|
|
| Pagina 228 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 226 227 228 229 230 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
chunga schreef: iendrachter schreef: chunga schreef: Gayé is ook voor mij onze beste transfer en iemand die er uiteraard altijd moet instaan. Onze trainer mag er ook rekening mee houden dat Gayé heel wat opkuist en eens hij de bal heeft ook steeds aan de opbouw begint te denken en daarom VOORUIT wil inspelen. Als je dat 25 keer op een match doet is de kans inderdaad groter om eens een bal verkeerd te geven dan bij een Jonas"tikkie breed of achteruit"Bogaerts. Bovendien zijn zijn afspeelpunten ook beperkt in deze ploeg want hij weet ook dat inspelen bij Ken enig risico inhoud en hem aan Bogaerts geven enkel een "return to sender" oplevert. Eigenlijk zou ik liever "als je Jonas dan toch persé in de ploeg wilt" Malick wisselen met Jonas van positie zoals Dirk ook deed bij zijn debuut op Hamme. Ik geef wel toe dat dit,ondanks onze riante overwinning" toen geen onverdeeld succes was wat Malick betreft,was duidelijk onwennig op die positie maar blijf vinden dat Dirk dit wat meer tijd had moeten geven. Gayé heeft zelf al aangegeven liever centraal vanachter te staan, maar als je hem zou wisselen met Bogaerts heb je wel meer voetballend vermogen op het middenveld. Maar we krijgen nu al zoveel goals tegen, wat gaat dat dan zijn als we Malick daar weghalen? Ik zou eens met 1 verdedigende middenvelder spelen en daar Wagner bij. Die Wagner was de eerste match op La Louviere de beste speler bij ons en is nadien volledig uit beeld verdwenen buiten wat korte invalbeurten. Tegen Sint Niklaas zou ik Trompet uit de ploeg halen(brengt 0,0 bij) voor Wagner en dan Van Damme of Bogaerts erbij. Zal een zeer moeilijke match worden, maar wil je voor die eerste 2 plaatsen nog meedoen moet je gewoon winnen anders zal het bijna zeker eindronde worden. Probleem is dat 'vroeger' nu eenmaal niet telt in het voetbal. Het gaat over vandaag... |
| 21 Mar 2016, 10:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Van Impe naar Lebbeke. Net zoals ook potjes en Dimbala.
Zouden ook achter Ken Van Damme zitten (maar die doen hem bij mijn weten elk jaar een voorstel, die zie ik nog niet meteen vertrekken) _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Mar 2016, 19:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
hansken schreef: Van Impe naar Lebbeke. Net zoals ook potjes en Dimbala. Zouden ook achter Ken Van Damme zitten (maar die doen hem bij mijn weten elk jaar een voorstel, die zie ik nog niet meteen vertrekken) ook een ezeltje gevonden in Lebbeke zeker ? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Mar 2016, 8:41 |
|
|
forumlegende
hansken schreef: Van Impe naar Lebbeke. Net zoals ook potjes en Dimbala. Zouden ook achter Ken Van Damme zitten (maar die doen hem bij mijn weten elk jaar een voorstel, die zie ik nog niet meteen vertrekken) Ken werkt dacht ik wel in Lebbeke. En als nu ook Potjes naar daar zou gaan, en Ken terwijl op den Iendracht een minder lucratief contract aangeboden krijgt, zie ik hem toch nog vertrekken. Hopelijk heb ik ongelijk. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 22 Mar 2016, 15:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Timoilsjt schreef: hansken schreef: Van Impe naar Lebbeke. Net zoals ook potjes en Dimbala. Zouden ook achter Ken Van Damme zitten (maar die doen hem bij mijn weten elk jaar een voorstel, die zie ik nog niet meteen vertrekken) Ken werkt dacht ik wel in Lebbeke. En als nu ook Potjes naar daar zou gaan, en Ken terwijl op den Iendracht een minder lucratief contract aangeboden krijgt, zie ik hem toch nog vertrekken. Hopelijk heb ik ongelijk. Eerlijk vind ik Ken niet (meer) zo'n topper op ons middenveld. Heeft zijn verdiensten gehad voor de club, maar zijn top heeft hij al lang bereikt. Haal is een type middenvelder à la Dellevoet(in principe een CV), maar in topwedstrijden steeds CVM en steeds een patron. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 22 Mar 2016, 17:31 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
zwetzat schreef: hansken schreef: Van Impe naar Lebbeke. Net zoals ook potjes en Dimbala. Zouden ook achter Ken Van Damme zitten (maar die doen hem bij mijn weten elk jaar een voorstel, die zie ik nog niet meteen vertrekken) ook een ezeltje gevonden in Lebbeke zeker ? Fusie tussen Rapide en SK |
| 27 Mar 2016, 15:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
acrid schreef: zwetzat schreef: hansken schreef: Van Impe naar Lebbeke. Net zoals ook potjes en Dimbala. Zouden ook achter Ken Van Damme zitten (maar die doen hem bij mijn weten elk jaar een voorstel, die zie ik nog niet meteen vertrekken) ook een ezeltje gevonden in Lebbeke zeker ? Fusie tussen Rapide en SK De Ken zal wel blijven, ze hebben bij het nieuwe Lebbeke 'Saint Germain' al genoeg hun best gedaan met hun aankopen: Van Petegem, Dimbala, Podevijn, Nells Verhaege, Univer, Carlier, Pauwels, Pe, Geldhof,...Ik moet er geen tekeningsken bij maken zeker! |
| 30 Mar 2016, 11:38 |
|
|
forumlegende
Het ligt er vingerdik op dat we zaterdag niet met Bokila gaan starten.
