|
|
| Pagina 236 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 234 235 236 237 238 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De Man idd niet meer als linksback gebruiken. Tweede goal gisteren was zijn fout.
|
| 13 Mei 2016, 11:36 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Al de spelers en de trainer MOETEN weg dit is de rotste kern die ik na 40 supporter heb meegemaakt. Onthou vooral de namen van de spelers die ons dit gelapt hebben!!!
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Mei 2016, 11:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
BDS schreef: Amai allemaal den hof ja. Als ze al getekend hebben, dan kunnen ze den hof niet af hé ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 13 Mei 2016, 11:47 |
|
|
Ancien
Ik geloof dat ze verstandig genoeg zijn om te weten dat ze het hun niet mogen veroorloven om een tweede seizoen na mekaar te starten zonder ambitie met een bende brokkelpakken.
't Is simpel we zullen het vlug ondervinden door de aankopen of ze werkelijk voor de titel gaan spelen en we verder in de toekomstplannen van de nieuwe bewindsploeg mogen geloven, moesten ze ons op dit gebied ontgoochelen dan is 't lieken hier vlug uitgezongen. Maar momenteel geloof ik er nog in, 't is wachten op een reactie van ons bestuur of ze het nog zien zitten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Mei 2016, 12:14 |
|
|
forumlegende
anathema76 schreef: BDS schreef: Amai allemaal den hof ja. Als ze al getekend hebben, dan kunnen ze den hof niet af hé ![]() Als er genoeg druk wordt uitgeoefend kan de overeenkomst nog altijd in onderling overleg worden ontbonden. |
| 13 Mei 2016, 14:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Hugo schreef: Ik geloof dat ze verstandig genoeg zijn om te weten dat ze het hun niet mogen veroorloven om een tweede seizoen na mekaar te starten zonder ambitie met een bende brokkelpakken. 't Is simpel we zullen het vlug ondervinden door de aankopen of ze werkelijk voor de titel gaan spelen en we verder in de toekomstplannen van de nieuwe bewindsploeg mogen geloven, moesten ze ons op dit gebied ontgoochelen dan is 't lieken hier vlug uitgezongen. Maar momenteel geloof ik er nog in, 't is wachten op een reactie van ons bestuur of ze het nog zien zitten. ![]() Hugo, hoe ga je dat dan precies beoordelen? Puur op naam dan weer? Om kort in perspectief te plaatsen: Regi Van Acker werd betrokken in het aantrekken van de spelers tijdens de zomer hé en hij pakt nu 3 man van onze "brokkelpakken" mee naar Deinze dat voluit gaat voor promotie in de eerste Amateurliga volgend seizoen... Hoe kader je dat dan? |
| 13 Mei 2016, 14:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Een vraagje voor DT: de mannen die intussen hebben getekend, zien die dat zitten om in tweede amateur te spelen?
En nog eentje: kunnen we ergens een overzichtje vinden van wie allemaal heeft bijgetekend en wie nog onder contract zit (in theorie)? |
| 13 Mei 2016, 14:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
De Jean schreef: Een vraagje voor DT: de mannen die intussen hebben getekend, zien die dat zitten om in tweede amateur te spelen? En nog eentje: kunnen we ergens een overzichtje vinden van wie allemaal heeft bijgetekend en wie nog onder contract zit (in theorie)? Voor die eerste info moet je bij de persoon zijn die effectief de contractonderhandelingen heeft gedaan en dat is sinds zijn aanstelling Sven Jaecques, voorheen Luc Van Hauwermeiren. Afgaande op het interview met Klaas De Rock geldt dat in zijn geval zeker al wel. Er is geen overzichtje van wie bijgetekend heeft, maar kan wel op de officiële site terecht voor die info. Naar ik begrepen heb, zijn er van de huidige kern vier die effectief hebben verlengd: Falko en Jelle Geenens, Jari Mertens en Ken Van Damme. Daarnaast werd de optie op Preben De Man gelicht en heeft Kevin VDN nog een contract van een jaar. Bij de vertrekkers zeker al Matthias Lievens, Steve Bael en Philippe Janssens (allen Deinze), Hannes D'Hauwers (Meldert), Lucas Coppens (Zele) en Niels Martin (Duffel). En Jore Trompet's uitleenbeurt van Westerlo loopt binnenkort ook af. |
| 13 Mei 2016, 14:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik heb ondertussen op de site gekeken en bij het overzicht van de kern staat idd duidelijk aangegeven tot wanneer het contract van elke speler loopt. Ik had dit nog niet gezien. Uit dat overzicht blijkt dat VDN de enige is met nog een lopend contract.
