Ex-spelers - Pagina 165 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 163 164 165 166 167 215
 Ex-spelers 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Ex-spelers
AlostanA schreef:
Still standing ! schreef:
AlostanA schreef:
Niels Martin trekt volgend seizoen naar Duffel.

slecht nieuws, ben ik van ontgoocheld. zouden Niels volgend seizoen (of het nu in 1ste of 2de amateurliga is) goed kunnen gebruiken. is Duffel zo ambitieus of vermogender dan ?

Mja, ik blijf erbij, zijn efficiëntie is een groot probleem. Scoort echt veel te weinig voor een aanvallende mid.

Niels heeft tot op vandaag 5.714 minuten gespeeld voor EA, en scoorde daarin 10 keer. Dit op ongeveer 3 seizoenen, want van de 4 seizoenen die hij contractueel bij EA vastlag, werd hij 2 keer een half seizoen uitgeleend (Berchem en Bornem). Veel te weinig voor een aanvallende middenvelder, als je het mij vraagt. En veel assists heb ik hem toch ook nog niet zien geven. Goeie inzet, dat is waar, maar zijn efficiëntie is/was vaak omgekeerd evenredig met zijn inzet.

12 Mar 2016, 10:13
Ancien

Leeftijd: 46
Een speler zal altijd voor-en tegenstanders hebben maar ik vind het alvast klasse van Niels dat hij op het moment dat hij zijn beslissing heeft genomen, daar ook voor uitkomt en dat aan iedereen meedeelt. En ik twijfel er geen seconde aan dat hij alles zal geven in het Eendracht-shirt tot de laatste seconde van de eindrondefinale.

12 Mar 2016, 10:26
Ancien

Gert-Jan Verhoeven verlaat Londerzeel en trekt naar RFC Wetteren...

17 Mar 2016, 15:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
DT schreef:

Staat D'Hoest (was een groot talent bij Club Brugge, maar niet geschikt voor topvoetbal door blessuregevoeligheid) daar niet in de goal? Of vertrekt die?

17 Mar 2016, 18:03
Ancien

Smetje schreef:
DT schreef:

Staat D'Hoest (was een groot talent bij Club Brugge, maar niet geschikt voor topvoetbal door blessuregevoeligheid) daar niet in de goal? Of vertrekt die?

Dhoest vertrekt op het einde van het seizoen naar Winkel.

17 Mar 2016, 18:30
Ancien

Leeftijd: 38
KMSK Deinze zal voor volgend seizoen een nieuwe T1 moeten zoeken: Geoffrey Claeys pakt namelijk zijn koffers. Claeys heeft een aanbod gekregen dat hij moeilijk kan weigeren.

Claeys is nog maar sinds november actief bij de tweedeklasser, hij moest toen de tegenvallende Dennis Van Wijk opvolgen. Ondanks de ambities van Deinze kwam ook hij niet in de buurt van de top 8, Deinze staat momenteel op een troosteloze 14de plaats. Via Facebook laat de club nu weten dat de samenwerking stopt aan het einde van dit seizoen, want Claeys heeft een aanbod gekregen uit Australië. Hij wordt jeugdcoach bij de club Melbourne Victory en zal ook deeltijds lesgever zijn in een lokale voetbalschool.

Volgens Het Nieuwsblad zou de opvolger van Claeys wel eens Regi Van Acker kunnen worden. Die was in november al een kandidaat, maar toen kreeg Claeys nog de voorkeur. Momenteel is Van Acker nog trainer van reeksgenoot Dessel.

03 Apr 2016, 11:21
Vaste Waarde

Niels De Schutter vertrekt naar Waasland-Beveren. Ik heb hem zaterdag trouwens nog na de match gezien in de middelste kantine vooraan.

04 Apr 2016, 16:55
Ancien

Laurent Depoitre sluit een transfer naar Anderlecht niet helemaal uit
Depoitre met verrassende uitspraak: "Als Anderlecht me een aanbod doet..."

Laurent Depoitre was als kind en tiener grote fan van Anderlecht. De robuuste aanvaller was er regelmatig te vinden op de tribunes van het Constant Vanden Stock-stadion. Maar of hij er ooit zal spelen?

Anderlecht zit wel nog ergens in zijn hart. "Ik zat in de tribunes tijdens die fameuze matchen van de Champions League-campagne 2000-2001", vertelde hij bij de RTBF. "Ik was gek van Pär Zetterberg. Ik heb me toen zelfs nog een shirt van hem in de fanshop gekocht."

