|
|
| Pagina 261 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 259 260 261 262 263 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef: pattaboem schreef: Dries schreef: Ik herinner mij vooral het feit dat hij in de match tegen La Louvière zelfs het kopduel verloor van Hervé Onana... Voor diegenen die niet mee zijn, zoek van beiden anders eens op hoe groot ze zijn ![]() --- is dat (onderandere) niet één van de véle abnormaliteiten, dat wij onze thuismatch met 0-5 verloren van het lager gerangschikte Lalouviere.....? edit |
| 16 Jul 2016, 23:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
DT schreef: witteken schreef: BDS schreef: En wie zet je dan rechtsback? Er moet zeker nog een rechtsback bij ,maar toch geen centrale verdediger . De eerste oefenmatchen kunnen we geenens op den back zetten . Maar wie ga je op de 6 zetten ? De coninck is een 8 zoals vandamme . Een 6 hebben we niet in onze kern, bogaerts en het jaar daarvoor deneve zijn vertrokken maar beiden nog nie vervangen . Van Damme een 8? Ik mag hopen dat De Coninck die positie eindelijk eens zal invullen... Maar snap de roep naar een goeie 6 wel. Wat die 3-5-2 betreft: het eerste wat DG veranderde toen hij hier toekwam was overschakelen van een driemansverdediging naar een platte 4 achteraan. Greep ook niet meer naar 3 verdedigers terug gedurende het afgelopen seizoen dus betwijfel ik dat hij zelf voor 3 man achteraan zal opteren... tapoko is einde contract bij moeskroen , zal te duur zijn voor ons zeker ? |
| 16 Jul 2016, 23:34 |
|
|
forumlegende
witteken schreef: DT schreef: witteken schreef: Er moet zeker nog een rechtsback bij ,maar toch geen centrale verdediger . De eerste oefenmatchen kunnen we geenens op den back zetten . Maar wie ga je op de 6 zetten ? De coninck is een 8 zoals vandamme . Een 6 hebben we niet in onze kern, bogaerts en het jaar daarvoor deneve zijn vertrokken maar beiden nog nie vervangen . Van Damme een 8? Ik mag hopen dat De Coninck die positie eindelijk eens zal invullen... Maar snap de roep naar een goeie 6 wel. Wat die 3-5-2 betreft: het eerste wat DG veranderde toen hij hier toekwam was overschakelen van een driemansverdediging naar een platte 4 achteraan. Greep ook niet meer naar 3 verdedigers terug gedurende het afgelopen seizoen dus betwijfel ik dat hij zelf voor 3 man achteraan zal opteren... tapoko is einde contract bij moeskroen , zal te duur zijn voor ons zeker ? Als je toch gaat lachen : Joren Dom zal wel niet veel speelkans krijgen bij Antwaaarp. |
| 17 Jul 2016, 9:39 |
|
|
Ancien
Ben eens gaan kijken naar de training, volgens mijn bescheiden mening moet er toch nog wat power en gestalte bijkomen zoals DG al eerder aangaf, met de huidige kern heb ik mijn twijfels wat titelambities betreft.
Enfin, er is nog voldoende tijd om nog eventueel koopjes te doen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Jul 2016, 10:00 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Hugo schreef: Ben eens gaan kijken naar de training, volgens mijn bescheiden mening moet er toch nog wat power en gestalte bijkomen zoals DG al eerder aangaf, met de huidige kern heb ik mijn twijfels wat titelambities betreft. Enfin, er is nog voldoende tijd om nog eventueel koopjes te doen. Eerst zien, dan geloven. Ik denk niet dat we sterker geworden zijn dan ploegen als Petegem, Winkel, ... Er is goesting misschien, maar dat alleen zal het niet halen. Je moet natuurlijk je volk naar het stadion krijgen en de daarbijhorende uitspraken als titel willen pakken is daar niet vreemd aan. Maar volgens mij is deze kern veel te plat om dergelijke ambitie te hebben. Eendracht Aalst, tja, de puinhopen zijn/waren zo erg dat er eerst rond het niet-sportieve moet gewerkt worden. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 19 Jul 2016, 10:08 |
|
|
Freak
veel te plat na 1 training...volgens PLJ komen er nog 2 of 3 versterkingen in augustus.
