|
|
| Pagina 264 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 262 263 264 265 266 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef: waly 2 schreef: nu nog een grote spits en we zijn vertrokken. Kwestie van gestalte mag er zeker wat bijkomen, Atheba 1m76 is ook weer ne kabouter voor een verdediger. Voor een back vind ik een kleinere gestalte eerder een voordeel... Pakweg Ringoot en Lievens waren groot maar aangezien flankaanvallers/middenvelders, die toch normaliter de rechtstreekse tegenstanders zijn van de backs, ook eerder vinnig, technisch en beweeglijk zijn, liever een soortgelijk type. Flankaanvallers hebben niet liever dan dat ze tegen dubbele meters de wei in mogen... Mbarki heeft er zijn transfer naar Lommel mee verdiend... |
| 09 Aug 2016, 12:51 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: Verdediger Jordan Atheba(22) heeft zopas een contract van één seizoen ondertekend bij Eendracht Aalst. De Belgische Ivoriaan is een jeugdproduct van Standard en was jarenlang een vaste waarde bij de jonge Rode Duivels aan de zijde van onder meer Praet, Malanda en Jordan Lukaku. In 2013 werd hij het hof gemaakt door Atletico Madrid maar Standard lag dwars. Een doorbraak bij de Rouches kwam er niet en Atheba trok in 2015 een half jaar naar de Cypriotische topklasser AEK Larnaca. Afgelopen seizoen trainde hij met de A-kern van Waasland-Beveren en speelde hij er met de beloften. Atheba wil zich bij Eendracht Aalst opnieuw in de kijker spelen om terug in het profvoetbal terecht te komen. Hij is een verdediger met offensieve impulsen die zowel kan ingezet worden op de rechtsachter als centraal in de defensie. Welkom Jordan! Was trouwens betrokken in het het dodelijke ongeval met Junior Malanda. Ook hij zat als passagier in dezelfde wagen. |
| 09 Aug 2016, 14:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
DT schreef: Hugo schreef: waly 2 schreef: nu nog een grote spits en we zijn vertrokken. Kwestie van gestalte mag er zeker wat bijkomen, Atheba 1m76 is ook weer ne kabouter voor een verdediger. Voor een back vind ik een kleinere gestalte eerder een voordeel... Pakweg Ringoot en Lievens waren groot maar aangezien flankaanvallers/middenvelders, die toch normaliter de rechtstreekse tegenstanders zijn van de backs, ook eerder vinnig, technisch en beweeglijk zijn, liever een soortgelijk type. Flankaanvallers hebben niet liever dan dat ze tegen dubbele meters de wei in mogen... Mbarki heeft er zijn transfer naar Lommel mee verdiend... Wel wat kort door den bocht natuurlijk. Mbarki had wel meer capaciteiten dan enkel maar spurtjes trekken met bal aan de voet. Ook nog altijd niet te begrijpen hoe wij deze speler niet kunnen opmerken hebben, speelde in onze achtertuin bij wijze van spreken. Hopelijk laat onze nieuwe opgerichte scoutingscel zo'n spelers niet te rap meer door de vingers glippen. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 09 Aug 2016, 14:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Tom_1919 schreef: DT schreef: Hugo schreef: Kwestie van gestalte mag er zeker wat bijkomen, Atheba 1m76 is ook weer ne kabouter voor een verdediger. Voor een back vind ik een kleinere gestalte eerder een voordeel... Pakweg Ringoot en Lievens waren groot maar aangezien flankaanvallers/middenvelders, die toch normaliter de rechtstreekse tegenstanders zijn van de backs, ook eerder vinnig, technisch en beweeglijk zijn, liever een soortgelijk type. Flankaanvallers hebben niet liever dan dat ze tegen dubbele meters de wei in mogen... Mbarki heeft er zijn transfer naar Lommel mee verdiend... Wel wat kort door den bocht natuurlijk. Mbarki had wel meer capaciteiten dan enkel maar spurtjes trekken met bal aan de voet. Ook nog altijd niet te begrijpen hoe wij deze speler niet