|
|
| Pagina 265 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 263 264 265 266 267 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Timoilsjt schreef: Hugo schreef: witteken schreef: Belachelijk, we hebben nu 9 middenvelders waarvoor is dat goed, de grote targetspits die we nodig hebben vooraan is blijkbaar geen must. ![]() Targetspits, inderdaad, maar budget? De verdediging loopt ook verre van goed, maar nen extra verdediger met gestalte aantrekken is blijkbaar geen prioriteit. Als ons genie van een trainer nu nog op het lumineuze idee komt om De Man naar achteren te schuiven (omdat hij teveel middenvelders heeft) is 't volledig om zeep... ![]() Die extra middenvelders komen ook niet gratis spelen hoor, als je een hoofdrol wil spelen is het aangewezen om hun geld aan iets noodzakelijker te besteden dan aan de zoveelste middenvelder die al in lang niet meer op een deftig niveau gespeeld heeft. Blijkbaar zijn ze weer de oude weg op wat de transfers betreft.. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Aug 2016, 9:13 |
|
|
Freak
volgens hnb willen ze julien weynants van rac waregem als diepe spits.
|
| 25 Aug 2016, 9:42 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: volgens hnb willen ze julien weynants van rac waregem als diepe spits. Geen enkele van die spelers heeft bij mij zondag een diepe indruk nagelaten, dus hoop dat het een fabeltje is. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 25 Aug 2016, 9:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Diarra al een jaar weg bij NEC en zonder ploeg blijkbaar. Trainde vorig jaar mee bij het tweede van Anderlecht
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk |
| 25 Aug 2016, 10:42 |
|
|
toevallige voorbijganger
Hugo schreef: Timoilsjt schreef: Hugo schreef: Belachelijk, we hebben nu 9 middenvelders waarvoor is dat goed, de grote targetspits die we nodig hebben vooraan is blijkbaar geen must. ![]() Targetspits, inderdaad, maar budget? De verdediging loopt ook verre van goed, maar nen extra verdediger met gestalte aantrekken is blijkbaar geen prioriteit. Als ons genie van een trainer nu nog op het lumineuze idee komt om De Man naar achteren te schuiven (omdat hij teveel middenvelders heeft) is 't volledig om zeep... ![]() Die extra middenvelders komen ook niet gratis spelen hoor, als je een hoofdrol wil spelen is het aangewezen om hun geld aan iets noodzakelijker te besteden dan aan de zoveelste middenvelder die al in lang niet meer op een deftig niveau gespeeld heeft. Blijkbaar zijn ze weer de oude weg op wat de transfers betreft.. ![]() Diarra heeft een prestatiegericht contract... Gelukkig "zijn we EA" want voor dat geld zou hij zelfs niet bij Grimbergen willen spelen ![]() |
| 25 Aug 2016, 10:53 |
|
|
toevallige voorbijganger
iendrachter schreef: waly 2 schreef: volgens hnb willen ze julien weynants van rac waregem als diepe spits. Ik hoop dat dit om te lachen is? Is wel een targetspits die een bal kan bijhouden maar wat ik daar zondag van gezien heb was toch zeker niet goed genoeg, stond wel in een zeer zwakke ploeg ook natuurlijk. Als ze hem op basis van de match tegen ons willen binnenhalen dan zit onze scouting met ne serieuze zonneslag denk ik .Klopt niet, de spits die "op komst" is is geen Belg. |
| 25 Aug 2016, 10:54 |
|
|
forumlegende
CoachR schreef: iendrachter schreef: waly 2 schreef: volgens hnb willen ze julien weynants van rac waregem als diepe spits. Ik hoop dat dit om te lachen is? Is wel een targetspits die een bal kan bijhouden maar wat ik daar zondag van gezien heb was toch zeker niet goed genoeg, stond wel in een zeer zwakke ploeg ook natuurlijk. Als ze hem op basis van de match tegen ons willen binnenhalen dan zit onze scouting met ne serieuze zonneslag denk ik .Klopt niet, de spits die "op komst" is is geen Belg. Heb je nog tips? |
| 25 Aug 2016, 11:01 |
|
|
forumlegende
