Eindronde La Lou-EA - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 25
 Eindronde La Lou-EA 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
jammen schreef:
Gans da voorval met die combi, voorverkoop en gesloten loketten is ronduit triestig.
Desalniettemin gaan we er morgenavond een lap op geven.
Spelers, jullie toch ook? :EA:

(y) :EA:

11 Mei 2016, 12:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
jammen schreef:
Gans da voorval met die combi, voorverkoop en gesloten loketten is ronduit triestig.

Inderdaad (y) Nen echte supporter die er absoluut bij wil zijn, zoekt toch zijn oplossing om aan tickets te geraken. Donderdag: ... e fiestjen!

11 Mei 2016, 12:22
Nationale Ploeg

Hoe triestig de beslissing ook is, feit is dat het in het verleden met onze 'supporters' al een paar keer is misgelopen. Dat gedoe van die carnavalsmatch kwam onlangs bvb terug in het nieuws.

En tussen ons, verwachten we niet allemaal dat, als La Lou vrolijk met 0-3 komt winnen, er dan weer een bende dommeriken zich weer meer gaan focussen op de supporters van de tegenpartij dan op het falen van de eigen ploeg?

Uiteraard moet de politie dit aankunnen, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel. Dit soort belachelijke combi-toestanden gaan er enkel uitgaan als we heel lang geen enkel incident meer hebben.

11 Mei 2016, 12:23
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
De Jean schreef:
Hoe triestig de beslissing ook is, feit is dat het in het verleden met onze 'supporters' al een paar keer is misgelopen. Dat gedoe van die carnavalsmatch kwam onlangs bvb terug in het nieuws.

En tussen ons, verwachten we niet allemaal dat, als La Lou vrolijk met 0-3 komt winnen, er dan weer een bende dommeriken zich weer meer gaan focussen op de supporters van de tegenpartij dan op het falen van de eigen ploeg?

Uiteraard moet de politie dit aankunnen, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel. Dit soort belachelijke combi-toestanden gaan er enkel uitgaan als we heel lang geen enkel incident meer hebben.

Ik snap je punt wel, maar laat ons eerlijk zijn, moeten 99% anderen altijd mee gestraft worden door die 1% die het hebben verkloot, en het ook in de toekomst gaan verkloten? je krijgt dat er nooit volledig uit, he, dat er altijd een aantal zijn die over de grens gaan, ik dacht dat de flikken daar net voor dienden om zich dan bezig te houden met die 1% ipv iedereen wat te gaan ambeteren.

Op een bepaald moment, liever nu al, zal de club er alles aan moeten doen om veel meer volk aan te trekken dan nu het geval is;. maar door altijd die onnodige drempels in te bouwen voor elke match die iet of wat spankracht met zich meebrengt, gaat dat echt niet lukken hoor.

bovendien is dat systeem, zoals door iendrachter al aangehaald, zo lek als een zeef. Hoeveel van Aalst zaten er tussen die van dender? destijds op den bosuil? voorbije weekend bij la louviere?
het is een belachelijke maatregel, en schieten met een kanon naar een mug, daar blijf ik bij.

dat men zoiets doet bij Club tegen Anderlecht, dit weekend, volkomen begrijpelijk.... maar in derde klasse waar er aub 50 a 60 bezoekers te verwachten zijn... dat is er toch los over? Als ge dat al niet in goeie banen kunt leiden zeg.

Bon, voor mezelf persoonlijk maakt het deze keer niet uit, ik kan er onmogelijk bij zijn donderdag... maar iemand die wat verder moet bollen, om dan weer aan anderen te moeten vragen om een ticket te regelen, of om eens ne maat of zo mee te pakken, of om eerst naar Aalst te bollen om dan verplicht nen bus op te stappen in tegenovergestelde richting, ge wordt dat wel wat beu, en hetgeen mij het meeste kwaad maakt is dat dat op lange termijn veel supporters (en dus geld) kost aan de club.

dus kan er alstublieft iemand van die veiligheidsdramaqueens eens met de nodige nuchterheid naar dat belachelijke comibsysteem kijken en eindelijk vaststellen dat het gewoon absurd is? dank u!

11 Mei 2016, 12:49
forumlegende

Belachtelijk toch dat enerzidjs ons stadsbestuur - bij monde van Ilse - zogezegd onze ploeg steunt en alle supporters oproept om morgen naar de match te komen MAAR anderzijds dat zelfde stadsbestuur - bij monde van Dozje als hoofd van de politie - combiregeling oplegt waardoro de loketten toe zijn voro de match en de supporters dus niet kunnen komen als ze in laatste instantie nog zin krijgen.

Is er dan niets van communicatie en samenwerking binnen het stadsbestuur?

Tegen Dender(indien zij en wij doorstoten) ook combi. Alé, wa 's da nu voor een klucht. Die van Dender komen toch gewoon i voorverkoop hun ticket bij ons op 't secretariaat halen mocht hun vak uitverkocht zijn. En ge kunt er donder op zeggen dat wij donderdag op Dender ook combi aan ons been zullen hebben daardoor.

In een geval waarbij 2 clubs zo dicht tegen elkaar liggen, creëer je mijn inziens juist het tegenovergestelde van wat je wenst te bereiken. De combi zorgt voor nog meer vermenging van supportersgroepen, daar waar ik dacht dat combi was om supportersgroepen uit elkaar te houden en de veiligheid te verhogen.

