|
|
| Pagina 88 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 86 87 88 89 90 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
witzwet schreef: Hebben binnenkort een vergadering met het bestuur. We kunnen het zelf vragen. Ik ben ervan overtuigd dat het een kwakkel is. Ik denk dat het wel ernstig moet genomen worden. Maar ik ga me er niet teveel mee bemoeien dat ik weer niet het compliment krijg,dat ik uit ben op ruzie of dat mijn vraa te doen heeft met fdr,of dat mijn pionnetje niet aan zet is,er is toen ook heel wat inkt gevloeid hier op het forum en ook toen was het een kwakkel dat het niet goed ging met den eendracht.Bepaalde mensen van de vzw zijn slim genoeg om uit te zoeken wat er gaande is. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Mar 2016, 19:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
hansken schreef: Is het op 18maart geen uitspraak van licentiecommissie? Hadden beter 2dagen later bijeengekomen niet? Is wat te zien hoeveel mensen zich kunnen vrijmaken. Indien negatief nieuws over de licentie zal er wel snel opnieuw bij elkaar gezeten worden. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 07 Mar 2016, 19:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Zoals ik gisteren reeds poste,is de licentie zo goed als zeker rond.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Mar 2016, 19:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
witzwet schreef: hansken schreef: Is het op 18maart geen uitspraak van licentiecommissie? Hadden beter 2dagen later bijeengekomen niet? Is wat te zien hoeveel mensen zich kunnen vrijmaken. Indien negatief nieuws over de licentie zal er wel snel opnieuw bij elkaar gezeten worden. _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 07 Mar 2016, 20:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
We hebben weer 2x verloren en er is weer een fusie op til.
|
| 07 Mar 2016, 20:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Volgens HLN zou PLJ gezegd hebben dat de schulden al met een derde zijn afgenomen?!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Mar 2016, 7:43 |
|
|
oilsjt schreef: We hebben weer 2x verloren en er is weer een fusie op til. Die bewuste mail,dateert al van voor zondag en dan hadden ze nog maar een keer verloren,de vorige die ons een fusie wou aansmeren die is bijna gemolesteerd,maar fdr die in november met dezelfde plannen in zijn achterhoofd richting Dender trok,samen met nog 4 andere bestuursleden,deze zitten nog rustig op den eendracht alsof er niets gebeurde en iedereen van de vzw heeft mijn gsm nummer,maar heb tot heden nog geen enkele vraag gekregen om die bewuste mail door te sturen,jammer maar dan moet men achteraf ook niet komen bleiten,dat men bewuste informatie niet wou delen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Mar 2016, 7:57 |
|
|
Bakkie schreef: oilsjt schreef: We hebben weer 2x verloren en er is weer een fusie op til. Die bewuste mail,dateert al van voor zondag en dan hadden ze nog maar een keer verloren,de vorige die ons een fusie wou aansmeren die is bijna gemolesteerd,maar fdr die in november met dezelfde plannen in zijn achterhoofd richting Dender trok,samen met nog 4 andere bestuursleden,deze zitten nog rustig op den eendracht alsof er niets gebeurde en iedereen van de vzw heeft mijn gsm nummer,maar heb tot heden nog geen enkele vraag gekregen om die bewuste mail door te sturen,jammer maar dan moet men achteraf ook niet komen bleiten,dat men bewuste informatie niet wou delen. Ach jongen moeste het echt goe menen met de ploeg dan zouden we daar zelf ni moeten achter vragen....... |
| 08 Mar 2016, 8:18 |
|
|
oilsjt schreef: Bakkie schreef: oilsjt schreef: We hebben weer 2x verloren en er is weer een fusie op til. Die bewuste mail,dateert al van voor zondag en dan hadden ze nog maar een keer verloren,de vorige die ons een fusie wou aansmeren die is bijna gemolesteerd,maar fdr die in november met dezelfde plannen in zijn achterhoofd richting Dender trok,samen met nog 4 andere bestuursleden,deze zitten nog rustig op den eendracht alsof er niets gebeurde en iedereen van de vzw heeft mijn gsm nummer,maar heb tot heden nog geen enkele vraag gekregen om die bewuste mail door te sturen,jammer maar dan moet men achteraf ook niet komen bleiten,dat men bewuste informatie niet wou delen. Ach jongen moeste het echt goe menen met de ploeg dan zouden we daar zelf ni moeten achter vragen....... Ik denk dat het niet mijn taak is zeker om gans de vzw af te bellen,ge weet dat het op deze moment mij geen reet kan schelen wat er op,de bredestraat aan het gebeuren is en ik zou je aanraden om iets vriendelijker te antwoorden,of heb ik je hier ook onvriendelijk aangevallen misschien? Er zijn blijkbaar nog andere personen die beschikken over die bewuste mail,je kan daar eens informeren op een vriendelijke manier misschien. En nu ga ik mijn tijd in nuttigere dingen steken nog veel succes mannen_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Mar 2016, 8:23 |
