|
|
| Pagina 267 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 265 266 267 268 269 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Over Camara is er niet zo heel veel terug te vinden tenzij:
- Centrumspits met gevoel voor doelpunten - Nationale ploeg junioren van Guinee, (West-Afrika) - Speelde kampioen met topklasser in Guinee. (12 doelpunten, medetopscorer in zijn land) - Franstalig - 19 jaar oud - Opleiding: OHL, kent dus belgisch voetbal - karakter: zeer ambitieus,(niet in de club te houden als hij supergoed speelt); moedig, agressiviteit in het spel, grote toewijding en heeft de geest van de winnaar. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Aug 2016, 14:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Zou vorig jaar ook bij union getest hebben.
http://www.rusg.be/fr/la-revue-de-press ... tch-amical http://www.rusg.be/fr/les-matches/1725- ... 7-standard _________________
|
| 30 Aug 2016, 14:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
pattaboem schreef: We hoeven niet persé ongerust te zijn over deze transfert. De Guineese wetgeving is helemaal anders dan de Belgische. Begrijpen natuurlijk de tegenkanting en terleurstelling in Guinee. Als alles inorde is met UEFA/KBVB , is er geen vuiltje aan de lucht. Ik neem aan dat ons huidig bestuur geen domme fouten zal maken en alles zeer nauwkeurig zal nachecken. Euh, de transferrichtlijnen vallen ook onder FIFA reglementen hoor. Spreek mij zeker niet uit over deze specifieke zaak, maar wat je nu vertelt dat dat ginder met Guinee allemaal van geen tel hoeft te zijn omdat dat ver in den Afrique ligt, lijkt mij toch zeer kort door de bocht. De 80's zijn gepasseerd hoor Toevallig vorige week trouwens ergens reportage gezien waarin de voorzitter van de afrikaanse bond (tegenhander UEFA) sprak, en sla mij nu dood (ik vind het niet weer trouwens) maar ik dacht dat het ene uit Guinee was. _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Aug 2016, 15:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bram schreef: pattaboem schreef: We hoeven niet persé ongerust te zijn over deze transfert. De Guineese wetgeving is helemaal anders dan de Belgische. Begrijpen natuurlijk de tegenkanting en terleurstelling in Guinee. Als alles inorde is met UEFA/KBVB , is er geen vuiltje aan de lucht. Ik neem aan dat ons huidig bestuur geen domme fouten zal maken en alles zeer nauwkeurig zal nachecken. Euh, de transferrichtlijnen vallen ook onder FIFA reglementen hoor. Spreek mij zeker niet uit over deze specifieke zaak, maar wat je nu vertelt dat dat ginder met Guinee allemaal van geen tel hoeft te zijn omdat dat ver in den Afrique ligt, lijkt mij toch zeer kort door de bocht. De 80's zijn gepasseerd hoor Toevallig vorige week trouwens ergens reportage gezien waarin de voorzitter van de afrikaanse bond (tegenhander UEFA) sprak, en sla mij nu dood (ik vind het niet weer trouwens) maar ik dacht dat het ene uit Guinee was. -- Ok hadden we nog ons oude bestuur gehad, dan zou ik ook zeer ongerust geweest zijn. Maar met onze nieuwe bewindsploeg zal het allemaal veel secuurder verlopen. Ik heb er gewoon vertrouwen in, dat ze goed weten wat ze doen, en qua transferts realiseren. (of de papperassen allemaal inorde zijn) . Ze zullen ook al eens hun oor te luisteren hebben gelegd bij OHL en bij UNION neem ik aan. Van al wat ik technisch gehoord en gelezen over Camara, zou dit naar mijn mening, geen slechte aanwinst zijn voor tweede amateurreeks; bovendien heeft deze speler nog progressiemogelijkheden, gelet op zijn jonge leeftijd. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Aug 2016, 20:07 |
|
|
forumlegende
pattaboem schreef: We hoeven niet persé ongerust te zijn over deze transfert. De Guineese wetgeving is helemaal anders dan de Belgische. Begrijpen natuurlijk de tegenkanting en terleurstelling in Guinee. Als alles inorde is met UEFA/KBVB , is er geen vuiltje aan de lucht. Ik neem aan dat ons huidig bestuur geen domme fouten zal maken en alles zeer nauwkeurig zal nachecken. wat is er dan precies verschillend? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 30 Aug 2016, 20:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik heb voor alle duidelijkheid niet gezegd dat er problemen -zullen- zijn bij die transfer hé
_________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Aug 2016, 20:41 |
|
|
Freak
– Le Horoya Athletic Club de Matam actuellement en stage de préparation physique à Al Jadida, au Maroc, pour deux semaines, vient de passer au dégraissage en remerciant vingt et un joueurs de son ancien effectif.
