Eindronde La Lou-EA - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 25
 Eindronde La Lou-EA 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
hansken schreef:
Het waren wel de flikken van La Lou die chargeerden hoor. Onze veiligheidsverantwoordelijke EN een Aalsterse spotter hebben zelf waterkanon over hun gehad en waren niet op de hoogte van de charges die ze hebben uitgevoerd.

Over die combi van nu Donderdag mogen ze wel iets vertellen lijkt mij. Dat sluiten van de loketten gaat veel gelegenheidssupporters wegjagen, en onze club kan nu toch wel iedere supporter gebruiken denk ik?

dat zeg ik niet hè Hanske , maar een woordje uitleg van hun was wel op zen plaats geweest vond ik

10 Mei 2016, 19:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Jeroen schreef:
Aléz, de Aalsterse politie kan zelf niet de veiligheid garanderen bij een match in derde klasse waar er misschien 100 bezoekende supporters zullen zijn... En wij zouden dan hogerop moeten gaan spelen? :crazy:

Citeer:
De Aalsterse politie legt een volledige combiregeling op voor de eindrondewedstrijd van aanstaande donderdag tegen La Louvière. Dat werd zopas beslist. De loketten blijven dus gesloten. Tickets kunnen nog bekomen worden tijdens de volgende voorverkoopmomenten op het clubsecretariaat:

Vandaag en woensdag van 13.00u tot 17.30u
Donderdag voor de wedstrijd van 13.00u tot 18.00u

ENORM triest!

Ik heb hier al gehamerd dat die beleving weer om hoog moest, wel dit had donderdag een uitgelezen kans geweest!
Zoals je aanhaalt had dit terug wat occasionele bezoeker de weg kunnen laten doen terugvinden naar het PC stadion.... die verlies je dus dubbel hé !

Weken van werk kan je weer in de vuilbak smijten door een stadsbestuur dat de club WEER maar eens laat stikken.

10 Mei 2016, 20:00
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bram schreef:
Jeroen schreef:
Aléz, de Aalsterse politie kan zelf niet de veiligheid garanderen bij een match in derde klasse waar er misschien 100 bezoekende supporters zullen zijn... En wij zouden dan hogerop moeten gaan spelen? :crazy:

Citeer:
De Aalsterse politie legt een volledige combiregeling op voor de eindrondewedstrijd van aanstaande donderdag tegen La Louvière. Dat werd zopas beslist. De loketten blijven dus gesloten. Tickets kunnen nog bekomen worden tijdens de volgende voorverkoopmomenten op het clubsecretariaat:

ENORM triest!

Ik heb hier al gehamerd dat die beleving weer om hoog moest, wel dit had donderdag een uitgelezen kans geweest!
Zoals je aanhaalt had dit terug wat occasionele bezoeker de weg kunnen laten doen terugvinden naar het PC stadion.... die verlies je dus dubbel hé !

Weken van werk kan je weer in de vuilbak smijten door een stadsbestuur dat de club WEER maar eens laat stikken.

idd hoe jan je nu groeien als je op de gelezen momenten mensen ni eens mee kunt vragen. dit soort van grappen is ook de club kapot maken.
wie die combi heeft beslist leeft ofwel op een andere planeet of us van slechte wil.

10 Mei 2016, 21:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
...waar is de tijd dat eendracht in eerste klasse speelde, in hetzelfde PC-stadion, met meer dan 10.000 toeschouwers, en vele supporters in de lichtmasten moesten hangen, om toch maar een glimp van de match te zien.
En de veiligheid enkel werd gegarandeerd door het beperkte lokale politiekorps van klein-Aalst.
Er absoluut nog geen sprake was van combi-regelingen, want die bestonden toen niet.
De huidige veiligheidsproblematiek wordt nu 'opgeklopt' tot een catastrofe-in-wording ; (die er niet is...)
als men dit vergelijkt met toestanden in het verleden!....

10 Mei 2016, 22:44
forumlegende

Schepper schreef:
Timoilsjt schreef:
Hugo schreef:

Ongelooflijk, momenteel al een paar mensen die meegingen maar nu afzeggen omdat ze om kaarten moeten, ook geen voorrang voor de abbonees lees ik om in het sfeervak te staan als we tegen Dender zouden uitkomen, het is weer mooi geregeld![/quote]

Dat zal wel zijn, ik moet nu donderdag voor een matchken van derde klasse tweemaal de rit maken van Haaltert naar het PC-stadion, ik zal nog zien of ik afkom. :stom:
Als ze hogerop spelen wat gaan ze dan doen, de staat van beleg afroepen, den Dosje zal weer zeggen veiligheid primeert in onze mooie en charmante stad. :fuck:

Of ge komt gewoein ewa vroeger hé Hugo. De loketten zijn open tot 18u; We zullen tein een pintj extra drinken veir de match ;-).

Ik lees ook dat een eventuele finale zondag 's avonds zou doorgaan. Iemand een idee qua uur?

Match om 20u.

Donderdag match om 20u30, en eventuele match zondag om 20u

11 Mei 2016, 9:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Zouden ze bij een mogelijke match tegen Dender het sfeervak beter niet uitbreiden met tribune B erbij? Die middelste tribunes krijgen ze toch nooit vol met die dure prijzen..

11 Mei 2016, 9:36
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
Zouden ze bij een mogelijke match tegen Dender het sfeervak beter niet uitbreiden met tribune B erbij? Die middelste tribunes krijgen ze toch nooit vol met die dure prijzen..

prijzen worden toch verlaagd ?