Geeraerd heeft het nog altijd heel moeilijk met zijn mentaliteit. Tja, ik zie het hem niet zeggen mocht er een Ronaldo in zijn ploeg staan. Langs de andere kant moet Bokila ook niet gaan zweven. Het blijft een heel beperkte voetballer, die natuurlijk wel heel veel op de goeie plaats staat. Misschien heeft die gozer ook een paar wondersloffen, zoals Sjakie : 'Mijn sloffen nemen me mee naar hier, vreemd...' |
| 01 Apr 2016, 14:00 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Op het veld is de mentaliteit van wimpie nochtans altijd heel goed vind ik. Gaat er toch meestal de volle 100% voor en straalt vaak de goesting voor te winnen uit. Naast het veld en op training weet ik natuurlijk niet.
Die zaken heeft Lusamba toch een pak minder, die drive, die goesting. Hoeft voor mij ook niet te blijven (Lusamba bedoel ik dan, want zal toch als invaller zijn) |
| 01 Apr 2016, 14:12 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
iendrachter schreef: Lievens naar SK Deinze volgend seizoen. budget vrij voor een vervanger die hopelijk wat meer kan brengen. heeft me nooit kunnen overtuigen. |
| 03 Apr 2016, 20:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Davy schreef: iendrachter schreef: Lievens naar SK Deinze volgend seizoen. budget vrij voor een vervanger die hopelijk wat meer kan brengen. heeft me nooit kunnen overtuigen. Op zoek gaan naar een echte rechtsachter voor volgend seizoen want dat hebben we eigenlijk niet. Misschien Labiad maar die zal ook niet blijven. En Falko zie ik liever centraal staan. |
| 03 Apr 2016, 20:44 |
|
|
Ancien
iendrachter schreef: zwawi schreef: Davy schreef: budget vrij voor een vervanger die hopelijk wat meer kan brengen. heeft me nooit kunnen overtuigen. Op zoek gaan naar een echte rechtsachter voor volgend seizoen want dat hebben we eigenlijk niet. Misschien Labiad maar die zal ook niet blijven. En Falko zie ik liever centraal staan. Lievens op den back was toch wel een complete ramp, is ook zijn plaats niet trouwens. Centraal achteraan heeft die in 2de klasse wel wat goeie matchen gespeeld maar dat is ondertussen ook al een tijdje geleden, veel te wisselvallig en te weinig voetballend vermogen naar mijn mening. Laat de volgende maar komen die vertrekken, ik gok op Janssens en Gillis. Een verdere leegloop van onze vedetten zit er aan te komen, ze zullen nogal gemotiveerd zijn bij een eventuele eindronde. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Apr 2016, 21:06 |
|
|
Ancien
Is het de sportief manager die alleen beslist over de aankopen of hoe werkt het hier binnen onze club wat de transfers betreft?
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Apr 2016, 21:12 |
|
|
Ancien
iendrachter schreef: Hugo schreef: Is het de sportief manager die alleen beslist over de aankopen of hoe werkt het hier binnen onze club wat de transfers betreft? Ik denk dat er niet echt een werking is. Managers komen aandraven met spelers en LVH bekijkt die op YouTube en beslist dan .Jawadde, professionalisme ten top. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Apr 2016, 21:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Van Damme heeft laten weten niet in te gaan op het contractvoorstel (staat op facebook EA).
Zal wel naar Lebbeke gaan. Kan hij met Potjes spelen. |
| 03 Apr 2016, 21:40 |
|
| Pagina 228 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 226 227 228 229 230 … 515 Volgende |