Si la plupart de ses joueurs remerciés avaient montré des performances insatisfaisantes la saison dernière à l’image de Camara Mohamed « Yali Yali », d’autres revenaient de blessure comme Moussa Demi Keita « Kennedy » (blessé au tibia péroné) ou Naby Laye Keita « Balotelli » (blessé au talon d’Achille) et certains par contre étaient au cœur même de la victoire finale du Club pour le titre de championnat LNM 2014/2015 tel que : Sékou Amadou Camara « Trézéguet» qui a terminé 2e meilleur buteur du championnat LNM 2014/2015 avec 12 réalisations. Voici la liste de ces 21 joueurs remerciés dont plusieurs étaient déjà les pièces maîtresses du coach Lappé Trappattoni : 1) Sékou Amadou Camara « Trezégue » 2) Paul Kéba Koulibaly 3) Abdoulaye Camara “Kinkanbo” 4) Balla Camara 5) Almamy Traoré 6) Jules Lakpa 7) Aboubacar Camara « Galle » 8) Abdoulaye Soumah « Abdala » 9) Mohamed Camara « Yali Yali » 10) kerfala Kouyaté « Jojo » 11) Aboubacar Fofana « Fiston » 12) Bafodé Sylla « Babou » 13) Moussa Keita « Demi » 14) Ibrahima sory Sylla « köta » 15) Bangalia Camara 16) Alpha kalidou Diallo « Placenté » 17) Aly Badara Soumah « Figo » 18) Jean Noel Lingaly 19) Ben Oumar Barry 20) Ousmane Barry « Babou » 21) Naby Laye Keita «Balotely » Tout de même, ce dégraissage peut bien profiter à certains petits clubs qui ne pouvaient pas s’offrir ce luxe. Le malheur des uns peut bien faire le bonheur des autres. Car, la plupart de ses joueurs espèrent bien rebondir dans d’autres clubs de LNM. Le Horoya AC ne risquera t-il pas de jouer contre le club des revanchards ? Dossier à suivre ! |
| 30 Aug 2016, 20:45 |
|
|
El Corredor (Light) schreef: pattaboem schreef: We hoeven niet persé ongerust te zijn over deze transfert. De Guineese wetgeving is helemaal anders dan de Belgische. Begrijpen natuurlijk de tegenkanting en terleurstelling in Guinee. Als alles inorde is met UEFA/KBVB , is er geen vuiltje aan de lucht. Ik neem aan dat ons huidig bestuur geen domme fouten zal maken en alles zeer nauwkeurig zal nachecken. wat is er dan precies verschillend? -- Gerechtelijke onderzoeken en procedures naar mogeijke frauduleuse praktijken gepleegd door managers, zullen daar ook iets anders geinterpreteerd worden in Guinee, dan bij ons.... De Belgische wetgeving en procedures zijn ook al verschillend tegenover onze eigen buurlanden, .... laat staan in Afrika.... Het connectie hebben met machtshebbers speelt daar een veel grotere rol...In feite zal men proberen om de managers (gerechtelijk) te treffen, of juist niet. Afhankelijk van wie aan het langste eind trekt en meest invloed heeft (of zwijgt voor de premie die onder tafel is doorgeven). Maar als alles inorde is met FIFA vrees ik niet voor de sportieve gevolgen. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie Laatst gewijzigd door pattaboem op 31 Aug 2016, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 31 Aug 2016, 10:29 |
|
|
Bram schreef: Ik heb voor alle duidelijkheid niet gezegd dat er problemen -zullen- zijn bij die transfer hé --- Dat is niet gezegd, maar ik begrijp inderdaad de waakzaamheid die hier wel nodig is. Op dat vlak heb ik veel meer vertrouwen in het huidig bestuur dan in het vorige hoor.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 31 Aug 2016, 10:33 |
|
|
Freak
Sékou Amadou Camara heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor komend seizoen bij Eendracht Aalst. De Guinese targetspits, die vrijdag 19 wordt, heeft ook al een eerste keer meegetraind. In het seizoen 2014-15 had de jonge Camara met 12 doelpunten een groot aandeel in de dertiende landstitel van zijn club Athlétique Club Horoya. Het leverde hem de bijnaam Trezeguet op in zijn thuisland. Er kwam interesse uit België en Sékou verliet in de loop van vorig seizoen Guinea om te gaan meetrainen met Union en OHL. De Leuvenaars zijn overtuigd van zijn talent maar haken af om het flinke bedrag dat ze moeten ophoesten om Camara een profcontract te geven. Bij 'den Iendracht' tekende hij een amateurcontract. Sportief verantwoordelijke Patrick Vanderpoorten toonde zich erg opgetogen met de komst van de talentvolle Guineeër. Welkom Sékou Camara!
|
| 31 Aug 2016, 10:34 |
|
|
forumlegende
Spreken we hier over een grote spits?
