Eindronde La Lou-EA - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 25
 Eindronde La Lou-EA 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
anathema76 schreef:
Hugo schreef:
Juist uit respect wat diene mens al gedaan heeft, een hoop stront opkuisen laat ik hun nog niet vallen

(y)

(y) idem, uit respect voor PLJ , vraag ik aan iedereen , EA te steunen. Ook al is het nu een zure appel die doorbeten moet worden, met een grote kuis in de kleedkamer.
Met de transfers , en gasten die er hun kop voorleggen , moeten we op een positieve kentering hopen.
Na 50 jaar supporter zijn blijf ik :EA: trouw. Tot der dood.

13 Mei 2016, 9:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
waar staat ergens dat de trainer de laan uit is ?

13 Mei 2016, 9:14
Ancien

Mariner schreef:
Doodziek ben ik er van, nog nooit zo vernederd en ontgoocheld geweest :kots:

Zwakste kern ooit in wit en zwart, zelfs Stolpa en Quere zijn er maradonas tegen.
En hoe komt ge er in godsnaam bij als ge 0-2 achter staat om uwen topscorer er af te pakken? :stom:

Effen laten berusten besteken, jij zal er steeds zijn, alleen hoop ik op een strijdvaardige voorzitter naar volgend seizoen toe, de spelers hebben de brave man nu gewoon in de steek gelaten, een schande :kots:
Maar ik laat hem nu zeker niet vallen, zonder zijn tussenkomst was het hier allang gedaan, wat hier nu gebeurt is de schuld van andere slimzaden en daar kon hij op deze korte periode weinig aan veranderen het financiële moest noodgedwongen voorrang krijgen.
Allez, gisteren na de match konden ze bij mij ook de pot op, maar na een nachtje bezinning voel ik het een beetje onrechtvaardig en respectloos naar onze voorzitter toe om nu de club te laten vallen, hij verdient dit zeker niet na al wat hij hier op korte tijd gepresteerd heeft. :EA:

13 Mei 2016, 9:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Het absolute dieptepunt... en we hebben er al wat meegemaakt.

Laat ons er mee stoppen want met deze bende onbekwame sukkels maken we ons ook volgend jaar belachelijk. Ik kan het écht niet opbrengen om volgend jaar tegen Janneke en Mieke wekelijks te gaan kijken.

Een dikke :fuck: aan de verantwoordelijken voor de situatie waar we nu in zitten.

13 Mei 2016, 9:18
Ancien

jowwan schreef:
anathema76 schreef:
Hugo schreef:
Juist uit respect wat diene mens al gedaan heeft, een hoop stront opkuisen laat ik hun nog niet vallen

(y)

(y) idem, uit respect voor PLJ , vraag ik aan iedereen , EA te steunen. Ook al is het nu een zure appel die doorbeten moet worden, met een grote kuis in de kleedkamer.
Met de transfers , en gasten die er hun kop voorleggen , moeten we op een positieve kentering hopen.

:worship: :EA:

13 Mei 2016, 9:20
Nationale Ploeg

Godverdomme, ik ben er gewoon ziek van.

13 Mei 2016, 9:21
Knaap

jowwan schreef:
anathema76 schreef:
Hugo schreef:

(y)

De vernedering is gewoein te groeit, nen Bael of ne Gillis en nen Bogaert zoin et summum van onkunde. Ze gon ne serjeezen opkois meegen doen veeren da ze moi dor nog gon zien, as de kern mor op een poor plosjen gewoizegd werd kommek ni miejr no 40 joor.

13 Mei 2016, 9:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Dirk II schreef:
jowwan schreef:
anathema76 schreef:

(y)

De vernedering is gewoein te groeit, nen Bael of ne Gillis en nen Bogaert zoin et summum van onkunde. Ze gon ne serjeezen opkois meegen doen veeren da ze moi dor nog gon zien, as de kern mor op een poor plosjen gewoizegd werd kommek ni miejr no 40 joor.

Het is simpel hé, elke speler die gisteren op dat plein staat zouden ze godverdomme moeten buitenzwieren... Als je zo uw supporters en werkgever belachelijk maakt...

En te zeggen dat we nog maar een paar jaar geleden promoveerden voor een volle K met spelers zoals een Depoitre, Moreels, De Schutter, Verheyden, ...

Sukkels zoals een Bael, Bogaerts, Gillis...volgend jaar kunnen ze weer tegen de degradatie strijden. Het zal zonder mij zijn in ieder geval.

13 Mei 2016, 9:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Nog altijd niet goed van. Serieuze teleurstelling :cry: . Ik hoop dat de spelers er net als ik wakker van gelegen hebben, al kan het de meeste waarschijnlijk weinig schelen.