kunnen opmerken hebben, speelde in onze achtertuin bij wijze van spreken. Hopelijk laat onze nieuwe opgerichte scoutingscel zo'n spelers niet te rap meer door de vingers glippen. Was dan ook bij wijze van spreken om het eerder punt betreffende de gestalte duidelijker te maken... En mits eenzelfde aanpak op Londerzeel als thuis had hij ook veel minder geschitterd maar goed... Wat spelers als Mbarki betreft: iemand opmerken is 1 ding, alle neuzen in dezelfde richting krijgen om die speler uiteindelijk ook aan te trekken is nog iets anders. Wordt bovendien altijd een afweging gemaakt van de verschillende factoren natuurlijk: input van de toenmalige trainer rond spelers/systeem, Mbarki zelf die een speler was uit provinciale die in het nationaal voetbal nog niks kon voorleggen terwijl je als club nog tussen tweede en derde hangt, op dat moment is De Man ook in de running die lovende kritieken krijgt als belofte bij Sporting Lokeren, terwijl er voor de flanken ook het geloof groeit in Jelle Geenens, je Niels Martin en Steve Bael nog lopen hebt die een contract hebben, enz. Soit, Londerzeel besluit Mbarki er wel bij te nemen om hun smalle kern te verbreden, zonder enige verwachting en het slaat mee... Als je consequent de beste spelers over het hoofd ziet in je achtertuin en die blijken keer op keer bij andere ploegen het mooie weer te maken, dan is het inderdaad een pijnlijke affaire... |
| 09 Aug 2016, 14:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
DT schreef: Tom_1919 schreef: DT schreef: Voor een back vind ik een kleinere gestalte eerder een voordeel... Pakweg Ringoot en Lievens waren groot maar aangezien flankaanvallers/middenvelders, die toch normaliter de rechtstreekse tegenstanders zijn van de backs, ook eerder vinnig, technisch en beweeglijk zijn, liever een soortgelijk type. Flankaanvallers hebben niet liever dan dat ze tegen dubbele meters de wei in mogen... Mbarki heeft er zijn transfer naar Lommel mee verdiend... Wel wat kort door den bocht natuurlijk. Mbarki had wel meer capaciteiten dan enkel maar spurtjes trekken met bal aan de voet. Ook nog altijd niet te begrijpen hoe wij deze speler niet kunnen opmerken hebben, speelde in onze achtertuin bij wijze van spreken. Hopelijk laat onze nieuwe opgerichte scoutingscel zo'n spelers niet te rap meer door de vingers glippen. Was dan ook bij wijze van spreken om het eerder punt betreffende de gestalte duidelijker te maken... En mits eenzelfde aanpak op Londerzeel als thuis had hij ook veel minder geschitterd maar goed... Wat spelers als Mbarki betreft: iemand opmerken is 1 ding, alle neuzen in dezelfde richting krijgen om die speler uiteindelijk ook aan te trekken is nog iets anders. Wordt bovendien altijd een afweging gemaakt van de verschillende factoren natuurlijk: input van de toenmalige trainer rond spelers/systeem, Mbarki zelf die een speler was uit provinciale die in het nationaal voetbal nog niks kon voorleggen terwijl je als club nog tussen tweede en derde hangt, op dat moment is De Man ook in de running die lovende kritieken krijgt als belofte bij Sporting Lokeren, terwijl er voor de flanken ook het geloof groeit in Jelle Geenens, je Niels Martin en Steve Bael nog lopen hebt die een contract hebben, enz. Soit, Londerzeel besluit Mbarki er wel bij te nemen om hun smalle kern te verbreden, zonder enige verwachting en het slaat mee... Als je consequent de beste spelers over het hoofd ziet in je achtertuin en die blijken keer op keer bij andere ploegen het mooie weer te maken, dan is het inderdaad een pijnlijke affaire... Zelfde aanpak dan thuis? Waarom gebeurde dit dan niet? Die jongen groeide week na week en tegen de winterstop kende iedereen M'Barki. Natuurlijk, als je zoals ons gaat spelen op Londerzeel is het logisch