Transfers volgend seizoen - Pagina 270 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 268 269 270 271 272 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Still standing ! schreef:
jammen schreef:
luque schreef:
Heb geen idee tot wanneer Mitu zijn contract loopt, maar zou nu al mijn huiswerk beginnen maken met die gast. Als hij zich zo blijft ontwikkelen (hij is nog maar 21 hé!) ga je daar nog fantastische dingen van zien.

In dat geval kan je hem ook onmogelijk hier houden en kan je financieel toch nog een slag(je) slaan. Al hoop ik toch dat het bestuur er alles aan zal doen om dit soort spelers aan de Bredestraat te houden!

Ik zal al blij zijn als die hier na Nieuwjaar nog rondloopt...

... of als ze er een mooie som voor krijgen. we zijn nog steeds een club die een put aan het delven is he. en den bodem is misschien in zicht maar ze zijn er allicht nog niet.

alleszins: Mitu was onze eerste transfer, nog van voor Jaecques. ik weet echt niet wie Mitu binnengelepeld heeft maar nen (y) lijkt wel op zijn plaats he.

zijn manager ;-)

04 Okt 2016, 20:00
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
El Corredor (Light) schreef:
jammen schreef:

Ik zal al blij zijn als die hier na Nieuwjaar nog rondloopt...

... of als ze er een mooie som voor krijgen. we zijn nog steeds een club die een put aan het delven is he. en den bodem is misschien in zicht maar ze zijn er allicht nog niet.

alleszins: Mitu was onze eerste transfer, nog van voor Jaecques. ik weet echt niet wie Mitu binnengelepeld heeft maar nen (y) lijkt wel op zijn plaats he.

zijn manager ;-)

GVE dus

04 Okt 2016, 20:22
forumlegende

oilsjt schreef:

zijn manager ;-)

GVE dus

Ja Gert, ooit hier nog clubmanager.

04 Okt 2016, 20:29
Vaste Waarde

Ik heb gehoord dat zijn contact zal open gebroken worden, net zoals dat van Diarra.

05 Okt 2016, 10:48
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
parol schreef:
Ik heb gehoord dat zijn contact zal open gebroken worden, net zoals dat van Diarra.

Laat ons hopen, jong en kwaliteit... die moeten we langer aan ons binden.

05 Okt 2016, 14:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Naast al die positieve dingen die we horen over Mitu en Diara, zouden we haast nog vergeten dat we ook Camara nog hebben. Die hebben we nog niet zien spelen.
.Hoe is hij op de trainngen ?
Het bestuur kondigde zijn aanwinst aan begin september met de melding dat Guinee binnen de maand alle formaliteiten zou moeten in orde brengen waardoor hij dan speelgerechtigd zou zijn.
Ik geloof dat er intussen ...een maand is verlopen....
Het blijft echter windstil. Heeft iemand intussen iets opgevangen wat er aan de hand is ?
Wat als men in Guinee tegenwringt ? Wordt Camara dan automatisch speelgerechtigd ?
Hoe zit de vork nu juist aan de steel?

05 Okt 2016, 23:49
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
pattaboem schreef:
Naast al die positieve dingen die we horen over Mitu en Diara, zouden we haast nog vergeten dat we ook Camara nog hebben. Die hebben we nog niet zien spelen.
.Hoe is hij op de trainngen ?
Het bestuur kondigde zijn aanwinst aan begin september met de melding dat Guinee binnen de maand alle formaliteiten zou moeten in orde brengen waardoor hij dan speelgerechtigd zou zijn.
Ik geloof dat er intussen ...een maand is verlopen....
Het blijft echter windstil. Heeft iemand intussen iets opgevangen wat er aan de hand is ?
Wat als men in Guinee tegenwringt ? Wordt Camara dan automatisch speelgerechtigd ?
Hoe zit de vork nu juist aan de steel?

Hij heeft er in de laatste oefenmatch toch 2 ingelegd, het was wel maar tegen SK Denderhoutem.

06 Okt 2016, 8:20
Freak

volgens hln zou hij "op korte termijn" speelgerechtigd zijn.

