|
|
| Pagina 100 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 98 99 100 101 102 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
we kennen nog alted nor de volleybal ein.....
![]() |
| 27 Apr 2016, 15:13 |
|
|
Freak
ons nieuw bestuur weet nu ook wat de ambitie van eendracht aalst mag zijn.......
ik zou willen dat ze met gans ons hebben en houden verhuizen naar een nieuw stadion buiten aalst(niet naar denderbrol) dan kunnen die van t stad stikken in hun pretentie.de volgende verkiezingen zullen we dat zeker onthouden. |
| 27 Apr 2016, 15:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Tenzij ze al een locatie hebben natuurlijk...
Ik weet dat de stad de ambtenaren van de stedelijke dienst Ruimtelijke Ordening & Planning maanden geleden al aan het werk heeft gezet om alle opties te onderzoeken. Misschien willen ze zo de grondprijzen niet de pan laten uitswingen? Ja, ik weet het, ik zal wel naïef zijn ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 27 Apr 2016, 15:31 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
anathema76 schreef: Tenzij ze al een locatie hebben natuurlijk... Ik weet dat de stad de ambtenaren van de stedelijke dienst Ruimtelijke Ordening & Planning maanden geleden al aan het werk heeft gezet om alle opties te onderzoeken. Misschien willen ze zo de grondprijzen niet de pan laten uitswingen? Ja, ik weet het, ik zal wel naïef zijn ![]() 30/4 oprichting Cvba EA Onmiddellijke inschrijving op 50 effecten x 10.000 euro(met stadsgarantie, zie hierboven) . PLJ bevestigt dat deze 'bond' quasi onmiddellijk volschreven wordt. Verdere financiële afbetalingen met deze 500.000 euro Oprichting aparte vzw of Cvba voor de jeugd. Opdoeken oude vzw EA . Uitgifte van Cvba EA 2e lening ad 1 -1,5 mio euro zonder stadsgarantie , met mogelijkheid van inschrijving van particuliere(supporters). Met deze gelden evt gronden verwerven al dan niet in samenwerking EA-stad Dit is m.i. Het correcte scenario. (Ik wil even terloops melden dat Guy Valckenier zijn vordering gedeeltelijk heeft omgezet in een sponsoringdeal) |
| 27 Apr 2016, 15:41 |
|
|
forumlegende
Geloof me vrij : de plannen voor een nieuw stadion liggen ergens onderaan in de diepvriezer.
|
| 27 Apr 2016, 16:56 |
|
|
Freak
jowwan schreef: anathema76 schreef: Tenzij ze al een locatie hebben natuurlijk... Ik weet dat de stad de ambtenaren van de stedelijke dienst Ruimtelijke Ordening & Planning maanden geleden al aan het werk heeft gezet om alle opties te onderzoeken. Misschien willen ze zo de grondprijzen niet de pan laten uitswingen? Ja, ik weet het, ik zal wel naïef zijn ![]() 30/4 oprichting Cvba EA Onmiddellijke inschrijving op 50 effecten x 10.000 euro(met stadsgarantie, zie hierboven) . PLJ bevestigt dat deze 'bond' quasi onmiddellijk volschreven wordt. Verdere financiële afbetalingen met deze 500.000 euro Oprichting aparte vzw of Cvba voor de jeugd. Opdoeken oude vzw EA . Uitgifte van Cvba EA 2e lening ad 1 -1,5 mio euro zonder stadsgarantie , met mogelijkheid van inschrijving van particuliere(supporters). Met deze gelden evt gronden verwerven al dan niet in samenwerking EA-stad Dit is m.i. Het correcte scenario. (Ik wil even terloops melden dat Guy Valckenier zijn vordering gedeeltelijk heeft omgezet in een sponsoringdeal) |
| 27 Apr 2016, 17:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
tympanum2 schreef: Geloof me vrij : de plannen voor een nieuw stadion liggen ergens onderaan in de diepvriezer. Wedden dat ze die geleidelijk zullen laten ontdooien naarmate de verkiezingen vorderen... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Apr 2016, 18:07 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: ons nieuw bestuur weet nu ook wat de ambitie van eendracht aalst mag zijn....... ik zou willen dat ze met gans ons hebben en houden verhuizen naar een nieuw stadion buiten aalst(niet naar denderbrol) dan kunnen die van t stad stikken in hun pretentie.de volgende verkiezingen zullen we dat zeker onthouden. Heb ik al lang gezegd, als ze op 't stad moeten wachten zullen ze al hun ambitieuze plannen om hogerop te geraken mogen opdoeken en het nieuwe stadion is nu eenmaal een must om hun doelstellingen te kunnen verwezenlijken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Apr 2016, 18:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Nog steeds geen locatiestudie dus.. Zelfs nog geen aanstalte om dit op de volgende agenda te plaatsen van de gemeenteraad. Duidelijk signaal naar ons nieuw bestuur!
