VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 90 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 88 89 90 91 92 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
hansken schreef:
Zonder hier een kant te willen kiezen, of een partij gelijk te willen geven, maar als het klopt dat er mensen die nu nog aan het roer staan betrokken waren bij die fusiegesprekken in November lijkt het me toch aangewezen om die hier zo snel mogelijk buiten te krijgen? :wadde:

Zonder namen te weten is da moeilijk hé Hansken... Of gaan we beginnen gissen?

Als ik dat allemaal lees, zijn we wel mooi afgegleden als vzw. Bedoeling was om informatie te vergaren bij relevante partijen en dan met concrete info accuraat communiceren naar de achterban toe.

Nu post een of andere Dender-wanker op Facebook een gerucht, wordt dat hier integraal overgenomen, is er zogenaamd bewijs van, krijgt de vzw als "bewijs" een compleet nietszeggende mail + nog wat extra geruchten en is het de plicht van de vzw om dat bij het nieuwe bewind te gaan aftoetsen? Qua geloofwaardigheid gaat de vzw punten scoren...

Laatst gewijzigd door DT op 08 Mar 2016, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

08 Mar 2016, 17:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Das waar. Maar ge begrijpt men punt wel zeker :)

08 Mar 2016, 17:57
Nationale Ploeg

DT schreef:
Bakkie schreef:
DT schreef:
Op de laatste paragraaf ga ik zelfs niet reageren: jij post enerzijds de bewuste mail zonder geadresseerden maar anderzijds stook je wel dat er naast FDR er nog 4 andere "EA'ers" betrokken waren in het gesprek... Wat klopt er dan niet aan het verhaal?

Had ik reeds al melding van gemaakt op pagina 93 de eerste post,misschien eens luisteren bij onze fantast wie zijn metgezellen waren,ik zal eens checken wie er allemaal een bezoekje heeft gebracht aan snor,maar Snor zou ondertussen wel aan de pers hebben bevestigd wat de gesprekken van november betreft en dat de toekomst zal afhangen van het al dan niet behalen van de licentie en het sportieve gebeuren,ik kijk al uit naar het pers bericht.

Bakkie, als je weet wie die 4 zijn, zeg het dan gewoon... Waarom zouden we ons als vzw nu plots weer met FDR moeten gaan inlaten? Het wordt nog beter allez: nu zouden we als betrouwbare bron ook nog de Snor moeten aanhalen... Sorry zenne...

Echt waar: als dit louter gaat over verhalen van november 2015 met FDR als rode leidraad, hoe relevant is dat dan nog vandaag? Dat is hetzelfde als dat een paar werknemers van Delhaize nu gaan komen zagen dat voor de fusie met Albert Heijn er ook gesprekken waren met Carrefour... Dan is voor die mensen hun hart gelucht, maar hoe relevant is dat dan nog?

Dus ofwel zijn er bijkomende elementen ontstaan de laatste weken die hun oorsprong vinden in die gesprekken van november of er zijn hoofdrolspelers in het huidige bewind die voortrekkers waren van die gesprekken langs onze kant en kan de vzw daar iets mee ofwel is dit gewoon nog een emmertje FDR-bashing die nog in solden stond en dan hebben we dat ook weer gehad...

Zolang de 'overname' niet volledig op papier staat en de huidige mensen nog in het organogram staan, vertrouw ik het ook niet eerlijk gezegd. Als ik dan lees dat Sven VDB in de pers complimentjes en bedankingen richting FDR stuurt, stel ik me daar ernstige vragen bij. En ik hoop -eerlijk waar- dat mijn ongerustheid onterecht is...

08 Mar 2016, 18:04
Ancien

AlostanA schreef:
Zolang de 'overname' niet volledig op papier staat en de huidige mensen nog in het organogram staan, vertrouw ik het ook niet eerlijk gezegd. Als ik dan lees dat Sven VDB in de pers complimentjes en bedankingen richting FDR stuurt, stel ik me daar ernstige vragen bij. En ik hoop -eerlijk waar- dat mijn ongerustheid onterecht is...

Begrijpelijk maar we gaan toch niet naïef zijn ook zeker? Wat zegt een nieuwe premier als hij de ambtswoning betrekt in zijn speech gericht aan zijn voorganger?

Overname op papier? Wat stond er op papier naar de buitenwereld toe toen De Bruecker het overnam van Schots? En Michel van De Bruecker? En FDR van Michel?

Bovendien: hoe ver trek je dat doorknippen van banden door? Gaat het volstaan om alle rust weer te laten keren wanneer LVH en YVA bijvoorbeeld niet meer in het organogram staan? Gaat dan iedereen terugkeren naar het PC-stadion die nu wegblijven? Of gaan er dan anderen gezocht worden om op te schieten? Nog eens verliezen en dan is DG ook kop van jut, a ja want is nog aangesteld door FDR...

