|
|
| Pagina 16 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Timoilsjt schreef: Die 0-5 pandoering, en vooral de manier waarop, is amper 4 maanden later bij velen nog niet verteerd vrees ik. Merci Tim, nu heb ik weer maagzuur ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 19 Sep 2016, 10:11 |
|
|
forumlegende
anathema76 schreef: Timoilsjt schreef: Die 0-5 pandoering, en vooral de manier waarop, is amper 4 maanden later bij velen nog niet verteerd vrees ik. Merci Tim, nu heb ik weer maagzuur ![]() Ik em da nog elken dag als ik op men werk kom, da went zenne: ne collega van mij die 'k had meegekregen heeft 'als dank' zijn ticket met de 0-5 uitslag er duidelijk opgeschreven op mijn prikbord gehangen En nu ben 'k moeite aan 't doen om hem mee te krijgen tegen Genk, in de hoop dat hij een ticket met 5-0 op men prikbord kan hangen ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 19 Sep 2016, 12:10 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Timoilsjt schreef: anathema76 schreef: Timoilsjt schreef: Die 0-5 pandoering, en vooral de manier waarop, is amper 4 maanden later bij velen nog niet verteerd vrees ik. Merci Tim, nu heb ik weer maagzuur ![]() Ik em da nog elken dag als ik op men werk kom, da went zenne: ne collega van mij die 'k had meegekregen heeft 'als dank' zijn ticket met de 0-5 uitslag er duidelijk opgeschreven op mijn prikbord gehangen En nu ben 'k moeite aan 't doen om hem mee te krijgen tegen Genk, in de hoop dat hij een ticket met 5-0 op men prikbord kan hangen ![]() Kan het gevoel dat er daar aan die match door sommigen is gefoefeld/geld verdient niet echt losschudden. |
| 19 Sep 2016, 15:22 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Restaurant volzet,dat brengt toch ook wat extra geld in het laatje! hopelijk verkopen ze deze avond en woensdagnamiddag toch nog wat extra tickets?ben benieuwd met hoeveel die van genk gaan komen?
| 19 Sep 2016, 15:41 |
|
|
Vaste Waarde
De zittribune A is ook volledig uitverkocht!
![]() |
| 19 Sep 2016, 16:58 |
|
|
forumlegende
anathema76 schreef: Dani schreef: Er zijn tot dusver iets meer dan 1.500 tickets verkocht...wat een tegenvaller. Ik denk dat we nog niet goed beseffen wat het vorige bestuur allemaal kapot heeft gemaakt bij onze supporters. ![]() snap je post volledig, maar effe een vraag dan... Blijf jij weg daarom? ik dacht het niet, ik ook niet. ik vind dat dan ook een flauw excuus. Er waren er weinige akkoord met de gang van zaken, maar daarom wegblijven??? ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Sep 2016, 17:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
El Corredor (Light) schreef: anathema76 schreef: Dani schreef: Er zijn tot dusver iets meer dan 1.500 tickets verkocht...wat een tegenvaller. Ik denk dat we nog niet goed beseffen wat het vorige bestuur allemaal kapot heeft gemaakt bij onze supporters. ![]() snap je post volledig, maar effe een vraag dan... Blijf jij weg daarom? ik dacht het niet, ik ook niet. ik vind dat dan ook een flauw excuus. Er waren er weinige akkoord met de gang van zaken, maar daarom wegblijven??? ![]() Waarom dan wel? |
| 19 Sep 2016, 17:23 |
|
|
forumlegende
oilsjt schreef: El Corredor (Light) schreef: anathema76 schreef: Ik denk dat we nog niet goed beseffen wat het vorige bestuur allemaal kapot heeft gemaakt bij onze supporters. ![]() snap je post volledig, maar effe een vraag dan... Blijf jij weg daarom? ik dacht het niet, ik ook niet. ik vind dat dan ook een flauw excuus. Er waren er weinige akkoord met de gang van zaken, maar daarom wegblijven??? ![]() Waarom dan wel? je bent supporter in goede en slechte dagen, en je bent supporter van een club, niet van een voorzitter of ne sportief verantwoordelijke... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Sep 2016, 17:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik hoop vooral dat er daar woensdag geen paar onnozelaars tussen zullen zitten die de boel voor de anderen, het bestuur en vooral de naam Eendracht Aalst, verzieken.
