Transfers volgend seizoen - Pagina 258 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 256 257 258 259 260 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
witteken schreef:
https://www.walfoot.be/fra/news/lis/2016-06-12/bigen-yala-lusala-quitte-la-louviere-pour-alost?ref=team_news#

wie is dat rechts op de foto ?

Volgens mij is dat de fotograaf van EA, heb die toch nogal gezien....

Dus lvh heeft een foto genomen van onze nieuwe aanwinst met de fotograaf , das ne keer iets anders hé :)

12 Jun 2016, 19:56
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
witteken schreef:
https://www.walfoot.be/fra/news/lis/2016-06-12/bigen-yala-lusala-quitte-la-louviere-pour-alost?ref=team_news#

Geen idee wie het rechts is, maar de linksen lijkt toch verdacht veel op Patrice Lumumba :D

12 Jun 2016, 20:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik weet niet wat die Yilke De Coninck zijn beste rol is, maar ik zou er graag nog een ervaren nr 8 bijwillen (type Ewen Verheyden, die kan verdedigen, maar ook een goal kan maken en waarnaast Van Damme gewoon breker moet zijn).

12 Jun 2016, 20:18
Vaste Waarde

iendrachter schreef:
witteken schreef:

Volgens mij is dat de fotograaf van EA, heb die toch nogal gezien....

Kenneth Demaret, verantwoordelijke v/h website-team. Doet ook de Facebook-pagina.

13 Jun 2016, 0:41
Vaste Waarde

hansken schreef:
filip.dhose schreef:
waly 2 schreef:
(y)

We hebben nu 4 aanvallers: Baras, Yala-Lusala en de beloften Lorré en Blanckaert. Daar zullen we het moeten mee doen.
Nu moeten we nog werk maken van 2 centrale verdedigers, en een backup voor Falko op rechtsback. Ook een linkerflankspeler mag er nog bij, want het is nog onzeker wanneer Jelle Geenens inzetbaar zal zijn.

ge hebt nog altijd geene nr 9 eh! Moet er zowiezo nog bij!

Ik denk dat de Man van nature een 9 is, maar vorig seizoen moest hij veel lager spelen dan hem lief was. Hij moest zelfs nu en dan linksback spelen, wat hem totaal niet afging, want hij beschikt (volgens mijn bescheiden mening) over te weinig verdedigende capaciteiten, en al helemaal geen gestalte.

13 Jun 2016, 0:43
Ancien

Leeftijd: 46
filip.dhose schreef:
hansken schreef:
filip.dhose schreef:

We hebben nu 4 aanvallers: Baras, Yala-Lusala en de beloften Lorré en Blanckaert. Daar zullen we het moeten mee doen.
Nu moeten we nog werk maken van 2 centrale verdedigers, en een backup voor Falko op rechtsback. Ook een linkerflankspeler mag er nog bij, want het is nog onzeker wanneer Jelle Geenens inzetbaar zal zijn.

ge hebt nog altijd geene nr 9 eh! Moet er zowiezo nog bij!

Ik denk dat de Man van nature een 9 is, maar vorig seizoen moest hij veel lager spelen dan hem lief was. Hij moest zelfs nu en dan linksback spelen, wat hem totaal niet afging, want hij beschikt (volgens mijn bescheiden mening) over te weinig verdedigende capaciteiten, en al helemaal geen gestalte.

Dat het geen linksback is, is duidelijk maar een negen is hij nog veel minder... Bovendien moet je zijn hele seizoen bekijken. Onder RVA - toen we met 3 achteraan speelden - dekte hij quasi de hele linkerflank af, was het verdedigend ook niet altijd even goed maar stond de verdedigende organisatie er wel waardoor we nauwelijks tegendoelpunten incasseerden en hij zeker niet slecht speelde... Na de winterstop hebben we dubbel zoveel tegendoelpunten geïncasseerd als in de heenronde, met nagenoeg dezelfde spelers in de verdedigende organisatie, dat is alvast iets om na te denken hoe dat euvel te verhelpen naar volgend seizoen toe want daar heeft de coach toch ook wel een hand in.