|
| 19 Jul 2016, 10:18 |
|
|
Nationale Ploeg
vergeet titelachtige resultaten gewoon, niemand buiten buiten een paar supps spreekt die ambitie binnen de club trouwens uit. gewoon een leuk seizoen zetten, pintje in de hand. zeker nu het 'twistpunt FDR' van de kaart is mogen ook onze (supporters)neuzen weer een beetje eendrachtiger in dezelfde richting wijzen he
terug wa ambi op de tribunes -want afgelopen seizoen was op een paar uitschieters na toch heel stil op dat vlak- en het huidige bestuur rustig zijn ding laten doen. bij ons zou een rustig seizoen sportief en extra-sportief geen schande zijn. laat ze op extra-sportief vlak nu verder hun ding doen en als ze op sportief vlak het navolgende seizoen eens goed zouden kunnen voorbereiden (effectief met een goede scouting en niet voor de zoveelste keer op het laatste moment vanop '0' moeten herbeginnen) en dan meespelen voor de prijzen is het nu geen verloren jaar. want we horen binnen afzienbare tijd toch minimaal die ene reeks hoger. in 1B hebben we zolang er geen vastgoedsolution is jammer genoeg niet veel te zoeken, vrees ik. _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Jul 2016, 10:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Still standing ! schreef: vergeet titelachtige resultaten gewoon, niemand buiten buiten een paar supps spreekt die ambitie binnen de club trouwens uit. gewoon een leuk seizoen zetten, pintje in de hand. zeker nu het 'twistpunt FDR' van de kaart is mogen ook onze (supporters)neuzen weer een beetje eendrachtiger in dezelfde richting wijzen he terug wa ambi op de tribunes -want afgelopen seizoen was op een paar uitschieters na toch heel stil op dat vlak- en het huidige bestuur rustig zijn ding laten doen. bij ons zou een rustig seizoen sportief en extra-sportief geen schande zijn. laat ze op extra-sportief vlak nu verder hun ding doen en als ze op sportief vlak het navolgende seizoen eens goed zouden kunnen voorbereiden (effectief met een goede scouting en niet voor de zoveelste keer op het laatste moment vanop '0' moeten herbeginnen) en dan meespelen voor de prijzen is het nu geen verloren jaar. want we horen binnen afzienbare tijd toch minimaal die ene reeks hoger. in 1B hebben we zolang er geen vastgoedsolution is jammer genoeg niet veel te zoeken, vrees ik. Match tegen Dender ga ik mij toch nog zeeeer lang herinneren. Lang geleden dat ik nog zo'n match had gezien. De inzet, de sfeer, scoreverloop, corteo, ... (godomme goe geamuseerd) |
| 19 Jul 2016, 14:08 |
|
|
Ancien
Still standing ! schreef: vergeet titelachtige resultaten gewoon, niemand buiten buiten een paar supps spreekt die ambitie binnen de club trouwens uit. gewoon een leuk seizoen zetten, pintje in de hand. zeker nu het 'twistpunt FDR' van de kaart is mogen ook onze (supporters)neuzen weer een beetje eendrachtiger in dezelfde richting wijzen he terug wa ambi op de tribunes -want afgelopen seizoen was op een paar uitschieters na toch heel stil op dat vlak- en het huidige bestuur rustig zijn ding laten doen. bij ons zou een rustig seizoen sportief en extra-sportief geen schande zijn. laat ze op extra-sportief vlak nu verder hun ding doen en als ze op sportief vlak het navolgende seizoen eens goed zouden kunnen voorbereiden (effectief met een goede scouting en niet voor de zoveelste keer op het laatste moment vanop '0' moeten herbeginnen) en dan meespelen voor de prijzen is het nu geen verloren jaar. want we horen binnen afzienbare tijd toch minimaal die ene reeks hoger. in 1B hebben we zolang er geen vastgoedsolution is jammer genoeg niet veel te zoeken, vrees ik. Allemaal goed en wel maar zonder enige ambitie na twee degradaties lijkt het me een mission impossible om mensen te kunnen overtuigen op weer te komen kijken of eventueel een nieuw abo te nemen. Ik wacht nog efkes af voor een abo, er moet eerst nog wat kwaliteit bijkomen, zo een klote seizoen en een afsluiter zoals tegen La lou wens ik toch niet meer mee te maken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Jul 2016, 14:09 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
edit
