|
|
| Pagina 268 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 266 267 268 269 270 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jeroen schreef: pattaboem schreef: waly 2 schreef: Sékou Amadou Camara heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor komend seizoen bij Eendracht Aalst. De Guinese targetspits, die vrijdag 19 wordt, heeft ook al een eerste keer meegetraind. In het seizoen 2014-15 had de jonge Camara met 12 doelpunten een groot aandeel in de dertiende landstitel van zijn club Athlétique Club Horoya. Het leverde hem de bijnaam Trezeguet op in zijn thuisland. Er kwam interesse uit België en Sékou verliet in de loop van vorig seizoen Guinea om te gaan meetrainen met Union en OHL. De Leuvenaars zijn overtuigd van zijn talent maar haken af om het flinke bedrag dat ze moeten ophoesten om Camara een profcontract te geven. Bij 'den Iendracht' tekende hij een amateurcontract. Sportief verantwoordelijke Patrick Vanderpoorten toonde zich erg opgetogen met de komst van de talentvolle Guineeër. Welkom Sékou Camara! -- Ik ben verheugd over deze transfert. En heb een voorgevoel, dat we veel plezier gaan beleven aan deze belofte. Jammer (maar te verwachten was...) dat hij slechts voor 1 jaar heeft getekend. Als hij echt zo goed is, als alle prognoses hem voorstellen, zullen wij hem wellicht snel en na een jaar, kwijt zijn aan de profliga. Aan Camara om nu te bevestigen...(en mee te werken aan de promotie) Laten wij hem verder scanderen met "Trezeguet", dat zal hem extra stimuleren ! En als het een dikke flop blijkt hebben we chance dat hij maar voor één jaar tekent... Misschien toch best bij dergelijke buitenlandse "beloftes" ... idd. we moeten hem nog de eerste minuten zien spelen. we zullen het wel zien op het veld zeker.... ik neem aan dat hiermee de kern nu helemaal af is. het blijft echter lastig om in te schatten hoe deze ploeg het er zal vanaf brengen tegen onze concurrenten. we zullen zodag al ietske meer weten... dan is de speeltijd echt voorbij. |
| 31 Aug 2016, 14:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: pattaboem schreef: waly 2 schreef: Sékou Amadou Camara heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor komend seizoen bij Eendracht Aalst. De Guinese targetspits, die vrijdag 19 wordt, heeft ook al een eerste keer meegetraind. In het seizoen 2014-15 had de jonge Camara met 12 doelpunten een groot aandeel in de dertiende landstitel van zijn club Athlétique Club Horoya. Het leverde hem de bijnaam Trezeguet op in zijn thuisland. Er kwam interesse uit België en Sékou verliet in de loop van vorig seizoen Guinea om te gaan meetrainen met Union en OHL. De Leuvenaars zijn overtuigd van zijn talent maar haken af om het flinke bedrag dat ze moeten ophoesten om Camara een profcontract te geven. Bij 'den Iendracht' tekende hij een amateurcontract. Sportief verantwoordelijke Patrick Vanderpoorten toonde zich erg opgetogen met de komst van de talentvolle Guineeër. Welkom Sékou Camara! -- Ik ben verheugd over deze transfert. En heb een voorgevoel, dat we veel plezier gaan beleven aan deze belofte. Jammer (maar te verwachten was...) dat hij slechts voor 1 jaar heeft getekend. Als hij echt zo goed is, als alle prognoses hem voorstellen, zullen wij hem wellicht snel en na een jaar, kwijt zijn aan de profliga. Aan Camara om nu te bevestigen...(en mee te werken aan de promotie) Laten wij hem verder scanderen met "Trezeguet", dat zal hem extra stimuleren ! En als het een dikke flop blijkt hebben we chance dat hij maar voor één jaar tekent... Misschien toch best bij dergelijke buitenlandse "beloftes" ... "Dikke flop" zal wel een beetje kort uit de bocht zijn zekers... Als hij al 2 keer getest is geweest, en dan nog bij 2 profploegen, en het helemaal niet slecht deed. Nu speelt hij toch voortaan in 2de amateurklasse.. Laat ons deze keer toch positieve vooruitzichten hebben.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 31 Aug 2016, 19:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