|
|
Bakkie schreef: oilsjt schreef: Bakkie schreef: Die bewuste mail,dateert al van voor zondag en dan hadden ze nog maar een keer verloren,de vorige die ons een fusie wou aansmeren die is bijna gemolesteerd,maar fdr die in november met dezelfde plannen in zijn achterhoofd richting Dender trok,samen met nog 4 andere bestuursleden,deze zitten nog rustig op den eendracht alsof er niets gebeurde en iedereen van de vzw heeft mijn gsm nummer,maar heb tot heden nog geen enkele vraag gekregen om die bewuste mail door te sturen,jammer maar dan moet men achteraf ook niet komen bleiten,dat men bewuste informatie niet wou delen. Ach jongen moeste het echt goe menen met de ploeg dan zouden we daar zelf ni moeten achter vragen....... Ik denk dat het niet mijn taak is zeker om gans de vzw af te bellen,ge weet dat het op deze moment mij geen reet kan schelen wat er op,de bredestraat aan het gebeuren is en ik zou je aanraden om iets vriendelijker te antwoorden,of heb ik je hier ook onvriendelijk aangevallen misschien? Er zijn blijkbaar nog andere personen die beschikken over die bewuste mail,je kan daar eens informeren op een vriendelijke manier misschien. En nu ga ik mijn tijd in nuttigere dingen steken nog veel succes mannenMij persoonlijk niet maar elke kans om de vzw aan te vallen laat je toch niet liggen |
| 08 Mar 2016, 8:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Moet wel zeggen, dat ik het gerucht van die fusiegesprekken ook al hoorde. Van iemand van dender, die hiervoor toch al dikwijls juist scheen ingelicht te zijn!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Mar 2016, 9:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bomber schreef: Als hier mensen zijn die bewijzen of meer info hebben mogen ze dat altijd doorspelen aan de vzw en zo echt helpen. Of je kan ook niks doorgeven en dan als we voor een voldongen feit staan de schuld op de vzw steken natuurlijk. Die spelletjes van "ik weet iets maar ik zeg het niet" ben ik kotsbeu eerlijk gezegd... een variante hierop is: ik zeg iets, maar eigenlijk feitelijk, kèk nà pak nà, weet ik eigenlijk niks ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Mar 2016, 9:40 |
|
|
oilsjt schreef: Mij persoonlijk niet maar elke kans om de vzw aan te vallen laat je toch niet liggen Het is blijkbaar al verboden om op het openbare forum de supps in te lichten van wat er de ronde doet. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Mar 2016, 9:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: oilsjt schreef: Mij persoonlijk niet maar elke kans om de vzw aan te vallen laat je toch niet liggen Het is blijkbaar al verboden om op het openbare forum de supps in te lichten van wat er de ronde doet. Helemaal niet hoor Bakkie, maar is toch wel raar dat als je een bewijs hebt dat blijkbaar al een tijdje circuleert (blijkbaar een mail volgens uw woorden hierboven), je dat dan niet post maar het gerucht errond wel? Meer nog, je vraagt de vzw dit af te toetsen bij het nieuwe bestuur maar de mail zelf krijgen we niet te zien? Wat dat niet vragen van de vzw betreft: welgeteld de eerste post volgend op uw eerste post hierover op pagina 91 vraagt witzwet er hier openlijk naar... En witzwet zit wel degelijk in de vzw... |
| 08 Mar 2016, 10:30 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: iendrachter schreef: hansken schreef: Op facebook circuleert een bericht dat aalst en dender een voorakkoord hebben ivm een fusie? De jongens van vak H2 beweren over bewijzen te beschikken! Ik hoop uit de grond van men hart dat dit niet klopt! Dikke zever volgens mij, waarom gaan ze dan onlangs 105000€ aan RSZ betalen als ze toch gaan fusioneren? Er is trouwens een sponsoravond op vrijdag 18 maart waarin ze gaan informeren over de stand van zaken en de toekomst van de club. Is ook mijn mening, het gebruik van hun stadion is misschien wel een mogelijkheid, voor een 1 aprilgrap is het wat vroeg. ![]() Met de 1000 supporters die we nog nor de Bredestraat krijgen, heb je geen ander stadion nodig, me dunkt. Of wa gaan ze doen, nor Denjer trekken om nog ver 500man te spelen ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 08 Mar 2016, 11:36 |
|
| Pagina 88 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 86 87 88 89 90 … 152 Volgende |