|
|
| Pagina 9 van 15 |
[ 216 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
pattaboem schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: 30/01/2016 TOT GROOTSE DINGEN IN STAAT Dirk Geeraerd: "De must om kampioen te spelen en het naderend uiteenvallen van een succeselftal, zal voor de nodige onrust zorgen bij Dender. Ons team zonder vedetten zal zonder stress de arena kunnen betreden, ons wit-zwart legioen kan altijd en overal het verschil maken." ![]() --- In derde klasse promoveren er 4 ploegen zéker, en 3 via de eindronde. Wat kopen ze met hun bestreefde titel meer mee, dan de andere promovendi ? Hun hoogmoed is daar alweer tot ver boven hun hoofd gestegen, en hun nek alweer verviervoudigd. en dat door de aankoop van een succesploeg die ze nieteens zelf niet kunnen betalen, maar verloond door een aziaat die in de cel zit.... In Denderleeuw zullen ze nooit of nooit bescheiden worden, of lessen trekken uit hun armtierige voetbalgeschiedenis. Hun club en hun gehucht, bestaat uit omhooggevallen individuen.... jan mulder zou het niet beter kunnen zeggen. ![]() |
| 30 Jan 2016, 17:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Lalou blijven steken op gelijkspel. Meiren winnen en we komen zowaar op een gedeelde 1ste plaats. Wie had dat durven hopen. Al vollen bak zenen voor morgen. Come on
![]() |
| 30 Jan 2016, 23:41 |
|
|
Ancien
Een gelijkspel halen op titelkandidaat Dender is ook een mooie uitslag mijn gedacht, verliezen zou hard aankomen, winnen daarentegen zou de max zen.
In blessuretijd de winninggoal maken. Komaan Iendracht! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 31 Jan 2016, 10:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Een paar keer heel matig verdedigd bij die tegendoelpunten maar al bij al een oververdiend punt voor den Iendracht.
Grappig ook dat die mannen het failliet-verhaaltje gebruiken om ons te provoceren terwijl één van hun (vele) schuldeisers net deze week zijn advocaat groen licht heeft gegeven om tot actie over te gaan ![]() |
| 31 Jan 2016, 19:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
extra 100 man politie allemaal goed en wel, maar daar waar ze nodig waren, waren er amper 8 security van FCV. Met als gevolg het bommetjesincident waardoor de match diende stilgelegd. Op dat moment staat EA 2-3 voor en is de kans groter op 2-4 dan op 3-3. Ik hoop dat die idioten van "FCVDEHennogwatweetikveel" zich realiseren waaraan ze zich blootstellen, als de ref, en terecht, de match stopzet , hebben ze 0-5 aan hun broek. Pas NA de match grijpt de politie in om een paar heethoofden van FCVDEH te arresteren. Veel te laat. Als je eerder optreedt na de eerste bommetjes , gebeurt er verder niks meer. Zware inschattingsfout van de politiediensten vind ik. Ben benieuwd wat er in het verslag van de ref komt te staan. Doofpot of niet ?
