|
|
| Pagina 231 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 229 230 231 232 233 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
jammen schreef: witteken schreef: gweninho schreef: Tussendoor ook even vermelden dat Ken Van Damme zonet zijn contract met een jaar verlengd heeft. Bron: Facebook Eendracht Aalst pfff Goh, zet 2 voetballende middenvelders naast Ken en hij zal meer renderen. Ken is een gatenvuller, een breker, van hem moet je geen voetballende oplossing verwachten, laat staan een splijtende pass. ![]() op dat vlak schoot hij dit jaar soms ook te kort. ![]() |
| 23 Apr 2016, 18:34 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik snap die negatieve reacties niet. ken is een vaste waarde sinds jaren. ook in de ploeg die de promotie naar tweede afdwong en ook toen we in tweede meedraaiden. het is misshien geen spectaculaire voetballer, maar wel tenminste iemand met wat grinta, verbetenheid. bovendien vind ik persoonlijk dat je de waarde van ken pas ziet als hij niet speelt. enfin in de gegeven situatie ben ik alleszins content dat hij bijgetekend heeft.
|
| 23 Apr 2016, 19:36 |
|
|
Vaste Waarde
Davy schreef: ik snap die negatieve reacties niet. ken is een vaste waarde sinds jaren. ook in de ploeg die de promotie naar tweede afdwong en ook toen we in tweede meedraaiden. het is misshien geen spectaculaire voetballer, maar wel tenminste iemand met wat grinta, verbetenheid. bovendien vind ik persoonlijk dat je de waarde van ken pas ziet als hij niet speelt. enfin in de gegeven situatie ben ik alleszins content dat hij bijgetekend heeft. Inderdaad! |
| 23 Apr 2016, 20:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
filip.dhose schreef: Davy schreef: ik snap die negatieve reacties niet. ken is een vaste waarde sinds jaren. ook in de ploeg die de promotie naar tweede afdwong en ook toen we in tweede meedraaiden. het is misshien geen spectaculaire voetballer, maar wel tenminste iemand met wat grinta, verbetenheid. bovendien vind ik persoonlijk dat je de waarde van ken pas ziet als hij niet speelt. enfin in de gegeven situatie ben ik alleszins content dat hij bijgetekend heeft. Inderdaad! hoe komt het dan dat we week na week worden overlopen centraal op het middenveld, omdat ze zo goed zijn zeker ? vandamme kon kiezen tussen aalst en een eerste provincialer, hij heeft bij ons mogen bijtekenen , zegt genoeg. hopelijk tekent bogaerts nu niet meer bij , zodat er nog geld over is voor een goede 6 en een 8. |
| 23 Apr 2016, 21:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Davy schreef: ik snap die negatieve reacties niet. ken is een vaste waarde sinds jaren. ook in de ploeg die de promotie naar tweede afdwong en ook toen we in tweede meedraaiden. het is misshien geen spectaculaire voetballer, maar wel tenminste iemand met wat grinta, verbetenheid. bovendien vind ik persoonlijk dat je de waarde van ken pas ziet als hij niet speelt. enfin in de gegeven situatie ben ik alleszins content dat hij bijgetekend heeft. Was absoluut geen negatieve reactie van mijnentwege zelle, Ken heeft inderdaad kwaliteiten genoeg om in derde of tweede klasse mee te draaien. Dit seizoen komen die er echter te weinig uit omdat hij geen "patron" naast zich heeft die het spel ziet en verdeelt, ne spelverdeler met andere woorden. Janssens zou die rol kunnen invullen maar die brengt ook veel te weinig, maar ja wie wel dit seizoen... _________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Apr 2016, 10:11 |
|
|
Ancien
jammen schreef: Davy schreef: ik snap die negatieve reacties niet. ken is een vaste waarde sinds jaren. ook in de ploeg die de promotie naar tweede afdwong en ook toen we in tweede meedraaiden. het is misshien geen spectaculaire voetballer, maar wel tenminste iemand met wat grinta, verbetenheid. bovendien vind ik persoonlijk dat je de waarde van ken pas ziet als hij niet speelt. enfin in de gegeven situatie ben ik alleszins content dat hij bijgetekend heeft. Was absoluut geen negatieve reactie van mijnentwege zelle, Ken heeft inderdaad kwaliteiten genoeg om in derde of tweede klasse mee te draaien. Dit seizoen komen die er echter te weinig uit omdat hij geen "patron" naast zich heeft die het spel ziet en verdeelt, ne spelverdeler met andere woorden. Janssens zou die rol kunnen invullen maar die brengt ook veel te weinig, maar ja wie wel dit seizoen... Door zijn rol binnen de ploeg kan Ken niet zo opvallend spelen, maar dat hij dit seizoen minder was komt inderdaad voor een groot deel door het gebrek aan spelerskwaliteit rondom hem. Verder ben ik tevreden dat hij heeft bijgetekend, is immers een van de laatste rasechte iendrachters die hier nog rondlopen waarvoor mijn respect. