|
|
| Pagina 260 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 258 259 260 261 262 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
3 verdedigers is meer dan genoeg, je kan daar ook nog altijd geenens zetten .
wat we nog niet in onze kern hebben is een verdedigende middenvelder, bestuur dringend die 6 binnenhalen. |
| 08 Jul 2016, 10:30 |
|
|
Reserve
witteken schreef: 3 verdedigers is meer dan genoeg, je kan daar ook nog altijd geenens zetten . wat we nog niet in onze kern hebben is een verdedigende middenvelder, bestuur dringend die 6 binnenhalen. En wie zet je dan rechtsback? |
| 08 Jul 2016, 10:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
BDS schreef: witteken schreef: 3 verdedigers is meer dan genoeg, je kan daar ook nog altijd geenens zetten . wat we nog niet in onze kern hebben is een verdedigende middenvelder, bestuur dringend die 6 binnenhalen. En wie zet je dan rechtsback? Er moet zeker nog een rechtsback bij ,maar toch geen centrale verdediger . De eerste oefenmatchen kunnen we geenens op den back zetten . Maar wie ga je op de 6 zetten ? De coninck is een 8 zoals vandamme . Een 6 hebben we niet in onze kern, bogaerts en het jaar daarvoor deneve zijn vertrokken maar beiden nog nie vervangen . |
| 08 Jul 2016, 10:52 |
|
|
Vaste Waarde
3-5-2 opstelling daar hebben we wel het materiaal voor met van Hoevelen als leider van de defensie en de coninck als box to box en van tricht op de 10 .
|
| 08 Jul 2016, 11:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witteken schreef: BDS schreef: witteken schreef: 3 verdedigers is meer dan genoeg, je kan daar ook nog altijd geenens zetten . wat we nog niet in onze kern hebben is een verdedigende middenvelder, bestuur dringend die 6 binnenhalen. En wie zet je dan rechtsback? Er moet zeker nog een rechtsback bij ,maar toch geen centrale verdediger . De eerste oefenmatchen kunnen we geenens op den back zetten . Maar wie ga je op de 6 zetten ? De coninck is een 8 zoals vandamme . Een 6 hebben we niet in onze kern, bogaerts en het jaar daarvoor deneve zijn vertrokken maar beiden nog nie vervangen . Van Damme een 8? Ik mag hopen dat De Coninck die positie eindelijk eens zal invullen... Maar snap de roep naar een goeie 6 wel. Wat die 3-5-2 betreft: het eerste wat DG veranderde toen hij hier toekwam was overschakelen van een driemansverdediging naar een platte 4 achteraan. Greep ook niet meer naar 3 verdedigers terug gedurende het afgelopen seizoen dus betwijfel ik dat hij zelf voor 3 man achteraan zal opteren... |
| 09 Jul 2016, 20:35 |
|
|
Vaste Waarde
iendrachter schreef: DT schreef: witteken schreef: Er moet zeker nog een rechtsback bij ,maar toch geen centrale verdediger . De eerste oefenmatchen kunnen we geenens op den back zetten . Maar wie ga je op de 6 zetten ? De coninck is een 8 zoals vandamme . Een 6 hebben we niet in onze kern, bogaerts en het jaar daarvoor deneve zijn vertrokken maar beiden nog nie vervangen . Van Damme een 8? Ik mag hopen dat De Coninck die positie eindelijk eens zal invullen... Maar snap de roep naar een goeie 6 wel. Wat die 3-5-2 betreft: het eerste wat DG veranderde toen hij hier toekwam was overschakelen van een driemansverdediging naar een platte 4 achteraan. Greep ook niet meer naar 3 verdedigers terug gedurende het afgelopen seizoen dus betwijfel ik dat hij zelf voor 3 man achteraan zal opteren... Zeer weinig gestalte dan wel centraal op het middenveld met Van Damme en De Coninck..... Ik weet dat er op dit forum weinig fans zitten van Jonas Bogaerts, maar in al de matchen die ik van EA gezien heb, heb ik Jonas toch geen 5 kopduels weten verliezen. Ik mag toch hopen dat coach Geeraerd niet met een 4-5-1 gaat spelen, ik mag toch hopen dat we dit seizoen met 2 aanvallers gaan spelen. In dat geval gaan we met een klassieke voorstopper en één verdedigende middenvelder moeten spelen. De VM zal Van Damme of De Coninck worden, maar in geen van beide zit veel kopbalsterkte. Wie gaat er dan de aanvallende voorzetten van de tegenstander wegkoppen? Claeys is dan misschien de beste optie. |
