Transfers volgend seizoen - Pagina 224 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 222 223 224 225 226 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef:
Dani schreef:
Casagolda werd inmiddels voorgesteld bij Union, dat 25.000€ betaalde aan Denderbrol.
Bij Dender vechten ze de overgang aan (bron: HNB)

Dat zou een kleine ramp zijn voor onze goede vrienden.
Ik denk dat het zonder hun twee sterkhouders krabben zal worden om bij de eerste zes te geraken.

Bij Dender zijn ze ook nogal goedgelovig.
't Is precies dat Casagolda nog gemotiveerd zou zijn; als hij bij Dender verplicht moet blijven en nog één enkele inspanning zou doen...., in geval Dender zijn transfert juridisch zou blokkeren... :rolandjen:

Zowel op de site van Union of FC denjerbrol staat hierover niets vermeld raar.. :hmm:

04 Feb 2016, 15:13
Vaste Waarde

Hugo schreef:
pattaboem schreef:
Dani schreef:
Casagolda werd inmiddels voorgesteld bij Union, dat 25.000€ betaalde aan Denderbrol.
Bij Dender vechten ze de overgang aan (bron: HNB)

Dat zou een kleine ramp zijn voor onze goede vrienden.
Ik denk dat het zonder hun twee sterkhouders krabben zal worden om bij de eerste zes te geraken.

't Is precies dat Casagolda nog gemotiveerd zou zijn; als hij bij Dender verplicht moet blijven en nog één enkele inspanning zou doen...., in geval Dender zijn transfert juridisch zou blokkeren... :rolandjen:

Zowel op de site van Union of FC denjerbrol staat hierover niets vermeld raar.. :hmm:

Ik vind dat niet raar: transfers worden op een webstek aangekondigd wanneer ze 100 % rond zijn. Stel je voor dat EA op zijn officiële site een nieuweling aankondigt, en 2 weken later moet je melden dat die niet komt ... Ik denk dat momenteel de advocaten van de 3 partijen (2 clubs + speler) de zaak aan het onderzoeken zijn. Wat alvast een prima zaak is, dat is dat Casagolda niet erg gemotiveerd zal zijn om voluit voor de promotie te gaan. Anderzijds ... als hij blijft, en hij speelt nog drie à vier maand slecht, dan gaat ook zijn waarde naar beneden, en dat wil hij zelf natuurlijk ook niet, tenzij ... hij nu al een contract heeft bij Union heeft dat doorloopt tot eind volgend seizoen.

04 Feb 2016, 18:47
Ancien

filip.dhose schreef:
Hugo schreef:
pattaboem schreef:

Ik vind dat niet raar: transfers worden op een webstek aangekondigd wanneer ze 100 % rond zijn. Stel je voor dat EA op zijn officiële site een nieuweling aankondigt, en 2 weken later moet je melden dat die niet komt ... Ik denk dat momenteel de advocaten van de 3 partijen (2 clubs + speler) de zaak aan het onderzoeken zijn. Wat alvast een prima zaak is, dat is dat Casagolda niet erg gemotiveerd zal zijn om voluit voor de promotie te gaan. Anderzijds ... als hij blijft, en hij speelt nog drie à vier maand slecht, dan gaat ook zijn waarde naar beneden, en dat wil hij zelf natuurlijk ook niet, tenzij ... hij nu al een contract heeft bij Union heeft dat doorloopt tot eind volgend seizoen.

Het is dat juist wat ik bedoel, als er nog niets vermeld staat is de deal nog niet rond en is hij off. nog altijd speler van FC Dender in afwachting van een uitspraak.
Gaan wij voluit gaan, hoe zit het met ons licentiedossier jij bent toch van zoveel op de hoogte?

De reglementering kan je gewoon lezen op de site van de KBVB, maar mij gaat het meer hierover, het bericht van afgelopen seizoen.

Als de Voetbalbond inschikkelijk is, mag Eendracht Aalst nog één seizoen in het Pierre Cornelisstadion spelen. De supporters zijn opgelucht dat een verhuis van de baan lijkt. ‘Maar het blijft een lapmiddel zolang er geen zicht is op een nieuw stadion.’

04 Feb 2016, 19:48
Nationale Ploeg

Hugo schreef:
filip.dhose schreef:
Hugo schreef:

Het is dat juist wat ik bedoel, als er nog niets vermeld staat is de deal nog niet rond en is hij off. nog altijd speler van FC Dender in afwachting van een uitspraak.
Gaan wij voluit gaan, hoe zit het met ons licentiedossier jij bent toch van zoveel op de hoogte?