Laatst gewijzigd door Davy op 19 Jul 2016, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Jul 2016, 14:56 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Hugo schreef: Still standing ! schreef: vergeet titelachtige resultaten gewoon, niemand buiten buiten een paar supps spreekt die ambitie binnen de club trouwens uit. gewoon een leuk seizoen zetten, pintje in de hand. zeker nu het 'twistpunt FDR' van de kaart is mogen ook onze (supporters)neuzen weer een beetje eendrachtiger in dezelfde richting wijzen he terug wa ambi op de tribunes -want afgelopen seizoen was op een paar uitschieters na toch heel stil op dat vlak- en het huidige bestuur rustig zijn ding laten doen. bij ons zou een rustig seizoen sportief en extra-sportief geen schande zijn. laat ze op extra-sportief vlak nu verder hun ding doen en als ze op sportief vlak het navolgende seizoen eens goed zouden kunnen voorbereiden (effectief met een goede scouting en niet voor de zoveelste keer op het laatste moment vanop '0' moeten herbeginnen) en dan meespelen voor de prijzen is het nu geen verloren jaar. want we horen binnen afzienbare tijd toch minimaal die ene reeks hoger. in 1B hebben we zolang er geen vastgoedsolution is jammer genoeg niet veel te zoeken, vrees ik. Allemaal goed en wel maar zonder enige ambitie na twee degradaties lijkt het me een mission impossible om mensen te kunnen overtuigen op weer te komen kijken of eventueel een nieuw abo te nemen. Ik wacht nog efkes af voor een abo, er moet eerst nog wat kwaliteit bijkomen, zo een klote seizoen en een afsluiter zoals tegen La lou wens ik toch niet meer mee te maken. ik begrijp wel ergens de terughoudendheid van de supporters na de zovele tegenslagen, bij uitstek de laatste jaren. Ik heb dat ook goed genoeg ondervonden: nog nooit ging het zo steil bergaf. Maar als we in de toekomst nog iets willen voorstellen, dan moeten de supporters nu OOK weer mee op de kar springen. Het zou toch echt wel heel erg spijtig zijn dat op het moment dat er eindelijk lijkt te komen waar we decennia lang (terecht) achter smeken, namelijk een capabele bestuursploeg die een gezonde club wil op een hoger niveau, dat net op dat moment onze allergrootste troef (ons volk, de fanatieke en hondstrouwe aanhang) gaat afhaken hé. Ik snap dat niemand van onze supporters graag hoort dat we het komende, maar allicht ook het seizoen daarop in 2e amateur uitkomen... maar dat betekent toch niet dat we niet ambitieus kunnen zijn? We starten vanaf "nul". Daar ontkom je niet aan. Maar momenteel worden wél krijtlijnen uitgetekend voor de toekomst, wordt er wél degelijk gewerkt, en wordt de club gezonder gemaakt. als we dit jaar zo goed mogelijk doen, en hopelijk een aantal spelers zien uitbloeien tot certitudes die het jaar daarop deel kunnen zijn van een sterkere kern, dan is dat toch ook al iets waard lijkt me. diegenen die aan "meespelen voor de titel" denken, zullen naar mijn inschatting écht wel bedrogen uitkomen. een kern met zo'n lage gemiddelde leeftijd met zo'n druk opzadelen is niet realistisch en is ook niet goed voor die spelers. Er is in het transferbeleid voor een profiel gekozen met een zeer degelijke opleiding, maar ze speelden lang niet allemaal als vaste waarde bij hun club, hebben al eens een of meerdere seizoenen minder gepresteerd of zijn al eens naast de ploeg beland. En je mag het draaien en keren zoals je wil: er is ook wel een reden waarom die jonge gasten vandaag niet meer bij die grote clubs zijn waar ze hun jeugdopleiding hebben gehad. We missen niet alleen gestalte, maar vooral ook ervaring. Dat is enorm belangrijk. Vorig jaar hebben onze youngsters (Geenens, ook Lievens) ook fouten gemaakt waardoor we punten verloren. Maar die kregen (ook wel logisch) meer krediet dan wanneer de ervaren rotten fouten maakten. Ook dit jaar moet een piepjonge ploeg de bakens verzetten, en daarom ben ik liever realistisch. als we het zonder die ervaring moeten doen, heeft dat vooral te maken met het feit dat het bestuur zichzelf de discipline blijft opleggen om binnen de beperkingen van het huidige budget te blijven. Maar ik ben wél hoopvol voor de toekomst. Want zoals het ernaar uitziet gaan we ons met kerst of pasen