Transfers volgend seizoen - Pagina 243 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 241 242 243 244 245 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
kheiremans schreef:
veel kan opgelost worden door wat duidelijkere communicatie.

Iets in de zin van :

Speler A,B en C hebben we niet verlengd omdat we niet tevreden zijn over de prestaties
Speler D en E hebben we niet verlengd omdat de looneisen te hoog waren
Speler F en G hebben we niet verlengd omwille van extrasportieve redenen (lees : slecht karakter)
...

Teveel detail is natuurlijk ook niet wenselijk maar gewoon wat korte uitleg zou toch moeten kunnen.

Het kan ook simpeler : drie gaan naar Deinze en de rest is niks waard

20 Mei 2016, 13:18
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Jean schreef:
kheiremans schreef:
veel kan opgelost worden door wat duidelijkere communicatie.

Iets in de zin van :

Speler A,B en C hebben we niet verlengd omdat we niet tevreden zijn over de prestaties
Speler D en E hebben we niet verlengd omdat de looneisen te hoog waren
Speler F en G hebben we niet verlengd omwille van extrasportieve redenen (lees : slecht karakter)
...

Teveel detail is natuurlijk ook niet wenselijk maar gewoon wat korte uitleg zou toch moeten kunnen.

Het kan ook simpeler : drie gaan naar Deinze en de rest is niks waard

Check, qua mentaliteit verliezen we niks

20 Mei 2016, 13:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bomber schreef:
Hugo jong, vanaf da gij op uw pensioen zijt zejje toch een aa kreft geworden ze :D

Daarin heb je gelijk, maar bovenstaande was één van zijn weinige van die kreftposts waar hij wel een groot punt heeft.
't zijn die 2 spelers die het meest van al door DG zijn afgekraakt, daar kan je toch niet rond ?

Heb hier na weer een bewogen weekje eens bijgelezen en vrolijk word je er toch niet van hoor. Grootspraak is terug massaal aanwezig (en wordt blijkbaar zelfs teruggehaald) maar binnen een maand moet het er wel zowat gaan staan hé... tijd dat de werkers binnen de nieuwe organisatie naar voor komen wordt het! Zeer sterk de indruk dat die jongens zich laten wegdrummen hebben door de praatjesmakers die weer geld ruiken.

Neen, hoezeer ze op financieel vlak ook met vakmensen gewerkt hebben, zo weinig vertrouwen heb ik er op het sportieve in.

20 Mei 2016, 14:01
forumlegende

Bomber schreef:
Wie zegt er dat Bokila wel wou inleveren? Anders had hij wss al eerder getekend...

Zou Bokila (en bij uitbrieding Gayé) Uberhaupt een voorstel gekregen hebben?
DG haalde inderdaad graag uit naar bovengenoemde 2.
Dus zowel DG als Gayé en Bokila houden ging niet, kwestie van niet van meet af aan problemen te hebben.
Het bestuur zal de knoop doorgehakt hebben - mogelijks mede ingegeven op financieel vlak - en heeft gekozen om DG te houden en de andere 2 buiten te gooien.

Of dit de juiste keuze is, zal de toekomst moeten uitwijzen.

20 Mei 2016, 14:10
forumlegende

Bram schreef:
Bomber schreef:
Hugo jong, vanaf da gij op uw pensioen zijt zejje toch een aa kreft geworden ze :D

Daarin heb je gelijk, maar bovenstaande was één van zijn weinige van die kreftposts waar hij wel een groot punt heeft.
't zijn die 2 spelers die het meest van al door DG zijn afgekraakt, daar kan je toch niet rond ?

Heb hier na weer een bewogen weekje eens bijgelezen en vrolijk word je er toch niet van hoor. Grootspraak is terug massaal aanwezig (en wordt blijkbaar zelfs teruggehaald) maar binnen een maand moet het er wel zowat gaan staan hé... tijd dat de werkers binnen de nieuwe organisatie naar voor komen wordt het! Zeer sterk de indruk dat die jongens zich laten wegdrummen hebben door de praatjesmakers die weer geld ruiken.

Neen, hoezeer ze op financieel vlak ook met vakmensen gewerkt hebben, zo weinig vertrouwen heb ik er op het sportieve in.

Zoals 't er nu voor staat loop ik ook niet hoog op met de genomen sportieve beslissingen (DG blijven, Gayé, Bokila, Janssens,... weg) - hoewel de 4 nieuwelingen naar mijn aanvoelen goeie transferts zijn - maar ik vind het nog te vroeg om nu reeds te zeggen geen vertrouwen te hebben in het sportieve. Wacht nog 2-3 weken. Als we het dan nog steeds moeten hebben van relatief onbekende, jonge spelers die worden aangetrokken en geen routiniers met ervaring die de jonge garde op sleeptouw kunnen nemen dan kunnen we ons inderdaad ernstige vragen beginnen stellen bij het gevoerde transfertbeleid in combinatie met de uitspraak van de club dat ze een competitieve ploeg voor de promotie willen op de mat brengen.

20 Mei 2016, 14:18
forumlegende

Wat het bestuur gedaan heeft qua "buitensmijten" van spelers vind ik persoonlijk prima, ik had er zelfs nog verder in gegaan, en in dat opzicht is het onbegrijpelijk dat een aantal spelers en DG wel mogen blijven.