11 Mei 2016, 9:44
forumlegende

zwetzat schreef:
Jeroen schreef:

prijzen worden toch verlaagd ?

Tegen Dender zou ik mijn prijzen niet verlagen eerlijk gezegd, want uw kot krijgt ge toch vol (los van die stomme combiregeling). Maar bijvoorbeeld volledig blok E voorzien als sfeervak zou niet slecht zijn. Nu goed, eerst donderdag voorbij La Lou zien te geraken, en dan zien we wel verder; Voro 't zelfde geld zorgt Londerzeel nog voor een 'stunt'.

'k neem aan als we ons dodnerdag plaatsen dat de voorverkoop al meteen na de match zal starten, dus wie er zondag wil bijzijn kan meteen donderdag zijn ticket al kopen. Dan heb je geen last van die combi en voorverkoop.

11 Mei 2016, 10:23
forumlegende

Mja, het zal toch wat schelen in de opkomst. Ik heb ook al een drietal vrienden die nog eens kunnen komen donderdag en niet in Aalst of dichte nabijheid wonen. Die zouden dus niet kunnen als ik (en ik moet ook nog bekijken of ik er tijdig geraak) niet om de ticketten ga. Laat dan tenminste het secretariaat vandaag tot 20u of zo open, niet tot halfzes.
Heel die combiregeling is een gemakkelijkheidsoplossing die te pas en te onpas wordt bovengehaald. En dat voor een match in derde klasse, stel je voor. Failed state, failed Oilsjt.

11 Mei 2016, 10:34
Nationale Ploeg

iendracht mèn 2de vraa schreef:
waly 2 schreef:
in naam van het stadsbestuur ondersteunt ook Ilse Uyttersprot onze eindrondecampagne 'Naa est on ons!'. De schepen van Sport roept alle sportieve Aalstenaars op om aanstaande donderdag hun rol als twaalfde man te vervullen en 'den Iendracht' naar de finale van de eindronde te loodsen!

ze zen dor . :hmm:

Da was te peizen hein!!!!

---

Een paar weken geleden verkondigde DOSJE voor TV namens de stad, dat men eendracht zou steunen met een borgstelling, maar dat Eendracht zelf moest instaan voor haar beheersactiviteiten. En dat het stadsbestuur zich daar niet zou inmengen, ...en op geen enkele manier zal participeren.
Nu wil een schepen namens het stadsbestuur AALST de supporters PLOTS aanmoedigen om eendracht te steunen tijdens de eindrondewedstrijden; terwijl die oproep al veel eerder was gedaan door het EA-bestuur ...(!!!)
Is dat nu plotseling de bekommernis en doelstelling van het gemeentebestuur van Aalst geworden?
Ten einde de EA-clubkas te spijzen en sportief de promotie te bewerkstellingen? Toch bizarre kronkels in de hersenen van de Aalsterse politici... ( contradictorisch én/of .. doorzichtige prietpraat...!)
Als het toch geen 'prietpraat' is van de Schepen.
Dat het stadsbestuur dan éffectief bewijst, dat zij Eendracht op handen dragen en maximum ondersteunen ! (lees: uitbouw accomodaties!!...)

OOK DE SLOGAN TELT VOOR HET STADSBESTUUR:
"NA IST ON ONS"

Schepen van sport:
we gaan u op uw eigenste woorden en oproep namens het stadsbestuur naar de supporters 'pakken'!

11 Mei 2016, 10:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Bram schreef:
Jeroen schreef:

Citeer:

ENORM triest!

Gesloten lokketen voor de iendrachtsupporters :stom: Que? en dat voor ochotte 1 bus van da Wolsj krapuul.

11 Mei 2016, 11:02
Nationale Ploeg

Als we ons steunen op een effectieve veiligheidsanalyse naar de sportieve tegenstander Lalouviere; (slechts één supp-bus) dan vind ik het ook absoluut overdreven , dat men zo'n strenge veiligheidsmaatregelen neemt; op t eerste zicht zelfs lachwekkend.
Maar we weten ook niet wel andere elementen mee een rol spelen:
- Het nationaal dreigingsniveau terreur ?
- En er is ook een nieuwe politiekorpschef in Aalst die bij risico's waarschijnlijk het zekere bij het onzekere neemt.
- Daarnaast is onze burgemeester recent aangesteld in de parlementaire onderzoekscommissie terreur, die de puntjes op de i zal willen zetten als het om 'veiligheid' gaat.
Ik denk dat je in Aalst een (uiterst) maximum aan veiligheidsmaatregelen kan verwachten, dat maar enigszins mogelijk is
Ook al is het niet meer mooi en logisch; ...en in het nadeel van onze geliefde club;
En 't is niet meer zoals vroeger...toen voetbal nog een feest was...

11 Mei 2016, 11:43
Freak

dreigingsniveau?tot 18.00h kaarten verkopen en een uur later niet meer.?is het dan veiliger?

11 Mei 2016, 11:48
Nationale Ploeg

waly 2 schreef:
dreigingsniveau?tot 18.00h kaarten verkopen en een uur later niet meer.?is het dan veiliger?

---
Ik heb er daarom ook een (?) vraagteken achter gezet.
Het is altijd een motief, waarmee men een genomen maatregel kan ondersteunen.
Dit om zichzelf in te dekken....Terecht of onterecht, ... of voor de zekerheid genomen.

11 Mei 2016, 12:03
Ancien

Gans da voorval met die combi, voorverkoop en gesloten loketten is ronduit triestig.
Desalniettemin gaan we er morgenavond een lap op geven.
Spelers, jullie toch ook? :EA:

11 Mei 2016, 12:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 25