ik neem aan dat hiermee de kern nu helemaal af is. het blijft echter lastig om in te schatten hoe deze ploeg het er zal vanaf brengen tegen onze concurrenten. we zullen zodag al ietske meer weten... dan is de speeltijd echt voorbij.[/quote]
-- Het is inderdaad lastig om deze totaal nieuwe ploeg in te schatten tegen onze concurrenten. Als ik dan toch een heel voorzichtige prognose mag doen, zie ik onze verdediging niet echt "top-top", en verwacht dat we een gemiddeld aantal doelpunten zullen incasseren. Daartegenover staat dat we wel redelijk robust aanvallend vermogen hebben, en dat we het van ons doelpuntenverschil zullen moeten halen met vele overwinningen, om zo de top van het klassement te bereiken. Dus ik verwacht wel, dat we algemeen veel doelpuntrijke wedstrijden zullen zien. Veel zal ook afhangen van de tactische aanpak door onze trainer, om bereikte resultaten tijdens een wedstrijd te kunnen vasthouden als we op voorsprong staan. Dit is maar mijn persoonlijke prognose..., kan fout zitten, ...maar dit is mijn buikgevoel. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Sep 2016, 9:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
pattaboem schreef: ik neem aan dat hiermee de kern nu helemaal af is. het blijft echter lastig om in te schatten hoe deze ploeg het er zal vanaf brengen tegen onze concurrenten. we zullen zodag al ietske meer weten... dan is de speeltijd echt voorbij. -- Het is inderdaad lastig om deze totaal nieuwe ploeg in te schatten tegen onze concurrenten. Als ik dan toch een heel voorzichtige prognose mag doen, zie ik onze verdediging niet echt "top-top", en verwacht dat we een gemiddeld aantal doelpunten zullen incasseren. Daartegenover staat dat we wel redelijk robust aanvallend vermogen hebben, en dat we het van ons doelpuntenverschil zullen moeten halen met vele overwinningen, om zo de top van het klassement te bereiken. Dus ik verwacht wel, dat we algemeen veel doelpuntrijke wedstrijden zullen zien. Veel zal ook afhangen van de tactische aanpak door onze trainer, om bereikte resultaten tijdens een wedstrijd te kunnen vasthouden als we op voorsprong staan. Dit is maar mijn persoonlijke prognose..., kan fout zitten, ...maar dit is mijn buikgevoel.[/quote] Zelfde gedacht, dus we zullen er niet ver afzitten! |
| 01 Sep 2016, 9:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
pattaboem schreef: ik neem aan dat hiermee de kern nu helemaal af is. het blijft echter lastig om in te schatten hoe deze ploeg het er zal vanaf brengen tegen onze concurrenten. we zullen zodag al ietske meer weten... dan is de speeltijd echt voorbij. -- Het is inderdaad lastig om deze totaal nieuwe ploeg in te schatten tegen onze concurrenten. Als ik dan toch een heel voorzichtige prognose mag doen, zie ik onze verdediging niet echt "top-top", en verwacht dat we een gemiddeld aantal doelpunten zullen incasseren. Daartegenover staat dat we wel redelijk robust aanvallend vermogen hebben, en dat we het van ons doelpuntenverschil zullen moeten halen met vele overwinningen, om zo de top van het klassement te bereiken. Dus ik verwacht wel, dat we algemeen veel doelpuntrijke wedstrijden zullen zien. Veel zal ook afhangen van de tactische aanpak door onze trainer, om bereikte resultaten tijdens een wedstrijd te kunnen vasthouden als we op voorsprong staan. Dit is maar mijn persoonlijke prognose..., kan fout zitten, ...maar dit is mijn buikgevoel.[/quote] Ik denk dat er veel voetballend vermogen maar te weinig balans is in de ploeg. Ik verwacht me aan een seizoen met hoogtes en laagtes. Ik hoop vooral op dat eerste uiteraard. |
| 01 Sep 2016, 12:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
en in dat opzicht zal veerkracht en mentaliteit/weerbaarheid natuurlijk belangrijk zijn.