De reglementering kan je gewoon lezen op de site van de KBVB, maar mij gaat het meer hierover, het bericht van afgelopen seizoen.

Als de Voetbalbond inschikkelijk is, mag Eendracht Aalst nog één seizoen in het Pierre Cornelisstadion spelen. De supporters zijn opgelucht dat een verhuis van de baan lijkt. ‘Maar het blijft een lapmiddel zolang er geen zicht is op een nieuw stadion.’

En toch zal een soort lapmiddel broodnodig zijn. Een nieuw stadion bouwen duurt jaren. In Gent heeft het tien jaar geduurd terwijl club, politiek, sponsors,... ongeveer op dezelfde lijn zaten. Hou ook maar rekening met de verkiezingen binnen twee jaar die alles nog eens vertragen.

04 Feb 2016, 23:03
Miniem

Eendracht zou een bod gedaan hebben op Hakim Laref van Sint-Niklaas. Als hij niet overeenkomt met OMS Ingelmunster, zou hij tekenen.

11 Mar 2016, 18:32
Vaste Waarde

Niels Martin getekend bij duffel , merci Niels en tot ziens (y)

11 Mar 2016, 18:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
b :p :D innen 2 jaar weer verkiezingen ?, ooh, da es goe nieuws, dan hebben we zeker binnen 4 jaar een nief stadion

11 Mar 2016, 19:25
Ancien

Leeftijd: 47
Nu die ben achmed van bornem ipv Janssens. En mbarki mag ook komen.

11 Mar 2016, 21:43
Duivelke

Waarom Janssens vervangen witzwet?

11 Mar 2016, 22:38
Ancien

gast schreef:
Waarom Janssens vervangen witzwet?

Omdat ik ervan overtuigd ben dat hij zal vertrekken. Dender toonde al interesse, bovendien heeft hij een zwaar contract en staan zijn prestaties daar niet evenredig tegenover. (Alé, dat is mijn mening hé)

12 Mar 2016, 20:45
Freak

14/03/2016
Akkoord met vijf spelers

De club heeft een mondeling akkoord voor een contractverlenging met Jonas Bogaerts, Steve Bael, Jari Mertens, Falko en Jelle Geenens.

14 Mar 2016, 9:41
Nationale Ploeg

iemand die weet of Bokila gaat willen bijtekenen ?

nog even over Martin: het geeft geen zin om er over te blijven zagen dat hij nr (Godbetert) Duffel gaat maar ik denk dat die zijn prestaties dit seizoen toch wel wat onderschat worden. enfin, nu stop ik met er over te blijven memmen :cool:

14 Mar 2016, 10:23
Vaste Waarde

iendrachter schreef:
Wat heeft een De Man bvb al laten zien dit seizoen?

De Man heeft dan ook al meer op den back moeten spelen als wat anders, een positie waar hij nauwelijks ervaring mee had.

14 Mar 2016, 14:00
Nationale Ploeg

iendrachter schreef:
Congolese aanvaller Cedric Mitu (Bornem) naar EA volgens HLN.

even eens nagekeken: heeft 3 goals momenteel en is geen basisspeler bij Bornem. speelde tgn ons de ganse wedstrijd. zal ongetwijfeld iets kunnen daar ze er iets in zien en is nog jong maar ik hoop dat hij Bokila niet komt vervangen :D

14 Mar 2016, 14:12
Ancien

iendrachter schreef:
Still standing ! schreef:
iendrachter schreef:
Congolese aanvaller Cedric Mitu (Bornem) naar EA volgens HLN.

even eens nagekeken: heeft 3 goals momenteel en is geen basisspeler bij Bornem. speelde tgn ons de ganse wedstrijd. zal ongetwijfeld iets kunnen daar ze er iets in zien en is nog jong maar ik hoop dat hij Bokila niet komt vervangen :D

Ik denk dat hij vooral rechts midden speelt bij Bornem en dus moet gezien worden als vervanger voor Martin.
Een vervanger voor Bokila zal dat wel niet zijn.
De Man heeft idd nog maar weinig op zijn positie mogen spelen en veel op back links moeten staan maar hij stond gisteren midden links en ik heb hem toch ook niet gezien ze....
Volgens mij zouden we hem eens naast Bokila vooraan moeten proberen, verdedigen kan hij toch niet en is snel en heeft een actie in de voeten.

Wie wel??? Na de 1-2 liep het plots vlotjes maar e hebt 70 minuten pottenstamperij van het hoogste niveau gezien op een veld waar den boer zijn patatten nog niet op kwijt wil!

14 Mar 2016, 17:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 222 223 224 225 226 515