Heel erg ook voor onze voorzitter. Op korte tijd veel gedaan en dan dit. Ook de jeugd wordt hier weer serieus in de steek gelaten. Zal voor het tweede jaar op rij een pak vertrekkers zijn.

Eerste amateur of tweede amateur, wat betreft klotegehalte van de tegenstanders eigenlijk weinig verschil. Maar wel een totaal ander vooruitzicht. Na het goeie werk van het bestuur op korte tijd, had eindrondewinst voor een positieve flow kunnen zorgen. Nu gaan er weer veel afhaken. En geraak maar eens weg uit die reeks. Met tegenstanders als Londerzeel, Temse, Winkel, Petegem, ... zal de kern serieus versterkt moeten worden als je voor de titel wil spelen.

In elk geval, hoe groot de teleurstelling ook is, Iendracht till I die :EA:

13 Mei 2016, 9:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
jowwan schreef:
anathema76 schreef:
Hugo schreef:

(y)

heel nobel van jou Jowwan, maar om in de toekomst naar dergelijke wanvertoningen te gaan zien, nee hoor, daar bedank ik voor. Alles zal afhangen van de resultaten van de "grote persoonijke opkuis" zoals blijkbaar verkondigd door PLJ.

13 Mei 2016, 9:50
Freak

Eendracht ontgoochelt supporters met blamagewedstrijd
door nieuwsredactie vrijdag 13 mei 2016 om 04u02

Eendracht Aalst liep gisteravond een kater van formaat op. Na een 1-3 winst op La Louviere leek de finale tegen Dender een zekerheid maar een onwaarschijnlijk zwak Eendracht verloor met maar liefst 0-5 van La Louviere. Geen promotie dus naar de eerste amateurliga. De manier waarop Aalst verloor roept wel vraagtekens op bij de supporters die heel negatief reageerden en zich in de steek gelaten voelden. Eendracht kon binnen de 90 minuten amper één keer een kans creëren. Sportief gezien was de wedstrijd één van de laagtepunten van het voorbije seizoen. Het gedrag van enkele spelers riep heel wat vragen op. :fuck: Probleem is dat het nieuwe bestuur een aantal spelers volgend seizoen niet meer wil riant vergoeden, gisteren toonden zij een gebrek aan inzet.

13 Mei 2016, 9:52
Vaste Waarde

Ik snap de commotie hier best wel van al diegenen die geloofden dat ( of waren beginnen geloven dat) je met deze kern een resultaat kon halen...En al zeker als je er dan plots onverhoopt zo kort bij blijkt te zitten..
Ik ben voor mijn eigen alvast blij dat ik op geen enkel moment nog maar heb gedacht dat er met deze pipo's iets te bereiken viel. ( Ik zag ze één keer bezig en trapte het na 40' reeds af)
Dat gegeven helpt vandaag echt wel om me hier niet druk in te maken....
Ik blijf het wel rustig vanop afstand nog een beetje volgen - maar that's about it for me...
Jammer en héél erg om te zeggen - maar voor mij stierf mijn echt Eendracht zo ergens op't moment dat de stad Aalst en onze incompetente bestuursleden het nodig vonden om onze ziel ( de K ) plat te gooien.....
Amen dus.

13 Mei 2016, 9:57
Knaap

Riant vergoeden ? Vé wa ? Etgeen da ze gisteren loaten zien emmen kan ekik nog beter en ik ben 47 en geopereerd oon moine rigge !

13 Mei 2016, 9:57
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Bewust een dagje gewacht om te reageren maar ben nog even ontredderd en gefrustreerd als gisteren.
eindelijk zag je nog eens veel volk op den iendracht. Mensen die mss voor de 1ste x dit jaar komen kijken. Ik denk dat je die niet snel zal terugzien.
Uw club zo belachelijk maken. Ik vind het ook erg voor PLJ en voor al die mensen die zoveel energie in deze campagne gestopt hebben. Toch chapeau voor ons webteam voor hun energie!
Op 2j tijd van middenmoot in 2e klasse naar 2e amateurklasse. Tees doe echt zeer. Ben er ziek van

Hoorde gisteren verhalen dat de spelers weer wachten op geld en ze niet meer achter DG staan. Weet niet wat er van waar is maar ik hoop dat ze niet betaald zijn, bende sukkels.
Hopelijk vertrekt DG en nog een aantal spelers en kunnen we volgend seizoen van 0 beginnen met spelers die fier zijn voor EA te spelen.

13 Mei 2016, 9:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Dirk II schreef:
Riant vergoeden ? Vé wa ? Etgeen da ze gisteren loaten zien emmen kan ekik nog beter en ik ben 47 en geopereerd oon moine rigge !

Den Dirk dribbelt Bogaerts van 't kasken nor de mier, zeker af!

13 Mei 2016, 10:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 25