| 10 Jul 2016, 1:17 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: iendrachter schreef: DT schreef: Van Damme een 8? Ik mag hopen dat De Coninck die positie eindelijk eens zal invullen... Maar snap de roep naar een goeie 6 wel. Wat die 3-5-2 betreft: het eerste wat DG veranderde toen hij hier toekwam was overschakelen van een driemansverdediging naar een platte 4 achteraan. Greep ook niet meer naar 3 verdedigers terug gedurende het afgelopen seizoen dus betwijfel ik dat hij zelf voor 3 man achteraan zal opteren... Zeer weinig gestalte dan wel centraal op het middenveld met Van Damme en De Coninck..... Ik weet dat er op dit forum weinig fans zitten van Jonas Bogaerts, maar in al de matchen die ik van EA gezien heb, heb ik Jonas toch geen 5 kopduels weten verliezen. Ik mag toch hopen dat coach Geeraerd niet met een 4-5-1 gaat spelen, ik mag toch hopen dat we dit seizoen met 2 aanvallers gaan spelen. In dat geval gaan we met een klassieke voorstopper en één verdedigende middenvelder moeten spelen. De VM zal Van Damme of De Coninck worden, maar in geen van beide zit veel kopbalsterkte. Wie gaat er dan de aanvallende voorzetten van de tegenstander wegkoppen? Claeys is dan misschien de beste optie. helemaal correct, het waren er veel meer dan 5. Dat je zoiets durft schrijven zeg. Schrik dat je geen interviews meer mag afnemen misschien? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Jul 2016, 9:11 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: iendrachter schreef: Zeer weinig gestalte dan wel centraal op het middenveld met Van Damme en De Coninck..... Ik weet dat er op dit forum weinig fans zitten van Jonas Bogaerts, maar in al de matchen die ik van EA gezien heb, heb ik Jonas toch geen 5 kopduels weten verliezen. Ik mag toch hopen dat coach Geeraerd niet met een 4-5-1 gaat spelen, ik mag toch hopen dat we dit seizoen met 2 aanvallers gaan spelen. In dat geval gaan we met een klassieke voorstopper en één verdedigende middenvelder moeten spelen. De VM zal Van Damme of De Coninck worden, maar in geen van beide zit veel kopbalsterkte. Wie gaat er dan de aanvallende voorzetten van de tegenstander wegkoppen? Claeys is dan misschien de beste optie. helemaal correct, het waren er veel meer dan 5. Dat je zoiets durft schrijven zeg. Schrik dat je geen interviews meer mag afnemen misschien? Mijn beste, het werk dat ik verricht voor de club doe ik volledig (ter verduidelijking: 100 %) op vrijwillige en onbezoldigde basis. Waarom zou ik dan moeten schrik hebben om geen interviews meer te mogen afnemen? Ik snap de sneer niet, die er blijkbaar enkel op gericht is om mij te beledigen of te kwetsen. |
| 10 Jul 2016, 12:58 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: Ik weet dat er op dit forum weinig fans zitten van Jonas Bogaerts, maar in al de matchen die ik van EA gezien heb, heb ik Jonas toch geen 5 kopduels weten verliezen. Ik mag toch hopen dat coach Geeraerd niet met een 4-5-1 gaat spelen, ik mag toch hopen dat we dit seizoen met 2 aanvallers gaan spelen. In dat geval gaan we met een klassieke voorstopper en één verdedigende middenvelder moeten spelen. De VM zal Van Damme of De Coninck worden, maar in geen van beide zit veel kopbalsterkte. Wie gaat er dan de aanvallende voorzetten van de tegenstander wegkoppen? Claeys is dan misschien de beste optie. helemaal correct, het waren er veel meer dan 5. Dat je zoiets durft schrijven zeg. Schrik dat je geen interviews meer mag afnemen misschien? Mijn beste, het werk dat ik verricht voor de club doe ik volledig (ter verduidelijking: 100 %) op vrijwillige en onbezoldigde basis. Waarom zou ik dan moeten schrik hebben om geen interviews meer te mogen afnemen? Ik snap de sneer niet, die er blijkbaar enkel op gericht is om mij te beledigen of te kwetsen. wat verwacht je dan als je schrijft dat je Bogaerts geen vijf kopduels hebt weten verliezen. Eigenlijk te zot dat ik er nog op reageer. Tel liever nog eens hoeveel verdedigers we hebben. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Jul 2016, 13:26 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: El Corredor (Light) schreef: helemaal correct, het waren er veel meer dan 5. Dat je zoiets durft schrijven zeg. Schrik dat je geen interviews meer mag afnemen misschien? Mijn beste, het werk dat ik verricht voor de club doe ik volledig (ter verduidelijking: 100 %) op vrijwillige en onbezoldigde basis. Waarom zou ik dan moeten schrik hebben om geen interviews meer te mogen afnemen? Ik snap de sneer niet, die er blijkbaar enkel op gericht is om mij te beledigen of te kwetsen. wat verwacht je dan als je schrijft dat je Bogaerts geen vijf kopduels hebt weten verliezen. Eigenlijk te zot dat ik er nog op reageer. Tel liever nog eens hoeveel verdedigers we hebben. ![]() Dit forum is net gecreëerd om iedereen zijn bedenkingen, ideeën, voorstellen, commentaren omtrent onze club te laten uiten. We mogen allemaal een mening hebben, hoe gek die voor andere forumgebruikers ook moge klinken, maar ik ben er altijd van uitgegaan dat je respect moet opbrengen voor andermans mening, ook al ben je het er grondig oneens. Ik moet vaststellen dat dat respect bij u ver te zoeken is. Voltaire: "Ik ben het niet eens met wat je zegt, maar ik zal het recht om het te zeggen tot de dood toe verdedigen." |
| 10 Jul 2016, 14:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
on topic: Bogaerts op het midden was alles behalve een winnaar van kopduels.
Achterin viel dat nog mee en was het misschien nog zijn sterkste wapen defensief. Maar op een middenveld kopduels winnen is toch nog wat anders. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Jul 2016, 22:55 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Bram schreef: on topic: Bogaerts op het midden was alles behalve een winnaar van kopduels. Achterin viel dat nog mee en was het misschien nog zijn sterkste wapen defensief. Maar op een middenveld kopduels winnen is toch nog wat anders. kan ik mij in vinden. Nu het doet er ni toe, hij speelt hier niet meer dus laat ons vooral kijken naar wie we wel hebben en daar het beste rendement proberen uit te halen |
| 11 Jul 2016, 10:35 |
|
|
forumlegende |
Bram schreef: on topic: Bogaerts op het midden was alles behalve een winnaar van kopduels. Achterin viel dat nog mee en was het misschien nog zijn sterkste wapen defensief. Maar op een middenveld kopduels winnen is toch nog wat anders. Ik herinner mij vooral het feit dat hij in de match tegen La Louvière zelfs het kopduel verloor van Hervé Onana... Voor diegenen die niet mee zijn, zoek van beiden anders eens op hoe groot ze zijn ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 13 Jul 2016, 18:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Dries schreef: Bram schreef: on topic: Bogaerts op het midden was alles behalve een winnaar van kopduels. Achterin viel dat nog mee en was het misschien nog zijn sterkste wapen defensief. Maar op een middenveld kopduels winnen is toch nog wat anders. Ik herinner mij vooral het feit dat hij in de match tegen La Louvière zelfs het kopduel verloor van Hervé Onana... Voor diegenen die niet mee zijn, zoek van beiden anders eens op hoe groot ze zijn ![]() --- is dat (onderandere) niet één van de véle abnormaliteiten, dat wij onze thuismatch met 0-5 verloren van het lager gerangschikte Lalouviere.....? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 16 Jul 2016, 12:46 |
|
|
forumlegende
pattaboem schreef: Dries schreef: Bram schreef: on topic: Bogaerts op het midden was alles behalve een winnaar van kopduels. Achterin viel dat nog mee en was het misschien nog zijn sterkste wapen defensief. Maar op een middenveld kopduels winnen is toch nog wat anders. Ik herinner mij vooral het feit dat hij in de match tegen La Louvière zelfs het kopduel verloor van Hervé Onana... Voor diegenen die niet mee zijn, zoek van beiden anders eens op hoe groot ze zijn ![]() --- is dat (onderandere) niet één van de véle abnormaliteiten, dat wij onze thuismatch met 0-5 verloren van het lager gerangschikte Lalouviere.....? Zoals Lievens die zich bukte op een voorzet? |
| 16 Jul 2016, 13:36 |
|
| Pagina 260 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 258 259 260 261 262 … 515 Volgende |