voorbereiding 2015 - 2016 - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 18
 voorbereiding 2015 - 2016 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Eendracht Aalst oefent op dinsdag 5 januari om 19u30 tegen Woluwe-Zaventem (derde klasse B). Of er zal gespeeld worden op Zandberg of in het Pierre Cornelisstadion ligt nog niet vast.

30 Dec 2015, 16:38
forumlegende

Leeftijd: 43
Op zaterdagvoormiddag 9 januari om 10 uur 30 spelen we op Zandberg een oefenduel tegen RFC Wetteren (zie site Wetteren: http://www.rfcwetteren.be/nieuws/2015-1 ... winterstop)

01 Jan 2016, 8:36
Ancien

waly 2 schreef:
Eendracht Aalst oefent op dinsdag 5 januari om 19u30 tegen Woluwe-Zaventem (derde klasse B). Of er zal gespeeld worden op Zandberg of in het Pierre Cornelisstadion ligt nog niet vast.

0-3 ! :?

05 Jan 2016, 23:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
gestart met 9 beloften + M Lievens en Bokila.

05 Jan 2016, 23:58
Ancien

Leeftijd: 46
hansken schreef:
gestart met 9 beloften + M Lievens en Bokila.

Yep en na rust Lusamba in de plaats van Bokila en ook Cor Gillis, Jelle Geenens en Philippe Janssens draafden dan nog op van de type-ploeg, aangevuld met nog een aantal andere youngsters.

Allesbehalve een hartverwarmende prestatie echter...

06 Jan 2016, 8:50

Hoe deed Van Impe het?

06 Jan 2016, 13:23
Ancien

Leeftijd: 46
hansken schreef:
Hoe deed Van Impe het?

Speelde een ongelukkige partij met flink wat glijpartijen erbovenop... Volledig in lijn met de rest van het team.

06 Jan 2016, 13:36

Jammer, ik zie wel iets in die gast..

06 Jan 2016, 19:16
Nationale Ploeg

hansken schreef:

no harm done, twas maar een oefenmatch in dien zijn eerste seizoen in het eerste elftal. beter dat ze dan eens door het ijs zakken, leren de goei nog wat uit.

velen vergeten het, maar een De Bilde heeft ook een seizoen nodig gehad. Depoitre was ook niet meteen supertop,...

ik denk dat we wel wat talent hebben bij de jongeren. maar ze gaan nog tijd en geduld nodig hebben, en tegelijkertijd toch voldoende speeltijd kunnen maken. altijd een zeer moeilijke evenwichtsoefening, voor de sportieve staff, supporters en vooral de jongeren en hun entourage zelf. want uiteindelijk zijn er hier al veel weggegaan omdat ze dachten 'op een ander' hetzij hoger hetzij lager quoi niveau de boel te gaan forceren maar er zijn er bitter, zeer bitter weinig die daar ook in geslaagd zijn. niet te rap opgeven of uwe kop zot laten maken kortom... is tegenwoordig een probleem.

06 Jan 2016, 20:40

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
iendrachter schreef:
hansken schreef:

De wedstrijden die ik er al van gezien heb vond ik hem toch nog serieus tekortkomen, heeft wel snelheid maar dat is het voorlopig dan ook, het is nog maar zijn 1ste seizoen dus krijgt zeker nog krediet.....
Wie voor mij de meeste vooruitgang boekt van al die jongegasten is Jelle Geenens, aarzelend begonnen maar nu echt wel sterk bezig. Heeft snelheid,duelkracht en een mentaliteit waar velen nog iets kunnen van leren.

Valt mij ondertussen ook wel tegen. Zijn eerste oefenmatchen leek die mij ook iets te tonen, maar spijtig genoeg werd het nadien echt niets meer. Ondankbare invalbeurten ook soms natuurlijk... wordt er ingesmeten om een voorsprong te verdedigen en dan de bal vast te houden terwijl zijn sterkte ontegensprekelijk de ruimte in de rug van verdediging zoeken is...
Moet het dan natuurlijk afleggen op duelkracht en balvastheid bij zulke invalbeurten.