Overal zijn ze aan het (ver)bouwen of liggen de plannen alvast klaar. Maarjah, Aalst is ... Niet! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 27 Apr 2016, 19:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: Nog steeds geen locatiestudie dus.. Zelfs nog geen aanstalte om dit op de volgende agenda te plaatsen van de gemeenteraad. Duidelijk signaal naar ons nieuw bestuur! Overal zijn ze aan het (ver)bouwen of liggen de plannen alvast klaar. Maarjah, Aalst is ... Niet! Naa nie, noeit nie en vazeleiven nie ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Apr 2016, 10:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Mariner schreef: hansken schreef: Nog steeds geen locatiestudie dus.. Zelfs nog geen aanstalte om dit op de volgende agenda te plaatsen van de gemeenteraad. Duidelijk signaal naar ons nieuw bestuur! Overal zijn ze aan het (ver)bouwen of liggen de plannen alvast klaar. Maarjah, Aalst is ... Niet! Naa nie, noeit nie en vazeleiven nie ![]() Tja, hoelang hebben ze eerst over crematorium GEPRAAT? Laat staan dat je u afvraagt eer er IETS concreet was... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Apr 2016, 11:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: Mariner schreef: hansken schreef: Nog steeds geen locatiestudie dus.. Zelfs nog geen aanstalte om dit op de volgende agenda te plaatsen van de gemeenteraad. Duidelijk signaal naar ons nieuw bestuur! Overal zijn ze aan het (ver)bouwen of liggen de plannen alvast klaar. Maarjah, Aalst is ... Niet! Naa nie, noeit nie en vazeleiven nie ![]() Tja, hoelang hebben ze eerst over crematorium GEPRAAT? Laat staan dat je u afvraagt eer er IETS concreet was... Om nog maar te zwijgen over een fuifzaal.... _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Apr 2016, 11:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Als de oude VZW wordt opgedoekt, wil dat dan zeggen dat die statuten ook niet meer gelden?
(waarin staat "nooit geen fusie" of iets dergelijks, remember..?) Of zie ik dat verkeerd? _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 28 Apr 2016, 13:32 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Schepper schreef: Als de oude VZW wordt opgedoekt, wil dat dan zeggen dat die statuten ook niet meer gelden? (waarin staat "nooit geen fusie" of iets dergelijks, remember..?) Of zie ik dat verkeerd? Aan de borgstelling tvv van CVbA Eendracht Aalst hangt een clausule vast dat EA een autonome club blijft met stamnr 90. |
| 28 Apr 2016, 14:41 |
|
|
Freak
Dinsdagavond werd de borgstelling van de stad Aalst voor een bedrag van 500.000 euro ten voordele van Eendracht Aalst door de gemeenteraad gestemd en dit met een overweldigende pro-stem van meer dan 90%. Dit is opnieuw een belangrijke stap in de gezondmaking van de club en zorgt ervoor dat tegen het einde van het seizoen de schuld niet alleen enorm zal afgebouwd zijn maar ook dat de resterende schuld statisch wordt en eerder op langere termijn wordt vastgeklikt.
Het betekent ook dat de meeste en voornaamste financiële hindernissen nu genomen zijn en dat er volop werk kan gemaakt worden van de sportieve uitbouw naar volgend jaar toe. Dit zal in de komende weken wel blijken. Intussen focussen we nu 100% op de eindronde. |
| 28 Apr 2016, 15:06 |
|
| Pagina 100 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 98 99 100 101 102 … 152 Volgende |