|
|
| Pagina 6 van 15 |
[ 216 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
parol schreef: Ik heb gisteren gehoord dat volgende zondag, indien we winnen, er een grote supportersfuif komt met discobar in ons restaurant van den Iendracht. ![]() Dromen mag of er pinten zullen moeten getapt worden in discosfeer. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jan 2016, 14:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Zaterdag 30/01 om 9u30 trainen onze spelers een laatste keer vóór de Derby van de Denderstreek.
De laatste training voor de wedstrijd neemt plaats in het Pierre Cornelisstadion. OPC07 roept ALLE supporters op om massaal aanwezig te zijn om de spelers een allerlaatste keer op scherp te stellen! Waar? Pierre Cornelisstadion. Wanneer? Zaterdag 30/01 om 9u30. Iendracht veroit! OPC07 ![]() _________________ OB17 |
| 25 Jan 2016, 14:45 |
|
|
geconfirmeerd : spotterswerking
Beste supporters , graag nog enkele verduidelijkingen betreffende de komende wedstrijd: Het zal u niet vreemd voorkomen dat deze wedstrijd als risicovol wordt beschouwd . Er zal dus veel politie aanwezig zijn. Er werden reeds een aantal afspraken gemaakt om zoveel mogelijk sfeer en plezier toe te laten binnen de grenzen van de algemene veiligheid.
*De mensen die met de trein gaan wordt gevraagd om de trein van 13:07 uur te nemen. Wij hebben een aanvraag gedaan om deze te voorzien van extra rijtuigen. In het slechtste geval kan enkele minuten later nog een andere (kleine) trein worden genomen om alsnog op tijd in Denderleeuw te zijn. *De aangevraagde corteo mag doorgaan en is gepland te vertrekken om 13:30 uur aan de achterzijde van het station van Denderleeuw. De voorzijde van het station zal niet toegankelijk zijn. *Personen met stadionverbod zullen niet toegelaten worden nabij het stadion. *Er zijn op jullie vraag bijkomende tickets voor vak F3 ter beschikking gesteld . *Voor de toegang zullen er fouilles uitgevoerd worden inzake pyro , flesjes of blikken bier ... * Er zal uitgebreid cameratoezicht zijn. *Voor de terugweg wordt gevraagd de trein van 17:10 uur te nemen . Dit geeft jullie de kans na de 'overwinningsliederen' op het gemak en liefst in groep terug te keren. Een sfeervolle maar veilige wedstrijd gewenst ! mvg |
| 27 Jan 2016, 12:35 |
|
|
forumlegende
Dus we mogen geen pint gaan drinken aan de voorzijde van het station? Waarom is dat?
|
| 27 Jan 2016, 14:29 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Niet teveel op reageren, Dani. Er kan u niemand verbieden een latere trein richting Aalst te nemen en zodoende nog een pint te drinken. Ik vermoed dat indien we in het zand bijten er al veel volk zal zitten op die trein van 17.07 uur. Mochten we toch winnen, dan vermoed ik dat het feestje op dat uur nog lang niet uit zal zijn in het stadion en rondom. Trein of genen trein.
De zenuwkes staan strak gespannen bij iedereen, me dunkt. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 27 Jan 2016, 15:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Hij heeft het waarschijnlijk op voor de match. De politie maakt het weer gezellig, een namiddagje voetbal. In beestentransport naar de match.
Misschien dat een groot deel toch beter mét de auto gaat, dan doe je immers wat je wilt. |
| 27 Jan 2016, 17:04 |
|
|
geconfirmeerd : spotterswerking
"Beestentransport"? Vreemd: De supporters doen een aanvraag voor een corteo en verplaatsing met de trein . Wij doen het nodige om daaraan tegemoet te kunnen komen en dan dergelijke commentaar ?
Spijtig. |
| 27 Jan 2016, 17:47 |
|
|
forumlegende
Massaal veel politie = meer kans op herrie.