eens geen zorgen moeten maken over de vraag of er nog een volgend seizoen komt en we eens niet cynisch gaan doen over de deurwaarders die wekelijks langskomen. En er zal doorheen het seizoen gescout worden zodat er volgend jaar gerichter en met visie kan getransfereerd worden... Al we nu een goed seizoen spelen (eerste kolom), zullen we misschien volgend jaar wél gewapend zijn om de top te spelen. Als Valckenier écht mee instapt, misschien komen er dan nog commerciële partners bij / terug... ze moeten ergens beginnen hé. de club moet weer de moeite waard worden om in te investeren, op welke manier dan ook, en als supporter kan je daartoe bijdragen, ook op verschillende manieren - door mee te werken aan een positief verhaal voor de club, het goede in de kijker te zetten - door zoveel mogelijk te komen kijken, hetzij als abonnee, hetzij door een dagticketjes te kopen - door verloren gelopen ex-supporters nog eens mee te pakken naar een match - door de positieve berichten van den Iendracht te liken en te sharen - door uw pinten IN het stadion te drinken, en niet ernaast - door al uw Pokemons in het PC stadion te komen vangen (ik heb gehoord dat er zeer zeldzame te vangen zijn tijdens de matchdagen aan de rand van het veld) enfin, aan iedereen de keus natuurlijk... Laatst gewijzigd door Davy op 19 Jul 2016, 15:01, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Jul 2016, 14:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Davy schreef: Hugo schreef: Still standing ! schreef: vergeet titelachtige resultaten gewoon, niemand buiten buiten een paar supps spreekt die ambitie binnen de club trouwens uit. gewoon een leuk seizoen zetten, pintje in de hand. zeker nu het 'twistpunt FDR' van de kaart is mogen ook onze (supporters)neuzen weer een beetje eendrachtiger in dezelfde richting wijzen he terug wa ambi op de tribunes -want afgelopen seizoen was op een paar uitschieters na toch heel stil op dat vlak- en het huidige bestuur rustig zijn ding laten doen. bij ons zou een rustig seizoen sportief en extra-sportief geen schande zijn. laat ze op extra-sportief vlak nu verder hun ding doen en als ze op sportief vlak het navolgende seizoen eens goed zouden kunnen voorbereiden (effectief met een goede scouting en niet voor de zoveelste keer op het laatste moment vanop '0' moeten herbeginnen) en dan meespelen voor de prijzen is het nu geen verloren jaar. want we horen binnen afzienbare tijd toch minimaal die ene reeks hoger. in 1B hebben we zolang er geen vastgoedsolution is jammer genoeg niet veel te zoeken, vrees ik. Allemaal goed en wel maar zonder enige ambitie na twee degradaties lijkt het me een mission impossible om mensen te kunnen overtuigen op weer te komen kijken of eventueel een nieuw abo te nemen. Ik wacht nog efkes af voor een abo, er moet eerst nog wat kwaliteit bijkomen, zo een klote seizoen en een afsluiter zoals tegen La lou wens ik toch niet meer mee te maken. ik begrijp wel ergens de terughoudendheid van de supporters na de zovele tegenslagen, bij uitstek de laatste jaren. Ik heb dat ook goed genoeg ondervonden: nog nooit ging het zo stijl bergaf. Maar als we in de toekomst nog iets willen voorstellen, dan moeten de supporters nu OOK weer mee op de kar springen. Het zou toch echt wel heel erg spijtig zijn dat op het moment dat er eindelijk lijkt te komen waar we decennia lang (terecht) achter smeken, namelijk een capabele bestuursploeg die een gezonde club wil op een hoger niveau, dat net op dat moment onze allergrootste troef (ons volk, de fanatieke en hondstrouwe aanhang) gaat afhaken hé. Ik snap dat niemand van onze supporters graag hoort dat we het komende, maar allicht ook het seizoen daarop in 2e amateur uitkomen... maar dat betekent toch niet dat we niet ambitieus kunnen zijn? We starten vanaf "nul". Daar ontkom je niet aan. Maar momenteel worden wél krijtlijnen uitgetekend voor de toekomst, wordt er wél degelijk gewerkt, en wordt de club gezonder gemaakt. als we dit jaar zo goed mogelijk doen, en hopelijk een aantal spelers zien uitbloeien tot certitudes die het jaar daarop deel kunnen zijn van een sterkere kern, dan is dat toch ook al iets