|
|
| Pagina 225 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 223 224 225 226 227 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
"De club heeft een mondeling akkoord voor een contractverlenging met Jonas Bogaerts, Steve Bael, Jari Mertens, Falko en Jelle Geenens."
![]() |
| 14 Mar 2016, 19:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gayé en Bokila zouden idd de eerste moeten zijn die een nieuw contract krijgen
|
| 14 Mar 2016, 19:31 |
|
|
Ancien
AlostanA schreef: "De club heeft een mondeling akkoord voor een contractverlenging met Jonas Bogaerts, Steve Bael, Jari Mertens, Falko en Jelle Geenens." ![]() Allez, er is al contractverlenging voor den toptrainer en zijn sterkhouders, nu nog Gayé en Bokila kunnen verkopen en 't ziet er goed uit voor volgend seizoen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Mar 2016, 19:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bokila en gayé zullen wel al een voorstel hebben gekregen hoor, maar voor zo een spelers is het toch logisch dat er nog ploegen zijn die interesse hebben? Die mannen gaan niet meteen akkoord gaan met het eerste voorstel hoor. Tzijn eerder de "mindere spelers" die al blij zijn te mogen blijven denk ik
Vooral dat woordje mondeling lijkt mij ook belangrijk, hoeft allemaal nog niet definitief te zijn. Zoude ze die allemaal meenemen indien we promoveren?? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Mar 2016, 20:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Hugo schreef: AlostanA schreef: "De club heeft een mondeling akkoord voor een contractverlenging met Jonas Bogaerts, Steve Bael, Jari Mertens, Falko en Jelle Geenens." ![]() Allez, er is al contractverlenging voor den toptrainer en zijn sterkhouders, nu nog Gayé en Bokila kunnen verkopen en 't ziet er goed uit voor volgend seizoen. ![]() Los van hun niveau waarop ze spelen...om het met de woorden van filip dhose te zeggen: de productiviteit van een Bael en Bogaerts ligt hoger dan die van een Niels Martin ![]() |
| 14 Mar 2016, 20:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Ik lees hier overal dat er werk wordt gemaakt van contractverlengingen en transferts;
Waar ik niks over lees, is dat de transfertpolitiek kadert in "wat" ? Een ploeg die meedingt om de titel in 2de amateurreeks? Of een serieus versterkte ploeg voor de 1ste amateurreeks, na promotie ? Volgens mij is er een immens groot verschil, als men vaststelt dat we vaak toch iets zwak zijn; als we tegen ploegen uit de top 10 van derde klasse uitkomen. Het niveauverschil is niet overtuigend... En je moet maar eens kijken wat er allemaal rondloopt in de laatste 10 van het klassement in de huidige 2de klasse, die volgend jaar gedeeltelijk de 1ste amateurklasse zullen vormen. (Lierse, Seraing ?...etc) Ik vrees met het behoud van de huidige kern, dat we weinig kunnen gaan doen. in 1ste amateurreeks..... Ik hoop dus dat er werk wordt gemaakt van ECHTE versterkingen. ![]() _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 15 Mar 2016, 10:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Beetje hinken op twee gedachten zeker?
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 15 Mar 2016, 10:47 |
|
|
Freak
eerst de licentie bemachtigen en dan transferts doen zeker ?
|
| 15 Mar 2016, 11:03 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: eerst de licentie bemachtigen en dan transferts doen zeker ? Tja, dat is de vraag van de kip en het ei. Als je nog zolang wacht ben je misschien te laat. Als ze nu een ploeg samenstellen die volgend jaar wil meedingen naar de titel in de 2de amateurreeks, dan moet die volgens mij ook sterk genoeg zijn om niet te degraderen uit de 1ste amateurreeks (mochten we promoveren natuurlijk). In zo 'n geval moet je een bokila en Gayé houden, ongeacht de reeks waarin je speelt. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 15 Mar 2016, 11:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
15/03/2016
Cedric Mitu op weg naar EA Er is een akkoord met Cedric Mitu(21) van KSV Bornem. De snelvoetige Congolees is een jeugdproduct van Sporting Lokeren en kan zowel in de aanval als op de rechterflank opereren. |
| 15 Mar 2016, 19:16 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Heeft blijkbaar in 2013 een dubbele scheenbeenbreuk opgelopen.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 15 Mar 2016, 19:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
iendrachter schreef: witzwet schreef: Heeft blijkbaar in 2013 een dubbele scheenbeenbreuk opgelopen. Als vervanger van Martin zal hij zijn tenen mogen uitkuisen denk ik, is meestal invaller bij Bornem,maar dat wil niet veel zeggen, onzen trainer zet de beste ook dikwijls is op de bank .Martin gaf zelf in de krant aan dat hij nog een 2de klasse contract had en moest inleveren, dus begrijp ik zijn beslissing alsook die van ons bestuur eigenlijk. Moeilijk om transfers te doen natuurlijk als je nog niet weet in welke reeks je gaat spelen. Ik hoop enkel dat ze niet elke speler die een iets zwaarder contract heeft gaan laten vertrekken want dan gaje zelfs in 2de amateurreeks niet voor de prijzen spelen en ik denk dat dit toch op zijn minst de bedoeling mag zijn voor een club als EA? Met alle respect maar met het niveau van spelers als een Bael,Lievens en Bogaerts kom je er niet. Er gaan normaal redelijk wat spelers vrijkomen ook denk ik met de competitiehervorming. Ook de lonen zouden normaliter moeten zakken in alles wat niet 1A/1B is |