Zowel bij staf, spelersgroep als supporters. In de genoemde volgorde heb ik daar eigenlijk het meeste schrik van, al zal vooral de trainer dat omgekeerd zien. _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Sep 2016, 13:08 |
|
|
forumlegende
AlostanA schreef: pattaboem schreef: ik neem aan dat hiermee de kern nu helemaal af is. het blijft echter lastig om in te schatten hoe deze ploeg het er zal vanaf brengen tegen onze concurrenten. we zullen zodag al ietske meer weten... dan is de speeltijd echt voorbij. -- Het is inderdaad lastig om deze totaal nieuwe ploeg in te schatten tegen onze concurrenten. Als ik dan toch een heel voorzichtige prognose mag doen, zie ik onze verdediging niet echt "top-top", en verwacht dat we een gemiddeld aantal doelpunten zullen incasseren. Daartegenover staat dat we wel redelijk robust aanvallend vermogen hebben, en dat we het van ons doelpuntenverschil zullen moeten halen met vele overwinningen, om zo de top van het klassement te bereiken. Dus ik verwacht wel, dat we algemeen veel doelpuntrijke wedstrijden zullen zien. Veel zal ook afhangen van de tactische aanpak door onze trainer, om bereikte resultaten tijdens een wedstrijd te kunnen vasthouden als we op voorsprong staan. Dit is maar mijn persoonlijke prognose..., kan fout zitten, ...maar dit is mijn buikgevoel. Ik denk dat er veel voetballend vermogen maar te weinig balans is in de ploeg. Ik verwacht me aan een seizoen met hoogtes en laagtes. Ik hoop vooral op dat eerste uiteraard.[/quote] Kan jij nu eens uitleggen wat je juist wil zeggen met "te weinig balans in de ploeg"? |
| 01 Sep 2016, 13:54 |
|
|
Jean schreef: AlostanA schreef: pattaboem schreef: ik neem aan dat hiermee de kern nu helemaal af is. het blijft echter lastig om in te schatten hoe deze ploeg het er zal vanaf brengen tegen onze concurrenten. we zullen zodag al ietske meer weten... dan is de speeltijd echt voorbij. -- Het is inderdaad lastig om deze totaal nieuwe ploeg in te schatten tegen onze concurrenten. Als ik dan toch een heel voorzichtige prognose mag doen, zie ik onze verdediging niet echt "top-top", en verwacht dat we een gemiddeld aantal doelpunten zullen incasseren. Daartegenover staat dat we wel redelijk robust aanvallend vermogen hebben, en dat we het van ons doelpuntenverschil zullen moeten halen met vele overwinningen, om zo de top van het klassement te bereiken. Dus ik verwacht wel, dat we algemeen veel doelpuntrijke wedstrijden zullen zien. Veel zal ook afhangen van de tactische aanpak door onze trainer, om bereikte resultaten tijdens een wedstrijd te kunnen vasthouden als we op voorsprong staan. Dit is maar mijn persoonlijke prognose..., kan fout zitten, ...maar dit is mijn buikgevoel. Ik denk dat er veel voetballend vermogen maar te weinig balans is in de ploeg. Ik verwacht me aan een seizoen met hoogtes en laagtes. Ik hoop vooral op dat eerste uiteraard. Kan jij nu eens uitleggen wat je juist wil zeggen met "te weinig balans in de ploeg"?[/quote] ---- Ik vermoed dat AlostanA eerder "cohesie" bedoelt ipv "balans"; anders gezegd " samenhang" of "ingespeeld zijn op elkaar.". "De zogezegde mayonaise die moet pakken" Maar dat is iets waarop getraind moet worden, en even de nodige tijd vraagt na het samenstellen van een totaal nieuwe ploeg. Met enig enig geduld en goede wil, ... moet dit wel inorde komen... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Sep 2016, 19:55 |
|
|
forumlegende
pattaboem schreef: ik neem aan dat hiermee de kern nu helemaal af is. het blijft echter lastig om in te schatten hoe deze ploeg het er zal vanaf brengen tegen onze concurrenten. we zullen zodag al ietske meer weten... dan is de speeltijd echt voorbij. -- Het is inderdaad lastig om deze totaal nieuwe ploeg in te schatten tegen onze concurrenten. Als ik dan toch een heel voorzichtige prognose mag doen, zie ik onze verdediging niet echt "top-top", en verwacht dat we een gemiddeld aantal doelpunten zullen incasseren. Daartegenover staat dat we wel redelijk robust aanvallend vermogen hebben, en dat we het van ons doelpuntenverschil zullen moeten halen met vele overwinningen, om zo de top van het klassement te bereiken. Dus ik verwacht wel, dat we algemeen veel doelpuntrijke wedstrijden zullen zien. Veel zal ook afhangen van de tactische aanpak door onze trainer, om bereikte resultaten tijdens een wedstrijd te kunnen vasthouden als we op voorsprong staan. Dit is maar mijn persoonlijke prognose..., kan fout zitten, ...maar dit is mijn buikgevoel.