CoachR schreef: iendrachter schreef: waly 2 schreef: volgens hnb willen ze julien weynants van rac waregem als diepe spits. Ik hoop dat dit om te lachen is? Is wel een targetspits die een bal kan bijhouden maar wat ik daar zondag van gezien heb was toch zeker niet goed genoeg, stond wel in een zeer zwakke ploeg ook natuurlijk. Als ze hem op basis van de match tegen ons willen binnenhalen dan zit onze scouting met ne serieuze zonneslag denk ik .Klopt niet, de spits die "op komst" is is geen Belg. Weynants is ook geen Belg hé! |
| 25 Aug 2016, 11:07 |
|
|
forumlegende
CoachR schreef: Hugo schreef: Timoilsjt schreef: Targetspits, inderdaad, maar budget? De verdediging loopt ook verre van goed, maar nen extra verdediger met gestalte aantrekken is blijkbaar geen prioriteit. Als ons genie van een trainer nu nog op het lumineuze idee komt om De Man naar achteren te schuiven (omdat hij teveel middenvelders heeft) is 't volledig om zeep... ![]() Die extra middenvelders komen ook niet gratis spelen hoor, als je een hoofdrol wil spelen is het aangewezen om hun geld aan iets noodzakelijker te besteden dan aan de zoveelste middenvelder die al in lang niet meer op een deftig niveau gespeeld heeft. Blijkbaar zijn ze weer de oude weg op wat de transfers betreft.. ![]() Diarra heeft een prestatiegericht contract... Gelukkig "zijn we EA" want voor dat geld zou hij zelfs niet bij Grimbergen willen spelen ![]() allez het is weer ene die gratis komt spelen. Top! de enige positie die ze nog moeten invullen was een grote spits, en ze nemen twee middenvelders. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 25 Aug 2016, 11:15 |
|
|
toevallige voorbijganger
Jean schreef: CoachR schreef: iendrachter schreef: Ik hoop dat dit om te lachen is? Is wel een targetspits die een bal kan bijhouden maar wat ik daar zondag van gezien heb was toch zeker niet goed genoeg, stond wel in een zeer zwakke ploeg ook natuurlijk. Als ze hem op basis van de match tegen ons willen binnenhalen dan zit onze scouting met ne serieuze zonneslag denk ik .Klopt niet, de spits die "op komst" is is geen Belg. Weynants is ook geen Belg hé! Toch wel PLAYER DATA MailTwitterFacebook Date of birth: Nov 6, 1984 Age: 31 Nationality: Belgium Position: Striker Current club: KRC Waregem In the team since: Jul 1, 2015 Contract until: - |
| 25 Aug 2016, 11:28 |
|
|
forumlegende
CoachR schreef: Jean schreef: CoachR schreef: Klopt niet, de spits die "op komst" is is geen Belg. Weynants is ook geen Belg hé! Toch wel PLAYER DATA MailTwitterFacebook Date of birth: Nov 6, 1984 Age: 31 Nationality: Belgium Position: Striker Current club: KRC Waregem In the team since: Jul 1, 2015 Contract until: - Je hebt gelijk, ik dacht dat hij Fransman was! Nu nog een goeie tip over de nieuwe spits... ![]() |
| 25 Aug 2016, 11:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Jean schreef: CoachR schreef: Jean schreef: Weynants is ook geen Belg hé! Toch wel PLAYER DATA MailTwitterFacebook Date of birth: Nov 6, 1984 Age: 31 Nationality: Belgium Position: Striker Current club: KRC Waregem In the team since: Jul 1, 2015 Contract until: - Je hebt gelijk, ik dacht dat hij Fransman was! Nu nog een goeie tip over de nieuwe spits... ![]() Een ex-international, lang met ex-miss Belgie samengeweest, heeft voetballende broer, en ook prestatiegericht contract ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Aug 2016, 11:36 |
|
|
toevallige voorbijganger
DavidSeal schreef: Jean schreef: CoachR schreef: Toch wel PLAYER DATA MailTwitterFacebook Date of birth: Nov 6, 1984 Age: 31 Nationality: Belgium Position: Striker Current club: KRC Waregem In the team since: Jul 1, 2015 Contract until: - Je hebt gelijk, ik dacht dat hij Fransman was! Nu nog een goeie tip over de nieuwe spits... ![]() Een ex-international, lang met ex-miss Belgie samengeweest, heeft voetballende broer, en ook prestatiegericht contract ![]() Hahaha, nee... Is wel ook een jonge kerel waar we zeer veel plezier aan zullen beleven. Zeer gegeerd bij OHL, maar omwille dat hij geen burger is uit een EU-land moeten ze hem veel te veel betalen (lees loon en inschrijving = een kleine 400k en dat heeft Leuven niet meer). Bij ons zou hij dan geen profcontract krijgen en wordt hij dus wel betaalbaar omdat al die kosten daar dan niet onder vallen... |