Maar dat psychologisch doorzicht is nog altijd niet doorgedrongen tot in bepaalde kringen... |
| 27 Jan 2016, 21:28 |
|
|
forumlegende
Jeroen schreef: Hij heeft het waarschijnlijk op voor de match. De politie maakt het weer gezellig, een namiddagje voetbal. In beestentransport naar de match. Misschien dat een groot deel toch beter mét de auto gaat, dan doe je immers wat je wilt. ik vind dat geen beestentransport, persoonlijk, en zal met plezier die overvolle trein opstappen en meegaan in de corteo naar 't stadion. Dat we vooraan aan 't station niet mogen verzamelen is inderdaad spijtig want de vorige corteo die startte in de tunnel onder de sporen was super met dat bengaals vuur in de tunnel en de gezangen die weergalmden. Maar het is toch geen ramp dat we nu aan de achterzijde moeten verzamelen? Het zou wel niet slecht zijn mocht daar een mobiele tapwagen voorzien worden oftewel een paar pompiers en partybussen van carnavalgroepen die drank verkopen. Hopelijk mag dat en zien er één of meerdere groepen het zitten om vlak voor carnaval nog een aardig centje bij te verdienen. Na de match pak je trouwens de tein die je wilt, al is het de leste om 23u(?). Maar zelfs al we winnen ga ik liever in men eigen Oilsjterse stee nog een paar potten drinken as in da boeregat ier ewa verder. Nog een pintj of twee ginder en tein rap vedrom nor Oilsjt voor de afterparty (hopelijk). En as de lesten trein weg is, doen we toch gewoon ne corteo van Denjer nor Oilsjt, en aan elk cafeeke da we passeren doen we nen tussenstop ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 27 Jan 2016, 21:37 |
|
|
Ancien
Timoilsjt schreef: Jeroen schreef: Hij heeft het waarschijnlijk op voor de match. De politie maakt het weer gezellig, een namiddagje voetbal. In beestentransport naar de match. Misschien dat een groot deel toch beter mét de auto gaat, dan doe je immers wat je wilt. ik vind dat geen beestentransport, persoonlijk, en zal met plezier die overvolle trein opstappen en meegaan in de corteo naar 't stadion. Dat we vooraan aan 't station niet mogen verzamelen is inderdaad spijtig want de vorige corteo die startte in de tunnel onder de sporen was super met dat bengaals vuur in de tunnel en de gezangen die weergalmden. Maar het is toch geen ramp dat we nu aan de achterzijde moeten verzamelen? Het zou wel niet slecht zijn mocht daar een mobiele tapwagen voorzien worden oftewel een paar pompiers en partybussen van carnavalgroepen die drank verkopen. Hopelijk mag dat en zien er één of meerdere groepen het zitten om vlak voor carnaval nog een aardig centje bij te verdienen. Na de match pak je trouwens de tein die je wilt, al is het de leste om 23u(?). Maar zelfs al we winnen ga ik liever in men eigen Oilsjterse stee nog een paar potten drinken as in da boeregat ier ewa verder. Nog een pintj of twee ginder en tein rap vedrom nor Oilsjt voor de afterparty (hopelijk). En as de lesten trein weg is, doen we toch gewoon ne corteo van Denjer nor Oilsjt, en aan elk cafeeke da we passeren doen we nen tussenstop ![]() Waarom spreken van een beestentransport, er nemen zoveel mensen dagelijks de trein, voor hetzelfde geld kregen jullie geen toelating voor een corteo en dan was het plezier er ook af nietwaar. Je moet bij de meeste supportersverplaatsingen met de trein de richtlijnen van de politie volgen, ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. Denk ook eens aan de organisatoren van de corteo, voor die mensen is het ook meer overzichtelijk en in de hand te houden als iedereen zich aan de voorziene planning houd., we kunnen ze (denjerbrol) nog tegenkomen in de eindronde nietwaar. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Jan 2016, 10:51 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: Timoilsjt schreef: Jeroen schreef: Hij heeft het waarschijnlijk op voor de match. De politie maakt het weer gezellig, een namiddagje voetbal. In beestentransport naar de match. Misschien dat een groot deel toch beter mét de auto gaat, dan doe je immers wat je wilt. ik vind dat geen beestentransport, persoonlijk, en zal met plezier die overvolle trein opstappen en meegaan in de corteo naar 't stadion. Dat we vooraan aan 't station niet mogen verzamelen is inderdaad spijtig want de vorige corteo die startte in de tunnel onder de sporen was super met dat bengaals vuur in de tunnel en de gezangen die weergalmden. Maar het is toch geen ramp dat we nu aan de achterzijde moeten verzamelen? Het zou wel niet slecht zijn mocht daar een mobiele tapwagen voorzien worden oftewel een paar pompiers en partybussen van carnavalgroepen die drank verkopen. Hopelijk mag dat en zien er één of meerdere groepen het zitten om vlak voor carnaval nog een aardig centje bij te verdienen. Na de match pak je trouwens de tein die je wilt, al is het de leste om 23u(?). Maar zelfs al we winnen ga ik liever in men eigen Oilsjterse stee nog een paar potten drinken as in da boeregat ier ewa verder. Nog een pintj of twee ginder en tein rap vedrom nor Oilsjt voor de afterparty (hopelijk). En as de lesten trein weg is, doen we toch gewoon ne corteo van Denjer nor Oilsjt, en aan elk cafeeke da we passeren doen we nen tussenstop ![]() Waarom spreken van een beestentransport, er nemen zoveel mensen dagelijks de trein, voor hetzelfde geld kregen jullie geen toelating voor een corteo en dan was het plezier er ook af nietwaar. Je moet bij de meeste supportersverplaatsingen met de trein de richtlijnen van de politie volgen, ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. Denk ook eens aan de organisatoren van de corteo, voor die mensen is het ook meer overzichtelijk en in de hand te houden als iedereen zich aan de voorziene planning houd., we kunnen ze (denjerbrol) nog tegenkomen in de eindronde nietwaar. ![]() |
| 28 Jan 2016, 12:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Hugo schreef: Timoilsjt schreef: Jeroen schreef: Hij heeft het waarschijnlijk op voor de match. De politie maakt het weer gezellig, een namiddagje voetbal. In beestentransport naar de match. Misschien dat een groot deel toch beter mét de auto gaat, dan doe je immers wat je wilt. ik vind dat geen beestentransport, persoonlijk, en zal met plezier die overvolle trein opstappen en meegaan in de corteo naar 't stadion. Dat we vooraan aan 't station niet mogen verzamelen is inderdaad spijtig want de vorige corteo die startte in de tunnel onder de sporen was super met dat bengaals vuur in de tunnel en de gezangen die weergalmden. Maar het is toch geen ramp dat we nu aan de achterzijde moeten verzamelen? Het zou wel niet slecht zijn mocht daar een mobiele tapwagen voorzien worden oftewel een paar pompiers en partybussen van carnavalgroepen die drank verkopen. Hopelijk mag dat en zien er één of meerdere groepen het zitten om vlak voor carnaval nog een aardig centje bij te verdienen. Na de match pak je trouwens de tein die je wilt, al is het de leste om 23u(?). Maar zelfs al we winnen ga ik liever in men eigen Oilsjterse stee nog een paar potten drinken as in da boeregat ier ewa verder. Nog een pintj of twee ginder en tein rap vedrom nor Oilsjt voor de afterparty (hopelijk). En as de lesten trein weg is, doen we toch gewoon ne corteo van Denjer nor Oilsjt, en aan elk cafeeke da we passeren doen we nen tussenstop ![]() Waarom spreken van een beestentransport, er nemen zoveel mensen dagelijks de trein, voor hetzelfde geld kregen jullie geen toelating voor een corteo en dan was het plezier er ook af nietwaar. Je moet bij de meeste supportersverplaatsingen met de trein de richtlijnen van de politie volgen, ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. Denk ook eens aan de organisatoren van de corteo, voor die mensen is het ook meer overzichtelijk en in de hand te houden als iedereen zich aan de voorziene planning houd., we kunnen ze (denjerbrol) nog tegenkomen in de eindronde nietwaar. ![]() Met beestentransport bedoel ik dat de politie van A tot Z al de route heeft uitgestippeld blijkbaar, nog eens een cafétje doen onderweg mag niet. Voorkant van het station afgesloten, ... ![]() |
