VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 103 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 101 102 103 104 105 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
een degelijke kern samenstellen wordt cruciaal. om dat met een beperkt budget te verwezenlijken, op maat van de club die we vandaag zijn, wordt een huzarenstukje. ik tracht ook niet uit het oog te verliezen dat we door het wanbeleid een enorme erfenis blijven meeslepen of je dat op een seizoen rechtgetrokken krijg heb ik mijn twijfels over.

wat de beleving betreft: mijn mening is dat de club haast niet anders kan dan bij t stad terugkomen op de feesttent die werkelijk tot op vandaag vooral schadelijk is geweest. no way dat er binnen tien jaar een nieuwe voetbaltempel is voor den iendracht. het vooruitzicht dat al die jaren in die tent op 7meter van de zijlijn moeten staan is geen prettig vooruitzicht.

die borg van tstad dat is allemaal mooi en wel en zal zeker een belangrijke stap zijn in het herstel, maar ik weet nu ook niet of we op ons knieen moeten vallen. laat ons zeggen dat zonder lejuste t stad tot op vandaag gewoon aan de zijlijn zou hebben staan kijken hoe de club op de fles gaat.
bovendien heeft t stad met die borg niet noodzakelijk geld uitgegeven he.

als je dan weet dat men decennialang het stadion van een toch wel belangrijke maatschappelijk/sociale vereniging heeft laten verkommeren en nu haalt men bij wijze van prestigeproject asse-lennik naar de nieuwe zaal in schotte. dan vrees ik dat dat zeer veelzeggend is en we ni te veel moeten rekenen op onze schepen van sport, die zich veel liever inlaat met toren- en zaalsporten

01 Mei 2016, 13:59
Reserve

Davy schreef:
een degelijke kern samenstellen wordt cruciaal. om dat met een beperkt budget te verwezenlijken, op maat van de club die we vandaag zijn, wordt een huzarenstukje. ik tracht ook niet uit het oog te verliezen dat we door het wanbeleid een enorme erfenis blijven meeslepen of je dat op een seizoen rechtgetrokken krijg heb ik mijn twijfels over.

wat de beleving betreft: mijn mening is dat de club haast niet anders kan dan bij t stad terugkomen op de feesttent die werkelijk tot op vandaag vooral schadelijk is geweest. no way dat er binnen tien jaar een nieuwe voetbaltempel is voor den iendracht. het vooruitzicht dat al die jaren in die tent op 7meter van de zijlijn moeten staan is geen prettig vooruitzicht.

die borg van tstad dat is allemaal mooi en wel en zal zeker een belangrijke stap zijn in het herstel, maar ik weet nu ook niet of we op ons knieen moeten vallen. laat ons zeggen dat zonder lejuste t stad tot op vandaag gewoon aan de zijlijn zou hebben staan kijken hoe de club op de fles gaat.

als je dan weet dat men decennialang het stadion van een toch wel belangrijke maatschappelijk/sociale vereniging heeft laten verkommeren en nu haalt men bij wijze van prestigeproject asse-lennik naar de nieuwe zaal in schotte. dan vrees ik dat dat zeer veelzeggend is en we ni te veel moeten rekenen op onze schepen van sport, die zich veel liever inlaat met toren- en zaalsporten

knappe tekst en de nagel op de kop! (y)

01 Mei 2016, 14:02
Reserve

Bomber schreef:
Ik zelf denk eigenlijk dat het beter is om in die 2de reeks uit te komen. Als je daa raan de top en voor het kampioenschap speelt gaat het stadionprobleem zich veel meer manifesteren dan wanneer je in de eerste reeks een middelmatig seizoen speelt.

Al zou het nog beter zijn als we in de eerste reeks meteen aan de top spelen :banana:

ik snap je redenering, maar gaan ze dan niet meer kwaliteit moeten halen? Want met de reeds verlengde contracten gaan ze toch niet los de kop spelen?

maar laat ons vooral hopen op eerste amateur!

01 Mei 2016, 18:53
forumlegende

BDS schreef:
Davy schreef:

knappe tekst en de nagel op de kop! (y)

Inderdaad! Om de 10 jaar te overbruggen tot een nieuw stadion (als het er uberhaupt komt), moet de tent wijken voor een nieuwe K. Simpele, goedkope stevige betonnen staantribune met een vast dak. En eronder opnieuw kantines en sanitair. Opnieuw sfeer en beleving én een gezellig stadion. Aan Le Juste: 'stadionprobleem oplossen als het zich aandient...', awel, het probleem is nog nooit zo groot geweest, los het aub op, samen met de stad, of er komt volgend jaar geen kat meer zien. Gisteren de staantribune gezien? Zo goed als leeg, een voorbode voor volgend seizoen... :stom:

02 Mei 2016, 9:23
forumlegende

Bomber schreef:
of het nu voor de eerste of de tweede amateurreuks is, meer kwaliteit moet er sowieso komen

In dat kader is het vertrek van Janssens geen goede zet, vind ik. Is één van de betere spelers van de kern die de bal kan bijhouden en een man kan passeren. Eén van de weinigen met voetballend vermogen, al komt het er nog te weinig uit en moet hij aan zijn passing werken.

02 Mei 2016, 9:25
Nationale Ploeg

Timoilsjt schreef:
Bomber schreef:
of het nu voor de eerste of de tweede amateurreuks is, meer kwaliteit moet er sowieso komen

In dat kader is het vertrek van Janssens geen goede zet, vind ik. Is één van de betere spelers van de kern die de bal kan bijhouden en een man kan passeren. Eén van de weinigen met voetballend vermogen, al komt het er nog te weinig uit en moet hij aan zijn passing werken.

