|
|
| Pagina 229 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 227 228 229 230 231 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ergens toch spijtig dat je spelers die binding met de streek hebben verliest.
Bij Ken leek de drive wat weg en blijkbaar waren er ook veel supporters op uitgekeken... 'k hoor d'hose hier regelmatig herhalen dat Bogaerts een speler is waarvan je maar weet wat hij waard is als hij er niet bij is, wel bij Ken heb ik dat gevoel de afgelopen jaren wel enkele keer gehad (en daarmee is hij ook ver de enige). Lievens is nog jong en draafde toch al wat wedstrijden ook in 2de klasse af, spijtig genoeg te weinig progressie. Toch een aandachtspunt naar de toekomst als we dan jonge kerels willen gaan opstellen... beetje visie zodat die mannen effectief kunnen doorgroeien is dan nodig. De laatste jaren ondanks alle inspanningen (of goede bedoelingen) toch geen enkele speler die ook maar de minste progressie heeft kunnen maken in de eerste ploeg. 't zou al van een Van Damme geleden zijn denk ik om zo nog een speler te vinden ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Apr 2016, 21:54 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
diegene die de laatste 5 taljaar verantwoordelijk was voor het "transferbeleid" mag inderdaad de weinige eer die nog rest aan zichzelf houden. de floptransfers zijn op twee handen niet te tellen. en dat voor een club die eigenlijk moest besparen. als het nieuwe bestuur zijn krasse uitspraken en steile ambities wil waarmaken, dan is er maar één uitweg. zoniet zal de geloofwaardigheid van dat bestuur rap afnemen bij de mensen die het vandaag nog wat kan schelen.
btw: het vertrek van ken vind ik wel spijtig. had zijn plaats in de ploeg die de deur naar derde en tweede klasse openbeukte, en dat tussen spelers die we eigenlijk niet konden betalen. Ken legde er zijne kop voor en liet altijd duidelijk zien dat hij een van ons was. |
| 03 Apr 2016, 22:01 |
|
|
Vaste Waarde
Voor een paar tienduizenden euro's op een seizoen zou ik er ook mijn kop voor leggen , maja ik zou het ook voor bonnekes doen
|
| 03 Apr 2016, 22:20 |
|
|
Hoe zit het met de inkomende transfers? Dieje van St-Niklaas zou komen heb ik vernomen?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Apr 2016, 22:48 |
|
|
Vaste Waarde
Davy schreef: diegene die de laatste 5 taljaar verantwoordelijk was voor het "transferbeleid" mag inderdaad de weinige eer die nog rest aan zichzelf houden. de floptransfers zijn op twee handen niet te tellen. en dat voor een club die eigenlijk moest besparen. als het nieuwe bestuur zijn krasse uitspraken en steile ambities wil waarmaken, dan is er maar één uitweg. zoniet zal de geloofwaardigheid van dat bestuur rap afnemen bij de mensen die het vandaag nog wat kan schelen. btw: het vertrek van ken vind ik wel spijtig. had zijn plaats in de ploeg die de deur naar derde en tweede klasse openbeukte, en dat tussen spelers die we eigenlijk niet konden betalen. Ken legde er zijne kop voor en liet altijd duidelijk zien dat hij een van ons was. Hij is nog niet weg, hé. Hij is niet ingegaan op het laatste contractvoorstel. Hopelijk doen de 2 partijen wat water in hun wijn! ![]() |
| 04 Apr 2016, 5:34 |
|
|
Freak
De jongeren Hannes D'Hauwers en Kyan Van Impe beproeven volgend seizoen hun geluk bij respectievelijk TK Meldert en de nieuwe Lebbeekse fusieclub. Van de beloften worden Louis Blanckaert en Jordy De Koker in de A-kern opgenomen, Arthur Lorré zal alvast de voorbereiding meemaken.
|
| 04 Apr 2016, 9:13 |
|
|
Ancien
Als al die brokkelpakken al te duur zijn, vraag ik mij af wat hier volgend seizoen nog gaat rondlopen.