Jelle Geenens zijn prestaties die gingen inderdaad in een serieus stijgende lijn. Op dit moment dichter bij de basiself dan zijn broer voor mij. Al vind ik dat Falco toch ook snel te veel krediet is kwijt gespeeld (na mindere match op Gullegem oa.), zou die zeker nog niet afschrijven.

06 Jan 2016, 23:26
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
beide broers geenens zijn dik OK in deze kern, ondanks n paar mindere beurten van falco... maar t blijven jonge spelers die nog kunnen groeien rn zeker krediet verdienen. ook jelle zal wel nog ns n terugval hebben. van impe bracht idd mînder dan wat ik na de voorbereiding hoopte.

06 Jan 2016, 23:48
Vaste Waarde

Davy schreef:
beide broers geenens zijn dik OK in deze kern, ondanks n paar mindere beurten van falco... maar t blijven jonge spelers die nog kunnen groeien rn zeker krediet verdienen. ook jelle zal wel nog ns n terugval hebben. van impe bracht idd mînder dan wat ik na de voorbereiding hoopte.

het voordeel van minstens een paar van zo'n gasten in je kern/in de basis:

-klagen over het algemeen minder (bv. eens op de bank zitten)
-goedkoper
-mentaliteit is vaak dik in orde (clubliefde)
-supporters zien graag spelers uit de eigen jeugd (en die krijgen terecht wat meer krediet)
-andere jeugd ziet dat ook en weet dat er kansen komen/zijn
-groeimogelijkheden (zitten normaal nog niet aan hun top)
-ze kunnen leren van de ervaren mannen (flippo, VDN,...)
-(minst belangrijk voor mij)wie weet kan je er ooit nog iets voor krijgen bij eventuele transfer

Had al een paar jaar eerder moeten gebeuren. Zou financieel veel beter geweest zijn en ja sportief gaat dat af en toe eens tegenvallen. Hangt wel af van trainer tot trainer.

07 Jan 2016, 9:43
Vaste Waarde

kheiremans schreef:
Davy schreef:

het voordeel van minstens een paar van zo'n gasten in je kern/in de basis:

-klagen over het algemeen minder (bv. eens op de bank zitten)
-goedkoper
-mentaliteit is vaak dik in orde (clubliefde)
-supporters zien graag spelers uit de eigen jeugd (en die krijgen terecht wat meer krediet)
-andere jeugd ziet dat ook en weet dat er kansen komen/zijn
-groeimogelijkheden (zitten normaal nog niet aan hun top)
-ze kunnen leren van de ervaren mannen (flippo, VDN,...)
-(minst belangrijk voor mij)wie weet kan je er ooit nog iets voor krijgen bij eventuele transfer

Had al een paar jaar eerder moeten gebeuren. Zou financieel veel beter geweest zijn en ja sportief gaat dat af en toe eens tegenvallen. Hangt wel af van trainer tot trainer.

Een tijdje geleden zeker dat je geweest bent, onze goede vriend Flippo speelt niet meer bij ons maar bij doggen he :D
Voor de rest kan ik je alleen maar gelijk geven!

07 Jan 2016, 11:14

Maar is wel trainer van die jonge kerels bij de beloften.. Ik denk dat hij dat bedoelde :)

07 Jan 2016, 13:21
Ancien

Afgelopen seizoen was ik echt onder de indruk van Falco Geenens, 't was lang geleden dat ik zo een talentvol eendrachtproduct bezig zag.
Begrijp niet dat die nu in derde klasse zo is terug gevallen, slechte voorbereiding of gekwetst geweest?
Men had mij toen al toegefluisterd dat de Jelle nog meer voetballer was dan zijn broer en wat ik tot hiertoe van die jongen gezien heb is meer dan bevredigend, een klasbaksken in wording.

07 Jan 2016, 13:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 18