|
|
| Pagina 7 van 25 |
[ 362 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Ik zou Boom wel graag in onze reeks hebben. Berchem en Cappelen mogen ook. Liever Antwerpse clubs dan West-Vlaamse. Maar Antwerpen en Oost-Vlaanderen samen met nog enkele andere zal geen optie zijn.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk |
| 28 Mei 2016, 12:26 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: Ik zou Boom wel graag in onze reeks hebben. Berchem en Cappelen mogen ook. Liever Antwerpse clubs dan West-Vlaamse. Maar Antwerpen en Oost-Vlaanderen samen met nog enkele andere zal geen optie zijn. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Ik zou dat ook liefst hebben, West-Vlaanderen en Limburg samen!! ![]() |
| 28 Mei 2016, 12:29 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Ik zou Boom wel graag in onze reeks hebben. Berchem en Cappelen mogen ook. Liever Antwerpse clubs dan West-Vlaamse. Maar Antwerpen en Oost-Vlaanderen samen met nog enkele andere zal geen optie zijn. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk De 8 West-Vlaamse en de 6 Oost-Vlaamse samen, dat is een quasi-zekerheid. Dan moeten er nog 2 bij: dat kunnen enkel maar de 2 meest westelijke Antwerpse teams of de 2 meest westelijke Vlaams-Brabantse teams, of de 2 meest westelijke teams tout court zijn, dus: * ofwel Bornem en Rupel-Boom * ofwel Halle en Londerzeel * ofwel Bornem en Halle Geef mij maar de 2 Vlaams-Brabantse teams Halle en Londerzeel! |
| 28 Mei 2016, 12:39 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: Smetje schreef: Ik zou Boom wel graag in onze reeks hebben. Berchem en Cappelen mogen ook. Liever Antwerpse clubs dan West-Vlaamse. Maar Antwerpen en Oost-Vlaanderen samen met nog enkele andere zal geen optie zijn. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk De 8 West-Vlaamse en de 6 Oost-Vlaamse samen, dat is een quasi-zekerheid. Dan moeten er nog 2 bij: dat kunnen enkel maar de 2 meest westelijke Antwerpse teams of de 2 meest westelijke Vlaams-Brabantse teams, of de 2 meest westelijke teams tout court zijn, dus: * ofwel Bornem en Rupel-Boom * ofwel Halle en Londerzeel * ofwel Bornem en Halle Geef mij maar de 2 Vlaams-Brabantse teams Halle en Londerzeel! Qua infrastructuur ga ik toch liever naar Bornem en Boom hoor! |
| 28 Mei 2016, 13:39 |
|
|
Vaste Waarde
filip.dhose schreef: Smetje schreef: Ik zou Boom wel graag in onze reeks hebben. Berchem en Cappelen mogen ook. Liever Antwerpse clubs dan West-Vlaamse. Maar Antwerpen en Oost-Vlaanderen samen met nog enkele andere zal geen optie zijn. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk De 8 West-Vlaamse en de 6 Oost-Vlaamse samen, dat is een quasi-zekerheid. Dan moeten er nog 2 bij: dat kunnen enkel maar de 2 meest westelijke Antwerpse teams of de 2 meest westelijke Vlaams-Brabantse teams, of de 2 meest westelijke teams tout court zijn, dus: * ofwel Bornem en Rupel-Boom * ofwel Halle en Londerzeel * ofwel Bornem en Halle Geef mij maar de 2 Vlaams-Brabantse teams Halle en Londerzeel! Het wordt volgens de VFV blijkbaar de West-Vlamingen, de Oost-Vlamingen + Bornem en Londerzeel. Moet op 4 juni nog definitief goedgekeurd worden. Dus gewoon de reeks van vorig seizoen + 4 West-Vlaamse stijgers. |
| 28 Mei 2016, 20:06 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: filip.dhose schreef: Smetje schreef: Ik zou Boom wel graag in onze reeks hebben. Berchem en Cappelen mogen ook. Liever Antwerpse clubs dan West-Vlaamse. Maar Antwerpen en Oost-Vlaanderen samen met nog enkele andere zal geen optie zijn. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk De 8 West-Vlaamse en de 6 Oost-Vlaamse samen, dat is een quasi-zekerheid. Dan moeten er nog 2 bij: dat kunnen enkel maar de 2 meest westelijke Antwerpse teams of de 2 meest westelijke Vlaams-Brabantse teams, of de 2 meest westelijke teams tout court zijn, dus: * ofwel Bornem en Rupel-Boom * ofwel Halle en Londerzeel * ofwel Bornem en Halle Geef mij maar de 2 Vlaams-Brabantse teams Halle en Londerzeel! Het wordt volgens de VFV blijkbaar de West-Vlamingen, de Oost-Vlamingen + Bornem en Londerzeel. Moet op 4 juni nog definitief goedgekeurd worden. Dus gewoon de reeks van vorig seizoen + 4 West-Vlaamse stijgers. Op Kick-off van de bond staat er wel iets anders, maar soit. We zien wel. Kampioen spelen we toch! ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 28 Mei 2016, 20:08 |
|
|
Junior
