Derde klasse 2015-2016 - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 524 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 35
 Derde klasse 2015-2016 
Auteur Bericht
Reserve

Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
England4ever schreef:
Tokkie schreef:
Casagolda ook weg nr 't schijnt ...

idd wordt later nog bekend gemaakt.

naar ons?

02 Feb 2016, 17:07
Ancien

BDS schreef:
England4ever schreef:
Tokkie schreef:

naar ons?

Yes, blijkbaar een ruil met Steve Bael plus money, want ze vinden dienen beter dan de Caza. :D

02 Feb 2016, 17:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
BDS schreef:
England4ever schreef:
Tokkie schreef:

naar ons?

Union naar schijnt.

02 Feb 2016, 17:38
Ancien

Leeftijd: 47
Als dat klopt is het bewezen dat hunne ferme investeerder niet geïnteresseerd is in een promotie met Dender maar enkel wat wil uithalen op het gepaste moment. Anders probeer je die op zijn minste toch te houden tot einde seizoen.

02 Feb 2016, 17:45
Ancien

Leeftijd: 47
Bakkie schreef:
BDS schreef:
England4ever schreef:

naar ons?

Union naar schijnt.

Bericht zou niet kloppen. Blijft bij Dender. Maar het is een feit dat hij na dit seizoen wel zal weg zijn.

02 Feb 2016, 18:04
forumlegende

Leeftijd: 69
witzwet schreef:
Als dat klopt is het bewezen dat hunne ferme investeerder niet geïnteresseerd is in een promotie met Dender maar enkel wat wil uithalen op het gepaste moment. Anders probeer je die op zijn minste toch te houden tot einde seizoen.

Dat kon je toch wel denken hé een club die financieel niet veel beter is dan de onze die zulke spelers kan aantrekken!!!
Er komt een investeerder met een zak geld en daarvan plaatst hij enkele spelers met potentieel om zich in de kijker te spelen en dan verkoopt hij ze met winst. En de club, tja, die krijgen een peulschil.
Op lange termijn heb ik toch twijfels over deze constructies.

02 Feb 2016, 18:08

Leeftijd: 11
witzwet schreef:
Bakkie schreef:
BDS schreef:

naar ons?

Union naar schijnt.

Bericht zou niet kloppen. Blijft bij Dender. Maar het is een feit dat hij na dit seizoen wel zal weg zijn.

Had effectief getekend bij Union, vraag was alleen of het nog op tijd voor de transferdeadline was

03 Feb 2016, 10:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Tijdelijk naar het Van Roy Stadion?
Iedereen herinnert zich zeker nog vorig jaar de heisja rond Eendracht, toen men via een juridisch achterpoortje een soort fusie had tot stand gebracht, met het failliete SK Welle-Terjoden; om tijdelijk het recht te verwerven dat Eendracht , in Denderleeuw zou kunnen spelen; tot men in Aalst, of eventueel elders een nieuw stadion zou verwerven.
Een situatie die FCV Denderleeuw absoluut wou dwarsbomen en desnoods juridisch zou aanvechten.
Deze oorlogsverklaring luwde, toen Eendracht toestemming verkreeg om nog een jaar in het PC-stadion mogen verder te voetballen.

Gezien er geen noodzaak meer was om urgent uit te wijken naar het stadion in Denderleeuw, werd het windstil rond dit thema. Dit alternatief zou wel eens opnieuw de kop kunnen uitsteken, als er promotie inzit; en er nieuwe Aalsterse stadionplannen zouden ontwikkeld worden.
Maar die plannen, zullen uiteraard minstens een paar jaar aanslepen.

Ook al zou Eendracht eventueel maar een zéér beperkte tijd het Van Roy Stadion zou willen gebruiken...
Zeker zijn we ervan, dat FCV Dender haar diepgewortelde haat zal tentoon spreiden om zoiets te verhinderen.
Heeft iemand een idee hoe de situatie wordt bekeken door Eendracht, de huidige beleidsmensen en hun kansen op slagen met deze Juridische constructie ". Het plan 'VAN ROY Stadion" in samenwerking met het oude SK Welle-Terjoden.

Persoonlijk krijg ik al diaréé als ik er aan denk dat we onze thuismatchen zouden moeten spelen in Denderleeuw. Maar als er geen andere oplossing is, ... bref... Tijdelijk dan ...toch te accepterenl.
Maar is dit werkelijk juridisch mogelijk?
Zoals het vorige bestuur deze kunstmatige constructie hebben gecreeerd??

04 Feb 2016, 23:06
Ancien

pattaboem schreef:
Tijdelijk naar het Van Roy Stadion?
Iedereen herinnert zich zeker nog vorig jaar de heisja rond Eendracht, toen men via een juridisch achterpoortje een soort fusie had tot stand gebracht, met het failliete SK Welle-Terjoden; om tijdelijk het recht te verwerven dat Eendracht , in Denderleeuw zou kunnen spelen; tot men in Aalst, of eventueel elders een nieuw stadion zou verwerven.
Een situatie die FCV Denderleeuw absoluut wou dwarsbomen en desnoods juridisch zou aanvechten.
Deze oorlogsverklaring luwde, toen Eendracht toestemming verkreeg om nog een jaar in het PC-stadion mogen verder te voetballen.

Gezien er geen noodzaak meer was om urgent uit te wijken naar het stadion in Denderleeuw, werd het windstil rond dit thema. Dit alternatief zou wel eens opnieuw de kop kunnen uitsteken, als er promotie inzit; en er nieuwe Aalsterse stadionplannen zouden ontwikkeld worden.
Maar die plannen, zullen uiteraard minstens een paar jaar aanslepen.

