|
|
| Pagina 1 van 4 |
[ 52 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bericht Eurosong
Dikke klucht is da ja! als landen zoals Finland (mislukte monsters) en Litouwen ("we are the winners") dan weet je al natuurlijk dat je er met Kate Ryan niet zal komen. Pas op, niks tegen Kate he, maar das nix voor Eurosong! Dan hadden we beter La Sakra gestuurd met haar zetels en haar halve stripact, da zou misschien beter gescoord hebben...
Kleine opmerkingen: da laatste liedje van IJsland vond ik dan weer zoooo kitscherig dat het weer goed werd. Spijtig genoeg haalde het de finale niet... Mijn favoriete moment van de halve finale is echter wanneer die kletskop van Litouwen ineens naar voor komt en een precies aan den eletriek hangt!!! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 19 Mei 2006, 9:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het hilarisch dat ze er niet bij is :lachen: .
Alleen al voor al het belastingsgeld dat Bert den bleiter hieraan gespendeerd heeft :grijns: . |
| 19 Mei 2006, 9:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het hilarisch dat ze er niet bij is .Alleen al voor al het belastingsgeld dat Bert den bleiter hieraan gespendeerd heeft .Ah ja, daarom vind ik het eigenlijk ook grappig. Geef toe: 60 000 euro kan je toch veeeeeel beter besteden dan aan een Eurosong waarvan je op voorhand weet dat je geen schijn van kans maakt! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 19 Mei 2006, 9:41 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Eurosong is énen bedriegten boel, ge ziet duidelijk dat die landen daar allemaal samenwerken, Servië, Armenië ...
Ze zouden der beter niet meer aan deelnemen en hun duizenden euro's aan iets anders besteden :hmm: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 19 Mei 2006, 9:56 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
ik heb toch ook plat gelegen van 't lachen
ik was net op tijd thuis van m'n werk om den uitslag nog te zien, en dankbaar da is was
toch ook een eervolle vermelding voor onze fantastische regering om opnieuw zovele kostbare euro's de venster uit te smijten alleman klapt maandenlang over nie anders als kate ryan hare kniezwengel en dan vergeet ze hem toch wel te doen zeker :lachen: :lachen:_________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Mei 2006, 9:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: alleman klapt maandenlang over nie anders als kate ryan hare kniezwengel en dan vergeet ze hem toch wel te doen zeker ![]() Inderdaad :haha: . Waarna ze op het nieuws openen met de regisseur die hare kniezwengel vergeten in beeld brengen is, tja, als ze hem vergeet, kunnen ze hem ook moeilijk in beeld brengen hé :lachen: . |
| 19 Mei 2006, 10:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Engeland schreef: Eurosong is énen bedriegten boel, ge ziet duidelijk dat die landen daar allemaal samenwerken, Servië, Armenië ... Ze zouden der beter niet meer aan deelnemen en hun duizenden euro's aan iets anders besteden ![]() ik vind het vooral jammer voor kate zij is de volgende in een rijtje die eigenlijk alleen maar de klos is van dat songfestival... in een hele climax wordt iemand in ons land op een piedestalleken gezet om erna nog maar eens ontgoocheld te zijn in een misleidend sms-circus waar men ofwel het belachelijkste lied kiest, ofwel kiest uit politieke overwegingen... je kan dan zeggen: ze kiest er wel voor... maar het wordt toch allemaal heel schoon voorgesteld he, en zo ne vlaamsen artiest moet in deze tijden echt wel dom zijn om al die media aandacht aan haar te laten passeren, maar de "vernedering" ondanks toch wel een vrij mooi liedje moet hard zijn, en is volgens mij niet verdiend. één ding wordt echter zeer snel uit het oog verloren muzieksmaken verschillen en ge kunt er als gevolg geen klassement van opstellen, hoe jammer ook, want ook ik vind de puntentelling t beste van al, een soort jaarlijks terugkerende ziekelijke drang om die puntentelling te volgen op tv ...dag erna traditioneel zeggen: ik kijk daar nooit meer naar, en volgend jaar weer punten tellen. ps dat die van finland en ijsland zich compleet belachelijk willen maken .. das hun goe recht, maar eigenlijk is het zielig, waarom eigenlijk? |