Klopt, maar hij is inderdaad de enige die echt iets kan forceren. Mag van mij gerust blijven.

02 Mei 2016, 9:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
05/05/2016
Nieuwe voorzitter

Nadat de leden van de vzw hun steun aan investeerder Patrick Le Juste reeds hadden uitgesproken, werd Patrick nu officieel benoemd tot voorzitter van Eendracht Aalst!

(y)

05 Mei 2016, 10:41
Freak

(y)

05 Mei 2016, 11:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
waly 2 schreef:
(y)

Beste zaak, voor het algemene imago van onze club!
Nu opweg naar volgende fase(s).

06 Mei 2016, 10:24
Ancien

De juste maan op de juste plosj... (y)

06 Mei 2016, 11:17
Vaste Waarde

pattaboem schreef:
waly 2 schreef:
(y)

Beste zaak, voor het algemene imago van onze club!
Nu opweg naar volgende fase(s).

(y)

06 Mei 2016, 12:07
Vaste Waarde

Werk mee aan de toekomst van EA

De vzw Supporters Eendracht Aalst is als spreekbuis van de supporters een belangrijke gesprekspartner voor het bestuur van onze club. Om onze rol als constructieve partner én waakhond in de toekomst nog beter te vervullen, zijn we op zoek naar een aantal nieuwe leden.

Wil jij meewerken om de waarden te verdedigen waar we als supporters zoveel belang aan hechten? Dan zien we graag je kandidatuur in onze mailbox verschijnen. Stel jezelf aan ons voor en zeg waarom jij ons wil helpen / wat jij wil doen om onze club een mooie toekomst te geven. Mailen kan naar [email protected] tot en met zondag 6 november.

Gelieve wel enkel je kandidatuur in te dienen als je voldoende tijd kan vrijmaken. Lid zijn van de vzw Supporters Eendracht Aalst vereist engagement, de wil om regelmatig te vergaderen en nu en dan zelf de handen uit de mouwen steken.

26 Okt 2016, 18:44
Ancien

Lovenswaardig aanbod, respect voor wie zich geroepen voelt.

26 Okt 2016, 19:37
Vaste Waarde

anathema76 schreef:
Werk mee aan de toekomst van EA

De vzw Supporters Eendracht Aalst is als spreekbuis van de supporters een belangrijke gesprekspartner voor het bestuur van onze club. Om onze rol als constructieve partner én waakhond in de toekomst nog beter te vervullen, zijn we op zoek naar een aantal nieuwe leden.

Wil jij meewerken om de waarden te verdedigen waar we als supporters zoveel belang aan hechten? Dan zien we graag je kandidatuur in onze mailbox verschijnen. Stel jezelf aan ons voor en zeg waarom jij ons wil helpen / wat jij wil doen om onze club een mooie toekomst te geven. Mailen kan naar [email protected] tot en met zondag 6 november.

Gelieve wel enkel je kandidatuur in te dienen als je voldoende tijd kan vrijmaken. Lid zijn van de vzw Supporters Eendracht Aalst vereist engagement, de wil om regelmatig te vergaderen en nu en dan zelf de handen uit de mouwen steken.

(y)

26 Okt 2016, 20:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bij deze gelegenheid zou ik ten sterkste willen pleiten voor meer 'eendracht' op dit forum.
Dit forum zou een verzamelpunt moeten zijn van broederschap onder eendracht-supporters. Waar tegelijk ook iedereen vrij zijn mening kan meegeven, over de gang van zaken.
-Het is normaal dat er verschillende en uiteenlopende grijstinten zijn in de visie(s) van de supporters.
-Het is ook normaal dat niet iedereen de voorkennis heeft over het verleden van Eendracht.
-Het is ook normaal dat niet iedereen de regelgeving over het nationaal en internationaal voetbal 'door-en-door” kent, -zoals sommigen die kennis wel (denken te) hebben.
Toch moet ik vaststellen dat sommige forumleden die nagestreefde broederschap onder EA-supporters, spijtig genoeg anders zien. En vaak op agressieve wijze reageren t.a.v. andere EA-supporters. En kwaadaardig -of niet, een post anders interpreteren, omdat die supporter hen niet zint...
In plaats van objectief met argumenten voor de dag te komen, vertaalt zich hun houding, in persoonlijk gerichte vijandigheid naar die andere forumgebruikers, hoongelach, of gespot.
Ik kan die houding goed begrijpen tegenover organisaties en personen, die het wel degelijk “slecht menen” met Eendracht. (zoals bvb “Denderbrol”, KBVB, voormalige, foute bestuurders enz...),
Maar die vijandigheid hoort zeker niet thuis onder supporters van Eendracht, die te samen éénzelfde doel nastreven: het absolute welzijn van Eendracht Aalst.
...Ik noem geen namen, maar dat diegene die het schoentje past, ….het aantrekke !
Maar hierbij toch niet vergeten, dat iedere burger, ons forum kan lezen. En tegenstanders van Eendracht Aalst, zich ferm in de handen wrijven en lachen met ons, als zij het zinloze, en onderlinge geruzie onder Eendracht-supporters nalezen!

Forumgebruikers: gebruik aub uw gezond verstand, en noteer geen haat-commentaar, of 'belachelijk maken' van onze eigen eendracht-supporters !
Als u het niet eens bent met een eendrachtsupporter, weerleg dan op een respectvolle manier. En laat tegenstanders niet 'nagenieten' van een onderling moddergevecht op ons forum.

27 Okt 2016, 8:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 101 102 103 104 105 152