Zoals ik zaterdagavond meermaals te horen kreeg , zijn er weer een serieus aantal die geneigd zijn hun abo voor volgend seizoen niet meer te verlengen, dus pas maar op met welke ambitie je volgend seizoen gaat uitpakken. Hoeveel volk was er nog zaterdagavond een goei 700 man er kwam verdomme vroeger meer volk kijken voor een oefenmatch, 17 euro betalen voor een benje krabbers dat blijft niet duren zenne. Ze kunnen anders in de toekomst het sfeervak centraal in de eretribune plaatsen, het zal gezelliger zijn voor de enkele die-hards die nog zullen overblijven. T' zal nen tovenaar moeten zen wie de transfers gaat afhandelen, probeer ze maar te overtuigen om hier te komen spelen als ze meer in provinciaal kunnen verdienen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Apr 2016, 9:44 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: Ergens toch spijtig dat je spelers die binding met de streek hebben verliest. Bij Ken leek de drive wat weg en blijkbaar waren er ook veel supporters op uitgekeken... 'k hoor d'hose hier regelmatig herhalen dat Bogaerts een speler is waarvan je maar weet wat hij waard is als hij er niet bij is, wel bij Ken heb ik dat gevoel de afgelopen jaren wel enkele keer gehad (en daarmee is hij ook ver de enige). Lievens is nog jong en draafde toch al wat wedstrijden ook in 2de klasse af, spijtig genoeg te weinig progressie. Toch een aandachtspunt naar de toekomst als we dan jonge kerels willen gaan opstellen... beetje visie zodat die mannen effectief kunnen doorgroeien is dan nodig. De laatste jaren ondanks alle inspanningen (of goede bedoelingen) toch geen enkele speler die ook maar de minste progressie heeft kunnen maken in de eerste ploeg. 't zou al van een Van Damme geleden zijn denk ik om zo nog een speler te vinden ? Ik vind dat Jelle Geenens goed bezig is om progressie te maken. Hij is nog maar 18 jaar! Spijtig genoeg viel uit in de eerste helft met een zware blessure, toen hij één van de betere spelers was. Ik vrees dat zijn seizoen voorbij is. |
| 04 Apr 2016, 11:40 |
|
|
Freak
parol schreef: Bram schreef: Ergens toch spijtig dat je spelers die binding met de streek hebben verliest. Bij Ken leek de drive wat weg en blijkbaar waren er ook veel supporters op uitgekeken... 'k hoor d'hose hier regelmatig herhalen dat Bogaerts een speler is waarvan je maar weet wat hij waard is als hij er niet bij is, wel bij Ken heb ik dat gevoel de afgelopen jaren wel enkele keer gehad (en daarmee is hij ook ver de enige). Lievens is nog jong en draafde toch al wat wedstrijden ook in 2de klasse af, spijtig genoeg te weinig progressie. Toch een aandachtspunt naar de toekomst als we dan jonge kerels willen gaan opstellen... beetje visie zodat die mannen effectief kunnen doorgroeien is dan nodig. De laatste jaren ondanks alle inspanningen (of goede bedoelingen) toch geen enkele speler die ook maar de minste progressie heeft kunnen maken in de eerste ploeg. 't zou al van een Van Damme geleden zijn denk ik om zo nog een speler te vinden ? Ik vind dat Jelle Geenens goed bezig is om progressie te maken. Hij is nog maar 18 jaar! Spijtig genoeg viel uit in de eerste helft met een zware blessure, toen hij één van de betere spelers was. Ik vrees dat zijn seizoen voorbij is. ik vrees dat ons seizoen voorbij is. |
| 04 Apr 2016, 11:51 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jelle geef ik ook wel kans ja, maar 't zal pas zijn als hij volgend jaar vaste waarde is dat je zou kunnen stellen dat hij effectief die verwachtingen inlost. Maar ik deel je mening Michel bij Jelle heb ik ook goede hoop.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Apr 2016, 22:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
|
| 05 Apr 2016, 21:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
iendrachter schreef: In HLN van vandaag zegt LVH dat ze een mondeling akkoord hadden met Laref maar dat die ondertussen bij Ingelmunster getekend heeft, goed dat die niet komt dus... Ze gaan nog praten met Gayé,Janssens,Van Damme,Gillis en Bokila om te blijven maar gaan niet over hun voorstel gaan dat ze gekregen hebben. Blijkbaar zouden er ook al akkoorden zijn met enkele nieuwe spelers maar de namen geven ze nog niet, dat lijkt me het verstandigste ook..... Trouwens een mondeling akkoord wil niets zeggen, nog maar eens een bewijs. hij zegt ook dat er een links en rechtsback , centrale verdediger , centrale middenvelder en 1 spits bijkomen , 2 spitsen als bokila niet bijtekent. met bogaerts , jelle en falco geenens, bael, de man, en mertens hebben ze een akkoord , vdn heeft nog een 1 jaar contract. nu dat bogaerts blijft hoop ik dat vandamme vertrekt , en dat er 2 centrale middenvelders worden aangetrokken. ons centraal middenveld is al jaren te zwak. |
| 08 Apr 2016, 17:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Buyens Robby ook naar Lebbeke, hopelijk zakken ze niet of anders zal het geld daar vlugger dan verwacht op zijn. Er komt extra financiële steun van uit meldert (welbekende sponser) om hun budget rond te krijgen...
|
| 20 Apr 2016, 11:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Apr 2016, 12:24 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
jammen schreef: https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/item/2803-aanstelling-sven-jaecques Exit LVH? in elk geval goed nieuws. Ben benieuwd welke merels/parels hem kan vinden met ons budget |
| 20 Apr 2016, 12:31 |
|
| Pagina 229 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 227 228 229 230 231 … 515 Volgende |