|
|
| Pagina 311 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 309 310 311 312 313 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bericht Re: Stadion
jammen schreef: anathema76 schreef: jammen schreef: Nog zoiets: nu gaat het stadsbestuur de ondergrondse gewelven onder de tuinen van de woningen aan het Keizerlijk Plein renoveren!!!!! Is het dan de bedoeling dat die, na de renovatie, opengesteld worden aan het publiek? Indien niet, wat nut heeft het en wie wordt er beter van? (lees: wie heeft zijn zakken gevuld?) Ze zouden beter de bovengrondse gedrochten aanpakken. Ge moet wel serieus blijven ook hé, die gewelven doen dienst als RIOLERING! Heb je liever dat die instort misschien (dateert van 1790)? Dat is één van hoofdriolen van Aalst, als daar iets mee gebeurt, kan een groot deel van het stadscentrum zijn afvalwater niet meer kwijt. Sommigen doen er beter aan eerst eens een gans artikel in de gazet te lezen in plaats van alleen de titel. ![]() Tja, sommigen in de vzw hebben veel meer tijd om de ganse gazet te lezen.... ![]() als 't stad e pak geld uitgeeft steigeren alle eendrachtsupporters direct.... maar als ge een beetje ruimer denkt , t stad heeft wel meer (verborgen) 'rekeningen' en zo om met de centjes te spelen. en ik denk nu niet dat da geld dat ze nu aan die renovaties uitgeven uit de pot 'nief stadion' zal komen hoor , meer uit de pot "dringend uit te voeren werken". 2 totaal verschillende zaken uit totaal verschillende potten....als diene pot 'nief stadion' al bestaat natuurlijk....ik twijfel er sterk aan dus tis niet omdat ze een paar miljoen aan renovaties uitgeven dat de stadskas direct leeg is voor al de rest van centjes dat via t stad geinvesteerd zou worden in wat dan ook.... |
| 11 Dec 2015, 20:43 |
|
|
Vaste Waarde
Verbechio schreef: Tegen dan kan da beetje volk da nog komt kijken allemaal parkeren op de parking vooraan de hoofdingang van ons stadion... Indien ze zich dit seizoen niet bij de eerste zes plaatsen zal die parking volgend jaar inderdaad meer dan groot genoeg zijn !! |
| 12 Dec 2015, 10:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Tja, sommigen in de vzw hebben veel meer tijd om de ganse gazet te lezen.... ![]() Merci jammen! Neen, ik hou gewoon mijn mond over zaken waar ik niets van af weet. Of ik informeer me eerst. Zou je ook eens moeten doen. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 14 Dec 2015, 10:02 |
|
|
Bomber schreef: Zet maar op mijn oprit. Hehe bedankt, Bomber Ik hoop wel dat er nog wat parkeerplekken over zullen blijven! Klinkt niet echt alsof 't prioriteit heeft idd.._________________ Keep Calm and Play on |
| 15 Dec 2015, 13:02 |
|
|
Nationale Ploeg
_________________ may the FORCE be with you. |
| 12 Jan 2016, 14:15 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
anathema76 schreef: jammen schreef: Tja, sommigen in de vzw hebben veel meer tijd om de ganse gazet te lezen.... ![]() Merci jammen! Neen, ik hou gewoon mijn mond over zaken waar ik niets van af weet. Of ik informeer me eerst. Zou je ook eens moeten doen. Dat is nu eens de reden waarom ik bijna niets meer post op het forum zie.(deed het vroeger ook al niet veel) Zagen en kreften en neuten op elkaar helpt ons echt niets vooruit. Zelf was ik ook benieuwd maar de ontwikkelingen betreft overname/redding, maar aangezien ik zelf niet de tijd heb om mee in de vzw te zitten wachtte ik gewoon geduldig af naar de info. En zoals eerder gepost werd: beter late en correcte info dan vroege en verkeerde of halve info. RESPECT voor de vzw die zich belangeloos inzetten voor onze club, zonder hun was het wellicht al over en uit geweest. Dit gezegd zijnde.... |
| 13 Jan 2016, 10:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
|
| 13 Jan 2016, 10:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Still standing ! schreef: http://trends.knack.be/economie/bedrijven/ghelamco-en-de-gemeenschap/article-opinion-644361.html?utm_source=Newsletter-12/01/2016&utm_medium=Email&utm_campaign=Newsletter-RNBTRKZ&M_BT=1898728529514 FCVkenkaannifoeijer wetj wa da ze moeten doeng hein ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Jan 2016, 11:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
zotvawies schreef: anathema76 schreef: jammen schreef: Tja, sommigen in de vzw hebben veel meer tijd om de ganse gazet te lezen.... ![]() Merci jammen! Neen, ik hou gewoon mijn mond over zaken waar ik niets van af weet. Of ik informeer me eerst. Zou je ook eens moeten doen. Dat is nu eens de reden waarom ik bijna niets meer post op het forum zie.(deed het vroeger ook al niet veel) Zagen en kreften en neuten op elkaar helpt ons echt niets vooruit. Zelf was ik ook benieuwd maar de ontwikkelingen betreft overname/redding, maar aangezien ik zelf niet de tijd heb om mee in de vzw te zitten wachtte ik gewoon geduldig af naar de info. En zoals eerder gepost werd: beter late en correcte info dan vroege en verkeerde of halve info. RESPECT voor de vzw die zich belangeloos inzetten voor onze club, zonder hun was het wellicht al over en uit geweest. Dit gezegd zijnde.... Goh man, dat was een akkefietje dat bij mij al lang vertikaal geklasseerd is. Ik heb trouwens al meerdere malen mijn respect betuigd aan ALLE leden van de vzw, dus ook aan anathema76, dus wat mij betreft case closed. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Jan 2016, 13:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
jammen schreef: dus wat mij betreft case closed. ook bij mij al lang case closed hoor jammen ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 13 Jan 2016, 13:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Jan 2016, 15:01 |
|
|
Nationale Ploeg
_________________ may the FORCE be with you. |
| 02 Mar 2016, 9:57 |
|
|
Freak
in België is het niet makkelijk om een nieuw voetbalstadion te bouwen - vraag het maar aan Anderlecht en Club Brugge - maar KV Kortrijk is er toch in geslaagd. Binnen vijf jaar moet er een nieuwe voetbaltempel staan.
De Raad van Bestuur van KV Kortrijk besliste gisteren om na gesprekken met het stadsbestuur, privé-investeerders en de eigenaar om een nieuw voetbalstadion te bouwen, weet HLN. Het gaat om een polyvalent stadion met 13.000 plaatsen, dat er binnen vijf jaar moet staan. Enkel over de locatie is er nog onduidelijkheid. Er is een optie met site aan het Evolispark langs de E17, maar dat is geen prioriteit. Wat er met het huidige Guldensporenstadion gaat gebeuren is ook nog niet geweten. |
| 02 Mar 2016, 10:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
waly 2 schreef: in België is het niet makkelijk om een nieuw voetbalstadion te bouwen - vraag het maar aan Anderlecht en Club Brugge - maar KV Kortrijk is er toch in geslaagd. Binnen vijf jaar moet er een nieuwe voetbaltempel staan. De Raad van Bestuur van KV Kortrijk besliste gisteren om na gesprekken met het stadsbestuur, privé-investeerders en de eigenaar om een nieuw voetbalstadion te bouwen, weet HLN. Het gaat om een polyvalent stadion met 13.000 plaatsen, dat er binnen vijf jaar moet staan. Enkel over de locatie is er nog onduidelijkheid. Er is een optie met site aan het Evolispark langs de E17, maar dat is geen prioriteit. Wat er met het huidige Guldensporenstadion gaat gebeuren is ook nog niet geweten. Link? _________________ OB17 |
| 02 Mar 2016, 10:58 |
|
|
Freak
Tokkie schreef: waly 2 schreef: in België is het niet makkelijk om een nieuw voetbalstadion te bouwen - vraag het maar aan Anderlecht en Club Brugge - maar KV Kortrijk is er toch in geslaagd. Binnen vijf jaar moet er een nieuwe voetbaltempel staan. De Raad van Bestuur van KV Kortrijk besliste gisteren om na gesprekken met het stadsbestuur, privé-investeerders en de eigenaar om een nieuw voetbalstadion te bouwen, weet HLN. Het gaat om een polyvalent stadion met 13.000 plaatsen, dat er binnen vijf jaar moet staan. Enkel over de locatie is er nog onduidelijkheid. Er is een optie met site aan het Evolispark langs de E17, maar dat is geen prioriteit. Wat er met het huidige Guldensporenstadion gaat gebeuren is ook nog niet geweten. Link? hln. |
| 02 Mar 2016, 11:44 |
|
| Pagina 311 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 309 310 311 312 313 … 462 Volgende |