| 19 Mei 2006, 10:08 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
superjuin schreef: een soort jaarlijks terugkerende ziekelijke drang om die puntentelling te volgen op tv ...dag erna traditioneel zeggen: ik kijk daar nooit meer naar, en volgend jaar weer punten tellen. know the feeling
na sergio had ik gezegd NOOIT MEER en toch, zoals ge zegt, die ziekelijke drang... maar nu ga ik toch proberen mij aan mijn belofte te houden... NOOIT MEER! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Mei 2006, 10:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ik heb rustig naar de Expeditie gekeken en dan gaan maffen, al die zever kan me gestolen worden, ze hadden Belle maar moeten sturen :grijns: :grijns:
|
| 19 Mei 2006, 10:16 |
|
|
Reserve
boris clitoris schreef: superjuin schreef: een soort jaarlijks terugkerende ziekelijke drang om die puntentelling te volgen op tv ...dag erna traditioneel zeggen: ik kijk daar nooit meer naar, en volgend jaar weer punten tellen. know the feeling na sergio had ik gezegd NOOIT MEER en toch, zoals ge zegt, die ziekelijke drang... maar nu ga ik toch proberen mij aan mijn belofte te houden... NOOIT MEER! ![]() Nu zaterdag best ni kijken..Uitrusten en batterriekes opladen voor de zondag zou ik zeggen ![]() |
| 19 Mei 2006, 10:19 |
|
|
AN schreef: Nu zaterdag best ni kijken..Uitrusten en batterriekes opladen voor de zondag zou ik zeggen ![]() nu zaterdag gaan boefen bij mammie, da's pas batteriekes opladen! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Mei 2006, 10:26 |
|
|
Reserve
Een sjans dat er nog mammies zijn he
![]() |
| 19 Mei 2006, 10:27 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Oilsjt Vaneigest schreef: Ik heb rustig naar de Expeditie gekeken en dan gaan maffen, al die zever kan me gestolen worden, ze hadden Belle maar moeten sturen ![]() mijn pa vond da ook, maar die belle die heeft zo iets "dommigs" over haar, vind ik ... alli, die kan zo kijken gelijk een koe da nen trein zie passeren. en als ze hare mond opendoet (interviewgewijs dan ) dan is t toch ook om zeep zenne (die heeft altijd "zoiets van", en ik krijg het ervan he!!!!!) en eigenlijk krijg ik spontaan de spaanse diarree als ik haar spaans gemekker moet horen... maar goe, smaken verschillen |
| 19 Mei 2006, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
superjuin schreef: Oilsjt Vaneigest schreef: Ik heb rustig naar de Expeditie gekeken en dan gaan maffen, al die zever kan me gestolen worden, ze hadden Belle maar moeten sturen ![]() mijn pa vond da ook, maar die belle die heeft zo iets "dommigs" over haar, vind ik ... alli, die kan zo kijken gelijk een koe da nen trein zie passeren. en als ze hare mond opendoet (interviewgewijs dan ) dan is t toch ook om zeep zenne (die heeft altijd "zoiets van", en ik krijg het ervan he!!!!!) en eigenlijk krijg ik spontaan de spaanse diarree als ik haar spaans gemekker moet horen... maar goe, smaken verschillen Tja, persoonlijk had ik natuurlijk Laura Lynn gestuurd :kwijl: :kwijl: |
| 19 Mei 2006, 10:29 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
ik kijk niet naar al dat rijkeluizegedoe met jurken van duizenden euros
En Belgie ? Er bestaan geen belgskes, wel Vlamingen en Walen (en die zijn koppig weet je ) |
| 19 Mei 2006, 10:30 |
|
| Pagina 1 van 4 |
[ 52 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende |