dat zou toch de VZW moeten doen ! Anyways ik hoop op goed nieuws en nog eens bedankt ! |
| 03 Jan 2016, 1:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Iedere vraag naar uitleg word hier gecounterd met het verwijt dat we zagen,kreften,idioten zijn. Ik noem het liever ongeruste en bezorgde supporters en van en bij mij mag je er ongeduldig ook gerust bij zetten,kan ik mee leven. Ik kan totaal niet begrijpen dat jullie ons nog niks kunnen meedelen over onder andere de nieuwe structuur van de club en de visie en doelstellingen van de nieuwe bewindvoerders. Sommigen doen hier alsof het om een regeringsverklaring gaat die door kamer,senaat en alle deelgewesten moet worden goedgekeurd. Ook dat gezever over de feestdagen jongens toch,straks is het carnaval(want hij valt vroeg dit jaar) en dan zal het dat zijn. Toen er indertijd bij FDR op een morgen op huisbezoek werd gegaan stond er hier 's avonds een verslag in geuren en kleuren. En ja,ik weet dat dit iets ingewikkelder ligt maar ofwel gaat het om een volledige aardverschuiving binnen de club ofwel is het een lege doos waar jullie het nog niet over eens zijn hoe jullie ze gaan inpakken om ons af te geven want anders kan ik me echt niet voorstellen waarom dit zo lang moet duren.
|
| 03 Jan 2016, 10:27 |
|
| Pagina 57 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 152 Volgende |