|
|
| Pagina 15 van 25 |
[ 368 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Schande !!!
_________________ Proud member "Den natten toeig" |
| 13 Mei 2016, 0:20 |
|
|
Knaap
El Corredor (Light) schreef: Nooit meegemaakt dit, de grootste kutploeg van de laatste 30 jaar. Op kritiek geven ze wel vlotjes een like, maar geen ene met kloten aan zijn lijf of over mijn lijk mentaliteit. Tabula rasa, enkel VDN kan je houden, en al de rest mag echt weg, plus onze toppsycholoog ook. Voor geen enkele, maar echt voor geen enkele mag je een inspanning doen. Diegene die dit stelletje ongeregeld heeft samengezocht mag zich diep, heel diep schamen. Verliezen kan je altijd, en zelfs op kwaliteit kan je verliezen, maar vandaag zag ik geen greintje grinta, spirit, drang, druk op de bal. Hoe kan je dit in hemelsnaam weggeven?? Nu haken er nogmaals mensen af, als je dacht dat de bodem was bereikt. Nog nooit zo ontgoocheld geweest, nog nooit! My name is Manuel, I Know nothing (VDH) _________________ Proud member "Den natten toeig" |
| 13 Mei 2016, 0:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
positief blijven mannen, het allerlaagste dieptepunt is nu bereikt. Vanaf nu kan het alleen maar bergopwaarts gaan
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Mei 2016, 0:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Dirk II schreef: El Corredor (Light) schreef: Nooit meegemaakt dit, de grootste kutploeg van de laatste 30 jaar. Op kritiek geven ze wel vlotjes een like, maar geen ene met kloten aan zijn lijf of over mijn lijk mentaliteit. Tabula rasa, enkel VDN kan je houden, en al de rest mag echt weg, plus onze toppsycholoog ook. Voor geen enkele, maar echt voor geen enkele mag je een inspanning doen. Diegene die dit stelletje ongeregeld heeft samengezocht mag zich diep, heel diep schamen. Verliezen kan je altijd, en zelfs op kwaliteit kan je verliezen, maar vandaag zag ik geen greintje grinta, spirit, drang, druk op de bal. Hoe kan je dit in hemelsnaam weggeven?? heeft die nu echt geen greintje eergevoel dan ? Nu haken er nogmaals mensen af, als je dacht dat de bodem was bereikt. Nog nooit zo ontgoocheld geweest, nog nooit! My name is Manuel, I Know nothing (VDH) _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Mei 2016, 0:27 |
|
|
zwetzat schreef: Dirk II schreef: El Corredor (Light) schreef: Nooit meegemaakt dit, de grootste kutploeg van de laatste 30 jaar. Op kritiek geven ze wel vlotjes een like, maar geen ene met kloten aan zijn lijf of over mijn lijk mentaliteit. Tabula rasa, enkel VDN kan je houden, en al de rest mag echt weg, plus onze toppsycholoog ook. Voor geen enkele, maar echt voor geen enkele mag je een inspanning doen. Diegene die dit stelletje ongeregeld heeft samengezocht mag zich diep, heel diep schamen. Verliezen kan je altijd, en zelfs op kwaliteit kan je verliezen, maar vandaag zag ik geen greintje grinta, spirit, drang, druk op de bal. Hoe kan je dit in hemelsnaam weggeven?? heeft die nu echt geen greintje eergevoel dan ? Nu haken er nogmaals mensen af, als je dacht dat de bodem was bereikt. Nog nooit zo ontgoocheld geweest, nog nooit! My name is Manuel, I Know nothing (VDH) heeft die nu echt geen greintje eergevoel dan ? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Mei 2016, 0:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Niet normaal dit...
![]() |
| 13 Mei 2016, 1:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Supporter sinds 1986 maar dit is voor mij echt de tik te veel. We hebben al vaker slechte ploegen gehad maar dit is met voorsprong de meest hatelijke kern ooit. Wat een hoop nitwitten! Lusamba, Gillis, Lievens, Steve - ik kan hogerop mee - Bael, De Man, übersukkel Bogaerts,
Met uitzondering van VDN zou ik ze kunnen wurgen op dit moment. En inderdaad, de architect van deze ramp, Van Hauwermeire staat daar alsof er niets aan de hand is. Voor mijn eigen gezondheid stopt het actief supporteren hier want als ik nog één wedstrijd van Bogaerts en co zie, doe ik ongelukken. ![]() |
| 13 Mei 2016, 2:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Volgend jaar ook eens een simpele bakker zoeken voor sponsoring in natura. Want tzijn er toch net iets te veel die een boke extra kunnen gebruiken
Nog altijd niet goe van zeg, nog meer dan gisteren het gevoel dat die mannen ons echt bewust voor schut zetten _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Mei 2016, 6:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Wakker worden en beseffen dat het geen nachtmerrie maar de keiharde realiteit is. Het is over & out.