Naar de transfers toe is wat mij betreft hier eerder ook al de vinger op de wonde gelegd: voorlopig is er met Van Tricht nog maar 1 cruciale positie bezet en ik laat dan nog in het midden wat die exact is. Hoop dus stilaan die cruciale posities ingevuld te zien en hoop vooral dat we onder het mom van een strict budget niet alles aantrekken wat aan dat budget voldoet want met een kern van 25 ben je ook niks... Voorbeeld: Bigen is inderdaad sterk op de flank, naar opleiding veelal op links maar speelde de laatste jaren meestal wel op rechts, waar we Mitu en De Rock al lopen hebben... Met weer maar 4 spelers op de bank volgend seizoen, toch niet te veel in de breedte aantrekken denk ik dan... Dus nog een linkerflank bijhalen? Je hebt voor uw back-positie Jonas VK en Jelle Geenens, voor uw linksmidden Preben en Bigen (en eventueel Cedric)... Positioneel zou ik daar dan wel stoppen en aantrekken voor posities waar het echt nog nodig is. Of het voldoende is op die posities, dat is een andere zaak maar als je de invulling ziet, lijkt de keuze me voor die kant wel gemaakt.

13 Jun 2016, 6:33
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
ik heb ook liever een kern van 18 dan ene van 22. de centrale as is momenteel veel te weinig gestoffeerd. met een ervaren centrale verdediger en dito targetspits en centrale middenvelder kom je al n heel eind. maar dat wordt heel moeilijk gezien de timing. eigenlijk had men best eerst die centrale as proberen invullen.
neemt ni weg dat ik tevreden ben met de laatste transfers... die profielen staan mij wel aan. ook dieje arno claeys zal wel gene rotten zijn

13 Jun 2016, 7:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Davy schreef:
ik heb ook liever een kern van 18 dan ene van 22. de centrale as is momenteel veel te weinig gestoffeerd. met een ervaren centrale verdediger en dito targetspits en centrale middenvelder kom je al n heel eind. maar dat wordt heel moeilijk gezien de timing. eigenlijk had men best eerst die centrale as proberen invullen.
neemt ni weg dat ik tevreden ben met de laatste transfers... die profielen staan mij wel aan. ook dieje arno claeys zal wel gene rotten zijn

---
Inderdaad de nieuwe aanwervingen ogen veelbelovend. Afwachten is àltijd de boodschap.
Ze zijn er misschien ietwat te laat aan begonnen, maar dat komt ook door die laatste (desastrieuze) periodetitel-wedstrijd, gezien men niet wist hoe het verder ging evolueren met de huidige spelerskern. En in welke reeks men zou uitkomen..
Dus daarom begrip voor die situatie, waarbij nagenoeg de ganse kern toch wél (terecht) wandelen werd gestuurd.
Maar we stellen intussen echt vast, dat er toch grondig wordt uitgespit, hoe er een volwaardige spelerskern zal worden samengesteld. Dus nogmaals: ..enige tijd vertrouwen en geduld, ... en zien dan, wat het finaal wordt....

13 Jun 2016, 10:20
forumlegende

Vandaag de laatste dag van Sven Jaecques. Zou hij nog een mooi afscheidscadeau voor ons in petto hebben?

15 Jun 2016, 8:38
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Jean schreef:
Vandaag de laatste dag van Sven Jaecques. Zou hij nog een mooi afscheidscadeau voor ons in petto hebben?

de factuur :)

15 Jun 2016, 9:38
forumlegende

Davy schreef:
Jean schreef:

:lol: :lol: :lol:

15 Jun 2016, 10:17
Reserve

Davy schreef:
Jean schreef:

:plat:

15 Jun 2016, 10:40
Knaap

"Predrag Filipovic gaat de komende jaren de scoutingscel van Eendracht Aalst leiden."
https://twitter.com/AalstTv/status/743877235183128576

17 Jun 2016, 20:54
forumlegende

Didjeeken schreef:
"Predrag Filipovic gaat de komende jaren de scoutingscel van Eendracht Aalst leiden."
https://twitter.com/AalstTv/status/743877235183128576

Dat is ook meegedeeld op de supportersvergadering!

17 Jun 2016, 22:44
forumlegende

Normaal gezien tekent er dit weekend een ervaren speler.

17 Jun 2016, 22:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 256 257 258 259 260 515