Maar ja, ik ben waarschijnlijk maar ne simpele supporter die te dom is om de 'superintelligente' beslissingen van onze heren en dames politici te begrijpen... :zzz:

Enfin, ni aan ons hart laten komen; 'k heb al voor 2 maten tickets gaan halen en sebiet ga 'k voro nog iemand achter een ticket. Als supporters help je elkaar zodat iedereen die het wenst aan zijn ticket geraakt. Eén voor allen, en allen voor één! :EA:

11 Mei 2016, 13:04
Vaste Waarde

Kunnen ze het leger niet inschakelen als de politie van Aalst het niet aankan? :D :D

Dacht eens langs te komen voor 8€ ipv 18€ voor een staanplaats maar zal dus niet lukken als het secretariaat maar open is tot 17u30... (en daar kunnen de flikken niets aan doen :-)) :fuck:

11 Mei 2016, 13:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Ace schreef:
Kunnen ze het leger niet inschakelen als de politie van Aalst het niet aankan? :D :D

Dacht eens langs te komen voor 8€ ipv 18€ voor een staanplaats maar zal dus niet lukken als het secretariaat maar open is tot 17u30... (en daar kunnen de flikken niets aan doen :-)) :fuck:

vandaag tot 19u open

11 Mei 2016, 13:15
Vaste Waarde

Mariner schreef:
Ace schreef:

vandaag tot 19u open

Het secretariaat zal vandaag langer geopend zijn. Tot 19u00 kunnen er tickets bekomen worden voor de eindrondewedstrijd tegen La Louvière. Donderdag mogen er nog tot 18u00 tickets verkocht worden. Deel dit bericht massaal! ‪#‎aallal‬ ‪#‎naaestonons‬ ‪#‎eindronde2016‬

Lees het ook net, vanavond ticketje halen dan !

11 Mei 2016, 13:16
Vaste Waarde

Ace schreef:

Tot morgen in de K? (y)

11 Mei 2016, 13:20
Vaste Waarde

anathema76 schreef:
Ace schreef:

Tot morgen in de K? (y)

yep (y)

11 Mei 2016, 13:29
forumlegende

jammen schreef:

Inderdaad triestig. Waar is de tijd dat 40-50 jaar geleden onze papa zondagsmiddags pas besliste om met zijn kids op verplaatsing ver EA te gaan supporteren. De leukste familie-uitstappen , ik mis dat.
Ik wil geen appelen met peren vergelijken , maar viseert men EA en de zgn 'hooligans'niet een beetje veel ? Als ik in 2000 , bij de eedaflegging in t stadhuis, besprenkeld werd met urine door linkse kloten van het Uilekot, in bijzijn van de politie , stond men er bij en keek men er naar.
2 maten en 2 gewichten : voor een middenvinger uit te steken al een sv .
1 vlag teveel over de afsluiting hangen, en al discussie
Sukkelaars :boks:

11 Mei 2016, 14:51
forumlegende

jowwan schreef:
jammen schreef:

Inderdaad triestig. Waar is de tijd dat 40-50 jaar geleden onze papa zondagsmiddags pas besliste om met zijn kids op verplaatsing ver EA te gaan supporteren. De leukste familie-uitstappen , ik mis dat.
Ik wil geen appelen met peren vergelijken , maar viseert men EA en de zgn 'hooligans'niet een beetje veel ? Als ik in 2000 , bij de eedaflegging in t stadhuis, besprenkeld werd met urine door linkse kloten van het Uilekot, in bijzijn van de politie , stond men er bij en keek men er naar.
2 maten en 2 gewichten : voor een middenvinger uit te steken al een sv .
1 vlag teveel over de afsluiting hangen, en al discussie
Sukkelaars :boks:

Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt dat we geviseerd worden.

Kijk naar de match op Racing Mechelen. Geen vuiltje aan de lucht tot wanneer de racing aanhang een kwartier voor tijd beslist om half het stadion rond te wandelen om ons komen uit te dagen. Op 't einde van de match komt onze mondelinge reactie met als gevolg dat zij ons nog eens op 't straat ook komen opzoeken. Maar die van den iendracht zijn weer de hooligans want ze wilden niet op den bus stappen. Moeten we ons dan laten verwijten en kleineren en gelijk mietjes met de kop naar beneden braaf instappen?

Zelfde tegen La Lou. Alles gaat goed tot na de match een klein deel van de harde kern van La Lou ook beslist om hun tribune te verlaten en ons komen uit te dagen via een tribune waar ze heel de match niet geweest zijn en niets te zoeken hadden. Nadien passeer je achteraan langs hun vak en staan zij op die poorten te bonken en te roepen. Vervoglens kruipt er nen dikken van hun op die muur met als gevolg: De iendrahcters zijn weer de hooligans en verdienen het waterkanon... om nadien nog een paar mensen hardhandig met een matrak te bewerken tot bloedens toe en tevens te testen of 't buske pepperspray nog werkt... Maar aan de kant van La Lou stond geen enkele flik, noch steward. Geen waterkanon daar en ook geen pepperspray.

2 maten en 2 gewichten, niet meer of niet minder. En 't feit dat wij Vlamingen zijn was natuurlijk ook een kolfje naar de hand van de Waalse flikken.

'k vraag mij af welke troepenmacht ze morgenavond gaan voorzien, als de flikken heel de parking opeisen voor 1 bus van La Lou en voor de rest ordediensten... Misschien wel 1 waterkanon per La Lou supporter, kwestie van de parking vol te krijgen :)

11 Mei 2016, 15:54
forumlegende

https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/e ... e-jeugd-op

Ze zouden hem beter de veiligheid laten regelen :D

11 Mei 2016, 16:24
Junior

Leeftijd: 54
Al iemand een idee waar ze de bezoekers gaan plaatsen?
Aangezien men reeds tickets verkocht voor "G" (waar wij altijd zitten) , valt die optie ook weg...

11 Mei 2016, 18:06
Freak

133 agenten vanavond .2 agenten per bezoeker...voetbal is een beetje oorlog,maar niet in aalst zegt den dozje in hln.

12 Mei 2016, 8:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 25