De "ploeg" gisteren tussen de lijnen is een schaamteloos samenraapsel van gasten zonder enig voetballend vermogen, zonder enige inzet en zonder het minste eergevoel dat ze het truitje van EA mogen dragen. Geen enkele kans creëren op 90 minuten, geen inzet, geen goesting, .... Dat is onaanvaardbaar. Trop is trop. Was ik voorzitter, ik gaf ze vandaag (buiten KVDN) allemaal hun C4, inclusief trainer en sportieve cel. Peter Doole zei : "we have a dream". Helaas, it became a nightmare. ![]() |
| 13 Mei 2016, 6:55 |
|
|
Ancien
Voor mij was het al een mirakel dat die bende klungelaars een eindronde mochten spelen, maar wat ze gisteren presteerden nog nooit gezien op een voetbalveld, echt degoutant smeerlapkes, zeikerds er zijn geen lelijke woorden genoeg voor.
Een ding weet ik zeker als diene clown van nen trainer hier volgend seizoen nog rondloopt hou ik het helemaal voor bekeken. Merci Iendracht voor de zoveelste vernedering maar deze was wel een heel pijnlijke recht in ons hart, voor veel supporters is wellicht het hoofdstuk Eendracht Aalst definitief afgesloten. Nog eens bedankt bende lamzakken. ![]() Apropos, ben eens nieuwsgierig naar de reactie van het bestuur, wat zijn de gevolgen nu voor hun grote plannen, hoe klonk het weer "spijtig voor Lokeren en Beveren enz..". Ze zullen met niets minder dan een kampioeneploeg moeten tevoorschijn komen of gene mens die nog gelooft in al die mooipraterij. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Mei 2016, 7:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
En we kunnen het zelfs niet op de scheidsrechter steken...
Wat een bende modder was dat gisteren... En de wissels van de trainer??? ![]() |
| 13 Mei 2016, 7:34 |
|
|
zolang ze die "oude" bende sukkels niet vervangen zal er niks veranderen, de scoutingcel voorop
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Mei 2016, 7:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Laat ons eerlijk zijn, gisteren was niks goed... en VDN ook niet.
Hoe hij soms gewoon op zijn lijn blijft staan bij ballen vanop de flank, sja das echt om problemen vragen. Aan al de rest die er bij loopt maak ik al helemaal geen woorden vuil. Ook geweldige wissels van den trainer, na 10 min nen verdediger vervangen door nen aanvaller en onzen aanvaller dan maar op de flank positioneren. Met de rust zien dat het toch niet werkt maar dan besluiten om onze eerste keus aanvaller aan de kant te laten om dan nen zak patatten in de spits te laten staan. Ik vraag mij ook af op wat er wordt getraind op training, dat kan toch echt niet voetbal zijn? Eerder iets in de zin van "ons percentage van lange ballen die pertoeval goed vallen ligt niet hoog genoeg, laten we er nog wat trappen en hopen dat het nu wel lukt". _________________
|
| 13 Mei 2016, 7:44 |
|
|
Knaap
Een nachtjen oever gesloapen .... tes nog slechter as gisterenauvend. Vér moi stopt et ier, ik gon der moi nie ziek in moaken. Ik hoop da ze hiejl goe beseffen da ze de slechtste lichting ooit woaren da een troiken van den Iejndracht oon gat eet. En Dirk Geeraerts, stopt er mee jongen, ge kenjt et nie en ge zetj et noeit nie kennen oeik. Oon degene die volgend sezoen bé een ander ploeg spelen, veel succes om isj in de iejste ploeg te geroaken, ik hoop da ge goeie ploegmoaten etj om toch oeik isj iet van succes te kennen want ast van eir zal moeten kommen ....... Oon degene die toch boigetiejkend emmen, doetj ons een plezier en zoekt eir een ploeg in den MTSA, messchien kejje door toch iet of wa ne rol betiejkenis spelen, al wast om ter rapst een pinjt bier oitdrinken.
_________________ Proud member "Den natten toeig" |
| 13 Mei 2016, 7:45 |
|
|
Reserve
Graag een statement van ons nieuw bestuur waarin staat dat de huidige contractverlengingen geannuleerd worden en dat iedereen mag beschikken.
Als die Dirk Geeraerd een klein beetje eergevoel heeft dan geeft die vandaag zijn ontslag! Ik wil van deze nest sukkelaars geen enkele terugzien in juli of het zal geen abonnement worden. |
| 13 Mei 2016, 7:48 |
|
| Pagina 15 van 25 |
[ 368 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 25 Volgende |