Woensdag hebben we een unieke gelegenheid om onze club opnieuw in een positief daglicht te plaatsen. Daarom schaar ik mij achter de oproep van onze voorzitter om, ongeacht het spelpeil en de uitslag, vooral sportief te reageren. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Sep 2016, 17:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
jammen schreef: Ik hoop vooral dat er daar woensdag geen paar onnozelaars tussen zullen zitten die de boel voor de anderen, het bestuur en vooral de naam Eendracht Aalst, verzieken. Woensdag hebben we een unieke gelegenheid om onze club opnieuw in een positief daglicht te plaatsen. Daarom schaar ik mij achter de oproep van onze voorzitter om, ongeacht het spelpeil en de uitslag, vooral sportief te reageren. ![]() 1 goede manier om ongeregeldheden tegen te gaan; van zodra de één of de andere idioot met iets wil gooien of roepen naar de refs, de andere supps de er rond staan onmiddelijk die idioot vastgrijpen en overdragen aan de politie. Zal de club onaangename boetes vermijden. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 19 Sep 2016, 17:37 |
|
|
forumlegende
jammen schreef: Ik hoop vooral dat er daar woensdag geen paar onnozelaars tussen zullen zitten die de boel voor de anderen, het bestuur en vooral de naam Eendracht Aalst, verzieken. Woensdag hebben we een unieke gelegenheid om onze club opnieuw in een positief daglicht te plaatsen. Daarom schaar ik mij achter de oproep van onze voorzitter om, ongeacht het spelpeil en de uitslag, vooral sportief te reageren. ![]() We trekken met een kleine groep vh sfeervak richting tent en zullen daar een oogje in t zeil houden en tussendoor nog wa ambiance maken ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 19 Sep 2016, 17:38 |
|
|
forumlegende
parol schreef: De zittribune A is ook volledig uitverkocht! ![]() Kort samengevat: A vol, E zal ook vol zitten en gezien het aantal eters int restaurant zit het met de hooftribune ook wel goed. Verder tribune onder sfeervak ook bekanst uitverkocht! De tznt is ook al meer dan den helft gevuld. Kortom, nog wat extra plosjkes id tent vullen en we gaan en leuke voetbalavond tegemoet! _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 19 Sep 2016, 17:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Timoilsjt schreef: parol schreef: De zittribune A is ook volledig uitverkocht! ![]() Kort samengevat: A vol, E zal ook vol zitten en gezien het aantal eters int restaurant zit het met de hooftribune ook wel goed. Verder tribune onder sfeervak ook bekanst uitverkocht! De tznt is ook al meer dan den helft gevuld. Kortom, nog wat extra plosjkes id tent vullen en we gaan en leuke voetbalavond tegemoet! Voor de tent vandaag ticket 779/1366 gekregen, die zit dus momenteel ongeveer halfvol (of halfleeg )_________________ MCMXIX |
| 19 Sep 2016, 19:55 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
zie... maar liefst 770 mensen die toch willen gaan zien, zelfs in de "burgemeester dhaese schijttent" goed nieuws toch!?
|
| 19 Sep 2016, 20:33 |
|
|
Ancien
Timoilsjt schreef: parol schreef: De zittribune A is ook volledig uitverkocht! ![]() Kort samengevat: A vol, E zal ook vol zitten en gezien het aantal eters int restaurant zit het met de hooftribune ook wel goed. Verder tribune onder sfeervak ook bekanst uitverkocht! De tznt is ook al meer dan den helft gevuld. Kortom, nog wat extra plosjkes id tent vullen en we gaan en leuke voetbalavond tegemoet! Ga woensdag langs om zittribunekaarten, hopelijk zijn er nog want voor de partytent pas ik, mijn eerste competitiewedstrijd van 't seizoen dat ik het nieuwe eendracht aan 't werk ga zien. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Sep 2016, 20:36 |
|
| Pagina 16 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 23 Volgende |