|
|
| Pagina 61 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 59 60 61 62 63 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Een stap in de goede richting.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Jan 2016, 19:42 |
|
|
Ancien
Schuldafbouw is geen schuldkwijtschelding nietwaar, ik ga maar victorie kraaien als De Stad ons werkelijk vooruit helpt, in de eerste plaats hun verplichtingen wil nakomen wat het stadion en het dossier betreft, pas dan zal ik geloven of ze het menen of niet.
Enfin, 't is al positief dat er weer rond tafel gezeten is, laat ons hopen dat het deze keer kan leiden tot een meer constructieve samenwerking, de nodige steun die de club zeker en vast kan gebruiken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Jan 2016, 20:06 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
SteffVanB schreef: http://www.aalst.tv/kort-nieuws/actua/item/1167-stad-aalst-steunt-reddingsoperatie-eendracht-aalst Scherpt de nieuwsgierigheid alleen nog maar meer aan nu. Ben echt benieuwd naar wat de komende weken gaan brengen... ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 05 Jan 2016, 21:22 |
|
|
Freak
vandaag in hln "is er wel een overnemer"?
|
| 06 Jan 2016, 8:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
waly 2 schreef: vandaag in hln "is er wel een overnemer"? IS een vraag dat de vzw van veel supporters krijgt. Gelieve het volledige artikel te lezen |
| 06 Jan 2016, 8:35 |
|
|
Freak
ik heb het gelezen hoor.de eerste zin is "is er wel een overnemer"? en dat er voor de rest nog niet veel veranderd is bij eendracht aalst.
|
| 06 Jan 2016, 8:45 |
|
|
Beste supporters,
Mag ik vragen hoe de structuur van de club is ? Ik denk: 1- een dagelijks bestuur en wie vertegenwoordigd deze ? 2- ik lees de VZW , hoe is deze samengesteld , zijn dat geldschieters , de supportersclubs en wie zijn deze mensen ? 3- het jeugdbestuur werkt deze onafhankelijk of één geheel met de club |
| 06 Jan 2016, 9:50 |
|
|
Reserve
Jeromme schreef: Beste supporters, Mag ik vragen hoe de structuur van de club is ? Ik denk: 1- een dagelijks bestuur en wie vertegenwoordigd deze ? 2- ik lees de VZW , hoe is deze samengesteld , zijn dat geldschieters , de supportersclubs en wie zijn deze mensen ? 3- het jeugdbestuur werkt deze onafhankelijk of één geheel met de club een supporter in hart en nieren precies... |
| 06 Jan 2016, 9:51 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: ik heb het gelezen hoor.de eerste zin is "is er wel een overnemer"? en dat er voor de rest nog niet veel veranderd is bij eendracht aalst. Zo denk ik er ook over, veel verandering is er momenteel nog niet te bespeuren, alleen dat FDR uit de schijnwerpers is verdwenen. Verder lijkt het mij dat ze geen versterking gaan binnenhalen om een plaats in de 1ste amateurklasse te veroveren, volgens mijn persoonlijke mening moest er in dat opzicht nog wat ervaring bijkomen, want een eventuele eindronde spelen is nog wat anders dan een competitiewedstrijd nietwaar. Onze rechtstreekse concurrenten hebben dit wel gedaan, misschien zijn ze er hier sterk van overtuigd het doel te bereiken met deze jonge kern, kan zijn we zullen zien. Enfin, na nieuwjaar worden de prijzen uitgedeeld, hopelijk kan deze jonge groep fysiek en mentaal de druk aan om tot het einde te strijden tegen de degradatie (4de). ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Jan 2016, 10:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
|
| 06 Jan 2016, 10:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Citeer: Er wordt een directiecomité opgericht, met mezelf als CEO, Luc Van Hauwermeiren als sportief verantwoordelijke, Filip Verstockt als financieel verantwoordelijke en David Hillewaere als jeugdmanager. ![]() |
| 06 Jan 2016, 10:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Hugo schreef: waly 2 schreef: ik heb het gelezen hoor.de eerste zin is "is er wel een overnemer"? en dat er voor de rest nog niet veel veranderd is bij eendracht aalst. Zo denk ik er ook over, veel verandering is er momenteel nog niet te bespeuren, alleen dat FDR uit de schijnwerpers is verdwenen. Verder lijkt het mij dat ze geen versterking gaan binnenhalen om een plaats in de 1ste amateurklasse te veroveren, volgens mijn persoonlijke mening moest er in dat opzicht nog wat ervaring bijkomen, want een eventuele eindronde spelen is nog wat anders dan een competitiewedstrijd nietwaar. Onze rechtstreekse concurrenten hebben dit wel gedaan, misschien zijn ze er hier sterk van overtuigd het doel te bereiken met deze jonge kern, kan zijn we zullen zien. Enfin, na nieuwjaar worden de prijzen uitgedeeld, hopelijk kan deze jonge groep fysiek en mentaal de druk aan om tot het einde te strijden tegen de degradatie (4de). ![]() Met alle respect Hugo maar je kan u moeilijk meer tegenspreken dan wat je in bovenstaande post doet toch? Enerzijds aangeven dat we enkel ervaring tekort komen voor de eindronde te spelen voor plaats in de eerste amateurklasse en dan afsluiten met strijden tegen de degradatie? Ik denk dat elke supporter toch wel beseft dat in onze situatie er geen versterking zou komen in de winter? Ik zie voorlopig twee ploegen die al transfers hebben gedaan in onze reeks: La Louviere en Torhout... Ploegen waar wij al niet meer moeten tegen uitkomen. |
| 06 Jan 2016, 10:57 |
|
|
Junior
Hmm.. als ik het vanaf een objectief standpunt bekijk kan ik alleen maar matig enthousiast zijn... er zijn terug gesprekken met de stad aalst en ze gaan naar een bedrijfsmodel. Mij lijkt het voorlopig vooral op een audit of bedrijfsdoorlichting. Ik vind het al een goed zaak dat ze tenminste willen weten wat aalst bezit en wat niet... zou het vorige bestuur geweten hebben hoeveel materiaal ze hebben en wat ze bezitten? Hopelijk zal er jaarlijks een evaluatie zijn van zowel het sportieve als van het financiele. We mogen geen wonderen verwachten en moeten nu vooral de ploeg steunen. Fdr is weg dus geen reden meer om weg te blijven
wat niet wil zeggen dat een aalstenaar niet kan en mag kritisch zijn ![]() |
| 06 Jan 2016, 11:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Dat die LVH nog deel uitmaakt van den Iendracht, is toch raar?! Het was toch hij én FDR én YVA die moesten opstappen?
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Jan 2016, 11:15 |
|
|
forumlegende
Sorry, maar als men zelfs aan de stad de naam van de overnemer(s) niet wil zeggen...
Waar is dit toch allemaal goed voor? Kom gewoon naar buiten met open vizier. Ze leren het nooit. |
| 06 Jan 2016, 11:25 |
|
| Pagina 61 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 59 60 61 62 63 … 152 Volgende |