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Apr 2016, 10:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
filip.dhose schreef: Davy schreef: ik snap die negatieve reacties niet. ken is een vaste waarde sinds jaren. ook in de ploeg die de promotie naar tweede afdwong en ook toen we in tweede meedraaiden. het is misshien geen spectaculaire voetballer, maar wel tenminste iemand met wat grinta, verbetenheid. bovendien vind ik persoonlijk dat je de waarde van ken pas ziet als hij niet speelt. enfin in de gegeven situatie ben ik alleszins content dat hij bijgetekend heeft. Inderdaad! 1. Er waren geen alternatieven 2. Stop met Bogaerts op te hemelen, hij heeft het voetballend vermogen van een reclamebord |
| 24 Apr 2016, 11:18 |
|
|
Reserve
AlostanA schreef: filip.dhose schreef: Davy schreef: ik snap die negatieve reacties niet. ken is een vaste waarde sinds jaren. ook in de ploeg die de promotie naar tweede afdwong en ook toen we in tweede meedraaiden. het is misshien geen spectaculaire voetballer, maar wel tenminste iemand met wat grinta, verbetenheid. bovendien vind ik persoonlijk dat je de waarde van ken pas ziet als hij niet speelt. enfin in de gegeven situatie ben ik alleszins content dat hij bijgetekend heeft. Inderdaad! 1. Er waren geen alternatieven 2. Stop met Bogaerts op te hemelen, hij heeft het voetballend vermogen van een reclamebord ![]() |
| 24 Apr 2016, 11:34 |
|
|
Reserve
Enig idee wie nu voor de transfers moet zorgen en wie is eindverantwoordelijke?
LVH, die Jacques, steven smet, Dirk Geeraerd? |
| 25 Apr 2016, 14:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
BDS schreef: Enig idee wie nu voor de transfers moet zorgen en wie is eindverantwoordelijke? LVH, die Jacques, steven smet, Dirk Geeraerd? of 1 supporter ergens mss ???duidelijkeid en openheid is nog steeds iets waar serieus moet aan gewerkt worden. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 25 Apr 2016, 15:43 |
|
|
Vaste Waarde
zwetzat schreef: BDS schreef: Enig idee wie nu voor de transfers moet zorgen en wie is eindverantwoordelijke? LVH, die Jacques, steven smet, Dirk Geeraerd? of 1 supporter ergens mss ???duidelijkeid en openheid is nog steeds iets waar serieus moet aan gewerkt worden. Volgens Dirk Geeraerd is dat nu nu Sven Jaecques geworden. Luc VH heeft blijkbaar te weinig tijd met zijn zaak. Wat voor zaak is dat trouwens? |
| 25 Apr 2016, 19:36 |
|
|
Vaste Waarde
filip.dhose schreef: zwetzat schreef: BDS schreef: Enig idee wie nu voor de transfers moet zorgen en wie is eindverantwoordelijke? LVH, die Jacques, steven smet, Dirk Geeraerd? of 1 supporter ergens mss ???duidelijkeid en openheid is nog steeds iets waar serieus moet aan gewerkt worden. Volgens Dirk Geeraerd is dat nu nu Sven Jaecques geworden. Luc VH heeft blijkbaar te weinig tijd met zijn zaak. Wat voor zaak is dat trouwens? Heb het al gevonden: Ve.ra+ Ramen en Deuren. |
| 25 Apr 2016, 19:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Adjunct TVJO Sp. Lokeren versterkt jeugdopleiding