06 Okt 2016, 8:30
Vaste Waarde

just niks verkopen, tenzij met een serieuze % op de doorverkoop

Want grote bedragen betalen ze niet voor spelers uit de lage reeksen. Houden tot minstens eind volgend jaar of nog beter. Elke reeks hoger betekent ook dat er meer voor kan gevraagd worden.

Is bovendien niet slechts dat zo'n gasten eens 1 a 2 seizoen zo goed als elke match spelen. ipv weer ergens invaller te worden

06 Okt 2016, 9:56
Ancien

Leeftijd: 46
Laat ons vooral hopen dat degenen die nu al hoge toppen scheren, dat niveau kunnen aanhouden. We zijn nog altijd maar begin oktober... Vorig seizoen gingen we nog kampioen spelen na de 4-4 op Dender en toen zaten we al na Nieuwjaar... Op de weg terug van het FB-stadion had ook niemand verwacht dat we die kern later dat seizoen volledig met de grond zouden gelijkmaken.

06 Okt 2016, 14:08
forumlegende

DT schreef:
Laat ons vooral hopen dat degenen die nu al hoge toppen scheren, dat niveau kunnen aanhouden. We zijn nog altijd maar begin oktober... Vorig seizoen gingen we nog kampioen spelen na de 4-4 op Dender en toen zaten we al na Nieuwjaar... Op de weg terug van het FB-stadion had ook niemand verwacht dat we die kern later dat seizoen volledig met de grond zouden gelijkmaken.

Inderdaad, de euforie rond een Diarra en Mitu mag niet overdreven worden... alhoewel ik ze wel goed vind uiteraard.

Ik heb een paar seizoenen geleden Niels Martin hier ook vlammend en flitsend weten beginnen, maar na die vijf, zes eerste matchen van dat seizoen is hij nooit meer de oude geworden.

06 Okt 2016, 14:19
Ancien

DT schreef:

Inderdaad, de euforie rond een Diarra en Mitu mag niet overdreven worden... alhoewel ik ze wel goed vind uiteraard.

Ik heb een paar seizoenen geleden Niels Martin hier ook vlammend en flitsend weten beginnen, maar na die vijf, zes eerste matchen van dat seizoen is hij nooit meer de oude geworden.

Idd. Ter vergelijking: toen de sportieve cel in februari 2016 contact opnam met GVE wegens de interesse in Mitu had hij welgeteld 535 minuten en 2 goals op de teller bij Bornem in matchen met inzet... Nu heeft hij dat aantal minuten en goals al bij elkaar gespeeld (en hoe) en zelfs overtroffen... Kan dus verkeren hé... Soit... Everybody happy dus wat dat betreft denk ik...

06 Okt 2016, 14:29
Ancien

Edit

06 Okt 2016, 23:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Qua aanvalskracht zitten we dit seizoen zeer goed (vergelijk het aantal gescoorde goals met de concurrenten)
Alleen verdedigend loopt het al een tijdje fout. Als daar geen beterschap in komt, moeten we niet dromen van promotie..... Tenzij onze aanvallers hun niveau nog meer kunnen opkrikken en het verschil steeds kunnen maken.
Hopelijk krijgen we er nog een goalgetter bij: Camara. Maar ondanks alle vooruitzichten , dat hij weldra zou spelen; blijft het maar tergend windstil rond onze nieuwste targetspits.
Wat schort er daar toch precies rond de zaak Camara?

11 Okt 2016, 22:35
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
pattaboem schreef:
Qua aanvalskracht zitten we dit seizoen zeer goed (vergelijk het aantal gescoorde goals met de concurrenten)
Alleen verdedigend loopt het al een tijdje fout. Als daar geen beterschap in komt, moeten we niet dromen van promotie..... Tenzij onze aanvallers hun niveau nog meer kunnen opkrikken en het verschil steeds kunnen maken.
Hopelijk krijgen we er nog een goalgetter bij: Camara. Maar ondanks alle vooruitzichten , dat hij weldra zou spelen; blijft het maar tergend windstil rond onze nieuwste targetspits.
Wat schort er daar toch precies rond de zaak Camara?

Volgens mij hebben we met baras echt wel al de targetspits dat we nodig hebben.

12 Okt 2016, 7:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 268 269 270 271 272 515