dat je met de billen bloot gaat. Wat een cadeau hebben wij die mannen daar gegeven. Ivm De Man, Niels Martin en Geenens kan ik volgen. Steve Bael is mij een ander geval... Trouwens de strategie die nu wordt toegepast op Aalst(werken met jonge talenten) hadden ze al moeten inzetten in de tijd dat we naar 2de gingen. Toen hadden we nog de kans om jonge talenten te koppelen aan ervaren spelers en rustig te laten ontwikkelen. Maar goed, das weer een ander verhaal. Hoopt niet elke ploeg in het nationaal (en zelfs provenciaal) voetbal om een witte raaf binnen te halen tijdens de transfers? Maar wat ik wel kan zeggen: de scouting bij ons staat/stond zeker niet op een niveau van de meeste modale 3de klassers. Hopelijk komt hier dit jaar heel wat verbetering in. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 10 Aug 2016, 8:07 |
|
|
Ancien
Tom_1919 schreef: Zelfde aanpak dan thuis? Waarom gebeurde dit dan niet? Die jongen groeide week na week en tegen de winterstop kende iedereen M'Barki. Natuurlijk, als je zoals ons gaat spelen op Londerzeel is het logisch dat je met de billen bloot gaat. Wat een cadeau hebben wij die mannen daar gegeven. Ivm De Man, Niels Martin en Geenens kan ik volgen. Steve Bael is mij een ander geval... Trouwens de strategie die nu wordt toegepast op Aalst(werken met jonge talenten) hadden ze al moeten inzetten in de tijd dat we naar 2de gingen. Toen hadden we nog de kans om jonge talenten te koppelen aan ervaren spelers en rustig te laten ontwikkelen. Maar goed, das weer een ander verhaal. Hoopt niet elke ploeg in het nationaal (en zelfs provenciaal) voetbal om een witte raaf binnen te halen tijdens de transfers? Maar wat ik wel kan zeggen: de scouting bij ons staat/stond zeker niet op een niveau van de meeste modale 3de klassers. Hopelijk komt hier dit jaar heel wat verbetering in. Terechte punten sowieso maar bovenstaande zijn uiteraard niet alleen voorbeelden van scouting, maar ook van tactiek en sportief beleid... In een ideale wereld is dat allemaal op elkaar afgestemd maar dat doe je helaas niet van vandaag op morgen... Zal dus stap voor stap moeten gebeuren... Ik vermeldde Steve Bael bijvoorbeeld niet toevallig: is net een voorbeeld hoe het geloof/visie van een trainer een invloed kan hebben op het sportief beleid... Ene jaar mag hij uitgeleend worden aan Zele, wordt in het tussenseizoen plots "zijn beste aanvaller" en gaat nu samen met die trainer een reeks hoger spelen... EA heeft trouwens het laatste jaar onder BVR in tweede die talentmodus gevolgd: Vandewalle, Gunst, De Cuyper, Cerimagic (wel later in het seizoen), Martin, Smet, Pietermaat kwamen allemaal van bij eersteklassers en werden aangevuld met een paar ervaren mannen zoals Filipovic, Di Gregorio, Glouftsis en Petrovic. Een seizoen later mochten de meeste beschikken van toptrainer CJ, degenen met de meeste mogelijkheden zelfs nog het eerst... En dat moet je vermijden als club... Grootste uitdaging voor de club rond het sportieve bestaat erin om vanuit de club zelf een sportief beleid uit te stippelen met een eigen identiteit waarin de trainer nog steeds een belangrijke rol te vervullen zal hebben maar niet de alzeggenschap in pacht zal hebben... Dat is in het verleden iets te veel gebeurd... Weet je wat vaak een goeie waardemeter is om zoiets af te toetsen: dat de trainer die komt nadat iemand is ontslagen of weggegaan heel vaak betere resultaten haalt met de kern die door zijn voorganger is samengesteld. Op dat moment wordt een trainer immers gevraagd om als "trainer" te fungeren en iets te maken van het materiaal dat er voor handen is... En dat zou in feite ook de grondslag moeten zijn in de tussenseizoenen: dat de club bepaalt wie er komt en dat de trainer daarmee zijn ding moet doen... Dat dit eveneens een werk van lange adem is, lijkt me duidelijk maar is voor de toekomst van een club sowieso het gezondste (tenminste als je daartoe de nodige expertise in huis hebt)... Beste voorbeeld is Kris Vander Haeghen: nooit geen betere transfers gedaan op sportief gebied denk ik na een troosteloos seizoen, maar kreeg ze helaas voor hem niet aan het voetballen... En die kern heeft dan weer de carrière van BVR kunnen (her)lanceren... |