filip.dhose schreef: filip.dhose schreef: Smetje schreef: Ik zou Boom wel graag in onze reeks hebben. Berchem en Cappelen mogen ook. Liever Antwerpse clubs dan West-Vlaamse. Maar Antwerpen en Oost-Vlaanderen samen met nog enkele andere zal geen optie zijn. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk De 8 West-Vlaamse en de 6 Oost-Vlaamse samen, dat is een quasi-zekerheid. Dan moeten er nog 2 bij: dat kunnen enkel maar de 2 meest westelijke Antwerpse teams of de 2 meest westelijke Vlaams-Brabantse teams, of de 2 meest westelijke teams tout court zijn, dus: * ofwel Bornem en Rupel-Boom * ofwel Halle en Londerzeel * ofwel Bornem en Halle Geef mij maar de 2 Vlaams-Brabantse teams Halle en Londerzeel! Het wordt volgens de VFV blijkbaar de West-Vlamingen, de Oost-Vlamingen + Bornem en Londerzeel. Moet op 4 juni nog definitief goedgekeurd worden. Dus gewoon de reeks van vorig seizoen + 4 West-Vlaamse stijgers. Het zou uiteindelijk OVL + WVL + Bornem + Halle gaan worden |
| 04 Jun 2016, 18:51 |
|
|
forumlegende
Sportingcat schreef: filip.dhose schreef: filip.dhose schreef: De 8 West-Vlaamse en de 6 Oost-Vlaamse samen, dat is een quasi-zekerheid. Dan moeten er nog 2 bij: dat kunnen enkel maar de 2 meest westelijke Antwerpse teams of de 2 meest westelijke Vlaams-Brabantse teams, of de 2 meest westelijke teams tout court zijn, dus: * ofwel Bornem en Rupel-Boom * ofwel Halle en Londerzeel * ofwel Bornem en Halle Geef mij maar de 2 Vlaams-Brabantse teams Halle en Londerzeel! Het wordt volgens de VFV blijkbaar de West-Vlamingen, de Oost-Vlamingen + Bornem en Londerzeel. Moet op 4 juni nog definitief goedgekeurd worden. Dus gewoon de reeks van vorig seizoen + 4 West-Vlaamse stijgers. Het zou uiteindelijk OVL + WVL + Bornem + Halle gaan worden Dan zit het sterke Londerzeel, dat voluit voor promotie gaat, in de andere reeks. |
| 04 Jun 2016, 19:14 |
|
|
Junior
Jean schreef: Sportingcat schreef: filip.dhose schreef: Het wordt volgens de VFV blijkbaar de West-Vlamingen, de Oost-Vlamingen + Bornem en Londerzeel. Moet op 4 juni nog definitief goedgekeurd worden. Dus gewoon de reeks van vorig seizoen + 4 West-Vlaamse stijgers. Het zou uiteindelijk OVL + WVL + Bornem + Halle gaan worden Dan zit het sterke Londerzeel, dat voluit voor promotie gaat, in de andere reeks. 5 van de 16 ploegen zijn afkomstig uit vierde klasse , andere reeks zijn dat er 6 van de 16 |
| 05 Jun 2016, 12:18 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Sportingcat schreef: Jean schreef: Sportingcat schreef: Het zou uiteindelijk OVL + WVL + Bornem + Halle gaan worden Dan zit het sterke Londerzeel, dat voluit voor promotie gaat, in de andere reeks. 5 van de 16 ploegen zijn afkomstig uit vierde klasse , andere reeks zijn dat er 6 van de 16 die die uit vierde komen daar zitten ook al eens outsiders tussen. zie winkel, petegem etc. ik zou ploegen als knokke en westhoek en menen niet te rap onderschatten. Londerzeel vermeden. na het deblacle op hun terrein vind ik dat wel positief want ik hou daar zeer slechte herinneringen aan over. wat een non-match van de "onzen" was me dat! yorick verplancke trekt van zele naar het ambitieuze rupel boom. voor die uitviel met zware blessure was die bij Hamme een absolute sterkhouder. zeer groot loopvermogen, een werkpaard. mits volledig fit had dit volgens mij een zeer goede vervanging geweest voor bogaerts. |
| 05 Jun 2016, 14:33 |
|
|
Reserve
Davy schreef: Sportingcat schreef: Jean schreef: Dan zit het sterke Londerzeel, dat voluit voor promotie gaat, in de andere reeks. 5 van de 16 ploegen zijn afkomstig uit vierde klasse , andere reeks zijn dat er 6 van de 16 die die uit vierde komen daar zitten ook al eens outsiders tussen. zie winkel, petegem etc. ik zou ploegen als knokke en westhoek en menen niet te rap onderschatten. Londerzeel vermeden. na het deblacle op hun terrein vind ik dat wel positief want ik hou daar zeer slechte herinneringen aan over. wat een non-match van de "onzen" was me dat! yorick verplancke trekt van zele naar het ambitieuze rupel boom. voor die uitviel met zware blessure was die bij Hamme een absolute sterkhouder. zeer groot loopvermogen, een werkpaard. mits volledig fit had dit volgens mij een zeer goede vervanging geweest voor bogaerts. Verplancke kan nie voetballen en je hebt met van Damme zo al iemand. Dat die verplancke maar wegblijft. Absoluut geen versterking. |
| 05 Jun 2016, 16:16 |
|
|
Freak
Van damme zou 6 tot 8 weken uit zijn.
|
| 05 Jun 2016, 17:42 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: Van damme zou 6 tot 8 weken uit zijn. Dan is hij terug in augustus, nog ruim op tijd! |
| 05 Jun 2016, 19:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Volgens het nieuwsblad zijn de reeksindelingen bekend.
Volgens hun zit londerzeel wel in onze reeks en halle in reeks B |
| 07 Jun 2016, 20:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
dat voorstel ligt nu op tafel, en zal het meer dan waarschijnlijk ook worden.
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 07 Jun 2016, 21:39 |
|
| Pagina 7 van 25 |
[ 362 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 25 Volgende |