Ik heb daarna het archief doorzocht en kom tot de volgende info: Citeer: Nog onder contract: -VDN (2017) Verlengd: -Jari Mertens (2017) -Ken Van Damme (2017) -Falko Geenens (2017) -Jelle Geenens (2017) -Preben De Man (2017) -Dirk Geeraerd (2017) Mondeling akkoord voor verlenging: -Jonas Bogaerts -Steve Bael Nieuwe inkomende transfers: -Cedric Mitu (2017) - rechtsmidden of tweede spits -Klaas De Rock (2017) - posities 7, 9 of 11 -Arno Claeys (2017) - centrale verdediger -Jonas Van Kerckhoven (enkel mondeling akkoord) - linksback Ik ga ervan uit dat wie nog niet officieel heeft verlengd, gratis mag (en moet) vertrekken. Dan zijn er nog een pakske inkomende transfers nodig, denk ik |
| 13 Mei 2016, 15:00 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Bij de vertrekkers zeker al Matthias Lievens, Steve Bael en Philippe Janssens (allen Deinze), Hannes D'Hauwers (Meldert), Lucas Coppens (Zele) en Niels Martin (Duffel). En Jore Trompet's uitleenbeurt van Westerlo loopt binnenkort ook af. Domme vraag, maar... Iedereen die niet bijtekent, vertrekt toch gewoon? Van bovenstaande spelers weten we gewoon waar naartoe? |
| 13 Mei 2016, 15:01 |
|
|
Ancien
De Jean schreef: DT schreef: Bij de vertrekkers zeker al Matthias Lievens, Steve Bael en Philippe Janssens (allen Deinze), Hannes D'Hauwers (Meldert), Lucas Coppens (Zele) en Niels Martin (Duffel). En Jore Trompet's uitleenbeurt van Westerlo loopt binnenkort ook af. Domme vraag, maar... Iedereen die niet bijtekent, vertrekt toch gewoon? Van bovenstaande spelers weten we gewoon waar naartoe? Euh ja, maar ik gaf de officiële status op vandaag. Er kunnen in principe ook nog gesprekken lopende zijn met huidige kernspelers die nog niet hebben bijgetekend ook hé. Maar dat er nog veel huiswerk op de plank ligt, lijkt me duidelijk. Maar dat weet je als nagenoeg alle contracten op hetzelfde moment aflopen, was voor ons tweede jaar terug in tweede klasse onder BVR net zo. Alleen heeft de dreun van gisteravond het allemaal nog veel moeilijker gemaakt... |
| 13 Mei 2016, 15:33 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: De Jean schreef: DT schreef: Bij de vertrekkers zeker al Matthias Lievens, Steve Bael en Philippe Janssens (allen Deinze), Hannes D'Hauwers (Meldert), Lucas Coppens (Zele) en Niels Martin (Duffel). En Jore Trompet's uitleenbeurt van Westerlo loopt binnenkort ook af. Domme vraag, maar... Iedereen die niet bijtekent, vertrekt toch gewoon? Van bovenstaande spelers weten we gewoon waar naartoe? Euh ja, maar ik gaf de officiële status op vandaag. Er kunnen in principe ook nog gesprekken lopende zijn met huidige kernspelers die nog niet hebben bijgetekend ook hé. Maar dat er nog veel huiswerk op de plank ligt, lijkt me duidelijk. Maar dat weet je als nagenoeg alle contracten op hetzelfde moment aflopen, was voor ons tweede jaar terug in tweede klasse onder BVR net zo. Alleen heeft de dreun van gisteravond het allemaal nog veel moeilijker gemaakt... je zou toch een 'schaduwteam' moeten hebben he, ze weten al langer dan vandaag dat de contracten aflopen en dat er niet te veel zouden bijtekenen aan verminderde voorwaarden. enfin, tis allemaal gemakkelijk en rap gezegd vanachter de zijlijn, dat snap ik wel. _________________ may the FORCE be with you. |
