|
|
| Pagina 5 van 15 |
[ 216 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Mariner schreef: Hugo schreef: DavidSeal schreef: Dender(leeuw fc) - Iendracht is ooit ook nog gewonnen door Aalst. Match (beker) werd wel bij ons gespeeld. Heenmatch serieus afgezien, de bewuste terugmatch gewonnen door goal van Deliere dacht ik. Memorabele wedstrijden waren dat voor liefst 10000 toeschouwers in het PC-stadion. Deliere scoorde de 2-2 in de eerste wedstrijd mijn gedacht en in de 2de match scoorde Lässen de winnninggoal. Het waren in ieder geval wedstrijden die je nooit vergeet, net zoals het doelpunt van de Gilles tegen Club Brugge net na het behalen van de gouden schoen denk ik. Yep, Deliere in de 1e match en Lassen in de 2e lieten 't kot ontploffen En op basis van die matchen vooral hebben we Peter Van der Heyden aangetrokken dacht ik... |
| 15 Jan 2016, 12:15 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: Mariner schreef: Hugo schreef: Memorabele wedstrijden waren dat voor liefst 10000 toeschouwers in het PC-stadion. Deliere scoorde de 2-2 in de eerste wedstrijd mijn gedacht en in de 2de match scoorde Lässen de winnninggoal. Het waren in ieder geval wedstrijden die je nooit vergeet, net zoals het doelpunt van de Gilles tegen Club Brugge net na het behalen van de gouden schoen denk ik. Yep, Deliere in de 1e match en Lassen in de 2e lieten 't kot ontploffen En op basis van die matchen vooral hebben we Peter Van der Heyden aangetrokken dacht ik... Inderdaad! |
| 15 Jan 2016, 12:49 |
|
|
Ancien
parol schreef: DT schreef: Mariner schreef: Yep, Deliere in de 1e match en Lassen in de 2e lieten 't kot ontploffen En op basis van die matchen vooral hebben we Peter Van der Heyden aangetrokken dacht ik... Inderdaad! 't was toen ook al ambras met da fusieploegsken, Asselman betichte Peter van komedie spelen en dat hij geen gebroken teen had, den iendracht zat ook weer achter het complot. Begin 1997 betwisten Eendracht Aalst en tweedeklasser FC Denderleeuw een heroïsche derby voor 10.000 toeschouwers. Inzet is een halve finaleticket voor de Beker van België. Het is Peter Van der Heyden die onze buren op voorsprong brengt. Maar Eendracht sleept nog een replay uit de brand waarin Peter Lassen beslissend is. Een jaar later halen Orlans en Van Puyvelde de 21-jarige Van der Heyden naar Aalst voor drie seizoenen. De linkerflankspeler was erg gegeerd op de transfermarkt maar Aalst was sneller op de bal dan Beveren, Westerlo en het Nederlandse RKC. Peter moet op de linksback de opvolger worden van Stefan Van Riel. Peter Van der heyden zijn transfer zou echter nog het nodige stof doen opwaaien in de Denderstreek. Van der Heyden helpt Denderleeuw nog aan een eindrondeticket maar sleept zich met een gebroken teen naar het einde van het seizoen toe. FC-trainer Denis Asselman verplicht hem verder te spelen maar Peter weigert. "Ik had voor mezelf uitgemaakt dat ik mijn toekomst in eerste klasse niet wou hypothekeren door met een blessure nog een slopende eindronde af te werken. Ik wou geen derde maal op rij een seizoenstart missen door een aanslepende blessure." Het leidde tot heel wat commotie in Denderleeuw. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jan 2016, 13:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Hugo schreef: parol schreef: DT schreef: En op basis van die matchen vooral hebben we Peter Van der Heyden aangetrokken dacht ik... Inderdaad! 't was toen ook al ambras met da fusieploegsken, Asselman betichte Peter van komedie spelen en dat hij geen gebroken teen had, den iendracht zat ook weer achter het complot. Begin 1997 betwisten Eendracht Aalst en tweedeklasser FC Denderleeuw een heroïsche derby voor 10.000 toeschouwers. Inzet is een halve finaleticket voor de Beker van België. Het is Peter Van der Heyden die onze buren op voorsprong brengt. Maar Eendracht sleept nog een replay uit de brand waarin Peter Lassen beslissend is. Een jaar later halen Orlans en Van Puyvelde de 21-jarige Van der Heyden naar Aalst voor drie seizoenen. De linkerflankspeler was erg gegeerd op de transfermarkt maar Aalst was sneller op de bal dan Beveren, Westerlo en het Nederlandse RKC. Peter moet op de linksback de opvolger worden van Stefan Van Riel. Peter Van der heyden zijn transfer zou echter nog het nodige stof doen opwaaien in de Denderstreek. Van der Heyden helpt Denderleeuw nog aan een eindrondeticket maar sleept zich met een gebroken teen naar het einde van het seizoen toe. FC-trainer Denis Asselman verplicht hem verder te spelen maar Peter weigert. "Ik had voor mezelf uitgemaakt dat ik mijn toekomst in eerste klasse niet wou hypothekeren door met een blessure nog een slopende eindronde af te werken. Ik wou geen derde maal op rij een seizoenstart missen door een aanslepende blessure." Het leidde tot heel wat commotie in Denderleeuw. Sfeer in de K was echt indrukwekkend toen, kippevelmomenten _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Jan 2016, 15:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Mariner schreef: Hugo schreef: parol schreef: Inderdaad! 