waard lijkt me. diegenen die aan "meespelen voor de titel" denken, zullen naar mijn inschatting écht wel bedrogen uitkomen. een kern met zo'n lage gemiddelde leeftijd met zo'n druk opzadelen is niet realistisch en is ook niet goed voor die spelers. Er is in het transferbeleid voor een profiel gekozen met een zeer degelijke opleiding, maar ze speelden lang niet allemaal als vaste waarde bij hun club, hebben al eens een of meerdere seizoenen minder gepresteerd of zijn al eens naast de ploeg beland. En je mag het draaien en keren zoals je wil: er is ook wel een reden waarom die jonge gasten vandaag niet meer bij die grote clubs zijn waar ze hun jeugdopleiding hebben gehad. We missen niet alleen gestalte, maar vooral ook ervaring. Dat is enorm belangrijk. Vorig jaar hebben onze youngsters (Geenens, ook Lievens) ook fouten gemaakt waardoor we punten verloren. Maar die kregen (ook wel logisch) meer krediet dan wanneer de ervaren rotten fouten maakten. Ook dit jaar moet een piepjonge ploeg de bakens verzetten, en daarom ben ik liever realistisch. Maar ik ben wél hoopvol voor de toekomst. Want zoals het ernaar uitziet gaan we ons met kerst of pasen eens geen zorgen moeten maken over de vraag of er nog een volgend seizoen komt en we eens niet cynisch gaan doen over de deurwaarders die wekelijks langskomen. En er zal doorheen het seizoen gescout worden zodat er volgend jaar gerichter en met visie kan getransfereerd worden... Al we nu een goed seizoen spelen (eerste kolom), zullen we misschien volgend jaar wél gewapend zijn om de top te spelen. Als Valckenier écht mee instapt, misschien komen er dan nog commerciële partners bij / terug... ze moeten ergens beginnen hé. de club moet weer de moeite waard worden om in te investeren, op welke manier dan ook, en als supporter kan je daartoe bijdragen, ook op verschillende manieren - door mee te werken aan een positief verhaal voor de club, het goede in de kijker te zetten - door zoveel mogelijk te komen kijken, hetzij als abonnee, hetzij door een dagticketjes te kopen - door verloren gelopen ex-supporters nog eens mee te pakken naar een match - door de positieve berichten van den Iendracht te liken en te sharen - door uw pinten IN het stadion te drinken, en niet ernaast - door al uw Pokemons in het PC stadion te komen vangen (ik heb gehoord dat er zeer zeldzame te vangen zijn tijdens de matchdagen aan de rand van het veld) enfin, aan iedereen de keus natuurlijk... Hier ben ik het volledig mee eens ![]() |
| 19 Jul 2016, 14:59 |
|
|
Vaste Waarde
zwawi schreef: Davy schreef: Hugo schreef: Allemaal goed en wel maar zonder enige ambitie na twee degradaties lijkt het me een mission impossible om mensen te kunnen overtuigen op weer te komen kijken of eventueel een nieuw abo te nemen. Ik wacht nog efkes af voor een abo, er moet eerst nog wat kwaliteit bijkomen, zo een klote seizoen en een afsluiter zoals tegen La lou wens ik toch niet meer mee te maken. ik begrijp wel ergens de terughoudendheid van de supporters na de zovele tegenslagen, bij uitstek de laatste jaren. Ik heb dat ook goed genoeg ondervonden: nog nooit ging het zo stijl bergaf. Maar als we in de toekomst nog iets willen voorstellen, dan moeten de supporters nu OOK weer mee op de kar springen. Het zou toch echt wel heel erg spijtig zijn dat op het moment dat er eindelijk lijkt te komen waar we decennia lang (terecht) achter smeken, namelijk een capabele bestuursploeg die een gezonde club wil op een hoger niveau, dat net op dat moment onze allergrootste troef (ons volk, de fanatieke en hondstrouwe aanhang) gaat afhaken hé. Ik snap dat niemand van onze supporters graag hoort dat we het komende, maar allicht ook het seizoen daarop in 2e amateur uitkomen... maar dat betekent toch niet dat we niet ambitieus kunnen zijn? We starten vanaf "nul". Daar ontkom je niet aan. Maar momenteel worden wél krijtlijnen uitgetekend voor de toekomst, wordt er wél degelijk gewerkt, en wordt de club gezonder gemaakt. als we dit jaar zo goed mogelijk doen, en hopelijk een aantal spelers zien uitbloeien tot certitudes die het jaar daarop deel kunnen zijn van een sterkere kern, dan is dat