dinsdag 26 april 2016 - 09u35 Patrick Vanderpoorten Zoals eerder gemeld is het de ambitie van SC Eendracht Aalst om verder en meer in te zetten op doorstroming van eigen talent en de referentieclub te blijven binnen de Denderstreek. Met Patrick Vanderpoorten, de laatste 2 seizoen actief als adjunct TVJO en hoofd Bovenbouw van Sporting Lokeren op elite niveau, werd hiervoor de nodige ervaring en kwaliteit aangetrokken. Als speler doorliep Patrick de jeugdreeksen van RWDM en debuteerde hij op 16 jarige leeftijd in derde klasse bij KHO Merchtem. Hij was jaren actief bij diverse clubs op dit niveau. Patrick kwam in het trainersverhaal terecht als coördinator Speelvoetbalschool bij onze club. Hij werd nadien TVJO en T1 bij Dilbeek Sport, waar hij huidig KAA Gent-speler Thomas Foket op 16-jarige leeftijd lanceerde naar het eerste elftal. Nadien werkte hij voor vierdeklasser FC Pepingen waar hij zowel als sportief manager en T1 aan de slag was. Patrick zal bij Eendracht Aalst fungeren als visieverantwoordelijke Bovenbouw en samen met de sportieve staf van de club instaan voor het doorontwikkelen van talent van eigen bodem bij onze club. Patrick zal hierbij rapporteren aan TVJO Guy De Smet. https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/o ... dopleiding |
| 26 Apr 2016, 11:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
iendrachter schreef: Papassarantis en Lazitch zijn te duur en komen niet, hebben bijgetekend bij La Lou. Alles dat iet of wat op een bal kan stampen lijkt te duur te zijn, ik hoop dat die Sven Jacques kan toveren met zijn transfers, het zal nodig zijn. Goed dat ze besparen op hun transfers, maar ik vrees dat hun ambitie om binnen 3 jaar in de 1B reeks te zitten dan wel niet echt realistisch is. Als je meerdere spelers uit de huidige ploeg een contractverlenging geeft gaan u nieuwkomers toch wel serieuze voltreffers moeten zijn om voor de prijzen te spelen in Amateur 2. ---- Die transfertpolitiek was te verwachten. Verder aanmodderen met wat je hebt. Geen geld voor echte versterkingen. De concurrentie die daar tegenover wél geld voor heeft. Zoeken naar spierwitte merels die talent hebben voor het niveau 1B of 1ste amateurklasse. En die bovendien geen geld kosten, maar die je niet vindt. Dus zoals te verwachten grijze seizoenen in t verschiet, tot de financiele put is gevuld. En dan maar afwachten tot nieuwe sponsors zich aanbieden en vertrouwen geven, om toch het geld te vinden voor een sportief sterke ploeg. De eendracht-supporter zal heel dikwijls vloekend en ongelukkig op het terrein staan, tot het jarenlange leed is geleden.... Een goed bestuur die het goed meent, maar een trein die zeer traag zal rijden, eer hij op dreef komt.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 29 Apr 2016, 21:36 |
|
|
Nationale Ploeg
pattaboem schreef: iendrachter schreef: Papassarantis en Lazitch zijn te duur en komen niet, hebben bijgetekend bij La Lou. Alles dat iet of wat op een bal kan stampen lijkt te duur te zijn, ik hoop dat die Sven Jacques kan toveren met zijn transfers, het zal nodig zijn. Goed dat ze besparen op hun transfers, maar ik vrees dat hun ambitie om binnen 3 jaar in de 1B reeks te zitten dan wel niet echt realistisch is. Als je meerdere spelers uit de huidige ploeg een contractverlenging geeft gaan u nieuwkomers toch wel serieuze voltreffers moeten zijn om voor de prijzen te spelen in Amateur 2. ---- Die transfertpolitiek was te verwachten. Verder aanmodderen met wat je hebt. Geen geld voor echte versterkingen. De concurrentie die daar tegenover wél geld voor heeft. Zoeken naar spierwitte merels die talent hebben voor het niveau 1B of 1ste amateurklasse. En die bovendien geen geld kosten, maar die je niet vindt. Dus zoals te verwachten grijze seizoenen in t verschiet, tot de financiele put is gevuld. En dan maar afwachten tot nieuwe sponsors zich aanbieden en vertrouwen geven, om toch het geld te vinden voor een sportief sterke ploeg. De eendracht-supporter zal heel dikwijls vloekend en ongelukkig op het terrein staan, tot het jarenlange leed is geleden.... Een goed bestuur die het goed meent, maar een trein die zeer traag zal rijden, eer hij op dreef komt.... klopt allicht. maar voor mij is een trein die traag rijdt ook goed, als hij maar vroeg of laat op bestemming komt. als ik topvoetbal zou willen zien, ga ik wel nr Anderlecht of Brugge of een van de andere zelfverklaarde "clubs van het volk" gaan kijken. zelfs al is het een boemeltrein waar ik in zit, het is Eendracht dat ik wil zien. _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Apr 2016, 21:47 |
|
| Pagina 231 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 229 230 231 232 233 … 515 Volgende |