Sinds zijn transfer naar Gent is de liefde wat vervaagd. "Voor mij is Anderlecht nu een club als alle andere. Als ze me een aanbod doen, zal ik dat analyseren zonder mijn hart te laten spreken", vertelde Depoitre ietwat verrassend.

08 Apr 2016, 17:32
Ancien

KSV Bornem bereikte een overeenkomst voor volgend seizoen met de centrale verdediger Denis Dessaer (17/6/1983). Denis voetbalde in zijn carrière voor clubs als Dender en Aalst maar kende zijn sterkste periodes bij 2de klasser WS-Woluwe als kapitein, onder huidig Charleroi-trainer Felice Mazzu en bij KV Oostende in 1ste klasse met trainer Fred Vanderbiest.

Vorig seizoen speelde hij bij de toenmalige promovendus in 2de klasse Woluwe-Zaventem om dit seizoen bij Racing Mechelen terecht te komen. Denis speelde de eerste wedstrijd van het seizoen met Racing nog in het Breeven maar scheurde kort daarna de kruisbanden aan de knie. Ondertussen verloopt Denis zijn revalidatieproces goed en zal hij speelklaar zijn tegen de start van de voorbereiding naar volgend seizoen toe. Na een gunstige medische controle kende de club een zeer positief gesprek met Denis waardoor we het vertrouwen hebben dat hij onze ploeg heel wat ervaring zal bijbrengen.

15 Apr 2016, 17:20
Nationale Ploeg

Hugo schreef:
KSV Bornem bereikte een overeenkomst voor volgend seizoen met de centrale verdediger Denis Dessaer (17/6/1983). Denis voetbalde in zijn carrière voor clubs als Dender en Aalst maar kende zijn sterkste periodes bij 2de klasser WS-Woluwe als kapitein, onder huidig Charleroi-trainer Felice Mazzu en bij KV Oostende in 1ste klasse met trainer Fred Vanderbiest.

Vorig seizoen speelde hij bij de toenmalige promovendus in 2de klasse Woluwe-Zaventem om dit seizoen bij Racing Mechelen terecht te komen. Denis speelde de eerste wedstrijd van het seizoen met Racing nog in het Breeven maar scheurde kort daarna de kruisbanden aan de knie. Ondertussen verloopt Denis zijn revalidatieproces goed en zal hij speelklaar zijn tegen de start van de voorbereiding naar volgend seizoen toe. Na een gunstige medische controle kende de club een zeer positief gesprek met Denis waardoor we het vertrouwen hebben dat hij onze ploeg heel wat ervaring zal bijbrengen.

Jonas Bogaerts x 10, al weet ik niet of hij zijn niveau nog haalt na deze blessure.

16 Apr 2016, 10:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Denis was een heerser met allure die bovendien trots was om hier te kunnen spelen :worship:

16 Apr 2016, 14:54
Vaste Waarde

Bram schreef:
Denis was een heerser met allure die bovendien trots was om hier te kunnen spelen :worship:

(y)

17 Apr 2016, 21:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bram schreef:

Ik vind het dan ook spijtig dat Denis, niet minstens vooraf eens informeert bij Eendracht.
Hij zal toch wel al hebben gehoord van de ambities bij ons; en kan me moeilijk voorstellen dat Bornem zo' hoge contracten aanbiedt, waar Eendracht niet kan aan tippen....

18 Apr 2016, 12:39
Nationale Ploeg

Regi nr Deinze, da zal dan ook wel de link met Bael en Lievens geweest zijn allicht...

18 Apr 2016, 12:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
pattaboem schreef:
Bram schreef:

Ik vind het dan ook spijtig dat Denis, niet minstens vooraf eens informeert bij Eendracht.
Hij zal toch wel al hebben gehoord van de ambities bij ons; en kan me moeilijk voorstellen dat Bornem zo' hoge contracten aanbiedt, waar Eendracht niet kan aan tippen....

gohja, weerkeren hoeft nu ook weer niet hoor. Die vent heeft een jaar uitgeweest met een blessure wat normaal "fin de carrière" is op zijn leeftijd.

In een recent verleden hebben we al genoeg voor revalidatiecentrum gespeeld

18 Apr 2016, 19:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 163 164 165 166 167 215