toch ook al iets waard lijkt me. diegenen die aan "meespelen voor de titel" denken, zullen naar mijn inschatting écht wel bedrogen uitkomen. een kern met zo'n lage gemiddelde leeftijd met zo'n druk opzadelen is niet realistisch en is ook niet goed voor die spelers. Er is in het transferbeleid voor een profiel gekozen met een zeer degelijke opleiding, maar ze speelden lang niet allemaal als vaste waarde bij hun club, hebben al eens een of meerdere seizoenen minder gepresteerd of zijn al eens naast de ploeg beland. En je mag het draaien en keren zoals je wil: er is ook wel een reden waarom die jonge gasten vandaag niet meer bij die grote clubs zijn waar ze hun jeugdopleiding hebben gehad. We missen niet alleen gestalte, maar vooral ook ervaring. Dat is enorm belangrijk. Vorig jaar hebben onze youngsters (Geenens, ook Lievens) ook fouten gemaakt waardoor we punten verloren. Maar die kregen (ook wel logisch) meer krediet dan wanneer de ervaren rotten fouten maakten. Ook dit jaar moet een piepjonge ploeg de bakens verzetten, en daarom ben ik liever realistisch. Maar ik ben wél hoopvol voor de toekomst. Want zoals het ernaar uitziet gaan we ons met kerst of pasen eens geen zorgen moeten maken over de vraag of er nog een volgend seizoen komt en we eens niet cynisch gaan doen over de deurwaarders die wekelijks langskomen. En er zal doorheen het seizoen gescout worden zodat er volgend jaar gerichter en met visie kan getransfereerd worden... Al we nu een goed seizoen spelen (eerste kolom), zullen we misschien volgend jaar wél gewapend zijn om de top te spelen. Als Valckenier écht mee instapt, misschien komen er dan nog commerciële partners bij / terug... ze moeten ergens beginnen hé. de club moet weer de moeite waard worden om in te investeren, op welke manier dan ook, en als supporter kan je daartoe bijdragen, ook op verschillende manieren - door mee te werken aan een positief verhaal voor de club, het goede in de kijker te zetten - door zoveel mogelijk te komen kijken, hetzij als abonnee, hetzij door een dagticketjes te kopen - door verloren gelopen ex-supporters nog eens mee te pakken naar een match - door de positieve berichten van den Iendracht te liken en te sharen - door uw pinten IN het stadion te drinken, en niet ernaast - door al uw Pokemons in het PC stadion te komen vangen (ik heb gehoord dat er zeer zeldzame te vangen zijn tijdens de matchdagen aan de rand van het veld) enfin, aan iedereen de keus natuurlijk... Hier ben ik het volledig mee eens ![]() Ik ook. Het is nu of nooit. We moeten het nieuwe bestuur steunen nu er licht in de tunnel komt. Eindelijk zijn er perspectieven voor onze geliefde club om uit de crisis te geraken. De supporters moeten de club massaal steunen door een abonnement te nemen. ![]() |
| 19 Jul 2016, 21:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
En dat van niemand binnen de club spreekt die ambitie uit is ook zever hé, op een sponsoravond doe je het absoluut en met nog geen klein beetje overdrijven erbij en plein public voor elke mogelijk camera. Als het u 3 weken nadien beter uit komt dan zou niemand die ambities uitgesproken hebben ?
Beetje consistent zijn hé still standing. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jul 2016, 22:11 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: En dat van niemand binnen de club spreekt die ambitie uit is ook zever hé, op een sponsoravond doe je het absoluut en met nog geen klein beetje overdrijven erbij en plein public voor elke mogelijk camera. Als het u 3 weken nadien beter uit komt dan zou niemand die ambities uitgesproken hebben ? Beetje consistent zijn hé still standing. om van de spelemansen nog maar te zwijgen. De enige die de titelambities niet ziet zitten is onzen Dirk. De ambities van het bestuur staan haaks op zijn ambities, lees er zijn interview maar op na. De enige die van een titel spraken was ons bestuur en spelers. Ik denk dat de supporters al met wat minder gaan content zijn. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Jul 2016, 22:18 |
|
| Pagina 261 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 259 260 261 262 263 … 515 Volgende |