| 13 Mei 2016, 15:45 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: De Jean schreef: Domme vraag, maar... Iedereen die niet bijtekent, vertrekt toch gewoon? Van bovenstaande spelers weten we gewoon waar naartoe? Euh ja, maar ik gaf de officiële status op vandaag. Er kunnen in principe ook nog gesprekken lopende zijn met huidige kernspelers die nog niet hebben bijgetekend ook hé. Ik snap het volledig, ik wou gewoon zeker weten dat ik het niet verkeerd begrepen had. De mannen die je noemt vertrekken zeker, al de rest vertrekt waarschijnlijk ook, tenzij we zelf de stap zetten om hun contract te verlengen. DT schreef: Maar dat er nog veel huiswerk op de plank ligt, lijkt me duidelijk. Maar dat weet je als nagenoeg alle contracten op hetzelfde moment aflopen, was voor ons tweede jaar terug in tweede klasse onder BVR net zo. Alleen heeft de dreun van gisteravond het allemaal nog veel moeilijker gemaakt... Vervelende situatie eigenlijk. De mannen die misschien willen bijtekenen, zijn niet goed genoeg. Maar ga je wel spelers vinden die beter zijn en die ineens wel willen tekenen? Ik wil nu niet in de schoenen van de sportieve cel staan, dat is zeker. |
| 13 Mei 2016, 15:57 |
|
|
Ancien
Still standing ! schreef: DT schreef: De Jean schreef: Domme vraag, maar... Iedereen die niet bijtekent, vertrekt toch gewoon? Van bovenstaande spelers weten we gewoon waar naartoe? Euh ja, maar ik gaf de officiële status op vandaag. Er kunnen in principe ook nog gesprekken lopende zijn met huidige kernspelers die nog niet hebben bijgetekend ook hé. Maar dat er nog veel huiswerk op de plank ligt, lijkt me duidelijk. Maar dat weet je als nagenoeg alle contracten op hetzelfde moment aflopen, was voor ons tweede jaar terug in tweede klasse onder BVR net zo. Alleen heeft de dreun van gisteravond het allemaal nog veel moeilijker gemaakt... je zou toch een 'schaduwteam' moeten hebben he, ze weten al langer dan vandaag dat de contracten aflopen en dat er niet te veel zouden bijtekenen aan verminderde voorwaarden. enfin, tis allemaal gemakkelijk en rap gezegd vanachter de zijlijn, dat snap ik wel. Om een kat een kat te noemen: laatste keer dat ik "consulted" ben, zat ik aan speler nr. 104... Dat is dus al iets meer dan 1 schaduwteam hé... Intussen zijn we ook al 3 mondelinge akkoorden en evenveel desillusies later... |
| 13 Mei 2016, 16:04 |
|
|
forumlegende
DT schreef: Still standing ! schreef: DT schreef: Euh ja, maar ik gaf de officiële status op vandaag. Er kunnen in principe ook nog gesprekken lopende zijn met huidige kernspelers die nog niet hebben bijgetekend ook hé. Maar dat er nog veel huiswerk op de plank ligt, lijkt me duidelijk. Maar dat weet je als nagenoeg alle contracten op hetzelfde moment aflopen, was voor ons tweede jaar terug in tweede klasse onder BVR net zo. Alleen heeft de dreun van gisteravond het allemaal nog veel moeilijker gemaakt... je zou toch een 'schaduwteam' moeten hebben he, ze weten al langer dan vandaag dat de contracten aflopen en dat er niet te veel zouden bijtekenen aan verminderde voorwaarden. enfin, tis allemaal gemakkelijk en rap gezegd vanachter de zijlijn, dat snap ik wel. Om een kat een kat te noemen: laatste keer dat ik "consulted" ben, zat ik aan speler nr. 104... Dat is dus al iets meer dan 1 schaduwteam hé... Intussen zijn we ook al 3 mondelinge akkoorden en evenveel desillusies later... dat is toch een grap mag ik hopen? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 13 Mei 2016, 16:07 |
|
| Pagina 236 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 234 235 236 237 238 … 515 Volgende |