| 10 Aug 2016, 8:39 |
|
|
Nationale Ploeg
do not mention BVR of ik ga hier weer gekielhaald worden
![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Aug 2016, 10:43 |
|
|
Freak
"Foute transfers kunnen we ons niet veroorloven"
Met Patrick Vanderpoorten heeft Eendracht Aalst de nieuwe sportief verantwoordelijke in eigen huis gevonden. De 50-jarige Ninovieter leerde het klappen van de zweep kennen bij Dilbeek Sport, FC Pepingen en Sporting Lokeren. Ons webteam had een gesprek met een heuse duivel-doet-al, want naast het sportieve staat hij ook aan het hoofd van de bovenbouw bij de jeugd en heeft hij nog een job naast het voetbal. Valt dat allemaal wel te combineren? "Mijn taak bij de club zal er vooral uit bestaan om te coördineren en te delegeren. Ik sta gelukkig niet alleen. Predrag Filipovic voor de scouting en Guy De Smet voor de jeugd zijn mannen waar je kan op rekenen, en ook met Luc Van Hauwermeiren zal ik in onderling overleg nauw blijven samenwerken." Jonge kern is bewuste keuze Vanderpoorten verdedigt het transferbeleid van zijn voorganger, Sven Jaecques. "Wie de oefenwedstrijden en de bekerwedstrijd gezien heeft, zal toch wel moeten toegeven dat onze nieuwe jonge snaken aardig kunnen voetballen. Ook de overgehevelde beloften laten zich gelden. Jordy De Koker stond toch maar mooi in de basis tegen Sibret. Ik stel ook vast dat we heel wat aanvallend geweld in de kern hebben. Ik hoor links en rechts dat er nog een kopbalsterke spits zou moeten bijkomen, maar ik denk dat we ons in eerste instantie moesten richten op een extra rechtsback. Die is er nu met de komst van Jordan Atheba waar coach Geeraerd zijn zegen voor gaf. Met Brian Marmitte, die terugkeert naar de oude stal, haalden we reeds een extra verdedigende middenvelder. Het is geen ervaren rot die onmiddellijk de ploeg kan dragen maar Brian is heel matuur en getalenteerd, en als we hem wat tijd gunnen, heeft hij absoluut het potentieel om een leidende rol op te nemen. We hebben er bewust voor gekozen om hongerige wolven aan te trekken, en geen ervaren spelers op hun retour." Gezondmaking en structuur Wat het aantrekken van een extra targetman betreft is Vanderpoorten duidelijk. "Dergelijke spelers zijn niet van de goedkoopste. We gaan geen zotte dingen doen. Onze prioriteiten zijn kristalhelder: de financiële gezondmaking verderzetten en extra-sportief een stevige structuur op poten zetten. Als morgen blijkt dat ons fris, begeesterend, aantrekkelijk en aanvallend voetbal 250 à 300 extra abonnementen oplevert, dan kunnen we één en ander in overweging nemen. Een stevige, kopbalsterke spits zou onze coach inderdaad meer tactische mogelijkheden aanreiken, bijvoorbeeld om een moeilijke match open te breken, maar hij moet passen in de huidige kern en daarin een meerwaarde bieden. Het plaatje moet volledig kloppen, het moet er 'boenk' op zijn, we kunnen het ons niet permitteren om een dure miskoop te doen." Attractief voetbal We polsten bij de sportief verantwoordelijke ook naar de doelstellingen. "We zouden een zorgeloos seizoen moeten kunnen spelen. Er wordt geen onnodige druk opgelegd en dat is goed. Ik hoor en lees wel dat sommige spelers zo snel mogelijk hogerop willen. Dat willen wij vanzelfsprekend op middellange termijn ook wel, dat ze het dan maar bewijzen op het veld. Maar dit seizoen mag alles maar moet niets, behalve attractief voetbal brengen zodat onze supporters terug met volle goesting naar het Pierre Cornelisstadion komen en na de wedstrijd met een positief gevoel huiswaarts kunnen. Ik ben trouwens van plan om twee- of driemaandelijks losse, informele overlegmomenten met de supporters te organiseren om de vinger aan de pols te houden.", aldus nog Patrick Vanderpoorten. We wensen Patrick veel plezier, succes en voldoening met zijn nieuwe functie. Iendracht veroit! fdh |