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 31 Jan 2016, 19:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Wat een matchke
als je een iemand moest uitleggen wat een derby betekende, dan had je die beter meegepakt deze namiddag Voetballend was het geen vette en ik was al tevreden dat we de eerste helft konden aanklampen, aangezien er toen al serieuze gaten aan het vallen waren had ik geen goed oog in de 2de helft. Maar de trainer had ze goed bijgestuurd bij de rust en bijvoorbeeld de herzetting van Martin naar de diepere spits positie heeft ons geen windeieren gelegd. Daar waar we op het einde van de 1ste helft alle duels begonnen te verliezen hebben we er in de 2de helft terug een mooi aantal gewonnen.. De doelpunten zijn misschien allemaal te vermijden (ook die van ons) maar als verdediging iets doen als je met uw gat tegen eigen doel gedrukt wordt is niet zo makkelijk als het allemaal lijkt. Minpuntje vooral de ref die ik heel ongelukkige beslissingen vond nemen en helemaal niet consequent vond fluiten ook. Trok zijn deel van de aandacht naar zich toe waar dat absoluut niet nodig was. Gelukkig niet te dikwijls bepalend, maar toen er daar eene in Van Damme zijn nek springt valt 5 seconden later wel de 2-1 Dender misschien het betere van het spel, maar in the end een gelijkspel wel terechte uitslag. _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Jan 2016, 20:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bram schreef: Wat een matchke als je een iemand moest uitleggen wat een derby betekende, dan had je die beter meegepakt deze namiddag Voetballend was het geen vette en ik was al tevreden dat we de eerste helft konden aanklampen, aangezien er toen al serieuze gaten aan het vallen waren had ik geen goed oog in de 2de helft. Maar de trainer had ze goed bijgestuurd bij de rust en bijvoorbeeld de herzetting van Martin naar de diepere spits positie heeft ons geen windeieren gelegd. Daar waar we op het einde van de 1ste helft alle duels begonnen te verliezen hebben we er in de 2de helft terug een mooi aantal gewonnen.. De doelpunten zijn misschien allemaal te vermijden (ook die van ons) maar als verdediging iets doen als je met uw gat tegen eigen doel gedrukt wordt is niet zo makkelijk als het allemaal lijkt. Minpuntje vooral de ref die ik heel ongelukkige beslissingen vond nemen en helemaal niet consequent vond fluiten ook. Trok zijn deel van de aandacht naar zich toe waar dat absoluut niet nodig was. Gelukkig niet te dikwijls bepalend, maar toen er daar eene in Van Damme zijn nek springt valt 5 seconden later wel de 2-1 Dender misschien het betere van het spel, maar in the end een gelijkspel wel terechte uitslag. Perfecte analyse. Ik heb hier al eerder gepost dat de "Denderfans" zich onsterfelijk belachelijk maken maar wat ik vandaag zag geloofde ik met mijn eigen ogen niet: wie gooit er nu met bommetjes naar hun eigen keeper? Komaan hé gasten, met prefab-supporters kom je er niet tegen een legioen dat al jaar en dag het klappen van de zweep doorstaan heeft. Vandaag nog maar eens bewezen wie de Parel van de Denderstreek eigenlijk is. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Jan 2016, 21:11 |
|
|
Freak
ze kunnen de recette van vandaag aan de voetbalbond geven.
![]() |
| 31 Jan 2016, 21:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bij de 2-2 en 2-3 had ik ook de indruk dat dender niet meer wist van welk hout pijlen maken. Spijtig dat de ref de match stil legde want het scenario achteraf was te vrezen en waarheid. Gelukkig maken we in de slotseconde toch gelijk en zijn we zo moreel overwinnaar.
Wat hou ik toch van die FUCK OFF DENDER FC - gezangen. Op vlak van sfeer en gezelligheid een dikke 10. Het klassement hangt daar allemaal samen. Gaan wel nog een paar moeilijke kliffen moeten omzeilen zoals away Oudenaarde, St.Niklaas, Brakel, Londerzeel. Strijdvol voor een plaats in de eerste zes. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Jan 2016, 21:24 |
|
|
Scholier