Ook al zou Eendracht eventueel maar een zéér beperkte tijd het Van Roy Stadion zou willen gebruiken...
Zeker zijn we ervan, dat FCV Dender haar diepgewortelde haat zal tentoon spreiden om zoiets te verhinderen.
Heeft iemand een idee hoe de situatie wordt bekeken door Eendracht, de huidige beleidsmensen en hun kansen op slagen met deze Juridische constructie ". Het plan 'VAN ROY Stadion" in samenwerking met het oude SK Welle-Terjoden.

Persoonlijk krijg ik al diaréé als ik er aan denk dat we onze thuismatchen zouden moeten spelen in Denderleeuw. Maar als er geen andere oplossing is, ... bref... Tijdelijk dan ...toch te accepterenl.
Maar is dit werkelijk juridisch mogelijk?
Zoals het vorige bestuur deze kunstmatige constructie hebben gecreeerd??

Waar we volgend seizoen spelen is een vraag die ik ook al een paar keer gesteld heb, vanwege bondszijde moeten we geen geschenken meer verwachten mijn gedacht, nu ons jaar uitstel is afgelopen zitten we met een serieus probleem.
Ik ben geen ingenieur, maar ik zou toch graag eens willen weten wat er juist loos is met de huidige hoofdtribune.
Ik kan me dat gewoon niet voorstellen, waarom de huidige zittribune niet voldoet om in de amateurklasse te spelen of er moet iets ernstig aan de hand zijn en dan nemen we nu onverantwoorde risico's.
Bon, ik snap het ganse verhaal niet. :wadde:

05 Feb 2016, 9:56
forumlegende

Ik snapte zelfs het verhaal van de K niet.
Je staat daar 20 jaar om ter hoogst op te springen en niemand doet wat, zelfs al zijn er al heel lang problemen. Tot het plots 'te laat' was en de boel weg moest.

Enfin, Eendracht en ons stadsbestuur hun wegen zijn ondoorgrondelijk.
Naar dat hellegat gaan bollen om elke twee weken te gaan kijken : die seizoenen sla ik over.

05 Feb 2016, 12:06
Nationale Ploeg

tympanum2 schreef:
Ik snapte zelfs het verhaal van de K niet.
Je staat daar 20 jaar om ter hoogst op te springen en niemand doet wat, zelfs al zijn er al heel lang problemen. Tot het plots 'te laat' was en de boel weg moest.

Enfin, Eendracht en ons stadsbestuur hun wegen zijn ondoorgrondelijk.
Naar dat hellegat gaan bollen om elke twee weken te gaan kijken : die seizoenen sla ik over.

------------

Inderdaad, wat meer duidelijkheid over de stadionproblematiek, zou toch wel mogen vind ik.
Nergens wordt er een duidelijke situatie omschreven, hoe het daarmee zit, en waar de echte knelpunten zich situeren.
Niks meer te horen over de mogelijkheden van het VAN ROY-stadion en de opgezette fusie-constructie met SK Welle-Terjoden.
Niks meer over de pijnpunten van het PC-stadion en wat de mogelijke alternatieven zijn. (herstel mogelijk? of nieuwbouw noodzakelijk?)
Wanneer communiceert men eens DUIDELIJK naar de supporters toe? Zodanig dat er via dit forum niet steeds maar vage gissingen ontstaan.
Er is de officiele website, Er is de pers, Er zijn vergaderingen met de VZW en er bestaan ook nog persconferenties...
Maar NIKS meer communiceren over de reeds door EA gezette stappen (Van ROY stadion) of de alternatieve stadion-mogelijkheden, die in de pijplijn kunnen komen....
Is nog altijd een oud communicatie-probleem, ......een erfenis van het oude bestuur.... :wadde: :wadde:

05 Feb 2016, 14:29
Ancien

De volgende stap is niet het stadiondossier hé, dat ligt nog een paar stappen verder.
De nieuwe ceo en de nieuwe investeerder zullen wel weten waar de prioriteiten liggen zeker.
Bij mij hebben deze mensen alvast een positieve indruk gemaakt door de manier waarop ze met het stadsbestuur hebben onderhandeld.

05 Feb 2016, 15:31
Freak

als je na een paar vergaderingen met den dozje al resultaat hebt ben je goed bezig.

05 Feb 2016, 17:52
Nationale Ploeg

jammen schreef:
De volgende stap is niet het stadiondossier hé, dat ligt nog een paar stappen verder.
De nieuwe ceo en de nieuwe investeerder zullen wel weten waar de prioriteiten liggen zeker.
Bij mij hebben deze mensen alvast een positieve indruk gemaakt door de manier waarop ze met het stadsbestuur hebben onderhandeld.

----------
200% mee akkoord dat er op onze nieuwe beleidsmensen momenteel niks negatiefs kan gezegd worden.
Ze zijn inderdaad duidelijk goed bezig voor het moment.
En de dringendste prioriteiten, moeten inderdaad eerst aangepakt worden.
Maar ook het stadiondossier zal weldra een hoogdringende aangelegenheid worden.
Ik wou alleen maar zeggen dat de (correcte) communicatie naar de supporters, ook eens onder handen mag gepakt worden. Want dat was inderdaad een zeer zwakke schakel bij het vorig bestuur.
Toegeven: de externe communicatie is niet de eerste brand die het nieuwe bestuur moet blussen.
Maar ik hoop dat er in de toekomst naar een juiste en transparante communicatie kan gewerkt worden.

05 Feb 2016, 19:01

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
waly 2 schreef:
als je na een paar vergaderingen met den dozje al resultaat hebt ben je goed bezig.
klopt, ik vind dat er hier zeer weinigen beseffen wat er hier van de week gebeurd is.
Op dit forum lijkt dat gepasseerd te zijn als eens fait divers... bizar

05 Feb 2016, 19:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 524 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 35