| 10 Aug 2016, 10:52 |
|
|
DT schreef: Tom_1919 schreef: Zelfde aanpak dan thuis? Waarom gebeurde dit dan niet? Die jongen groeide week na week en tegen de winterstop kende iedereen M'Barki. Natuurlijk, als je zoals ons gaat spelen op Londerzeel is het logisch dat je met de billen bloot gaat. Wat een cadeau hebben wij die mannen daar gegeven. Ivm De Man, Niels Martin en Geenens kan ik volgen. Steve Bael is mij een ander geval... Trouwens de strategie die nu wordt toegepast op Aalst(werken met jonge talenten) hadden ze al moeten inzetten in de tijd dat we naar 2de gingen. Toen hadden we nog de kans om jonge talenten te koppelen aan ervaren spelers en rustig te laten ontwikkelen. Maar goed, das weer een ander verhaal. Hoopt niet elke ploeg in het nationaal (en zelfs provenciaal) voetbal om een witte raaf binnen te halen tijdens de transfers? Maar wat ik wel kan zeggen: de scouting bij ons staat/stond zeker niet op een niveau van de meeste modale 3de klassers. Hopelijk komt hier dit jaar heel wat verbetering in. Terechte punten sowieso maar bovenstaande zijn uiteraard niet alleen voorbeelden van scouting, maar ook van tactiek en sportief beleid... In een ideale wereld is dat allemaal op elkaar afgestemd maar dat doe je helaas niet van vandaag op morgen... Zal dus stap voor stap moeten gebeuren... Ik vermeldde Steve Bael bijvoorbeeld niet toevallig: is net een voorbeeld hoe het geloof/visie van een trainer een invloed kan hebben op het sportief beleid... Ene jaar mag hij uitgeleend worden aan Zele, wordt in het tussenseizoen plots "zijn beste aanvaller" en gaat nu samen met die trainer een reeks hoger spelen... EA heeft trouwens het laatste jaar onder BVR in tweede die talentmodus gevolgd: Vandewalle, Gunst, De Cuyper, Cerimagic (wel later in het seizoen), Martin, Smet, Pietermaat kwamen allemaal van bij eersteklassers en werden aangevuld met een paar ervaren mannen zoals Filipovic, Di Gregorio, Glouftsis en Petrovic. Een seizoen later mochten de meeste beschikken van toptrainer CJ, degenen met de meeste mogelijkheden zelfs nog het eerst... En dat moet je vermijden als club... Grootste uitdaging voor de club rond het sportieve bestaat erin om vanuit de club zelf een sportief beleid uit te stippelen met een eigen identiteit waarin de trainer nog steeds een belangrijke rol te vervullen zal hebben maar niet de alzeggenschap in pacht zal hebben... Dat is in het verleden iets te veel gebeurd... Weet je wat vaak een goeie waardemeter is om zoiets af te toetsen: dat de trainer die komt nadat iemand is ontslagen of weggegaan heel vaak betere resultaten haalt met de kern die door zijn voorganger is samengesteld. Op dat moment wordt een trainer immers gevraagd om als "trainer" te fungeren en iets te maken van het materiaal dat er voor handen is... En dat zou in feite ook de grondslag moeten zijn in de tussenseizoenen: dat de club bepaalt wie er komt en dat de trainer daarmee zijn ding moet doen... Dat dit eveneens een werk van lange adem is, lijkt me duidelijk maar is voor de toekomst van een club sowieso het gezondste (tenminste als je daartoe de nodige expertise in huis hebt)... Beste voorbeeld is Kris Vander Haeghen: nooit geen betere transfers gedaan op sportief gebied denk ik na een troosteloos seizoen, maar