jammen schreef: Bram schreef: Wat een matchke als je een iemand moest uitleggen wat een derby betekende, dan had je die beter meegepakt deze namiddag Voetballend was het geen vette en ik was al tevreden dat we de eerste helft konden aanklampen, aangezien er toen al serieuze gaten aan het vallen waren had ik geen goed oog in de 2de helft. Maar de trainer had ze goed bijgestuurd bij de rust en bijvoorbeeld de herzetting van Martin naar de diepere spits positie heeft ons geen windeieren gelegd. Daar waar we op het einde van de 1ste helft alle duels begonnen te verliezen hebben we er in de 2de helft terug een mooi aantal gewonnen.. De doelpunten zijn misschien allemaal te vermijden (ook die van ons) maar als verdediging iets doen als je met uw gat tegen eigen doel gedrukt wordt is niet zo makkelijk als het allemaal lijkt. Minpuntje vooral de ref die ik heel ongelukkige beslissingen vond nemen en helemaal niet consequent vond fluiten ook. Trok zijn deel van de aandacht naar zich toe waar dat absoluut niet nodig was. Gelukkig niet te dikwijls bepalend, maar toen er daar eene in Van Damme zijn nek springt valt 5 seconden later wel de 2-1 Dender misschien het betere van het spel, maar in the end een gelijkspel wel terechte uitslag. Perfecte analyse. Ik heb hier al eerder gepost dat de "Denderfans" zich onsterfelijk belachelijk maken maar wat ik vandaag zag geloofde ik met mijn eigen ogen niet: wie gooit er nu met bommetjes naar hun eigen keeper? Komaan hé gasten, met prefab-supporters kom je er niet tegen een legioen dat al jaar en dag het klappen van de zweep doorstaan heeft. Vandaag nog maar eens bewezen wie de Parel van de Denderstreek eigenlijk is. ![]() Dender sups met een gele sjaal die bommetjes gooien............ blijkbaar mannen van oudenaarde tussen. dom dom. |
| 31 Jan 2016, 21:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Minder goed nieuws ook vandaag.Hopelijk komt met die Eendrachtfan die onderweg hartaanval kreeg alles goed!!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 31 Jan 2016, 21:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik heb dit daarnet ook in de Dendertopic hier gepost, maar omdat ik zoiets nog nooit gezien heb:
Net als je denkt dat je zowat alles hebt gezien qua dieptepunt wat betreft support, weten de Denderdingesfans op een toch al héééééél lage bodem nog een luikje te vinden dat naar een nog dieper verdiep gaat: WIE GOOIT ER NU BOMMETJES NAAR ZIJN EIGEN DOELMAN ???Het is sinds Raf Coppens' laatste optreden geleden dat ik nog zo moest lachen, echt waar. Goe bezig gasten, toppie ![]() |
| 31 Jan 2016, 22:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
luque schreef: Ik heb dit daarnet ook in de Dendertopic hier gepost, maar omdat ik zoiets nog nooit gezien heb: Net als je denkt dat je zowat alles hebt gezien qua dieptepunt wat betreft support, weten de Denderdingesfans op een toch al héééééél lage bodem nog een luikje te vinden dat naar een nog dieper verdiep gaat: WIE GOOIT ER NU BOMMETJES NAAR ZIJN EIGEN DOELMAN ???Het is sinds Raf Coppens' laatste optreden geleden dat ik nog zo moest lachen, echt waar. Goe bezig gasten, toppie ![]() --- Gemeenteraadsleden van Denderleeuw demonstreerden hun intellect nog niet zolang geleden naar mekaar: Ze bekritiseren daar hun eigen dorpsgenoten van "varkenskop"... .... en daar kan je dus intellectueel ....écht niet veel van verwachten.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 31 Jan 2016, 22:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Enkele sfeerbeelden van deze namiddag, met oa twee van onze vier doelpunten.
https://www.youtube.com/watch?v=S3vU5tiNBNI |
| 31 Jan 2016, 22:25 |
|
|
forumlegende
Fantastische wedstrijd, 8 doelpunten, ongelofelijk scoreverloop en een sfeer zoals die elke week zou moeten zijn.
De idiotie van de buren is nog maar eens bewezen. Hun eigen doelman kreeg zelfs een emmer naar zijn kop gegooid. Een belediging voor idioten eigenlijk, dat publiek. Wat me ook tegen de borst stuitte : de aanwezigheid van een breed grijnzende torenpoeper, met sjaal en alles rond de nek. Zeikwijf. En nu vasthouden en ons boven in de rangschikking proberen te handhaven. ![]() |
| 31 Jan 2016, 22:42 |
|
| Pagina 9 van 15 |
[ 216 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 15 Volgende |