't was toen ook al ambras met da fusieploegsken, Asselman betichte Peter van komedie spelen en dat hij geen gebroken teen had, den iendracht zat ook weer achter het complot. Begin 1997 betwisten Eendracht Aalst en tweedeklasser FC Denderleeuw een heroïsche derby voor 10.000 toeschouwers. Inzet is een halve finaleticket voor de Beker van België. Het is Peter Van der Heyden die onze buren op voorsprong brengt. Maar Eendracht sleept nog een replay uit de brand waarin Peter Lassen beslissend is. Een jaar later halen Orlans en Van Puyvelde de 21-jarige Van der Heyden naar Aalst voor drie seizoenen. De linkerflankspeler was erg gegeerd op de transfermarkt maar Aalst was sneller op de bal dan Beveren, Westerlo en het Nederlandse RKC. Peter moet op de linksback de opvolger worden van Stefan Van Riel. Peter Van der heyden zijn transfer zou echter nog het nodige stof doen opwaaien in de Denderstreek. Van der Heyden helpt Denderleeuw nog aan een eindrondeticket maar sleept zich met een gebroken teen naar het einde van het seizoen toe. FC-trainer Denis Asselman verplicht hem verder te spelen maar Peter weigert. "Ik had voor mezelf uitgemaakt dat ik mijn toekomst in eerste klasse niet wou hypothekeren door met een blessure nog een slopende eindronde af te werken. Ik wou geen derde maal op rij een seizoenstart missen door een aanslepende blessure." Het leidde tot heel wat commotie in Denderleeuw. Sfeer in de K was echt indrukwekkend toen, kippevelmomenten Inderdaad, wie in welke match scoorde, daar was ik niet zeker meer van (zat er wel niet ver naast ) maar inderdaad die sfeer...Aalst had zeer sterke bekerreputatie die periode._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Jan 2016, 17:43 |
|
|
Vaste Waarde
Deze namiddag om 15u waren er op het secretariaat nog een kleine 150 tickets van de 1500 verkregen tickets beschikbaar. Op naar de 1500 Iendrachtsupporters die de ploeg naar de overwinning zullen schreeuwen!
![]() |
| 22 Jan 2016, 18:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Football Club Verboedering Dender Eendracht Hekelgem - Eendracht Aalst 0-5
GEVEN ZE FORFAIT MSS ? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Jan 2016, 19:34 |
|
|
Ancien
1500 man mee op verplaatsing, ik weet niet of ze gisteren aan 1500 man kwamen, het doet pijn om al die lege plaatsen te zien op den iendracht.
Er zal toch snel zichtbare verandering moeten komen door de nieuwe investeerder(s) voor het kalf hier definitief verdronken is, want voor het voetbal dat je geserveerd krijgt gaan de wegblijvers ook niet direct terug komen. Ja ik weet het, het kost tijd (jaren), het zal een moeilijke bevalling worden mijn gedacht, ben echt nieuwsgierig hoe het ze gaan aanpakken, hoe de samenwerking er gaat uitzien met de Stad Aalst en met welke geldschieters ze in zee gaan om onze toekomst te verzekeren. Enfin, zondag ne keer vlammen tegen de fusiehoeren kan de pijn verzachten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jan 2016, 9:44 |
|
|
Freak
er komt inderdaad niet zo veel volk kijken maar je moet dan eens naar andere 3e klassers kijken,dan hebben we nog de meeste supporters.
|
| 25 Jan 2016, 10:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Geen enkele gele kaart gevallen gisteren op Londerzeel tegen Dender, dus geen geschorsten.
|
| 25 Jan 2016, 11:48 |
|
|
forumlegende
England4ever schreef: Geen enkele gele kaart gevallen gisteren op Londerzeel tegen Dender, dus geen geschorsten. Je zag bij ons gisteren dat ze reeds met hun gedachten bij volgende week zaten. Het wordt ginds dan ook een totaal andere wedstrijd! |
| 25 Jan 2016, 11:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bij ons enkel Janssens geschorst?
|
| 25 Jan 2016, 12:09 |
|
|
Freak
ajoin_bart schreef: Bij ons enkel Janssens geschorst? die heeft toch geen geel gehad? |
| 25 Jan 2016, 12:26 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: ajoin_bart schreef: Bij ons enkel Janssens geschorst? die heeft toch geen geel gehad? Alleen De Man heeft bij EA geel gehad. |
| 25 Jan 2016, 12:42 |
|
|
Vaste Waarde
Ik heb gisteren gehoord dat volgende zondag, indien we winnen, er een grote supportersfuif komt met discobar in ons restaurant van den Iendracht.
![]() |
| 25 Jan 2016, 13:06 |
|
| Pagina 5 van 15 |
[ 216 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 15 Volgende |