| 28 Jan 2016, 13:33 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: Hugo schreef: Timoilsjt schreef: ik vind dat geen beestentransport, persoonlijk, en zal met plezier die overvolle trein opstappen en meegaan in de corteo naar 't stadion. Dat we vooraan aan 't station niet mogen verzamelen is inderdaad spijtig want de vorige corteo die startte in de tunnel onder de sporen was super met dat bengaals vuur in de tunnel en de gezangen die weergalmden. Maar het is toch geen ramp dat we nu aan de achterzijde moeten verzamelen? Het zou wel niet slecht zijn mocht daar een mobiele tapwagen voorzien worden oftewel een paar pompiers en partybussen van carnavalgroepen die drank verkopen. Hopelijk mag dat en zien er één of meerdere groepen het zitten om vlak voor carnaval nog een aardig centje bij te verdienen. Na de match pak je trouwens de tein die je wilt, al is het de leste om 23u(?). Maar zelfs al we winnen ga ik liever in men eigen Oilsjterse stee nog een paar potten drinken as in da boeregat ier ewa verder. Nog een pintj of twee ginder en tein rap vedrom nor Oilsjt voor de afterparty (hopelijk). En as de lesten trein weg is, doen we toch gewoon ne corteo van Denjer nor Oilsjt, en aan elk cafeeke da we passeren doen we nen tussenstop ![]() Waarom spreken van een beestentransport, er nemen zoveel mensen dagelijks de trein, voor hetzelfde geld kregen jullie geen toelating voor een corteo en dan was het plezier er ook af nietwaar. Je moet bij de meeste supportersverplaatsingen met de trein de richtlijnen van de politie volgen, ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. Denk ook eens aan de organisatoren van de corteo, voor die mensen is het ook meer overzichtelijk en in de hand te houden als iedereen zich aan de voorziene planning houd., we kunnen ze (denjerbrol) nog tegenkomen in de eindronde nietwaar. ![]() Met beestentransport bedoel ik dat de politie van A tot Z al de route heeft uitgestippeld blijkbaar, nog eens een cafétje doen onderweg mag niet. Voorkant van het station afgesloten, ... ![]() Ge meigt gerest zen, 't zo vanoigest plezanter zen zonder poliesje, mor aswen tein ienen van da denjerras teigenkomen oei oei... ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Jan 2016, 14:37 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Hugo schreef: Jeroen schreef: Hugo schreef: Waarom spreken van een beestentransport, er nemen zoveel mensen dagelijks de trein, voor hetzelfde geld kregen jullie geen toelating voor een corteo en dan was het plezier er ook af nietwaar. Je moet bij de meeste supportersverplaatsingen met de trein de richtlijnen van de politie volgen, ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. Denk ook eens aan de organisatoren van de corteo, voor die mensen is het ook meer overzichtelijk en in de hand te houden als iedereen zich aan de voorziene planning houd., we kunnen ze (denjerbrol) nog tegenkomen in de eindronde nietwaar. ![]() Met beestentransport bedoel ik dat de politie van A tot Z al de route heeft uitgestippeld blijkbaar, nog eens een cafétje doen onderweg mag niet. Voorkant van het station afgesloten, ... ![]() Ge meigt gerest zen, 't zo vanoigest plezanter zen zonder poliesje, mor aswen tein ienen van da denjerras teigenkomen oei oei... ![]() Doe een away game zonder colors, gedraag u en je kan overal gaan en staan waar je wil, is toch niet zo moeilijk? Heb met Liverpool al genoeg aways gedaan (ook enkele keren tegen de grote rivaal van wa verder) en nog NOOIT problemen gehad... En daar loopt iedereen dooreen voor en na de match, op straat en in de pubs... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 28 Jan 2016, 15:22 |
|
|
Freak
t is in ieder geval beter dan combi.
|
| 28 Jan 2016, 15:36 |
|
| Pagina 6 van 15 |
[ 216 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 15 Volgende |