Op verplaatsing stonden we altijd dicht tegen de dugout, en een groot psycholoog zie ik toch niet in DG. Spelers ronduit verwijten, van zijn kloten maken, achteraf in de pers met de voeten vooruit, gepikeerd de pers te woord staan, ... een vreemde werkwijze op zijn minst. Wat mij betreft, leg je als bestuur meteen een bom onder je nieuwe seizoen met DG, maar kan verkeerd zijn. Tabula rasa had ik liever gezien.

Wat Bram hier aanhaalt inzake de sportieve keuzes in de omkadering, heb ik mijn bedenkingen.

Men haalt LVH van de transfers af en laat dit over aan Sven Jacques, zoals het op de site staat, een interim tot juli. (en dan zien we wel). Stel dat alle transfers tegenslaan, wie hou je dan verantwoordelijk?

ook de intrede van een aantal andere "eendrachters" juich ik niet toe, maar men bedankt wel een monument zoals Filipovic blijkbaar, als dat bericht uiteraard klopt van DT.

ik zeg niet dat je van Filipovic een T1 moet maken, maar zo iemand kan wel een rol spelen in je technische omkadering.

Hopelijk nog een 8 à 10 tal transfers, en zoals vele heel benieuwd naar de namen. Het gaat er moeten "op" zijn, want met het huidige spelersmateriaal (vooral verdedigend ingestelde spelers, en bankzitters) ga je geen prijs pakken.

Iendracht veroit! :EA:

20 Mei 2016, 14:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Er wordt hier op het forum -momenteel (nog voorbarig)- moord en brand geschreeuwd voor de toekomstige sportieve aanpak van het zieke Eendracht.
Ik begrijp de bezorgdheid van zoveel ontgoochelde supporters, die niet willen dat we nog veel dieper wegzakken in het donkere moeras. En ik begrijp ook de terechte reacties dat we nu toch al enkele jaren moegetergd zijn; met de gang van zaken bij eendracht.
Toch hebben wij niet zoveel keuze, tenzij we naar faillissement willen afzakken ....dwz naar de ALLERlaagste regionen van het Belgisch voetbal. (...en wie komt ons dan nog ter hulp...????)
Daarom pleit in nogmaals om het vertrouwen in het bestuur te behouden. PLJ is een zeer bekwaam econoom, die professioneel weet waarmee hij bezig is. Wellicht is hij geen kenner van voetbal, maar hij zal zéker overtuigd zijn, dat de juiste professionals moeten worden aangetrokken, om ook het sportieve luik op rails te krijgen.
Hij zal ook zéker goed beseffen dat een organisatie als een voetbalclub, enkel maar succes kan boeken , als het klientieel: "wij, de supporters" tevreden zijn.
Zo'n herstel heeft z'n tijd nodig. Dit bestuursteam is nog maar pas een half jaar aan het bewind. En nu volgen pas de eerste stappen, om de diesel op te starten.
Ook 'mijn' persoonlijke verwachtingen worden op proef gesteld, na zoveel jaren van ellende.
(ja, nog maar eens...) Geduld is (alweer) de boodschap, en geeft toch het bestuur de kans aub....

20 Mei 2016, 16:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Zouden er bij de Oudenaarde, Hamme of Dender geen 'koopjes' te doen zijn.
Sterkhouders die er einde contract zijn en liever top in 2e amateur dan buik in 1ste amateur spelen?
Nen Dimbala bv mag van mij gerust komen...

20 Mei 2016, 17:05
forumlegende

ajoin_bart schreef:
Sterkhouders die er einde contract zijn en liever top in 2e amateur dan buik in 1ste amateur spelen?

Ze gaan een jonge ploeg samenstellen en geen "namen" binnenhalen die komen uitbollen!

20 Mei 2016, 18:30
Scholier

En aub geen 'mollen' meer van Dender. Gillis is ne mol!

20 Mei 2016, 18:57
Freak

Kalisj schreef:
En aub geen 'mollen' meer van Dender. Gillis is ne mol!

das just.zen poeiten stoon oeik nor boiten. :D

20 Mei 2016, 20:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
ajoin_bart schreef:

--
Da mogen er ook van Beerschot-Wilrijk zijn, daar vertrekken er ook heel wat....

20 Mei 2016, 22:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
eendracht aalst voert de forcing om bruno baras van zele aan te werven.

21 Mei 2016, 8:25
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
witteken schreef:
eendracht aalst voert de forcing om bruno baras van zele aan te werven.

speelde in de oefenmatch op zele onze verdediging (toen bestaande uit de youghsters, zoals oa geenens en ardans) op een hoopje. Heeft veel gescoord en assist geleverd afgelopen seizoen, maar wel een klasse lager. heeft allicht ook een goeie opleiding gehad (anderlecht/jeugdinternational).
heeft misschien nog geen potten gebroken voorhen, maar ik heb zelf liever iemand die minder "naam" heeft, maar het voorbije seizoen wel goed gepresteerd, dan iemand met "naam" maar die vorig jaar niets heeft klaargemaakt. als er ne wa ne kop op dat lijf staat, en hij beschikt over een vechtersmentaliteit en ambitie, dan kan dat ne goeie zijn...

21 Mei 2016, 20:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Van die goeie kop van Baras ben ik niet zeker. Al gehoord dat het een moeilijk karakter is.

21 Mei 2016, 22:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 241 242 243 244 245 515