Pas op, ik snap die onrust hé maar we zijn als supporters toch ook weer goed bezig.

Naar organigram toe zijn er trouwens ook formele verplichtingen na te komen hé - bepaalde functies of mandaten kan je pas wijzigen na stemming en bepaalde vergaderingen...

Laatst gewijzigd door DT op 08 Mar 2016, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

08 Mar 2016, 18:21
Vaste Waarde

forum dender :

Re: bestuur
Postby T93 » Mon Mar 07, 2016 12:01 pm

Ik lees verschillende berichten ivm bewijzen die supporters beschikken omtrent een voorakkoord in november voor een fusie met Aalst ? Aangezien in die periode De Roose nog voorzitter was en daar nu sinds nieuwjaar nieuwe mensen in het beleid zitten vraag ik me af of je die documenten nog serieus kunt nemen ?
T93

Postby Pater Clementius I » Mon Mar 07, 2016 12:09 pm

T93 wrote:
Ik lees verschillende berichten ivm bewijzen die supporters beschikken omtrent een voorakkoord in november voor een fusie met Aalst ? Aangezien in die periode De Roose nog voorzitter was en daar nu sinds nieuwjaar nieuwe mensen in het beleid zitten vraag ik me af of je die documenten nog serieus kunt nemen ?

Ik denk het niet. Die nieuwe bewindsploeg gaat volgens mij geen 105.000 euroloekes aflossen aan de RSZ om vervolgens een fusie aan te gaan. Ten andere: geen van beide clubs heeft nog een toekomst.
Pater Clementius I

Postby BickyVAKH2 » Mon Mar 07, 2016 7:33 pm

FDR is dan misschien wel een stap opzij gegaan. De hele entourage er rond is er nog. En vergeet ook niet dat langs onze kant de mensen van die gesprekken nog steeds de touwtjes in handen hebben. Het is een beetje naiëf om te denken dat FDR de grote man achter plan is, FDR was een schakel.

Over die RSZ-schulden. Je bent verplicht tot een bepaald kwartaal te betalen, of je nu failliet gaat of niet, om met bepaalde verzekeringen in orde te blijven. En wie zegt dat bij een fusie niet gewoon het stamnummer 90 gebruikt wordt? Trouwens er is ons in de periode november een financiële injectie beloofd van 750k, had Snor dat niet zelf laten optekenen in de kranten? Waar is dat geld? Volgens de jaarrekeningen heeft de Indo een RC van + - 25.000 euro. Geloof je toch zelf niet als je weet dat we vorig seizoen Ferrera en al die transfers zijn gaan halen ...
BickyVAKH2

Postby T93 » Tue Mar 08, 2016 3:34 pm

Morgen wellicht een artikel in de krant met de voorzitter die bevestigd dat de toekomst van de club aan een zijden draadje hangt.
T93

08 Mar 2016, 18:28
Nationale Ploeg

DT schreef:
AlostanA schreef:

Begrijpelijk maar we gaan toch niet naïef zijn ook zeker? Wat zegt een nieuwe premier als hij de ambtswoning betrekt in zijn speech gericht aan zijn voorganger?

Overname op papier? Wat stond er op papier naar de buitenwereld toe toen De Bruecker het overnam van Schots? En Michel van De Bruecker? En FDR van Michel?

Bovendien: hoe ver trek je dat doorknippen van banden door? Gaat het volstaan om alle rust weer te laten keren wanneer LVH en YVA bijvoorbeeld niet meer in het organogram staan? Gaat dan iedereen terugkeren naar het PC-stadion die nu wegblijven? Of gaan er dan anderen gezocht worden om op te schieten? Nog eens verliezen en dan is DG ook kop van jut, a ja want is nog aangesteld door FDR...

Pas op, ik snap die onrust hé maar we zijn als supporters toch ook weer goed bezig.

Naar organigram toe zijn er trouwens ook formele verplichtingen na te komen hé - bepaalde functies of mandaten kan je pas wijzigen na stemming en bepaalde vergaderingen...

Voor de architecten van deze katastrofe lijkt er anders weinig aan de hand, lopen nog steeds vrolijk op en naast het plein...

08 Mar 2016, 18:35
Vaste Waarde

DT met alle respect maar waarom moet jij het hier altijd opnemen voor het (ex) bestuur of in hun plaats geruchten weerleggen ? Laat de molen maar draaien en laat de grote jongens hun eigen boontjes doppen en info geven aan hun supps . En sta jij achter je eigen supps hun vragen ipv altijd mee te gaan in de discussie tegen hen aub , ik heb het je al gezegd : stop met die discussies tegen je eigen supps want het lijktt steeds of je de grote jongens moet verdedigen .
Zo wek je altijd de indruk of je zelf meer weet en of er al dan niet belang bij gemoeit is om continu in de grote jongens hun plaats te spreken.

Uw taak is vragen van supporters doorspelen ook al zijn het in uw ogen " domme vragen " of opmerkingen , niet meer maar zeker ook niet minder.
Waarvoor heb je anders een vzw als je die vragen ontwijkt of afdoet als kwakkels en roddels? Heb jij bewijs dat het scenario niet kan dan?

08 Mar 2016, 18:48
Ancien

Neutralboy schreef:
DT met alle respect maar waarom moet jij het hier altijd opnemen voor het (ex) bestuur of in hun plaats geruchten weerleggen ? Laat de molen maar draaien en laat de grote jongens hun eigen boontjes doppen en info geven aan hun supps . En sta jij achter je eigen supps hun vragen ipv altijd mee te gaan in de discussie tegen hen aub , ik heb het je al gezegd : stop met die discussies tegen je eigen supps want het lijktt steeds of je de grote jongens moet verdedigen .
Zo wek je altijd de indruk of je zelf meer weet en of er al dan niet belang bij gemoeit is om continu in de grote jongens hun plaats te spreken.

Uw taak is vragen van supporters doorspelen ook al zijn het in uw ogen " domme vragen " of opmerkingen , niet meer maar zeker ook niet minder.
Waarvoor heb je anders een vzw als je die vragen ontwijkt of afdoet als kwakkels en roddels? Heb jij bewijs dat het scenario niet kan dan?

Even helder stellen Neutralboy - ik heb geen probleem om vragen over te maken en zoals Kenny en witzwet al tot vervelens toe hebben gezegd, zullen we dat ook doen. Als de vragenlijst die we hier een tijdje geleden hebben geplaatst onvoldoende is, geef dan suggesties en dan breiden we hem verder uit.

Waar ik wel een probleem mee heb, is dat de vzw nu het bos wordt ingejaagd terwijl we nu al aanvoelen dat we maar met de helft van de informatie om uitleg mogen gaan vragen. En dat vind ik niet kunnen - als je een mail doorstuurt zonder namen in, blijft beweren dat er vier man naast FDR mee waren en je wil/kan toch die namen niet geven, dan hou je bewust info achter. En is dat dan in het belang van de supporters?

Dan is het gewoon de enige betrachting om de vzw een belachelijk figuur te laten slaan want je weet dat je geen deftig antwoord gaat krijgen. En wat dan? De vzw gaat achteraf verkondigen dat er niks van aan is en dan heb je weer gezaag...

Daarmee dat ik zeg: het is heel gemakkelijk om alles op een hoop te gooien en dan wat in het wilde weg komen schieten... maar als je pretendeert om alles in de openbaarheid te willen gooien, dan moet je dat doen ook.

Als er bovendien in elke post met zo'n nieuwtje een sneer naar de vzw bijzit, kan er wel eens reactie komen. Als ik er mijn posts even op nalees na Bakkie's openbaring in deze topic, zie ik maar 1 partij die ik verdedig hoor met mijn uitspraken en dat is de vzw zelf... Ik hoop dat je als supporter begrijpt dat we als vzw ook deftig in onze schoenen willen blijven staan - zie mijn reactie daarrond op Hansken's post. Mogen we daar niet over waken misschien? We vertrekken hier van een gerucht gelanceerd door een aantal fans van een concurrerende club, onderbouwd door een mail van iemand van die club van 3 maanden oud en daarmee moeten wij als vzw aan ons bestuur gaan vragen wat er van aan is? Hoe logisch is dat?

Is trouwens mijn persoonlijke mening - als er andere vzwleden willen reageren, ze mogen gerust.

Die mail die hier gepost werd in die vorm is voor mij hetzelfde als zeggen: die Pascal Reichen heeft eind november 2015 tegen mij aan den toog gezegd dat... Zoals ik in een eerdere post schreef; zet er de namen bij van de EA-delegatie of van de geadresseerden van de mail en we hebben iets om druk te zetten om een "echt" antwoord te krijgen.

Aangezien er echter weer liever een gans spel gemaakt wordt van de vzw dit en de vzw dat, ikke dit, enz. vrees ik dat het dan al snel weer een pak minder bewijs is dan er eerst wordt geroepen? En zoals ook al door witzwet meteen na de post gezegd, als je de namen hebt en het bewijs: toon het dan... Waarom dat achterhouden?

De rest zijn normale kritische bedenkingen van een supporter tov een andere supporter...