kreeg ze helaas voor hem niet aan het voetballen... En die kern heeft dan weer de carrière van BVR kunnen (her)lanceren... Doelde initieel op M'Barki en dan gaan we inderdaad uitwijden naar tactiek en dergelijke. Over de periode van BVR en het toenmalige beleid kan ik ook een stukje reageren, maar dat gaaan we de forumgangers hier niet aandoen of ze kunnen straks een halve dag verlof nemen om alles te lezen. Bij deze telt of heeft het verleden geen invloed meer. Het is nu aan de nieuwe bestuursploeg om alles op punt te zetten(alhoewel er daar nog een paar niet echt op hun plaats zitten naar mijn gevoel) en heropstanding deel 43? wel tot slagen te brengen. Dat ze dit jaar nog een overgangsjaar hebben is ideaal, maar vanaf dan zal het er toch boenk moeten op zijn. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 10 Aug 2016, 12:55 |
|
|
Ancien
Tom_1919 schreef: Bij deze telt of heeft het verleden geen invloed meer. Het is nu aan de nieuwe bestuursploeg om alles op punt te zetten(alhoewel er daar nog een paar niet echt op hun plaats zitten naar mijn gevoel) en heropstanding deel 43? wel tot slagen te brengen. Dat ze dit jaar nog een overgangsjaar hebben is ideaal, maar vanaf dan zal het er toch boenk moeten op zijn. Yep, volg ik volledig. |
| 10 Aug 2016, 13:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bahnou Diarra naar Aalst.
De 22 jarige aanvallende middenvelder speelde eerder bij Anderlecht en NEC. Hij kan als offensieve flankspeler of als spelverdeler uitkomen. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Aug 2016, 5:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
DavidSeal schreef: Bahnou Diarra naar Aalst. De 22 jarige aanvallende middenvelder speelde eerder bij Anderlecht en NEC. Hij kan als offensieve flankspeler of als spelverdeler uitkomen. http://www.transfermarkt.nl/bahnou-seyd ... ler/168172 1,75 m , ze doen het erom zeker ? |
| 25 Aug 2016, 6:52 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: Bahnou Diarra naar Aalst. De 22 jarige aanvallende middenvelder speelde eerder bij Anderlecht en NEC. Hij kan als offensieve flankspeler of als spelverdeler uitkomen. Hij was aanwezig op Grimbergen, ik vroeg me al af wanneer het bekend gemaakt zou worden! ![]() |
| 25 Aug 2016, 8:33 |
|
|
Ancien
witteken schreef: DavidSeal schreef: Bahnou Diarra naar Aalst. De 22 jarige aanvallende middenvelder speelde eerder bij Anderlecht en NEC. Hij kan als offensieve flankspeler of als spelverdeler uitkomen. http://www.transfermarkt.nl/bahnou-seyd ... ler/168172 1,75 m , ze doen het erom zeker ?Belachelijk, we hebben nu 9 middenvelders waarvoor is dat goed, de grote targetspits die we nodig hebben vooraan is blijkbaar geen must. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Aug 2016, 8:38 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: witteken schreef: DavidSeal schreef: Bahnou Diarra naar Aalst. De 22 jarige aanvallende middenvelder speelde eerder bij Anderlecht en NEC. Hij kan als offensieve flankspeler of als spelverdeler uitkomen. http://www.transfermarkt.nl/bahnou-seyd ... ler/168172 1,75 m , ze doen het erom zeker ?Belachelijk, we hebben nu 9 middenvelders waarvoor is dat goed, de grote targetspits die we nodig hebben vooraan is blijkbaar geen must. ![]() Targetspits, inderdaad, maar budget? De verdediging loopt ook verre van goed, maar nen extra verdediger met gestalte aantrekken is blijkbaar geen prioriteit. Als ons genie van een trainer nu nog op het lumineuze idee komt om De Man naar achteren te schuiven (omdat hij teveel middenvelders heeft) is 't volledig om zeep... ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 25 Aug 2016, 8:58 |
|
| Pagina 264 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 262 263 264 265 266 … 515 Volgende |