_________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 31 Aug 2016, 10:50 |
|
|
waly 2 schreef: Sékou Amadou Camara heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor komend seizoen bij Eendracht Aalst. De Guinese targetspits, die vrijdag 19 wordt, heeft ook al een eerste keer meegetraind. In het seizoen 2014-15 had de jonge Camara met 12 doelpunten een groot aandeel in de dertiende landstitel van zijn club Athlétique Club Horoya. Het leverde hem de bijnaam Trezeguet op in zijn thuisland. Er kwam interesse uit België en Sékou verliet in de loop van vorig seizoen Guinea om te gaan meetrainen met Union en OHL. De Leuvenaars zijn overtuigd van zijn talent maar haken af om het flinke bedrag dat ze moeten ophoesten om Camara een profcontract te geven. Bij 'den Iendracht' tekende hij een amateurcontract. Sportief verantwoordelijke Patrick Vanderpoorten toonde zich erg opgetogen met de komst van de talentvolle Guineeër. Welkom Sékou Camara! -- Ik ben verheugd over deze transfert. En heb een voorgevoel, dat we veel plezier gaan beleven aan deze belofte. Jammer (maar te verwachten was...) dat hij slechts voor 1 jaar heeft getekend. Als hij echt zo goed is, als alle prognoses hem voorstellen, zullen wij hem wellicht snel en na een jaar, kwijt zijn aan de profliga. Aan Camara om nu te bevestigen...(en mee te werken aan de promotie) Laten wij hem verder scanderen met "Trezeguet", dat zal hem extra stimuleren ! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 31 Aug 2016, 10:57 |
|
|
Iemand een idee vanaf wanneer Camara speelgerecht is ?
_________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 31 Aug 2016, 11:04 |
|
|
Timoilsjt schreef: Spreken we hier over een grote spits? --- Nog nergens kunnen vernemen hoe groot die speler wel is. Gestalte is inderdaad belangrijk voor kopbalduels. Maar als hij technisch zo vaardig is, dat hij doelpunten "ruikt" moet het voor mij geen "grote spits" zijn. Remember... Salvador... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 31 Aug 2016, 11:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
pattaboem schreef: waly 2 schreef: Sékou Amadou Camara heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor komend seizoen bij Eendracht Aalst. De Guinese targetspits, die vrijdag 19 wordt, heeft ook al een eerste keer meegetraind. In het seizoen 2014-15 had de jonge Camara met 12 doelpunten een groot aandeel in de dertiende landstitel van zijn club Athlétique Club Horoya. Het leverde hem de bijnaam Trezeguet op in zijn thuisland. Er kwam interesse uit België en Sékou verliet in de loop van vorig seizoen Guinea om te gaan meetrainen met Union en OHL. De Leuvenaars zijn overtuigd van zijn talent maar haken af om het flinke bedrag dat ze moeten ophoesten om Camara een profcontract te geven. Bij 'den Iendracht' tekende hij een amateurcontract. Sportief verantwoordelijke Patrick Vanderpoorten toonde zich erg opgetogen met de komst van de talentvolle Guineeër. Welkom Sékou Camara! -- Ik ben verheugd over deze transfert. En heb een voorgevoel, dat we veel plezier gaan beleven aan deze belofte. Jammer (maar te verwachten was...) dat hij slechts voor 1 jaar heeft getekend. Als hij echt zo goed is, als alle prognoses hem voorstellen, zullen wij hem wellicht snel en na een jaar, kwijt zijn aan de profliga. Aan Camara om nu te bevestigen...(en mee te werken aan de promotie) Laten wij hem verder scanderen met "Trezeguet", dat zal hem extra stimuleren ! En als het een dikke flop blijkt hebben we chance dat hij maar voor één jaar tekent... Misschien toch best bij dergelijke buitenlandse "beloftes" ... |
| 31 Aug 2016, 14:43 |
|
| Pagina 267 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 265 266 267 268 269 … 515 Volgende |