Voor mij is het simpel: of er is een ongecensureerde mail met geadresseerden in en andere documenten en je laat ons als vzw daarmee naar het nieuwe bestuur stappen of de mail is zoals hij hier is verschenen en de rest zijn dan geruchten. Ook daarmee zullen we naar het nieuwe bestuur stappen, maar ik denk dat iedereen dan wel al kan raden wat het antwoord zal zijn zeker? Of mogen we dat niet zeggen? Ten andere, het is geen puur DT-standpunt of vzw-standpunt dat ik hier neerschrijf hé. Bij mijn weten is "iendrachter" geen vzw-lid, ken ik die man/vrouw niet persoonlijk en ook hij/zij vroeg zich luidop af waarom een FDR-item zo voor beroering zorgt...

08 Mar 2016, 19:08
Miniem

Pascal Reichen heeft aan de toog gezegd? Dus dan is per definitie elke interne mail, van een algemeen manager, toogpraat? Kom kom, om tot een akkoord te komen moet je met 2 zijn en die mail bewijst wel degelijk dat er één was. Als je denkt dat FDR een soloslim gespeeld, zijn jullie wel heel naiëf.

08 Mar 2016, 19:56
Ancien

VAKH2 schreef:
Pascal Reichen heeft aan de toog gezegd? Dus dan is per definitie elke interne mail, van een algemeen manager, toogpraat? Kom kom, om tot een akkoord te komen moet je met 2 zijn en die mail bewijst wel degelijk dat er één was. Als je denkt dat FDR een soloslim gespeeld, zijn jullie wel heel naiëf.

Zeg, ga anders kaarten met Bakkie hé... Ge gaat goed overeenkomen...

Wat mij wel intrigeert: het is dus een interne mail? Makes sense dat dit gewoon een mail van Reichen naar de Snor is... Begrijp dan ook de "them" beter... En daar maken jullie zo'n spel van?

Ik herhaal dus nogmaals mijn vraag: is de eerder geposte mail in die vorm het zo geroemde bewijs?

En ik kan het dan maar aan u ook vragen: wie waren - naast FDR - de 4 anderen aanwezig op de gesprekken van EA uit?

08 Mar 2016, 20:09
Miniem

DT schreef:
VAKH2 schreef:

Wat mij wel intrigeert: het is dus een interne mail? Makes sense dat dit gewoon een mail van Reichen naar de Snor is... Begrijp dan ook de "them" beter... En daar maken jullie zo'n spel van?

Ik herhaal dus nogmaals mijn vraag: is de eerder geposte mail in die vorm het zo geroemde bewijs?

Neen, maar jullie bestuursbeslommeringen interesseren mij niet. Anders moet je is vragen aan FDR en zijn entourage wie er allemaal op de lijst stond voor een stuurgroep rond de fusie. Ik zal al een tipje van de sluier geven ... C-E-O. Blijf dus gerust verder slapen als je denkt dat het fusiegevaar geweken is.

08 Mar 2016, 20:19

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
DT schreef:
VAKH2 schreef:

Omdat ge het dan toch niet kunt laten om iedereen zwart te maken,zal ik mijn deel ook maar doen,misschien kunde uw vriend lvh waar ge wekelijks mee samen zit meebrengen dan zijn we met vier om te kaarten.

08 Mar 2016, 20:20
Vaste Waarde

IK herhaal ook mijn vraag waar is jullie bewijs dat er helemaal niets aan de gang is ?
Waarom moet jij spreekbuis zijn voor de grote jongens ?

Hadden we tegen garre zoveel bewijs om hem in torhout eens tegen de muur te plakken?
of tegen orlans en de jonghe met lokeren?
Je probeert die mannen uit de wind te houden om god mag weten welke reden ipv hen zelf de uitleg te laten doen meer zeg ik niet.

Bewijs of niet maar als het forum al niet meer mag reageren op geruchten over een fusie waar zijn we dan mee bezig zeg?

08 Mar 2016, 20:25

In november speelden we al in derde klasse,dus voor het gebruik van het stadion zal het niet geweest zijn vrees ik,of het zou moeten zijn dat fdr en zijn trawanten een glazen bol mee hadden en ze zagen dat het goed kwam en we volgend seizoen gingen in tweede spelen.

08 Mar 2016, 21:24

Inderdaad als de papieren op tafel liggen zal de fusie een feit zijn,als ge ziet dat men de vzw volledig links laat liggen,na de opmerkingen van de vzw naar Sven toe is er na 8 weken nog geen reactie geweest van Sven,er is pas na vraag van de vzw eindelijk een datum geprikt.
Ook het nieuws dat vandaag is verschenen wat betreft de schuld afbouw,had de vzw ook geen weet,maar moesten ze het zelf vernemen via de pers.

08 Mar 2016, 22:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 88 89 90 91 92 152