[/quote] Dat zijn teksten zeg ! Ik zal zelfs meer zeggen, we moeten gewoon proberen om iedere match te winnen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Sep 2016, 20:00 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor (Light) schreef: pattaboem schreef: ik neem aan dat hiermee de kern nu helemaal af is. het blijft echter lastig om in te schatten hoe deze ploeg het er zal vanaf brengen tegen onze concurrenten. we zullen zodag al ietske meer weten... dan is de speeltijd echt voorbij. -- Het is inderdaad lastig om deze totaal nieuwe ploeg in te schatten tegen onze concurrenten. Als ik dan toch een heel voorzichtige prognose mag doen, zie ik onze verdediging niet echt "top-top", en verwacht dat we een gemiddeld aantal doelpunten zullen incasseren. Daartegenover staat dat we wel redelijk robust aanvallend vermogen hebben, en dat we het van ons doelpuntenverschil zullen moeten halen met vele overwinningen, om zo de top van het klassement te bereiken. Dus ik verwacht wel, dat we algemeen veel doelpuntrijke wedstrijden zullen zien. Veel zal ook afhangen van de tactische aanpak door onze trainer, om bereikte resultaten tijdens een wedstrijd te kunnen vasthouden als we op voorsprong staan. Dit is maar mijn persoonlijke prognose..., kan fout zitten, ...maar dit is mijn buikgevoel. Dat zijn teksten zeg ! Ik zal zelfs meer zeggen, we moeten gewoon proberen om iedere match te winnen.[/quote] |
| 01 Sep 2016, 20:05 |
|
|
Davy schreef: El Corredor (Light) schreef: pattaboem schreef: ik neem aan dat hiermee de kern nu helemaal af is. het blijft echter lastig om in te schatten hoe deze ploeg het er zal vanaf brengen tegen onze concurrenten. we zullen zodag al ietske meer weten... dan is de speeltijd echt voorbij. -- Het is inderdaad lastig om deze totaal nieuwe ploeg in te schatten tegen onze concurrenten. Als ik dan toch een heel voorzichtige prognose mag doen, zie ik onze verdediging niet echt "top-top", en verwacht dat we een gemiddeld aantal doelpunten zullen incasseren. Daartegenover staat dat we wel redelijk robust aanvallend vermogen hebben, en dat we het van ons doelpuntenverschil zullen moeten halen met vele overwinningen, om zo de top van het klassement te bereiken. Dus ik verwacht wel, dat we algemeen veel doelpuntrijke wedstrijden zullen zien. Veel zal ook afhangen van de tactische aanpak door onze trainer, om bereikte resultaten tijdens een wedstrijd te kunnen vasthouden als we op voorsprong staan. Dit is maar mijn persoonlijke prognose..., kan fout zitten, ...maar dit is mijn buikgevoel. Dat zijn teksten zeg ! Ik zal zelfs meer zeggen, we moeten gewoon proberen om iedere match te winnen. NATUURLIJK ! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Sep 2016, 20:34 |
|
|
Heeft iemand al iets opgevangen, wanneer Camara zou speelgerechtigd zijn?
Of zijn er vertragingen te verwachten door zijn buitenlandse transfert ? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 06 Sep 2016, 9:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
pattaboem schreef: Heeft iemand al iets opgevangen, wanneer Camara zou speelgerechtigd zijn? Of zijn er vertragingen te verwachten door zijn buitenlandse transfert ? 10/09/2016 Wachten op nieuws uit Guinee Coach Dirk Geeraerd opteert voor dezelfde 15 namen dan vorige week in Ieper. De aansluiting van Sékou Camara is in orde. De voetbalbond van Guinee heeft nu 30 dagen de tijd om hem vrij te geven. |
| 10 Sep 2016, 8:56 |
|
|
Freak
t zal precies iets van lange duur worden.
|
| 10 Sep 2016, 11:35 |
|
|
waly 2 schreef: t zal precies iets van lange duur worden. --- Als het klopt dat ze daar in Guinee niet zo gelukkig zijn met zijn vertrek; moogt ge verwachten dat ze zijn transfert maximaal, dus 30 dagen zullen rekken.... ![]() _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 10 Sep 2016, 19:02 |
|
| Pagina 268 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 266 267 268 269 270 … 515 Volgende |