| 16 Mar 2016, 10:58 |
|
|
Vaste Waarde
iendrachter schreef: witzwet schreef: Heeft blijkbaar in 2013 een dubbele scheenbeenbreuk opgelopen. Als vervanger van Martin zal hij zijn tenen mogen uitkuisen denk ik, is meestal invaller bij Bornem,maar dat wil niet veel zeggen, onzen trainer zet de beste ook dikwijls is op de bank .Martin gaf zelf in de krant aan dat hij nog een 2de klasse contract had en moest inleveren, dus begrijp ik zijn beslissing alsook die van ons bestuur eigenlijk. Moeilijk om transfers te doen natuurlijk als je nog niet weet in welke reeks je gaat spelen. Ik hoop enkel dat ze niet elke speler die een iets zwaarder contract heeft gaan laten vertrekken want dan gaje zelfs in 2de amateurreeks niet voor de prijzen spelen en ik denk dat dit toch op zijn minst de bedoeling mag zijn voor een club als EA? Met alle respect maar met het niveau van spelers als een Bael,Lievens en Bogaerts kom je er niet. Bogaerts? Die is al jaren één van de regelmatigste spelers (ook in tweede klasse), hij mist zelden of nooit een wedstrijd, wordt altijd opgesteld door alle trainers, maakt elk jaar als voorstopper of verdedigende middenvelder een 5-tal goals. Ga maar eens met coach Geeraerd spreken: "Als er één speler is die ik altijd opstel, dan is het Jonas wel", zei hij mij. Het is zo'n speler die altijd onopvallend zijn tactische instructies tot in de puntjes uitvoert, en wiens waarde je maar kunt inschatten als hij er eens niet bij is. Lievens: is nog altijd maar 21! Toch draait hij ook al drie jaar zeer goed mee. Dit jaar moet hij een beetje noodgedwongen op rechts spelen, ook al is hij een centrale verdediger. Als Ilias Labiad of Falko Geenens goed presteren op rechtsback kan Matthias weer centraal spelen met Gaye. Of als Jelle op linksback speelt kan Matthias samen met Gillis een ijzersterk centraal duo vormen. Als er 2 zijn waarmee je in de Eerste Amateurklasse zeker geen mal figuur zult slaan, dan is het wel met Jonas en Matthias! |
| 16 Mar 2016, 12:12 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: iendrachter schreef: witzwet schreef: Heeft blijkbaar in 2013 een dubbele scheenbeenbreuk opgelopen. Als vervanger van Martin zal hij zijn tenen mogen uitkuisen denk ik, is meestal invaller bij Bornem,maar dat wil niet veel zeggen, onzen trainer zet de beste ook dikwijls is op de bank .Martin gaf zelf in de krant aan dat hij nog een 2de klasse contract had en moest inleveren, dus begrijp ik zijn beslissing alsook die van ons bestuur eigenlijk. Moeilijk om transfers te doen natuurlijk als je nog niet weet in welke reeks je gaat spelen. Ik hoop enkel dat ze niet elke speler die een iets zwaarder contract heeft gaan laten vertrekken want dan gaje zelfs in 2de amateurreeks niet voor de prijzen spelen en ik denk dat dit toch op zijn minst de bedoeling mag zijn voor een club als EA? Met alle respect maar met het niveau van spelers als een Bael,Lievens en Bogaerts kom je er niet. Bogaerts? Die is al jaren één van de regelmatigste spelers (ook in tweede klasse), hij mist zelden of nooit een wedstrijd, wordt altijd opgesteld door alle trainers, maakt elk jaar als voorstopper of verdedigende middenvelder een 5-tal goals. Ga maar eens met coach Geeraerd spreken: "Als er één speler is die ik altijd opstel, dan is het Jonas wel", zei hij mij. Het is zo'n speler die altijd onopvallend zijn tactische instructies tot in de puntjes uitvoert, en wiens waarde je maar kunt inschatten als hij er eens niet bij is. Lievens: is nog altijd maar 21! Toch draait hij ook al drie jaar zeer goed mee. Dit jaar moet hij een beetje noodgedwongen op rechts spelen, ook al is hij een centrale verdediger. Als Ilias Labiad of Falko Geenens goed presteren op rechtsback kan Matthias weer centraal spelen met Gaye. Of als Jelle op linksback speelt kan Matthias samen met Gillis een ijzersterk centraal duo vormen. Als er 2 zijn waarmee je in de Eerste Amateurklasse zeker geen mal figuur zult slaan, dan is het wel met Jonas en Matthias! Het klopt dat zowel Dirk G als Regi VA ervoor altijd voor Bogaerts kozen en er heel tevreden over waren! |
| 16 Mar 2016, 12:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Tsja, als je het opneemt voor DG voor het niet opstellen van Gayé, maar wel Bogaerts een topper noemt dan verschillen we duidelijk in visie op voetbal.
En deze keer dus ook louter op het sportieve ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Mar 2016, 14:24 |
|
| Pagina 225 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 223 224 225 226 227 … 515 Volgende |