| 25 Aug 2016, 11:44 |
|
|
forumlegende
CoachR schreef: DavidSeal schreef: Jean schreef: Je hebt gelijk, ik dacht dat hij Fransman was! Nu nog een goeie tip over de nieuwe spits... ![]() Een ex-international, lang met ex-miss Belgie samengeweest, heeft voetballende broer, en ook prestatiegericht contract ![]() Hahaha, nee... Is wel ook een jonge kerel waar we zeer veel plezier aan zullen beleven. Zeer gegeerd bij OHL, maar omwille dat hij geen burger is uit een EU-land moeten ze hem veel te veel betalen (lees loon en inschrijving = een kleine 400k en dat heeft Leuven niet meer). Bij ons zou hij dan geen profcontract krijgen en wordt hij dus wel betaalbaar omdat al die kosten daar dan niet onder vallen... Dat komt hopelijk voor de start van de competitie in orde!?!? |
| 25 Aug 2016, 12:20 |
|
|
toevallige voorbijganger
Jean schreef: CoachR schreef: DavidSeal schreef: Een ex-international, lang met ex-miss Belgie samengeweest, heeft voetballende broer, en ook prestatiegericht contract ![]() Hahaha, nee... Is wel ook een jonge kerel waar we zeer veel plezier aan zullen beleven. Zeer gegeerd bij OHL, maar omwille dat hij geen burger is uit een EU-land moeten ze hem veel te veel betalen (lees loon en inschrijving = een kleine 400k en dat heeft Leuven niet meer). Bij ons zou hij dan geen profcontract krijgen en wordt hij dus wel betaalbaar omdat al die kosten daar dan niet onder vallen... Dat komt hopelijk voor de start van de competitie in orde!?!? Dat weet ik niet... Alleszins mogen we onze pollekes kussen met het werk van Sven Jaecques en ook met de spelers die Patrick Van der Poorten nog gebracht heeft (Marmitte -> al sinds het begin bij de uitblinkers, Atheba, Diarra -> is een klassespeler hoor, geweldige infiltraties zonder bal!). Oké ja, het zijn vrij veel dezelfde types maar dat wil dan ook zeggen dat we uit gaan van eigen sterkte en proberen eenzelfde soort voetbal te brengen doorheen het seizoen en niet zoals vorig seizoen constant gaan veranderen van 4-5-1 naar 4-4-2 en dan weer 3-4-3 om dan weer te eindigen met een aanvallende 4-3-3... Ik denk niet dat we onder LVH ooit zo'n spelers zouden (kunnen) gehaald hebben! In mijn ogen hebben we geen targetspits nodig, je hebt 3 snelle/bewegelijke spelers vooraan (De Rock, Baras, Yala Lusala + Mitu, De Man en de spits waarvan ik zijn naam niet ga schrijven als back-up's) + Diarra met z'n infiltraties + Van Tricht die meestal toch ook rondom de baklijn te vinden is als hij de bal niet heeft. Dat soort bewegingsvoetbal met spelers die van overal komen zal (veel) ploegen genoeg in de problemen brengen. Ik zou ervan verschieten als we op het hele seizoen 5 wedstrijden eindigen zonder een doelpunt te maken... Een centrale verdediger hoeft voor mij ook niet aangezien je Falko centraal kan zetten en Atheba dan rechts of Bjorn Schoukens (zeker niet vergeten! zal dit jaar wat minuten maken hoor). Vergeet ook niet dat nog spelers halen gelijk is aan betalen... en of je nu een prestatiegericht contract geeft of niet als we een goed seizoen draaien kosten die mannen ook geld hoor! Net daarom heet het ook eenmaal een prestatiegericht contract hé ![]() We willen nu allemaal dat onze jeugd ook een kans krijgt. Ga eens kijken naar de beloften, dat zijn stuk voor stuk ge-wel-di-ge spelers! Ze hebben vorige week nog de beloften van Beerschot een pak rammel gegeven, en dat is nu ook geen onaardige ploeg hé. Nog meer spelers halen staat gelijk aan dat we hun blokkeren, dus is voor mij een kern van 23 genoeg. |
| 25 Aug 2016, 13:13 |
|
| Pagina 265 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 263 264 265 266 267 … 515 Volgende |